home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  2 Brugere, 683 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  17# Akademisk Boldklub
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: 17# Akademisk Boldklub  (Læst 27671 gange)
Zeman
Gæst
 
Sv: afstemning 11# Akademisk Boldklub
« Svar #60: 13 Maj 2009, 14:28 »

haha, tænkte jeg nok Wink

Fra grindsted? Opstemt
Hehe nej en lille by der hedder Østerbølle i nærheden af aars hvid du ved hvor det er Opstemt
FCK har satame lavet et godt køb  Grin Omar Esparza har ham selv i AaB han er mega god... Men nu føler han sig presset fordi der er så mange som vil have ham  Skuffet
okay
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: afstemning 11# Akademisk Boldklub
« Svar #61: 13 Maj 2009, 14:39 »

Hehe nej en lille by der hedder Østerbølle i nærheden af aars hvid du ved hvor det er Opstemt

Østerbølle tæt ved aalestrup?
Logged


Zeman
Gæst
 
Sv: afstemning 11# Akademisk Boldklub
« Svar #62: 13 Maj 2009, 14:45 »

Østerbølle tæt ved aalestrup?
Jepper Opstemt
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: afstemning 11# Akademisk Boldklub
« Svar #63: 13 Maj 2009, 14:47 »

Østerbølle tæt ved aalestrup?

Fesen der bor min Mors Mors kusine
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: afstemning 12# Akademisk Boldklub
« Svar #64: 13 Maj 2009, 14:49 »

Rigtig god trupgennemgang, og rigtig god transfer-update også.. Det bliver spændende at følge dig i SAS-Ligaen.. Har altid holdt lidt med AB i førstedivisionen..

Jeg synes dog det er ærgeligt, at der er så store og markante stavefejl i dine updates.. Skuffet.. Jeg synes du skal kigge dine updates igennem et par gange inden du poster.. Ellers KIU! Thumbs Up

EDIT: Er vild med du viser hvilke indkøb andre klubber har gjort sig også.
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: afstemning 12# Akademisk Boldklub
« Svar #65: 13 Maj 2009, 14:50 »

Kender nogen fra Østerbølle  Grin Før jeg blev født boede min familie der  Peace
Logged


Zeman
Gæst
 
Sv: afstemning 11# Akademisk Boldklub
« Svar #66: 13 Maj 2009, 14:51 »

Fesen der bor min Mors Mors kusine
hvem er det?
Rigtig god trupgennemgang, og rigtig god transfer-update også.. Det bliver spændende at følge dig i SAS-Ligaen.. Har altid holdt lidt med AB i førstedivisionen..

Jeg synes dog det er ærgeligt, at der er så store og markante stavefejl i dine updates.. Skuffet.. Jeg synes du skal kigge dine updates igennem et par gange inden du poster.. Ellers KIU! Thumbs Up

EDIT: Er vild med du viser hvilke indkøb andre klubber har gjort sig også.
mange tak Opstemt Opstemt
skal nok kigge dem lidt mere i sømmende Opstemt
Kender nogen fra Østerbølle  Grin Før jeg blev født boede min familie der  Peace
hvem kender du?
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: afstemning 11# Akademisk Boldklub
« Svar #67: 13 Maj 2009, 14:54 »

hvem er det?


Hun hedder Grete.
« Seneste Redigering: 13 Maj 2009, 14:55 af Danielsen » Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: afstemning 12# Akademisk Boldklub
« Svar #68: 13 Maj 2009, 15:00 »

Jeg ved ikke lige hvor de bor, men forældrene hedder Peder og Iben, børnene hedder Anders, Rasmus, Anders og Marie
Logged


Zeman
Gæst
 
Sv: afstemning 11# Akademisk Boldklub
« Svar #69: 13 Maj 2009, 15:02 »

Hun hedder Grete.
ved ikke hvem er Opstemt
Jeg ved ikke lige hvor de bor, men forældrene hedder Peder og Iben, børnene hedder Anders, Rasmus, Anders og Marie
Hehe dem kender jeg sq godt Opstemt
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: afstemning 12# Akademisk Boldklub
« Svar #70: 13 Maj 2009, 15:10 »

NICE
Logged


Zeman
Gæst
 
Sv: 12# Akademisk Boldklub
« Svar #71: 13 Maj 2009, 15:52 »



Ekstra bladet Cup 2. Runde

22-08-09


Efter AB rykkede op i SAS Ligaen er de kommet direkte til anden runde i Ekstra Bladets fodboldturnering. De stod overfor en meget nem opgave da de ude op Døllefjelde-musse Stadion skulle møde Døllefjelde-musse. Døllefjelde-musse ligger i Danmarksserien, så det burde blive meget nemt for AB.  Efter hvad man kan se på resultatet efter kampen, var det også en nem kamp. Allerede efter 3 minutter fik AB et hjørnespark som Thomas Tengstedt headede i kassen til 0 – 1. På de to følgende hjørnespark var det så Casper Andersen der headede dem i mål. Så det stod altså 0 – 3 til pausen. Døllefjelde-musse virkede ikke til at have lært noget som helts af deres utallige fejl på hjørnespark, for det første AB fik i anden halvleg kunne Klaus Lykke helflugte op i net taget. Ny indkøbet Roland Mustafaj kom på banen i anden halvleg og fik sin debut, og det gjorde han med stil. 3 minutter efter sin ankomst på banen kunne han af drible 2 mænd og så ligge bolden ind bag keeperen til stillingen 0 – 5. Det blev også kampens resultat. Man of the match blev den centrale forsvars spiller Casper Andersen som med sine 2 mål også havde gjort det rigtig flot denne eftermiddag på Døllefjelde-musse stadion. Sådan kom AB sikkert videre og nu venter Thisted i tredje rundt og det skal nok gå hen og blive en del svære.

-" Jeg er yders tilfreds med drengenes præstation i dag, de går ud og levere varen, og gør som de har fået besked på. Det er også meget dejligt at kunne sætte en ny spiller ind til halvlegen, og så går han ind og score i sin debut kamp lækkert." Sagde Akademisk boldklub manager Emil Axelsen.   
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: 13# Akademisk Boldklub
« Svar #72: 13 Maj 2009, 19:08 »



SAS Ligaen er i gang.

27-09-09


Efter 8 spille runde ser det godt ud for AB, og de ligger på den rigtige side af nedrykningsstregen. Dog kun med et enkelt point ned til sidste pladsen.  16 point er hvad der skiller top og bund lige i øjeblikket. På toppen er FC Nordsjælland og i bunden er AC Horsens.  AB ligger pt. På en 9. Plads, hvor de gerne skulle blive resten af sæson eller måske endda højre.  Sæson er stadig ung, og ingen ved hvad det ender med, men en ting er sikkert, AB kommer til at bruge mange kræfter på bare at holde sig oppe i SAS ligaen, men det kan helt sikkert lade sig gøre. 

Randers – AB 1 – 2
AB – Vejle 0 – 1
Lyngby – AB 1 – 0
AB – FCN 1 – 4
ACH – AB 1 – 0
AB –FCM 1 – 1
AaB – AB 2 – 1
AB – OB 1 - 0

I sæson premieren mødte AB Randers på udebane. Randers som de få dage for enden have slået 1 – 0 i en venskabskamp, men som de nu stod overfor i ligaen. I første halvleg var der ikke meget at råbe hurra for, specielt ikke som AB fan, for i det 44 minut lykkes det for svenske Tobias Grahn at liste bolden ind bag Mikkel Andersen i AB målet, og så stod det 1 – 0 til halvlegen. I anden halvleg stod der til gengæld AB på det hele, men alligevel skulle fansene vente helt indtil det 84 minut, med at få den første scoring i SAS Ligaen denne sæson, den kom fra Martin Heinze som fik udlignet til 1 – 1. Med 6 minutter igen lignede det en uafgjort, men det brasilianske AB talent Mauricio ville også lege med, og i dommerens overtid lykkes det for ham at prikke en scoring ind, og så endte kampen pludselige 1 – 2 til Akademisk Boldklub, som gik fra sæsonens første SAS Liga kamp med en sejer. I de følgende kampe, var AB knap
så heldige og de fik 4 nederlag i 4 kampe, men de gav ikke op. Den 30. august skulle AB hjemme møde ulvene fra Herning. Der var drama til sidste dommerfløjt i denne kamp. Første halvleg springer vi først lige let og elegant over og går direkte til Anden halvleg, hvor AB blot behøvede 7 minutter før Klaus Lykke kunne sende Martin Heinze af sted og Heinze scorede et flot mål. Det svære for AB, kunne de ikke holde den hovedstødsstærke Danny Califf tilbage på et hjørnespark, så han hoppede op og scorede. I de dødende minutter havde Klaus Lykke fra AB så en et langskud, som ramte stolpen, men ind ville den ikke mere, så kampen endte 1 – 1 på Gladsaxe Stadion. Den følgende kamp blev det til et nederlag for AB. I kampen mod OB fik de dog igen point med hjem. OB havde presset på hele første Halvleg, men det var ikke lykkes dem at Placere en vel spillende Mikkel Andersen. I anden halvleg forsatte OB deres dominans, og det gjorde anføre Klaus lykke så frustreret at han måtte modtage sit andet gule kort og tage et tidligt bad. Det var ligesom det hele tændte op under AB spilleren og de begyndte virkelig at fighte for at holde nullet. 3 minutter inden i overtiden skete det så, bold blev slået ind over i Obs felt, Onyszko kommer ud, men en stormende Mustafaj kommer først til bolden og header den i mål til 1 – 0 til AB, det bliver også kampens resultat.   
Jeg har også en sørgelig nyhed at bringe. Da AB den 27. september spillede mod Thisted i Ekstra Bladet cup, fik de en kæmpe røv fuld og måtte tage tilbage til Sjælland med et 4 – 0 nederlag i bagagen.



Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: 14# Akademisk Boldklub
« Svar #73: 15 Maj 2009, 14:58 »



Vinter Pause.

01-01-10


Efter et langt og hårdt efter år kan AB endelig gå på ferie. Hvad bedre og vigtigere er, er at de ligger over nedrykningsstegen. Hvilket de mange fans sikkert er meget glade for, men der venter dem et spændende forår hvor de skal kæmpe hårdt for at overleve. Derfor har Axelsen hentet to nye spillere som ganske vidst er unge, men har et kæmpe potentiale. De skal nok blive en vigtig brik for AB i fremtiden, men lige nu må de nøjes med at blive skiftet ind i ny og næ. AB er kommet bedre med i ligaen, og især Roland Mustafaj scorede mange mål. 6 mål i 13 kampe, er ganske godt af det 20 årige talent, men jeg forventer mig meget mere af den unge herre de kommende år, hvor han sikkert vil blive en topscore i SAS Ligaen.
I niende spillerunde, skulle AB hjemme tage imod mægtige Brøndby. Hvis det ikke på forhånd lød som en svær kamp, så blev det det i hvert fald. AB kom allerede bagud i det 3 minut, på mål af Kikin Fonseca som med et pragtfuld langskud placerede AB målmand Mikkel Andersen. AB kæmpede sig dog tilbage i kampen, men da de for alvor var med igen, blev der fløjtet til pause. Anden halvleg var også kun 3 minutter gammel før Kikin Fonseca for anden gang den aften kunne sætte bolden ind bag Mikkel Andersen. Kampen forsatte med massivt Brøndby pres, men de fik dog ikke scoret flere mål, så kampen endte 0 – 2. I næste kamp, stod der AGF på programmet. Igen fik AB ikke den helt planlagte start da Dioh Williams scorede til 1 – 0. Ab kom dog hurtigt igen og fik udlignet på mål af Peter Benjaminsen, og så kunne de gå til pause med et 1 – 1 resultat. I anden halvleg lagde AB pres på AGF, men bolden ville bare ikke ind. De måtte i hver fald vente helt ind til det 90ne minut før Roland Mustafaj fandt vejen til nettet og scorede til 1 – 2 til AB. Selvtilliden var tilbage i AB, og de indtog 8 pladsen i liga. Humøret var højt på træningsbanerne, når AB var

AB – Brøndby 0 – 2
AGF – AB 1 – 2
AB – Randers 1 – 1
FCK – AB 4 – 0
Vejle – AB 2 – 1
AB – Lyngby 2 – 0
FCN – AB 2 – 1
AB – Horsens 1 – 2
FCM – AB 2 – 1
AB -  FCK 0 - 2
ude og træne. Nu skulle de så prøve at ride videre på bølge, og det skulle de mod Randers. Heldigvis, var AB fri for at tage den lange vej til det mørke Jylland, for Randers kom nemlig til djævleøen. Det startede for en gangs skyld godt for AB, og de pressede Randers FC helt i bund. Efter 39 minutter kom forløsningen så da Roland Mustafaj dribler Thomas Nørgaard i Randers målet og triller nemt bolden i mål til 1 – 0. AB forsatte deres pres resten af halvlegen, men de fik den dog ikke i mål, selvom de havde flere gode forsøg, som alle prellede af på Randers. AB forsatte også deres pres i anden halvleg og kom til flere gode chancer, men de fik dog ikke scoret mere den dag. En anden det dog lykkes at score flere mål, var Randers angriberen Marc Nygaard, som kunne heade bolden i mål på et flot udført hjørnespark. AB var nu ubesejret i to kampe i træk, og moralen var høj i Gladsaxe. De fik dog hurtigt pillet noget af moralen ned da de løb ind i to nederlag i træk der i blandt et 4 – 0 nederlag. I 14 spillerunde møde de så det andet oprykkerhold, nemlig Lyngby. Så der var dømt den helt store bundgyser i lokalderbyet på Gladsaxe stadion, hvor vinder kunne trække en smule fra de andre hold i bunden.  AB ville gøre alt for at kunne slå rivalerne i denne kamp, og det gjorde de minsandten også skal jeg lige love for. AB kom bedst ud af starten og viste meget flot spil i perioder. Det var da også fuld fortjent da ABs Rasmus Nielsen ude fra 30 meter kunne hugge bolden direkte op i Krydset med hans uhyggeligt farlige højre ben. I anden halvleg lagde Lyngby pres på og kom til mange gode chancer, men fik ikke scoret. I stedet for løb Roland Mustafaj op i den anden ende og viste dem hvordan man skal gøre det og hamrede en flot boldt i nettet til kampens resultat 2 – 0. I de sidste 4 kampe inden vinter pausen, blev det til 4 nederlag for AB. Alligevel befinder de sig PT. På den rigtige side af nedrykningsstregen.

-” Jeg er godt tilfreds med den første halve sæson i SAS Ligaen. Vi er i øjeblikket på vej til at opfylde kravet om overlevelse i Ligaen, og vi spiller rigtig flot fodbold for tiden, dog mangler vi lige det sidste for at hente fuldt udbytte i alle kampene.”
  Sagde Akademisk Boldklub manager Emil Axelsen   





Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: 15# Akademisk Boldklub
« Svar #74: 15 Maj 2009, 16:12 »

Fedt med oprykning! Håber virkelig du bliver i SAS-ligaen! Du får ikke så mange point, men du ligger jo på den rigtige side.
Det ser godt ud, KIU! Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010