home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 552 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  17# Akademisk Boldklub
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: 17# Akademisk Boldklub  (Læst 27745 gange)
AMRDK
Gæst
 
Sv: 7# Akademisk Boldklub
« Svar #30: 05 Maj 2009, 17:46 »

Mange tak for både ros og kommentar Thumbs Up
nice at du kender Christian Andersen, han gør det godt for min Smiley
Jeg valgt AB på grund af at jeg syntes at de har en spændende trup, og så har man i AB store chancer for at rykker op i den første sæson Opstemt
Selv tak  Wink
Han er utrolig venlig og ved stortset ALT om dansk fodbold lige nu.
Godt at se du tror på det! Men det er optimistisk...
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: 7# Akademisk Boldklub
« Svar #31: 05 Maj 2009, 17:48 »

Selv tak  Wink
Han er utrolig venlig og ved stortset ALT om dansk fodbold lige nu.
Godt at se du tror på det! Men det er optimistisk...

Hehe er du i familie med ham eller?
ja lidt måske, men jeg håber hver fald  Smiley
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: 7# Akademisk Boldklub
« Svar #32: 05 Maj 2009, 17:51 »

Hehe er du i familie med ham eller?
ja lidt måske, men jeg håber hver fald  Smiley
Nej, men min Far har arbejdet sammen med ham på Carlsberg.
Tror mere på 2.sæson er mulig...
- Holdet er ikke helt stærkt nok endnu.
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: 7# Akademisk Boldklub
« Svar #33: 05 Maj 2009, 17:52 »

Nej, men min Far har arbejdet sammen med ham på Carlsberg.
Tror mere på 2.sæson er mulig...
- Holdet er ikke helt stærkt nok endnu.
Hehe okay Smiley
nej jeg er os bange for hvis jeg rykker op i første at jeg så får tæsk og ryger ned med det samme igen.
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: 7# Akademisk Boldklub
« Svar #34: 05 Maj 2009, 17:57 »

Hehe okay Smiley
nej jeg er os bange for hvis jeg rykker op i første at jeg så får tæsk og ryger ned med det samme igen.
Hvordan er dit forsvar ?
Plejer altid at have problemer med dem, selvom de har et af de bedste
i en virkelige verden.
Men Jens på kassen er go'ikke ?  Smiley
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: 7# Akademisk Boldklub
« Svar #35: 05 Maj 2009, 17:58 »

Hvordan er dit forsvar ?
Plejer altid at have problemer med dem, selvom de har et af de bedste
i en virkelige verden.
Men Jens på kassen er go'ikke ?  Smiley
Mit forsvar er sårn set udemærket:)
han har ikke fået så mange kampe, har nemlig købt ny målmand. mikkel andersen fra reading Opstemt
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: 7# Akademisk Boldklub
« Svar #36: 05 Maj 2009, 18:02 »

Mit forsvar er sårn set udemærket:)
han har ikke fået så mange kampe, har nemlig købt ny målmand. mikkel andersen fra reading Opstemt
Ej for pokker da !?
Jens er virkelig god - det var en fejl at købe ham Wink
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: 7# Akademisk Boldklub
« Svar #37: 05 Maj 2009, 18:03 »

Ej for pokker da !?
Jens er virkelig god - det var en fejl at købe ham Wink
Han har ellers gjort det virkelig godt.
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: 7# Akademisk Boldklub
« Svar #38: 06 Maj 2009, 12:44 »


tak til mqk-99 for topbanner


Nu er det jul!


Efter et flot efterår fra AB, er det nu tid til at hold jul og tage en pause fra fodbold. Spillerne har fået fri og er taget hjem til deres familie og manager Emil Axelsen er taget på ferie til Brasilien og derefter Spanien for at kigge på nyt blod til AB. Mens sneen daler ned udenfor vinduerne er det tid til at sætte sig foran brændeovnen og tage et tilbage blik på AB sidste 8 kampe i Viasat Division. Og det er netop det vi nu har tænkt os at gøre.
Efter de første syv kampe hvor det var blevet til 19 point, skulle AB forsøge at forsætte deres gode stime mod Lolland Falster. AB kom hurtigt foran både 1 og senere 0 - 2 på blot 18 minutter, men inden de gik til halvleg nåede Lolland Falster at scorede til 1 - 2. Anden halvleg var ikke mere end fløjtet i gang før Falster udlignede til 2 - 2. Skulle AB virkelige sætte point til mod Lolland? Nej det skulle de ikke for i det 80. Minut modtager Simon Bræmer bolden og hakker den i kassen til 2 - 3.
 
LFA - AB 2 - 3
AB - Frem 5 - 0
AB - Silkeborg 1 - 0
AB - Amager 1 - 0
Hvidovre - AB 2 - 3
AB - Roskilde 2 - 2
Fredericia - AB 3 - 2
AB - Skive 2 - 0

I næste kamp tog AB så hjemme i mod Frem. Det skulle vise sig at blive en sand målfest fra ABs side. Til halvlegen stod der 2 - 0, på mål af Klaus lykke og Mathias Tauber. I anden halvleg tog målene så for alvor til hvor først Klaus Lykke senere Bræmer og til sidst Morten Hansen fik scorede til kampen resultat 5 - 0. Da AB så var rejst til Hvidovre startede det som det skulle med at Simon Bræmer hurtig bragte AB foran, men den stilling holdte ikke længe og hurtigt stod det 2 - 1 til hjemmeholdet. I anden halvleg fik AB udlignet i det 80 minut, og i det 90+1. Steg Mathias Tauber ud af ingenting til vejrs og headede en AB sejer i hus. Klubbens første nederlag under manager Emil Axelsens ledelse blev hentet i  Fredericia hvor AB ellers kom foran 0 - 1. Men på et kvarter scorede Fredericia 3 mål, og så var kampen lukket. Så nyttede det ikke meget at Kenni Olsen scorede i det 85 minut. Kampen endte 3 - 2.
I den sidst kamp inden vinter pausen mødte AB Skive. Det skulle gerne være lig med 3 point, og det blev det også takker være en fremragende Rasmus Nielsen, som med sine 2 mål sikrede en 2 - 0 sejer.

-“ Vi forsætter det fantastiske spil og ligger forsat med helt i top af ligaen. Hvis vi kan forsætte det gyldnende spil i forårs sæsonen,  så er jeg 100% sikker på at man næste år vil kunne se AB i SAS nye spiller og det er da også korrekt. Vi vil i løbet at den næste uge komme med et pressemøde også vil i få nærmere besked på hvad jeg har fundet frem til.” Sagde Akademisk Boldklub manager Emil Axelsen. 



Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: 8# Akademisk Boldklub
« Svar #39: 06 Maj 2009, 13:17 »

trupgennemgangen er opdateret da vi har fået ny angriber så jeg syntes da lige i skulle tjekke ham det er mauricio Opstemt
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: 8# Akademisk Boldklub
« Svar #40: 07 Maj 2009, 23:16 »

Da jeg har været til fodbold kamp idag og skal holde konfi for min søs i morgen og så være sammen med kæresten i morgen og lørdag, er det nok først lørdag aften eller søndag i kan vente jer en update.
håber det er i orden.
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: 8# Akademisk Boldklub
« Svar #41: 11 Maj 2009, 19:12 »


Nedtur i AB?



Måske er det at overdrive hvis man kalder Akademisk boldklubs sidste resultater for en nedtur, men når man er vant til at hver eneste kamp bliver vundet, så er tre nederlag i de seneste otte kampe ikke helt så godt. Der er dog ikke tale om at AB er i krise, for de har samtidig også hentet fem sejre i otte kampe, så det er ikke så galt. De er alligevel rykket fra en sikker  første Plads og ned på fjedre Plads. De har nu to point op til anden pladsen som giver adgang til Superligaen, som de stræber meget efter i AB.

Da AB i 17. Spillerunde gæstede Lyngby, blev det kamp om meget vigtige point i toppen af ligaen. Det ville virkelige lune hos AB hvis de kunne hive en sejer hjem til Gladsaxe. Det startede også som det skulle da Simon Bræmer efter 8 minutter scorede til 0 - 1. I anden halvleg viste

AB - Thisted 3 - 0
Lyngby  - AB 3 - 1
AB - Herfølge 2 - 0
AB - Næstved 3 - 0
Viborg - AB 3 - 2
AB - Køge 4 - 0
AB - LFA 4 - 2
Frem - AB 2 - 1
Lyngby hvorfor de har 2 mænd i top 4 på topscore listen. Da først Kim Aabech scorede 2 mål og senere Lasse Qvist scorede 1 og så tabte AB 3 - 1. Næste kamp skulle AB hjemme møde Herfølge. Herfølge har underpræsteret meget i den første del af sæsonen, det skulle de så nu prøve at rette op på.  Herfølge fik ikke den bedste start da først Kenni   Olsen og senere Klaus lykke kunne gøre det til 2 - 0 til hjemmeholdet. I anden  halvleg gik det bedre for Herfølge, og da AB blev reduceret til 10 mænd blev det for alvor spændende, men det lykkes dog ikke for Herfølge at placere en vel spillende Mikkel Andersen i AB målet. Den 19. April skulle vi så være vide til et vaske ægte topbrag mellem Viborg Fodsports Forening og Akademisk Boldklub. Begge hold gik efter at hente alle pointene med hjem, men da Viborg havde hjemmebane fordel, må man siges at de var favoritter til at løbe af sted med de 3 point. Uanset hvad oddsene sagde, så var det AB der efter 20 minutter kunne juble da Klaus Lykke hamrede en hel flugter op i net taget og så førte AB. I anden halvleg forsatte AB deres pres og kom til mange gode chancer, men vi skulle helt hen i det 51 minut før Simon Bræmer kunne gøre det til 0 - 2. Så troede de fleste nok at det skulle blive en sikker AB sejer, men sådan gik det ikke. For i det 65 minut fik Dan Anton Johansen scoret for VFF og 20 minutter senere scorede Glerup og så stod det pludselig 2 - 2. For at gøre AB nedturen total scorede Christian Olsen langt inden i overtiden til 3 - 2. Derfor kunne Viborg FF i dag løbe med de 3 point.



-“ Jeg ville ikke sige at vi er ramt af nogen som helst form for nedtur, men vi har haft en række lidt sløje resultater. Det skal vi selvfølgelig have rettet op på og ha vundet de sidste 6 kampe, og håbe på at det er nok til at sikre os mesterskabet. Vi har en svær kamp mod silkeborg i næste kamp, men ellers ser det ganske overskueligt ud. Jeg håber Klaus Lykke forsætter sin gode form, og bliver ved med at score mål på samlebånd” Sagde Akademisk boldklub manager Emil Axelsen.


Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: 9# Akademisk Boldklub
« Svar #42: 11 Maj 2009, 20:46 »

tre nederlag i otte kampe er i sig selv ikke dårligt, men det er selvfølgelig bare ærgerlig når to af dem er imod de andre tophold. Men du er stadig med i topkampen, så det er bare at klø på, så skal du nok få oprykningen i hus   Wink
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: 9# Akademisk Boldklub
« Svar #43: 11 Maj 2009, 21:13 »

Du er da ikke nede i en nedtur...
Du har bare tabt til 3 gode mandskaber Wink
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: 9# Akademisk Boldklub
« Svar #44: 11 Maj 2009, 21:45 »

tre nederlag i otte kampe er i sig selv ikke dårligt, men det er selvfølgelig bare ærgerlig når to af dem er imod de andre tophold. Men du er stadig med i topkampen, så det er bare at klø på, så skal du nok få oprykningen i hus   Wink
mange tak for kommentaren, det sætter jeg virkelig pris på  Thumbs Up
ved godt jeg ikke rigtig er i en krise, men når man ser på hvad jeg er vant til så er jeg gået lidt ned af bakke Opstemt
Du er da ikke nede i en nedtur...
Du har bare tabt til 3 gode mandskaber Wink
igen mange tak for kommentaren, det sætter jeg virkelig pris på  Thumbs Up
ja det var 3 gode hold og næste gang jeg møder dem får de tæsk
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010