home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 507 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  The Yellow Blue Army, Lodtrækning til Gruppespillet i Uefa Cuppen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken plads tror I at Brøndby havner på i gruppespillet?  (Afstemning slut: 04 Aug 2009, 22:47)
De overrasker alt og alle og bliver nr. 1
- 0 (0%)
Brøndby præsterer hæderligt og bliver 2'er
- 2 (33,3%)
Evigt heldige Brøndby sniger sig med som 3'er
- 3 (50%)
Desværre, men en plads som nr. 4 går man ikke videre med
- 1 (16,7%)
De falder totalt igennem og ender som chokholdet
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 6

Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: The Yellow Blue Army, Lodtrækning til Gruppespillet i Uefa Cuppen  (Læst 22119 gange)
Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army, Uefa Cup 1. runde
« Svar #45: 08 Jul 2009, 00:41 »

Self. er jeg stadig med grundet du er sådan en super skriver !
Logged

:-)

bjerregaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army, Uefa Cup 1. runde
« Svar #46: 08 Jul 2009, 23:23 »

Nu begynder det at ligne en god blog, og holdvalget er jo fantastisk Smiley

Følger med Opstemt
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army, Uefa Cup 1. runde
« Svar #47: 09 Jul 2009, 11:15 »

Hej alle læsere Smiley

Nu har bloggen så paseret de 1200 læste gange Smiley Det er en fed fornemmelse at sidde med her som blogger og fedt at I gider smide kommentarer, kritik med mere. Det er virkelig noget jeg sætter pris på. Jeg regner kraftigt med en update senere i dag om returkampen i Uefa Cuppen.

MvH. Warmon
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army, Uefa Cup 1. runde - returkampen
« Svar #48: 09 Jul 2009, 23:48 »


Uefa Cuppen 1. Runde - returkampen












Brøndby IF vs. Deportivo







Før kampen: Brøndby skal ud og hente en sejr i dagens returkamp, hvis de vil gøre sig forhåbning om videre avancement i Europa. Brøndbys 11 foretrukne til dagens kamp synes også at vise, det er netop, hvad Brøndby har tænkt sig. Vores oplysninger går på, at Brøndby vil stille op i deres sædvanlige formation i ligaen, måske for at presse Deportivo, måske for at give hjemmebanepublikumm et en underholdende fodboldkamp.

Deportivo stiller op i samme opstilling som i den første kamp. Lidt usædvanligt, da de har en føring med i bagagen og burde være i stand til at holde Brøndby fra chancer, siden de formåede at holde Brøndby nede på blot 1 skud på mål i den første kamp. Måske er det netop dette faktum, der bekymrer Deportivos træner, da Brøndby netop scorede på deres ene skud.



0 min: Bolden gives op på Brøndby stadion. Ekstremt skuffende er der kun mødt 17000 tilskuere frem i dag, der mangler godt 12000 for at der er fuldt hus, da Brøndby har gode muligheder for at gå videre.

2 min: Brøndby er kommet godt fra start, de spiller bolden hurtigt rundt, og Deportivos spillere virker forvirrede. Bolden spilles over til Farnerud i venstre.. han bryder igennem.. godt indlæg.. Lopo kommer højst i en duel med Duncan og får sendt bolden væk.

5 min: Deportivo er kommet bedre med, og har fået presset Brøndbys spil væk fra deres mål. Bolden bliver spillet tilbage til Stephan Andersen der sender bolden væk.. Guzman får bolden.. han spiller den frem til Mista.. Frispark, Schlebrügge har fat i trøjen.. det giver et gult kort, det er tidligt

8 min: Brøndby presser stadig fremad, og det giver hjørnespark. Krohn-Dehli løber ud for at tage.. Sikkert indgreb af Munúa.

Brøndby stadion blev stille,
da Guardado udlignede

18 min: Første chance til Deportivo, Brøndby har afsluttet på mål, og bolden bliver sat hurtigt i gang. Det overrumpler den bagerste kæde hos Brøndby, men heldigvis for Brøndby har de en klassekeeper i form af Stephan Andersen.

22 min: MÅL!! MÅL!! MÅL!! Det er Ken Ilsø, der scorer efter, at han kommer først på et indlæg fra Daniel Wass. Ilsø har ellers været stærkt kritiseret siden hans skifte fra Sønderjyske for ikke at kunne score nok mål, men han har da valgt en rigtig kamp at score mål i. Brøndby er nu videre på udebanemål.

28 min: Kampen har skiftet karakter, det er nu Deportivo der presser mod Brøndbys mål.. En fejlaflevering af Guzman.. Krohn-Dehli sender bolden i dybden til Ilsø.. han er alene med målmanden.. flot redning af Munúa.

37 min: Så holdt Brøndby defensiven ikke længere, Guardado bringer balance i regnskabet med et flot mål. Nu er kampen pludselig en helt anden, for vil Deportivo forsætte deres pres eller er de tilfredse med tingene?

45 min: Deportivo har slået lidt op i banen og kører mere eller mindre bolden rundt i egne rækker. De virker ikke specielt i at udrette mere inden pausen. Vi kan nu se der er lagt 1 min til.. Krohn-Dehli stjæler bolden..! Han sætter tempo.. Sætter 1.. Sætter 2.. Sætter 3.. nu er han igennem og alene med målmanden.. han skyder.. HAN SCORER!! 2-1 til BRØNDBY lige inden pausen!! Nu er alt lige igen..

Halvleg


45 min: Bolden bliver givet op til 2. Halvleg.

50-63 min: Brøndby er mere defensivt orrienteret og lever øjensynligt af kontra, men de er knap så afventende. Deportivo lægger pres for at få endnu et må,l der sandsynligvis vil sende Brøndby ud af turneringen. Holmen indkassere et gult kort for en hensynløs tackling af Guardado, Brøndby går hårdt til Deportivo for at ødelægge spillet.. Deportivo har i perioden haft 4 skud på stolpe og overlægger. Det kan ikke blive ved med at gå godt for Brøndby.

Farnerud var overlegen,
da han scorede på straffespark

76 min: Straffe!! Der er dømt straffe til Brøndby! Det er Castro, som nedlægger Ilsø i det krimineelle felt. Der er kraftige protester fra Deportivo.. Farnerud bliver sat til at sparke.. Han ligger bolden på pletten.. Går til bolden.. OG SCORER.. den er lagt ind i målet.. 3-1 TIL BRØNDBY.. Nu skal vi se om Deportivo kan rejse sig og score et afgørende mål..

84 min: Deportivo virker rystede og kan slet ikke få etableret et pres mod Brøndby målet. Mange fejlafleveringer præger Deportivos spil.. Holmen får bolden.. prøver at sende den i dybden til Ilsø.. Den bliver for upræcis..

90 min: Deportivo har slet ikke formået at få ramt målet siden det blev 3-1 til Brøndby. I et desperat forsøg på at score smider de alt frem.. Endnu en bold bliver sendt op i feltet, men Schlebrügge griber sikkert ind og får sendt bolden væk.

90+4 min: Kampen fløjtes af.

Efter kampen: En fantastisk sejr for Brøndby og Ebbe Sand. De er videre til gruppespillet i Uefa Cuppen. Skuffende af Deportivo, der ikke formår at leve op til favoritværdigheden. Brøndby var over 2 kampe bare bedre til at udnytte deres målchancer og dermed er det samlede resultat 4-3 til Brøndby. Kampens spiller blev Michael Krohn-Dehli, som med sin imponerende dribletur bragte Brøndby foran 2-1




Grafikken til updaten er leveret af AFC, stor tak til ham
« Seneste Redigering: 16 Jul 2009, 21:52 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army, Uefa Cup 1. runde
« Svar #49: 09 Jul 2009, 23:49 »

Hej læsere Smiley

Hvis I har spørgsmål eller andet, skal I stadig være velkomne til at give lyd fra jer.. Så vil jeg forsøge at besvare så godt jeg kan Smiley

MvH. Warmon
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army, Uefa Cup 1. runde - Returkampen
« Svar #50: 10 Jul 2009, 11:17 »

Super resultat. Jeg kan godt lig du varriere dine indlæg, altså du skriver fra nogle forskellige synspunkter.  Og godt tænkt du laver fyldigt resume af de ultra vigtige kampe !

Logged

:-)

bjerregaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army, Uefa Cup 1. runde - Returkampen
« Svar #51: 11 Jul 2009, 00:31 »

Kan ikke se billedet af kampstatistik.
Kan du ikke ligge et nyt op?
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army, Uefa Cup 1. runde - Returkampen [Ferie]
« Svar #52: 16 Jul 2009, 21:50 »

Hej læsere Smiley

Nu tager jeg så min sommerferie de næste par uger Smiley Så I må undvære updates fra vestegnen de næste uger Smiley

God sommer til jer alle Smiley

Kan ikke se billedet af kampstatistik.
Kan du ikke ligge et nyt op?


Jo selvfølgelig Smiley
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army, Uefa Cup 1. runde - Returkampen [Ferie]
« Svar #53: 16 Jul 2009, 22:06 »

hvordan uploader man lande?
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army, Uefa Cup 1. runde - Returkampen
« Svar #54: 27 Jul 2009, 18:44 »

Hej alle freaks Opstemt

Så er jeg kommet hjem fra ferien, fed tid.. meeen.... Lysten til FM er større end nogensinde og det betyder en update i aften, den bliver dog kort men en update er en update Opstemt

MvH warmon
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army, Uefa Cup 1. runde - Returkampen
« Svar #55: 27 Jul 2009, 18:56 »

godt Peace
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

2650-kahlenberg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The Yellow Blue Army, Uefa Cup 1. runde - Returkampen
« Svar #56: 27 Jul 2009, 19:24 »

God blog , men kom til at undre mig over, hvad er dit lønbudget på ? Rullende Øjne
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army, Uefa Cup 1. runde - Returkampen
« Svar #57: 27 Jul 2009, 19:51 »

godt Peace

Dejligt at se nogen der stadig har lyst til læse med  Thumbs Up

God blog , men kom til at undre mig over, hvad er dit lønbudget på ? Rullende Øjne

Jeg har et lønbudget på 4,51 mill om måneden og jeg bruger 4,44 mill om måneden. Men de spillere jeg har hentet var meget ombejlet (pånær Jesper Jensen) og ja, så måtte jeg betale lidt ekstra i løn for at være sikker på de ville skifte Smiley
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

2650-kahlenberg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The Yellow Blue Army, Uefa Cup 1. runde - Returkampen
« Svar #58: 27 Jul 2009, 19:55 »

Okay.. Keep up the good work Peace
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Yellow Blue Army, Uefa Cup 1. runde - Returkampen
« Svar #59: 28 Jul 2009, 22:43 »


Uefa Cuppen gruppespil, lodtrækning


Datoen skriver d. 3. Oktober, der skulle trækkes lod til puljerne i Uefa Cuppen. Lodtrækningen fordelte sig som følger:



Ved lodtrækning til Uefa Cup grupperne havnede Brøndby IF i gruppe A sammen med Ajax, IFK Göteborg, HSV og Udinese. Man ville lægge ud mod Göteborg på hjemmebane, dernæst ville HSV følge ude, så Udinese hjemme og til sidst Ajax på udebane. Ebbe Sand udtalte sig til Ekstra Bladet om lodtrækningen:


Vi er havnet i en pulje, hvor vi har været middelheldige. Vi har mulighederne for at tage point mod alle hold, men det kræver vi rammer dagen. Jeg vurderer, at vi skal bruge 6 point for at gå videre. Dvs. vi skal slå 1 hold og spille resten uafgjort eller slå 2 hold. Vi burde tage alle point mod Göteborg, men om vi kan hente point i Tyskland og Holland bliver yderst spændende. Alt i alt kunne vi have fået større hold men også mindre hold.

Det er værd at bemærke at også FC København er kommet i gruppespillet og de er havnet i pulje med AC Milan, Shaktar, Heerenveen og Kayserispor. Her burde FC København også kunne gå videre.
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010