home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 1131 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Sommerbold 2009 - Efter kampen
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 94 Udprint
Forfatter Emne: Sommerbold 2009 - Efter kampen  (Læst 107567 gange)
plutonium
Manager

Sv: Sommerbold 2009 - Efter kampen
« Svar #810: 05 Jun 2009, 22:22 »

Jeg er sgu ked af, at I (Klaus og Lars) fik sådan en tur. Jeg håber ikke det vil afskrække jer i fremtiden, for at køre med undertegnede som chauffør.

Og det mener jeg sgu Skuffet

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Blankesten
Førsteholdsspiller

« Svar #811: 05 Jun 2009, 22:22 »

Og hvem var ham dne store midterforsvarer som også sparkede målspark på VKs hold?
Det var mig Shaft Thumbs Up Smiley

!!  Supra Societatem Nemo  !!

verdenskrig
Manager

« Svar #812: 05 Jun 2009, 22:23 »

Jakob91 Wink

Btw tak for det så skånede jeg lige mit knæ fra dets værste udfordring Opstemt Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Shaft
Manager

« Svar #813: 05 Jun 2009, 22:24 »

Haha Frederik det afskrækker i hvertfald ikke mig Thumbs Up Var bare god grineren Smiley Forresten han hedder Claus Opstemt

Og Jakob91 Thumbs Up Du virkede til at have godt styr på det, i forhold til hvad jeg kunne se nede fra mit mål Thumbs Up

verdenskrig
Manager

« Svar #814: 05 Jun 2009, 22:25 »

Jeg er sgu ked af, at I (Klaus og Lars) fik sådan en tur. Jeg håber ikke det vil afskrække jer i fremtiden, for at køre med undertegnede som chauffør.

Og det mener jeg sgu Skuffet

Og du vil hente mig når vi skal til bold sammen Tunge.. Jesus christ Grin Kys

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Blankesten
Førsteholdsspiller

« Svar #815: 05 Jun 2009, 22:27 »

Jakob91 Wink

Btw tak for det så skånede jeg lige mit knæ fra dets værste udfordring Opstemt Thumbs Up
Jeg havde godt lagt mærke til at når du sparkede målsparkene, så tog du dem på en anderledes måden end man normalt vil gøre Wink ligesom at du sådan holdte lidt igen. - Derfor at jeg lige spurgte om du skulle have hjælp til måksparkene.
Haha Frederik det afskrækker i hvertfald ikke mig Thumbs Up Var bare god grineren Smiley Forresten han hedder Claus Opstemt

Og Jakob91 Thumbs Up Du virkede til at have godt styr på det, i forhold til hvad jeg kunne se nede fra mit mål Thumbs Up
Jeg spiller også center forsvar normalt, så er vant til at skulle være på den position. Smiley

!!  Supra Societatem Nemo  !!

plutonium
Manager

« Svar #816: 05 Jun 2009, 22:31 »

Det håber jeg i hvert fald. Det ville sgu ærgre mig, hvis nogen blev decideret nervøse ved at køre med mig. Ville godt kunne forstå det på baggrund af i dag (crazy), men det håber jeg ikke er tilfældet

Og du vil hente mig når vi skal til bold sammen Tunge.. Jesus christ Grin Kys
Hehe, du har ingen undskyldning for at være bange for at køre med mig, for du har ikke oplevet det endnu Grin

Og hvis du ikke tør, så TVINGER jeg dig ud at køre med mig  Djævel Hvis vi skal til bold sammen, så er chancen for at jeg tager derind i bil MEGET stor, og da du ikke har kørekort, så er der jo kun én mulighed, hvis vi skal rejse sammen funny

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #817: 05 Jun 2009, 22:33 »

Jeg havde godt lagt mærke til at når du sparkede målsparkene, så tog du dem på en anderledes måden end man normalt vil gøre Wink ligesom at du sådan holdte lidt igen. - Derfor at jeg lige spurgte om du skulle have hjælp til måksparkene.Jeg spiller også center forsvar normalt, så er vant til at skulle være på den position. Smiley

Lige præcis, for jeg kan ikke komme nok ned i knæ til at jeg kan komme under bolden, og så er det svært at få ordentlig højde på.. For mig galdt det bare om at få den ud af farezone, de ku jeg dog lige..

Men det hjalp sku at du kom, så ku jeg også spare knæet til diverse redninger Grin Thumbs Up

Cool

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #818: 05 Jun 2009, 22:33 »

Er stor fan af dig.
Må se om jeg ikke kan komme med til efterårsbold, så jeg kan møde stjernen og få hans autograf!  Grin

Selvf jeg uddeler gladeligt autografer sku ik være første gang det er sket Wink hehe og heller ik sidste..
Haha men det der er jo ik engang en brøkdel af alt det lort jeg fyrer af der er med på den video.. Pluto stoppede filmen lige inden man ku høre min jubel og min hån af Nichlas/VK (Keeperen) som var PRIKKEN over Iii'et desværre Peace hehe men der er mere hvor det kommer fra bare rolig Opstemt  Cool

vesperGT
Manager

« Svar #819: 05 Jun 2009, 22:36 »

Nej, frede! i will drive with you anytime! Wink

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #820: 05 Jun 2009, 22:37 »

Hvor ser i den film henne? Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #821: 05 Jun 2009, 22:38 »

Det lyder som om, jeg skal glæde mig over, ikke at være blevet kørt hjem. Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

plutonium
Manager

« Svar #822: 05 Jun 2009, 22:42 »

Nej, frede! i will drive with you anytime! Wink

As said: I sure hope so  Smiley

Rent bortset fra det, så var det pissehyggeligt at køre med jer to Thumbs Up

Hvor ser i den film henne? Opstemt

På youtube. Søg under 'sommerbold 2009', så burde den være der Thumbs Up

Ellers kan du gå ind på side 1 i denne tråd, der er der et link nederst, lige over sepia-billedet af VK og Legend

EDIT
HUSK at se den i HD-versionen! Ellers er billedkvaliteten decideret grufuld! Den er dog fin i High-Definition Thumbs Up

vesperGT
Manager

« Svar #823: 05 Jun 2009, 22:44 »

hehe, det var en af de sjovere køreture..... shit det fløj med comments hele tiden Opstemt

plutonium
Manager

« Svar #824: 05 Jun 2009, 22:49 »

Nice Sig, Claus Grin

Ja, det var nok den sjoveste køretur jeg har haft, rent samtalemæssigt. Var nu ikke selv på noget tidspunkt bange for at vi skulle køre galt. Ikke engang ved det røde lys, for havde sjovt nok registreret, at der ikke var flere biler i den sidevej, som vi passerede Grin

En bil kom ganske vist ud derfra, men havde altså lagt mærke til, at der kun var den ene. Det gør det endnu mere fucked, at jeg kører over for rødt Grin

Sider: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 94 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010