|
plutonium
|
|
Drenge... jeg drukket for meget varm kakao i dag. Men venstre hånd er totalt bollet! Jeg tror ikke jeg kan komme! (  ) Ej, der er respekt for skader. Det kan man ikke gøre noget ved. Men DAMN det er surt! Det ville være freakin' ærgeligt at blive skadet alvorligt på grund af en gang hyggebold på en fredag 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Ej laver bare fis JEg er da med den største selvfølge klar i morgen  .. Selvom mit knæ da er lidt ømt her efter træning, men fuck it  .. I morgen er jeg READY  !!!
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
Mr-legendary
|
|
Ej laver bare fis JEg er da med den største selvfølge klar i morgen  .. Selvom mit knæ da er lidt ømt her efter træning, men fuck it  .. I morgen er jeg READY  !!! Din svans, maaaaaayn. Der troede jeg lige jeg skulle undvære dig, til at stå og råbe nede bagi. Det må du aldrig gøre mod mig igen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shaft
|
|
Det der får du alligevel slag pga. Nichlas 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Du kommer ikke mere til at kunne gå, vk, når vi først er færdige med dig. 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Din svans, maaaaaayn. Der troede jeg lige jeg skulle undvære dig, til at stå og råbe nede bagi. Det må du aldrig gøre mod mig igen.
DER TOG DU EDDERMAME RØVEN PÅ MIG  Don't EVER do that again!  Det der får du alligevel slag pga. Nichlas  Du kommer ikke mere til at kunne gå, vk, når vi først er færdige med dig.  <3
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
nuy, du kommer til at hente bolde fra dit mål i morgen, veGå 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Og jeg mener det virkelig. Du kommer i morgen, eller har stjerne fået scene-skræk...?
Haha Lars det ord indgår ik i mit ordforråd  Desuden er det ikke mig der er stjernen men dig  hehe du har din egen fangruppe og jeg ved ikke hvad  hehe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
Haha Lars det ord indgår ik i mit ordforråd  Desuden er det ikke mig der er stjernen men dig  hehe du har din egen fangruppe og jeg ved ikke hvad  hehe som du har lavet? lav din egen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Hehe  behøver ik en fangruppe og det virker desuden meget arrogant at gøre det.. Man ska ha andre til det, men nej tak siger jeg - eller jeg har min egen støtte gruppe hvor der PT er flere medlemmer end Lars'  hehe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shaft
|
|
Så er du også stjernen.. Og så har du fået scene-skræk hvis du ikke kommer i morgen. Længere er den ikke.. Pinligt..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Hm nej Lars min fangruppe er ikke som din.. Din er hardcore min er stille og rolig  hehe har ikke fået scene-skræk  Men du ka tage med på sams bar og se jeg ik har scene-skræk  hahah
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shaft
|
|
Hm nej Lars min fangruppe er ikke som din.. Din er hardcore min er stille og rolig  hehe har ikke fået scene-skræk  Men du ka tage med på sams bar og se jeg ik har scene-skræk  hahah Hvis du giver er det en aftale  Så kan vi begge stå og skråle..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Hvis du giver er det en aftale  Så kan vi begge stå og skråle.. Hm så skal jeg lige ha mig et arbejde først også ska jeg nok give  haha så bliver det sgu stjernerne på SAMS  haha det bliver en oplevelse i sig selv drenge
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|