home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 698 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Slut | Die Fohlen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Slut | Die Fohlen  (Læst 7562 gange)
Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4 | Die Fohlen
« Svar #30: 04 Jun 2009, 21:04 »

Har lige læst bloggen igennem. Og igen igen formår du at lave en helt fantastisk blog. Det er et fuldstændig eminemt sprog, sjældent set. Det er virkelig utroligt at du formår at gøre en blog så spændende, uden nogen så helst form for grafik. Bliv ved i den stil, og deltag for satan da i den blogkonkurrence, når den engang bliver aktuel igen... du er i mine øjne en sikker vinder, på det skriftlige i hvert fald! Smiley
Logged


Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 4 | Die Fohlen
« Svar #31: 04 Jun 2009, 23:55 »

Jeg er tryllebundet. No further comments!
Logged

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 4 | Die Fohlen
« Svar #32: 05 Jun 2009, 18:59 »

Flot - rigtig flot! Ingen fejl - medmindre man sætter sig til at lede. Dit sprog er fantastisk enkelt og varierende. Fast læser ! Peace
Logged

lautrup
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 4 | Die Fohlen
« Svar #33: 05 Jun 2009, 19:09 »

Det ser godt ud med skriften, får bare ondt af at læse den Smiley
Logged

/Thomas Hagelskjær
''At gøre sit bedste er en sejr, at gøre mindre er nederlag.''

Blog: Catanzaro - En klub uden historie

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
5 | Die Fohlen
« Svar #34: 05 Jun 2009, 19:10 »

Første aftryk
01-07-08 |

Journalisterne sad alle med underligt ansigtsudtryk, de var blevet overrasket. Ved langbordet der stod hævet en smule over alle journalisterne og fotograferne, sad Patrik Andersson og klubbens bestyrelsesformand sammen med hele seks nye ansigter til klubbens spillertrup. Morgendages avisforsider var nu sikret, alle ville være meget interesserede i at læse om den gamle storklubs store satsninger. Forventningerne hang allerede nu i luften, men de investeringer var der ingen tvivl om, at klubben skulle kunne overleve. Patrik nød tydeligvis journalisternes reaktion, hans hårde arbejde havde endelig båret frugt. Inderst inde var han dog ikke tilfreds endnu. Hans ønske om yderligere fem forstærkninger var stadig lige stort, og han hjerne arbejdede på højtryk for at finde ud af, hvilke spillere han skulle forsøge at hente til klubben. Efter at fotograferne havde fået taget deres billeder og bestyrelsesformande n havde sagt hvad han ville sige, fik Patrik dog taget sig sammen.

”Det er dejligt at se så mange samlet her i dag! Det er seks fantastiske spillere vi i dag har præsenteret for Jer. Stijn vil uden tvivl gå ind som klar førstemålmand, og vi har store forventninger til ham. I teamet omkring holdet ser vi ham som en meget vigtig mand når det gælder vores overlevelse i denne sæson. Det samme gælder Jelle og Madlung, de er to ultra stærke forsvarsspillere, og de vil løfte vores bagerste kæde markant. Daniel, min broder, er ikke kun hentet af det faktum at han er min bror, som mange sikkert vil tro. Daniel er en fantastisk pasningsspiller, og han vil helt sikkert tilføre vores midtbane noget boldsikkerhed. Jeg ser Daniel som en meget vigtig mand, da han kan gå ind og dominere midtbanen, og samtidig er hans rutine meget vigtig. Mattias er en ung spiller, som virkelig har potentiale. Selvom han formentlig ikke bliver starter i denne sæson, vil han helt sikkert få en del kampe, også fra start. Francois bliver formentligt makker til Madlung i midterforsvaret, og vi har store forventninger til ham. Allerede i hans ene sæson i Basel har han vist stor klasse, og vi er overbeviste om, at han er klar til at tage skridtet videre i hans karriere.
Som de fleste medier har opfanget, er dette ikke de eneste spillere som kommer til klubben. I øjeblikket bliver der arbejdet intenst på at sikre flere forstærkninger, hvem og hvor mange har jeg dog ingen kommentarer til”

Journalisterne gik efter den tale til stålet med masser af spørgsmål til de nye spillere. Midt under spørgsmålene mærkede Patrik sin telefon vibrere, han vidste at det formentlig var en meget vigtig samtale. Han sendte et sigende blik til formanden, inden han til stor forundring for mange forlod lokalet.
”Han kommer til Tyskland i morgen. Han ønsker at snakke mig dig personligt. Bayern, Dortmund, PSV og Ajax vil også have ham, men han ser de største muligheder for spilletid hos os. Jeg håber du er forberedt for ud fra hvad jeg har set, kan han sagtens blive starter for os allerede nu, han virker bedre og ikke mindst hurtigere end Karim!” – Patrik smilte, han havde den der helt specielle fornemmelse af, at han var ved at lave årets køb i den tyske Bundesliga.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 5 | Die Fohlen
« Svar #35: 05 Jun 2009, 19:20 »

"Yabba-Dabba-Doo!" - Som Fred Flintstone ville have sagt... Er vild med dit sprog... Jeg trykker dagligt på forummet "Blog" for at se om du skulle have tilføjet mere... Det er en fornøjelse at læse.
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: 5 | Die Fohlen
« Svar #36: 05 Jun 2009, 19:21 »

God update, desværre tror jeg du vil få problemer med at få spillerne til at præstere med så mange køb.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5 | Die Fohlen
« Svar #37: 05 Jun 2009, 20:36 »

"Yabba-Dabba-Doo!" - Som Fred Flintstone ville have sagt... Er vild med dit sprog... Jeg trykker dagligt på forummet "Blog" for at se om du skulle have tilføjet mere... Det er en fornøjelse at læse.

Mange tak for din dejlige kommentar - Det er virkelig dejligt med så trofast en læser Smiley

God update, desværre tror jeg du vil få problemer med at få spillerne til at præstere med så mange køb.

Jeg forstår din nervøsitet, men er overbevist om, at det nok skal lykkedes. Der kommer flere spillere til, men har været opmærksom på at samle en flok spillere jeg ved vil passe sammen Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

cjensen94
Gæst
 
Sv: 5 | Die Fohlen
« Svar #38: 06 Jun 2009, 18:54 »

Hvornår kan vi forvente endnu en dejlig update Smiley?
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
6 | Die Fohlen
« Svar #39: 07 Jun 2009, 01:34 »

Første aftryk
24-07-08 |

Træningsbanen var nærmest overbefolket denne flotte sommerdag. De sidste spillere var nu blevet offentliggjort og Gladbach-truppen var nu komplet. Midt på træningsbanen stod den store svensker og råbte forskellige ordre til sine spillere. Hver gang han åbnede munden var det tydeligt at der blev lyttet af hvem han så end snakkede til. Banen emmede af respekt for manden, der havde fået ændret en masse ting omkring i klubben. Træningen var ikke typisk tysk. Selvom der selvfølgelig var stor fokus på fysikken, blev der tydeligt langt stor vægt på spil med bold.

Imellem de enogtyve kendte ansigter løb de fem seneste indkøb. Abdou Razack Traoré, Eduardo Salvio, Marcin Wasilewski og Pontus Wernbloom deltog meget aktivt i diverse små boldspil, men det femte nyindkøb, Timo Ochs, trænede sammen med Stijnen, Heimeroth og målmandstræneren Andreas Köpke.
Rundt om banen stod en masse autografjægere og almindelige tilskuere. Alt den opmærksom på klubben havde gjort klubbens træninger interessante for mange. Miljøet omkring klubben var forandret fuldstændig. Der var meget mere glæde til træning og alle var lettere til smil. Bare ved at besøge en enkelt træning ville enhver hurtigt få indtrykket af et hold, der virkelig var i harmoni. Det var nu bestemt ikke fordi der ikke blev gået til den til træningen, men tingene blev taget med et smil.

Forventningerne til et helt forandret Borrusia Mönchengladbach var uden tvivl store. Med Patrik Andersson og hans ambitioner og handlekraft havde mange fans allerede lugtet blod. Mange håbede at det var begyndelsen på noget stort. Drømmene om et tysk mesterskab løb nogle steder frit, selvom de fleste godt kunne se at det ikke ville være realistisk i den nærmeste fremtid.

Bag det ene mål stod Alex Friedrich. Han havde været fan af Gladbach hele hans liv, fjorten lange år. Han tog ikke skolen så seriøst, han gad ikke computer og alt det som mange af hans kammerater gik op i, han ville langt hellere ud og se Gladbach træne. Hver gang han spillede fodbold i baghaven, forestillede han sig altid at Gladbach lammetævede Köln sønder og sammen, han glædede sig sådan til at det skulle ske i virkeligheden. Hans far havde nemlig givet ham et sæsonkort til Borrusia-Park, så han ville være på plads når kampen mod Köln skulle spilles d. 6. december. Han glædede sig som et lille barn, og spændingen for dem kommende sæson blev ikke mindre af at se alle hans helte træne. Han havde lige brugt alle sine lommepenge på en Gladbach-trøje, og han havde ikke været i tvivl om hvilken spiller han skulle have bag på. Oliver Neuville, klubbens anfører og indbegrebet af Gladbach.
Imens Alex’ tanker var langt væk, stod en lille mand pludselig foran ham: ”Hva’ knægt, syntes du ikke den trøje der skal underskrives?” – Alex så direkte ind i Neuvilles storsmilende ansigt, næsten grædende måtte han konstatere at han ikke havde noget at skrive med. ”Kom ned til banden efter kampen mod Karlsruhe, så får du den skrevet under der” svarede Neuville, et stort smil bredte sig på Alex’ ansigt, nu så han om muligt endnu mere frem til sæsonpræmieren!
« Seneste Redigering: 07 Jun 2009, 08:31 af Gerrarden » Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 6 | Die Fohlen
« Svar #40: 07 Jun 2009, 01:55 »

Kan kun gentage mig selv, det er virkelig klasse, det her!

Håber ikke, at du har sendt Bradley væk. Ubeslutsom
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 6 | Die Fohlen
« Svar #41: 07 Jun 2009, 02:02 »

It's bloody amazing! Peace
Logged


V-4-E
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 6 | Die Fohlen
« Svar #42: 07 Jun 2009, 03:30 »

De sidste par linier fik et smil frem på mit ansigt, må jeg blankt erkende. Flot skrevet. Dog er der sneget sig et par tastefejl ind, hvilket desværre ødelægger oplevelsen en smule, i hvert fald for mig. Dog er det en suveræn update.
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 6 | Die Fohlen
« Svar #43: 07 Jun 2009, 04:18 »

Det er simpelthen fantastisk skrivearbejde. Man ligger ikke engang mærke til at der ikke mangler grafiske ting og sager. Man er fuldstændig optaget af teksten. Glimrende arbejde! KIU!
Logged


Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 6 | Die Fohlen
« Svar #44: 07 Jun 2009, 11:10 »

Fantastisco... Jeg elsker din form for blog Grin Også et dejligt input med at Neuville lige pludselig står foran knægten genialt...
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010