home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 365 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Vi er FCK!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Vi er FCK!  (Læst 17394 gange)
AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #45: 17 Maj 2009, 21:10 »


Vi er FCK!

13:09:2008

Efter den målrige affære I det vestjyske, tog FCK hjemme imod AGF som overraskende var tophold med Brøndby og FCK bag sig. Det var en kæmpe mulighed for FCK for at rette op på deres sløve start og hale ind på AGF og Brøndby, men sådan gik det ikke. Det blev en kamp uden mål og tilskuerne måtte gå skuffet fra Parken med et uafgjort resultat.

Europæisk fodbold er altid krævende for FCK, og man havde trukket NK Dinamo. I dag skulle man så sige velkommen til dem i ’’hulen’’. Den lille måltyv Morten Nordstrand viste hvad han indebærer og sender københavnerne foran med 1-0 til pausen, men Dinamo viste tænder og bed løverne over med 2 scoringer af Slepicka. Det blev resultatet også og FCK skal virkelig mande sig op for at gå videre nede i Kroatien.

Hvis der er nogle FCK burde kunne slå, så er det FCN der ikke har fået en sejr i de seneste 5 kampe og de små 400-700 tilskuere som var rejst til Farum, forventede ihærdigt en sejr. Der var håb for regnbuen og ikke alligevel. Den tidligere FCK spiller, Martin Bernburg headede nordsjællænderne i front og FCN-fansene var i ekstase. FCK pressede på, men det var forgæves og endnu gang skuffede FCK. Det er ikke den bedste start de har fået med kun 10 point i 8 kampe.

En sejr i Thisted var et must for FCK. Det ville være en kæmpe skuffelse, hvis man ikke formåede at æde sig videre til 4. Runde af pokalturneringen. Nordstrand havde fået chancen fra start og udnyttede den ret hurtigt til 0-1 og stillingen holdt ud og FCK havde endelig fået en sejr. Holdet som FCK skal møde i 4. Runde er fynboerne fra OB i PARKEN.

Returopgøret imod Dinamo skulle ske på en oktober aften i Kroatien. FCK havde taget turen derned for at håbe på et flot resultat og dermed skaffe sig videre, og FCK kom også bedst fra start. Dinamo forsvaret dummer sig og begår straffespark på Libor Sionko og Hasan Salihamidzic udnytter til 0-1 føring. Generalen på midtbanen, Hjalte Bo Nørregaard eksekverer på et langskud til 0-2 og lige nu lå FCK til at gå videre. Det varede så kun i ca. 5 minutter, da Dinamo reducerede og det betød med 1-2 resultatet at det var slut på de 90 minutter og man skulle derfor tage hul på de næste 30 minutter.
Første periode endte skidt for FCK. Udligningen fra Dinamo kom på hjørnespark og FCK lå lige nu til at ryge ud. I anden periode pressede FCK rigtig meget på, og der var drama til det sidste. Flere situationer kunne godt have givet straffespark og mål, men FCK ramte treværket mange gange. Til den store skuffelse for FCK, røg Dinamo videre og spillerne og fansene lå på banen og var ved at sørge over deres forgævede chancer de havde misbrugt. Anfører Ulrik Laursen havde denne kommentar:

’’Det er brandærgeligt at vi skal sige farvel til Europa i denne sæson. Vi havde ellers håbet på det bedste, og jeg synes da også vi var klasser bedre end Dinamo, men desværre fik vi bare ikke udnyttet de store chancer til sidst og vi er uheldige med at ramme stolperne. Men nu skal vi ikke klage. Vi var uden om det selv og nu må vi sunde os over at vi er ude, og kigge fremad på søndag mod Brøndby og forhåbentlig skaffe en sejr der, så vi kan redde sæsonen lidt’’,Ulrik Laursen.

Nogle dage før The New Firm på Brøndby Stadion kunne FCK både tilføje spillere, men også sige farvel til spillere. De følgende spillere er:

ind:
Magne Hoseth – Molde - 9,75 mio
Håvard Nordtveit –  Arsenal - 13 mio
Marc Nygaard –  Randers FC - 6,5 mio
Vicento – ADO den Haag – 550.000
Tidiane Sane – Randers FC - 9 mio
Emil Johansson – Hammarby – 7,25 mio

ud:
Libor Sionko – Birmingham - 11 mio
Kevin Bechmann Timm – Esbjerg fB - 500.000
Mathias Zanka Jørgensen - CSKA Moskva - 18 mio
Ailton Almeida – CSKA Moskva - 11 mio
William Kvist – Dinamo – 18 mio

Alle spillere som FCK har hentet tiltræder alle sammen d. 1 januar 2009.
« Seneste Redigering: 17 Maj 2009, 21:12 af AFC » Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #46: 17 Maj 2009, 21:13 »

Jeg kan ikke lige få sidebilledet til at virke til at være ude i siden. Så centrerede det bare. Håber I synes om det alligevel.

Smiley
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #47: 17 Maj 2009, 21:15 »

Jeg kan ikke lige få sidebilledet til at virke til at være ude i siden. Så centrerede det bare. Håber I synes om det alligevel.

Smiley

Hvis du bruger float funktionen: [ float=left][ img]billede[/img][/float] og fjerner mellemrummene, så kan du få det ud! Wink
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #48: 17 Maj 2009, 21:17 »

Hvis du bruger float funktionen: [ float=left][ img]billede[/img][/float] og fjerner mellemrummene, så kan du få det ud! Wink
Hvordna fjerner mellemrum? Jeg ved godt hvordan float funktionen virker Smiley
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #49: 17 Maj 2009, 21:19 »

Jeg er personligt meget ked af du har solgt Ailton!!! Ellers flot, flot arbejde med den nye update her. Den var god læsning!
Men igen er sgu ked af du sælger Ailton og køber Nygaard fra randers
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #50: 17 Maj 2009, 21:21 »

Du burde da kunne få mere for Zanka? For mig at se er det alt alt for lidt du har fået for ham..
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #51: 17 Maj 2009, 21:21 »

Jeg er personligt meget ked af du har solgt Ailton!!! Ellers flot, flot arbejde med den nye update her. Den var god læsning!
Men igen er sgu ked af du sælger Ailton og køber Nygaard fra randers
Jeg takker! Smiley

Men grunden til jeg solgte Ailton er fordi jeg anså ham som det svageste led i truppen og at Dame N'Doye, Cesar Santin og Morten Nordstrand var klart bedre i kampene de fik og de chancer jeg gav Ailton fra start, udnyttede han ikke. Derfor solgte jeg ham for en god sum penge og hentede Marc Nygaard, da han var i topform på det tidspunkt Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #52: 17 Maj 2009, 21:23 »

Du burde da kunne få mere for Zanka? For mig at se er det alt alt for lidt du har fået for ham..
Hans værdi i mit spil lå på 15-16 mio og jeg synes 18 er rigeligt for ham. Nu har jeg jo også hentet erstatninger og Håvardt Nordveit er vel en ganske ok investering som har samme niveau som Zanka, plus alderen også. Smiley
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #53: 17 Maj 2009, 21:27 »

Hvordna fjerner mellemrum? Jeg ved godt hvordan float funktionen virker Smiley

Jeg forstod det bare somom du ville have billedet ud i siden, med teksten rundt om?
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #54: 17 Maj 2009, 21:35 »

Jeg vil have det til at sidde ude i højre side, men når jeg skriver float-funktionen med right, så kommer den i venstre istedet Skuffet
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #55: 17 Maj 2009, 21:44 »

Du bytter for meget rundt i nutid og datid, men ellers er det blevet bedre. Ringe resultater, men du må bare op på hesten igen! Thumbs Up
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #56: 17 Maj 2009, 21:45 »

Det skriftlige bliver bedre og bedre, mens resultaterne bliver dårligere og dårligere. Kan du ikke få begge ting til at stige i kvalitet? Opstemt
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #57: 17 Maj 2009, 21:48 »

Hehe. Jeg takker for jeres kommentarer.
Nej, resultaterne er ikke med mig, men håber de nye spillere kan skabe gejst i spillerne og skabe god holdmoral og skaffe store resultater Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #58: 18 Maj 2009, 14:03 »

NEW FIRM

18:oktober;2008


Slaget om København eller ’’The New Firm’’ er et kælenavn til opgørene mellem FC København og Brøndby IF og navnet til de opgør kommer fra Skotland hvor de også kører med den stil.

Her hjemme i Danmark er der sådan set kun 2 rivalhold som er de mest nævnelsesværdige. Nemlig FCK og Brøndby IF. D. 18 oktober 2008 var dagen hvor det seneste FCK – Brøndby opgør blev spillet og kampen fandt sted på Brøndby Stadion, eller nærmere sagt Vilfort Park. Der var totalt udsolgt til kampen og fansene startede allerede marchérgang igennem København for at bevise hvor meget fodbold virkelig betyder her i Danmark. Onside studiet havde også hele dagen haft optakt til den store kamp med flere gæster i studiet til en lille snak med masser af sjov ved siden af.
Kampens dommer var Lars Christoffersen.

1. halvleg:

1:24 Jesper Grønkjær trækker ned i banen og får afdriblet Thomas Rasmussen med nogle små lækkerier og lægger et indlæg ind over til en fri Ailton, men hovedstødet går over.

8:20 Stefan Gislason får taklet sig igennem midten og med nogle hurtige et-to afleveringer med Jan Kristiansen får generalen sendt et skud af sted, men til ingen farer for landsholdskeeperen Jesper Christiansen.

11:00 Et hjørnespark tilfalder Brøndby’s Jan Kristiansen og han lægger læderet ind over og Max Von Schlebrügge sætter pandebrasken på, og Jesper Christiansen må puffe den til endnu et hjørne. Samme Kristiansen tager og Remco Van Der Schaaf hopper højere end Mikael Antonsson og der er kasse. 1-0 til hjemmeholdet, Brøndby IF. Vild jubel.

15:07 Morten Duncan header til bolden fra et frispark fra Alexander Farnerud, men det hovedstød er helt ufarlig og Jesper Christiansen går ud og griber den.

23:55 Cesar Santin bliver nedlagt og Michael Lumb har allerede fået en advarsel og må derfor gå ud og Brøndby er reduceret til 10 mand.

26:17 Kanten Sebastian Larsson fra FCK, viser sit talent og lægger en lang diagonalbold over til den anden kantspiller Grønkjær og Larsson løber i position til et indlæg og han tæmmer den og hamrer til den og der er udlignet. 1-1.

34:44: Ailton Almeida får bolden fra en kikser af Jon Jonsson og brasilianeren forsøger sig med et saksespark, men desværre ryger det ellers hårde spark over mål.

45:09 Lars Christoffersen tager fløjten i munden og fløjter til pause.


2. halvleg:

48:00 Indskiftede Ousman Jallow løber hurtigere end Peter Larsson I en løbeduel og får sendt et fladt skud imod en stormende Jesper Christiansen, men en fantomredning gør at BIF får hjørnespark.

49:08 Holmen sender hjørnesparket ind over og der dukker Randrup op i mellem flokken, men et svagt hovedstød gør at Christiansen griber den.

57:32 Santin må gå ud og Dame N’Doye kommer ind og får allerede den første chance med et hårdt skud rettet mod trekanten, men en vågen Andersen bokser den til indkast.

65:05 William Kvist kommer på banen i stedet for Sebastian Larsson og kaster et af sine lange indkast indover i feltet og efter lidt klumpspil forsøger Nordstrand med hælen at skubbe den ind, men den rammer en BIF spiller og det bliver hjørne.

78:13 Farnerud svinger sit venstreben, men bolden ryger langt ved siden af.

82:00 Samme Farnerud forsøger sig igen, bare med højrebenet, men også ved siden af igen.

90:+3 Lars Christoffersen fløjter kampen af og derbyet ender 1-1.

’’Det var en fantastisk følelse. Jeg synes vi dominerede det meste af det og de havde faktisk ingen store chancer, men det er dog ærgerligt de scorer, men endnu bedre vi hurtigt får udlignet og jeg synes vi kan være tilfredse med resultatet her’’, Mikael Antonsson.
« Seneste Redigering: 18 Maj 2009, 14:07 af AFC » Logged

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi er FCK!
« Svar #59: 18 Maj 2009, 14:19 »

mine spillere laver aldrig sakse... god update, jeg kan godt lide når man skriver så'n om store kampe..
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010