home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 694 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Vi er FCK!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Vi er FCK!  (Læst 17301 gange)
AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Vi er FCK!
« : 06 Maj 2009, 19:37 »


Vi er FCK!

1.6.08


Datoen siger d. 1.6.08. FCK har netop idag valgt at forlænge med nordmanden, Ståle Solbakken som tidligere har haft en aktiv karriere I FCK. Ståle Solbakken som har været i klubben siden sæsonen 2005/2006 overtog jobbet i FCK fordi en Hans Backe som var den tidligere træner, ville prøve noget nyt og valgte derfor at stoppe i hovedstaden.
Ståle trådte glad til og der gik heller ikke længe før han fik lært holdet at kende på mange punkter.

Ambitionerne i FCK er selvfølgelig høje og Ståle Solbakken er også fuldt opsat på at fuldføre FCK’s mål som f.eks at komme i Europa og spille noget fodbold på højt plan og dermed få nogle store positive oplevelser den vej. FCK lavede for nogle år tilbage en massiv overraskelse i deres Champions League gruppe mod Manchester United hvor de på fornemste vis vandt 1-0 på mål af den svenske veteran Marcus Allbäck, der dog desværre er fortid i hovedstadsklubben nu.

Forlængelsen af kontrakten, kom ikke som et decideret chok for Ståle Solbakken, men han havde en lille udtalelse til Tv2 Sporten:

’’For det første er jeg super glad for at klubben valgte at ville beholde mig her i klubben i nogle år endnu. Jeg er glad for at være her, og hvis man sådan kigger rent fremtidsmæssigt, så håber jeg da på flere trofæer end de trofæer jeg har skaffet indtil videre. Jeg synes FCK er Danmarks bedste klub på mange måder, men jeg synes også Brøndby IF og OB er begyndt at komme med og jeg tror guldkampen altid vil blive afgjort mellem de 3 hold. Nu skal vi sådan set bare kigge fremad på de kommende sæsoner, så skal det nok gå efter planen forhåbentlig. Ang. Transfers vil jeg ikke udtale mig, Ståle Solbakken’’
« Seneste Redigering: 26 Maj 2009, 13:32 af AFC » Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #1: 06 Maj 2009, 19:43 »

Dejligt med en fck blog. Håber på en god lang blog, med flot grafik.. Jeg kan forstå på intro, at du vil skrive som om du er Ståle..
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #2: 06 Maj 2009, 19:48 »

JAAAAA! JA ! JA! JA! JAAAAAAA! JA! JA! JA! YESHHHH!
Lige hvad jeg ventede på AFC. Du er en skat!
Logged

Thaurat al Shabab

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #3: 06 Maj 2009, 19:50 »

Dejligt med en fck blog. Håber på en god lang blog, med flot grafik.. Jeg kan forstå på intro, at du vil skrive som om du er Ståle..
Jeg er Ståle som manager ja, men jeg vil skrive det som om jeg kigger tilbage på kampene. Hvis du forstår Smiley
Mange tak.
JAAAAA! JA ! JA! JA! JAAAAAAA! JA! JA! JA! YESHHHH!
Lige hvad jeg ventede på AFC. Du er en skat!
Jamen tak da  Grin
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #4: 06 Maj 2009, 19:51 »

Har længe savnet en blog fra Danmark Smiley

Fin nok start, hvor der dog godt kan rettes lidt på teksten et par steder. Vil se over de næste par updates, om det har noget jeg har lyst til at følge med i Smiley

Keep it up Thumbs Up
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #5: 06 Maj 2009, 19:54 »

Tak
Hvor er der fejl i teksten? Vil du ikke vise mig det?
Smiley
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #6: 06 Maj 2009, 19:58 »

Der er ikke nogen deciderede fejl, bare et par steder, hvor det kunne formuleres på en bedre måde.
Desuden er der en del steder, hvor der mangler kommaer, specielt i første afsnit!
Også et par malplacerede kommaer. "Forlængelsen af kontrakten, kom ikke som noget chok for Ståle Solbakken." Der skal ikke være noget komma f.eks.

Desuden staves det fornemmeste, ikke fornemste.

Tag det som konstruktiv kritik, for jeg ved, at du kan gøre det bedre Thumbs Up Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #7: 06 Maj 2009, 20:01 »

Ja ja selvfølgelig. Tager det heller ikke negativt. Det er kun godt du vil hjælpe.
Jeg er ikke særlig god til at sætte kommaer, men skal nok prøve at gøre det bedre. Jeg ved godt det ikke er formuleret rigtigt, men jeg vil hellere gå efter det mest normale at skrive en blog på. Jeg vil ikke rode mig ud i nye ord og formulere dem den vej. Jeg vil hellere tage det simple, og så er det jo op til jer om I vil læse med Smiley

Men jeg har altid skrevet ''fornemste''. Det kan nemlig skrives på begge måder Smiley
Men tak, Pepe!
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #8: 06 Maj 2009, 20:04 »

Jeg synes, i stik modsætning, til Pepes mening at der er meget få stavefejl (hvis det er det han gerne vil have rettet ;b).
Jeg vil dog sige, at der er få problemer med tegnsætningen og at du ind i mellem undlader, at skrive bindeord som "at".
EKS:
"Jeg synes ATFCK er Danmarks bedste klub"
"og jeg tror AT guldkampen"
Logged

Thaurat al Shabab

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #9: 06 Maj 2009, 20:06 »

Ja okay, men som sagt. Jeg skriver det som det jeg gerne vil, altså det mest simple, og jeg skal nok prøve at (Smiley) huske at skrive at flere gange. Tak for det!
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #10: 06 Maj 2009, 20:08 »

lyder da meget spændende, tror jeg vil følge ståle Opstemt
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #11: 06 Maj 2009, 20:12 »

Vidste sgu ikke det kunne staves sådan Opstemt

Et lille trick til kommasætning: Hvis der er et grundled efter et "at" skal der  være komma foran "at".

Eks: Jeg tror, at FCK kan vinde mesterskabet.

Derimod skal der IKKE være komma, hvis der ikke er grundled efter "at".

Eks: Jeg elsker at spille fodbold.

Thumbs Up
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #12: 06 Maj 2009, 20:13 »

Dejligt med en FCK-blog. Det bliver spændende at høre, om Ståle kan fortsætte med de flotte resultater mod endnu flere fantastiske resultater i det store Europa! Thumbs Up
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #13: 06 Maj 2009, 20:16 »

Zeman: Tak skal du have

Pepe:
Tak fordi du er lærer for mig og selvom at jeg får undervisning af dig, så tror jeg sgu ikke at jeg kan huske det igen, men skal prøve. Ikke mere om grammatiske fejl, nu bare kig fremad i bloggen, ok? Wink

Mikkellas: Det er nemlig dejligt med en FCK blog. Dem er der for få af Wink
Tak.
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #14: 06 Maj 2009, 20:17 »

Bare i orden Smiley

Kom med et par updates!
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010