home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 780 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Vi er FCK!
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Vi er FCK!  (Læst 18040 gange)
alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #60: 18 Maj 2009, 14:26 »

Fin update, dog halter kommateringen stadig bagefter.
Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #61: 18 Maj 2009, 14:33 »

mine spillere laver aldrig sakse... god update, jeg kan godt lide når man skriver så'n om store kampe..
Jeg så bare der stod saksespark og så synes jeg det var ærgerligt han brændte. Men mange tak. Ville prøve noget nyt i den seneste update med The New Firm.
Fin update, dog halter kommateringen stadig bagefter.
Mange tak. Jeg skal nok prøve at få kommaerne på plads til næste update som i får nu. Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #62: 18 Maj 2009, 14:33 »


F.C. København

1:februar;2009


4 dage efter det store brag imod rivalerne fra Brøndby If var modstanderen SønderjyskE en lidt nemmere opgave, end det var imod Brøndby. PARKEN var næsten fyldt op og de kunne se Thomas Kristensen skyde deres hold i front med en flot afslutning og det er ikke den første man har set fra ham. Han lavede to flotte tidligere på sæsonen, da FCK var i Esbjerg. Canadieren Hutchinson fortsatte målscoringen til 2-0 og både Sebastian Larsson og Cesar Santin afgjorde målfesten hvor de hver især scorede i hver sin halvleg og kampen endte med en overbevisende FCK sejr på 4-0.

PARKEN var samme sted som sidste uge hvor SønderjyskE var på besøg og i dag mødte de Vejle BK og græstæppet havde ikke ændret sig siden for Morten Nordstrand ihvf. som bragte FCK foran 1-0 til en pauseføring.
I anden halvleg gik det helt galt for Vejle. Først kiksede Sladan Peric en tilbagelægning til Jimmy Nielsen og lavede selvmål, mens en anden forsvarsspiller Allan Olesen lavede endnu et selvmål. Samme opskrift som Peric. Dermed vandt FCK 3-0.

Efter at have slået Thisted ud af pokalturneringen tog FCK hjemme imod OB i 4. Runde. Det skulle blive en vaskeægte nedsabling af OB som skulle lukke 3 mål imod sig af den samme spiller. Sebastian Larsson scorede alle 3 mål på langskud og Onyszko så ikke for godt ud på alle målene. Det betyder at en 3-0 sejr over fynboerne fører FCK til kvartfinalen hvor de skal møde det tidligere førerhold, AGF hjemme i PARKEN.

Et koldt SAS Arena lagde græs til kampen mellem midtjyderne og københavnerne. Nordstrand som er i målhumør for tiden, bragte FCK i front til 0-1, men ’’Farlige Frank’’ som han kaldes, viser sin styrke i hovedspillet over for Zanka og header den op i nettaget. Trods store chancer til sidst til hjemmeholdet, ender det skuffende 1-1.

Dame N’Doye havde fået chancen fra start imod AAB hjemme, og han skulle få noget af en hovedrolle i kampen. FCK startede bedst med massivt pres og Ståle Solbakken anede faktisk et træt og svagt AAB-hold som nærmest ikke kunne følge med, men FCK fik bare ikke udnyttet deres chancer til mål og man skulle helt hen i det 90. Minut før senegaleseren Dame N’Doye skaffer FCK en meget sen sejr på 1-0.

OB var den sidste modstander for FCK i pokalturneringen hvor man slog OB ud med 3-0 og PARKEN var stedet hvor kampen blev spillet imod AGF i pokalturneringens kvartfinale. Topscorer Morten Nordstrand skød med skarpt til 1-0 og 2-0, mens Dame N’Doye endnu en gang scorede for FCK til 3-0 ved pausen. I anden halvleg reducerede Nando Rafael dog for AGF, men det var ikke andet end et lille plaster på såret og FCK var klar til semifinalen mod Vejle med en 3-1 sejr.
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #63: 18 Maj 2009, 14:34 »

Må jeg ikke få SS af stillingen i sasligaen.. Kunne være bedre hvis du gav et link i din update til SAS-ligaen så man også kunne følge med på den måde.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #64: 18 Maj 2009, 14:37 »

Må jeg ikke få SS af stillingen i sasligaen.. Kunne være bedre hvis du gav et link i din update til SAS-ligaen så man også kunne følge med på den måde.
Jo da, men det bliver først senere. Har lige givet 2 updates, så nu mangler der lige nogen lektier, men ellers får i SAS Liga stillingen næste update. Smiley
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #65: 18 Maj 2009, 14:51 »

Det er så iorden. Det ville jeg vente glædeligt på. Men jeg synes dine update's er blevet rigtig flotte layout mæssigt. Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #66: 18 Maj 2009, 14:51 »

Det er så iorden. Det ville jeg vente glædeligt på. Men jeg synes dine update's er blevet rigtig flotte layout mæssigt. Smiley
Mange tak Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #67: 18 Maj 2009, 16:34 »


F.C. København

9:februar;2009


FCK havde slået AGF hjem til Aarhus I pokalturneringen og man skulle mode Randers FC. Kronjyderne tog imod københavnerne og netop de to hold har noget kørende med hinanden ang. Transfers, fordi Marc Nygaard og Tidiane Sane skifter til FCK d. 1 januar. Den tidligere Lyngby spiller, Mikkel Beckmann bragte Randers foran allerede efter Claus Bo havde fløjtet stort set og scoringen kom ved en hurtig solo tur af den lille hurtige kantspiller.
På grund af det mål endte kampen 1-0 til Randers, selvom de fik Allan Olesen udvist.

Horsens plejer at være en hård nød at knække, og det fik FCK også virkelig læst sin lektie på hjemme i PARKEN mod ’’Den Gule Fare’’. Man skulle helt hen til det 28. minut før måltyven Morten Nordstrand der med det mål kom op på sit 7. mål i sæsonen. Det mål af Nordstrand gjorde det surt for Horsens og Horsens måtte vende snuden hjemad til deres by med et 1-0 nederlag i bagagen.

FCK plejer altid at have det godt når det gælder kampe imod OB på Fionia Park. Her til aften satte de også en understregning på, at de virkelig bestemmer over de kampe de spiller mod OB. OB havde intet at byde med og lignede bare en flok hovedløse høns, så derfor kunne Cesar Santin snildt bringe FCK foran efterfulgt af en kontroversiel straffespark scoring fra Hjalte Nørregaard. Det sidste mål som blev scoret var af Atiba Hutchinson som headede bolden ind til 3-0 sejr i slutminutterne.

Bare 3 dage senere stod menuen på Esbjerg hjemme i PARKEN foran et halvfyldt PARKEN, for man vidste at denne kamp var den sidste kamp i efteråret og at man så skulle vente til foråret hvor man startede op igen. Der var i hvf. fuld valuta for pengene når det gjaldt chancer, men begge hold fik ikke sat dem til scoringer og de ellers glade fans som var kommet til, måtte gå skuffende hjem og fra FCK lejren kunne man erkende man slutter af på 2. pladsen på hele 14 point.

Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #68: 18 Maj 2009, 16:36 »

Så kom Superligaen også med Smiley
Så nu kan I kigge hvordan det står til før forårsopstarten Wink
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #69: 18 Maj 2009, 16:40 »

Stort forspring til BIF må man sige men mon ikke du får halet lidt ind på dem? Wink

Fin blog indtil videre, læser med endnu..
KIU!
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #70: 18 Maj 2009, 16:42 »

Mange tak.

Jeg håber også virkelig jeg får halet ind på dem, så jeg håber at mine nye spillere kan være med til det.
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #71: 18 Maj 2009, 20:20 »

Puha, det ser meget svært ud. Du skal have noget hjælp fra de andre hold, hvis du skal hente mesterskabet hjem. Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #72: 19 Maj 2009, 14:47 »

Ja jeg ved det udemærket godt. Det bliver sgu svært, men håber som sagt mine nye spillere kan være med til det. Så skal jeg bare vinde de sidste to resterende opgør imod Brøndby jo, før det ser lysere ud Smiley

Wish me luck!
Btw. I får ingen updates idag. Jeg skal til tennis lige om 20 minutter og jeg skal også hænge ud med vennerne i aften i ungdomsklub, så det kommer tiden til at gå med.

Smiley
Logged

styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #73: 19 Maj 2009, 16:33 »

Dejlig Blog om det bedste danske fodbold hold Smiley
Jeg følger stadig med Smiley
Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #74: 19 Maj 2009, 18:29 »

Mange tak. Det er nemlig det bedste danske fodboldhold Smiley Thumbs Up Peace
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010