home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 704 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Slut | Die Fohlen
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Slut | Die Fohlen  (Læst 7561 gange)
The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Slut | Die Fohlen
« : 01 Jun 2009, 00:00 »

Dream on

Dream on
Life isn't easy to control
But seek for that little smile
And try to cross the line

Dream on
Take a risk for real
Give the plan a chance
Then all will come together

Dream on
Let yourself go out and shine
Don't go with the flow
Stand out and live your life

When you have dreamed
Then the world will look bright
Look in the mirror and say
"Dreams is how to live life"





Man drømmer sig let væk. Man drømmer sig til et sted, hvor tingene er lige som man vil have det. Alt er som det skal være, alt er godt, intet er ondt. Kun for få bliver det til virkelig, det er ikke alle der kan leve drømmene ud. At tage skridtet fra kun at drømme mens man ligger varmt og godt under dynen, og til have leve i drømmen, det er stort. Det er ikke kun stort, det er også svært. Man skal være klar i hovedet - Det er nu det sker. Det er den ene chance man har for at få sine ønsker til at gå i opfyldelse.

Man kigger sig over skulderen. Er der andre der forfølger drømmen, eller er man helt alene. Eller man kan også se det fra en anden vinkel, er der nogen der vil forsøge at ødelægge det hele. Man skal vide hvem kan kan stole på, og hvem man skal være forsigtige med. Man skal kende sine styrker, men endnu vigtigere, man skal kende sine svagheder. For det er svaghederne man skal skjule, det er dem der kan blive ens undergang.

Jeg er på vej. Jeg har valgt at forfølge min drøm. Intet skal stoppe mig. Alle forhindringerne kan kun gøre mig stærkere, de kan ikke knække mig. Jeg har en viljestyrke der vil bære mig igennem de hårde tider, og en glæde, der vil gøre de gode tider uforglemmelige. Man skal være taknemmelig for den ene chance man får. Jeg er mere end taknemmelig. Jeg er  taknemmelig for, at jeg har modet til at gribe chancen.

Fremtiden er usikker - Kun tiden kan vise hvad der sker!
« Seneste Redigering: 10 Jun 2009, 15:14 af Gerrarden » Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dream on
« Svar #1: 01 Jun 2009, 00:00 »

Haps!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dream on
« Svar #2: 01 Jun 2009, 00:06 »

Spændende indledning. Jeg glæder mig til at se hvem du skal stå i spidsen for! Smiley
KUTGW!
Logged

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dream on
« Svar #3: 01 Jun 2009, 00:16 »

Lyder spændende. Jeg kunne godt finde på at følge med. KIU Smiley
Logged

LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dream on
« Svar #4: 01 Jun 2009, 00:51 »

Spændende indledning. Der er ikke så mange blogs der fanger mig, meeen jeg bliver nok nødt til at følge med her  Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 01 Jun 2009, 00:55 af LFC_Fisker » Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dream on
« Svar #5: 01 Jun 2009, 12:37 »

Tak for kommentarerne! Jeg glæder mig også selv til at se hvem holdet bliver Wink
Forresten så skal det nok lige siges, at digtet i introen er skrevet af mig selv, så der ikke bliver ballade over at det er taget nogle steder fra uden tilladelse. Jeg regner med en update eller to idag, så bloggen for alvor kan komme igang Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
1 | Dream on
« Svar #6: 01 Jun 2009, 13:25 »

Mødet
07-06-08 |

Tre mand sad overlegent bag det store skrivebord, der var ingen nervøsitet, ej heller interesse at spore i deres ansigter. Det var blot som så mange gange før, de ville have underskriften i hus, og gerne så billigt som overhovedet muligt. Udenfor åndede alt fred, sommeren havde efterhånden langt sig som en tung dyne over landet, og naturen stod i fuldt flor. Fuglene fløj uforstyrret rundt mellem hustagene, uden den mindste bekymring i livet, de havde ingen anelse om hvilken scene der netop nu udspillede sig inde i det store kontor på tredje sal.

Vinduet var åbnet en smule, det var den mindste af de tre mænd der havde bukket under for varmen. Han sagde næsten aldrig noget, de to andre var over ham som to generaler lige så snart han begyndte at tale, han skulle bare sidde og se vigtig ud og så skrive under når tiden kom til det. Det var efterhånden tydeligt, at de to andre mænd var begyndt at blive lettere nervøse og samtidig lettere irritable. Yderligere nogle minutter gik, inden det blev for mig for ham der sad længst til venstre. ”Frk., hvorfor tager det så lang tid, hvad foretager de sig derude?” – Sekretærens svar var hurtigt, hun var tydelig vidende om den reaktion det ville frembringe; ”De to herrer sidder stadig og gennemgår kontrakten, de ser ikke for glade ud…”. Det var lige hvad de havde frygtet. Den store fede mand i midten, der ikke havde bevæget sig ud af sin magelige stol længe, var nu tydeligt nervøs. ”Hør her, det dur ikke dette her, vi er sku nød til at give os – Sportsdirektøren har sagt det meget tydeligt; han vil have ham her”, de to andre sukkede, men nikkede.

Få minutter efter blev de to herrer kaldt ind i det store kontor. ”Mine herrer, De må meget undskylde, men vi var altså endnu ikke færdige med at diskutere Jeres tilbud!”, udbrud agenten. Den fede mand i midten rystede på hovedet, og svarede slået; ”Det er heller ikke nødvendigt længere. Vi har besluttet, at give deres klient et bedre tilbud, i erkendelse af, at det før måske ikke var helt tilstrækkeligt”. Manden fremdrog et stort kompendium af papirer op fra skuffen. ”Klausulen er fjernet, lønnen er forbedret, bonusordningen er bedre og så får deres klient også sit ønske omfyldt, selvom det ikke huer hos”. De to mænd der nu sad overfor de tre, smilte til hinanden, det var tydeligt at dette var lige netop hvad de havde håbet på. ”Jamen så er der ikke andet for os at gøre, end at min klient skal skrive under vel?”. Den fede mand tog nu en guldkuglepen frem fra inderlommen og lagde den på kompendiet, inden han skubbede det over til agentens klient, der under hele mødet ikke havde sagt et eneste ord. Han tøvede lidt, men satte så storsmilende sin underskrift nederst på første side.

”Vi forventer at vi afholder et pressemøde, omhandlende ansættelsen og andre eventuelle emner deres klient ønsker, skal diskuteres, d. 12 Juni hvor kontrakten officielt begynder”

« Seneste Redigering: 01 Jun 2009, 15:37 af Gerrarden » Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1 | Dream on
« Svar #7: 01 Jun 2009, 13:32 »

Hold da kæft en update!

Fantastisk sprog der fanger en hele vejen igennem, og alle tingene er skrevet helt ned til mindste detalje med det åbne vindue og fuglene der kvidrer. Glæder mig til at se hvilken klub du havner i, men om ikke andet er jeg sikker på at det nok skal blive rigtig godt, uanset hvor du ender. Opsætningen er enkel, og din skrifttype er også rigtig god at læse.

KIU Kasper!
Logged

anden1214
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 1 | Dream on
« Svar #8: 01 Jun 2009, 13:34 »

godt skrevet det er let og dejlig med detaljerne men vil godt have haft et enkelt billed
Logged

jeg lever for fck

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 1 | Dream on
« Svar #9: 01 Jun 2009, 13:39 »

Lækker læsning Gerrarden... Normalt ville jeg fortrække et billed, men syntes jeg faktisk ik er nødvendigt.
Logged

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 1 | Dream on
« Svar #10: 01 Jun 2009, 14:22 »

Hmm.. Du får nok visse problemer med at offentliggøre kontrakten den 1. juli, hvis det er den 23. juli Smiley

Ellers ser det fint ud Smiley
Logged

Build Me Up Buttercup!

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1 | Dream on
« Svar #11: 01 Jun 2009, 14:27 »

Tak for de flotte kommentarer! Ang. billeder o.lign. så er det langtfra sikkert at det kommer, da jeg er grafisk analfabet Smiley

Hmm.. Du får nok visse problemer med at offentliggøre kontrakten den 1. juli, hvis det er den 23. juli Smiley

Ellers ser det fint ud Smiley

Ja, det kan du have ret i Wink Det er rettet.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 1 | Dream on
« Svar #12: 01 Jun 2009, 14:53 »

Virkelig flot update Thumbs Up Enkelte fejl, men det gør ikke så meget.
Virkelig flot Opstemt
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1 | Dream on
« Svar #13: 01 Jun 2009, 15:43 »

gad vide hvilken klub? Rullende Øjne
Logged

anden1214
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 1 | Dream on
« Svar #14: 01 Jun 2009, 15:46 »

gad vide hvilken klub? Rullende Øjne
ja man sidder bare og venter
Logged

jeg lever for fck

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010