home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 369 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?  (Læst 15829 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #45: 06 Maj 2009, 10:14 »



Tak til Cesc for topbanner Thumbs Up




Januar måned startede ud med en 2-0 sejr til Bolton i FA cuppens 3. runde et bittert nederlag til os da Bolton havde styr på os hele kampen og vi fik mange skader. Især målene de fik. Begge deres mål fik de efter dødbolde og klumpspil. Efter kampen mod Bolton tog vi imod mægtige Manchester United på Loftus Road. Det forventede sker da også efter en halv time da Scholes scorer sit ligamål nummer 100. Kort inden i anden halvleg banker Rooney bolden i kassen efter et hjørnespark. Kampen endte 2-0, hvor vi ellers var godt med.

Vi skulle igen møde Bolton i januar måned og det startede skidt. Vi har tilsyneladende ikke lært af vores fejl på dødbolde og Bolton scorer da også efter et hjørnespark. Kampen er ligeligt fordelt, men da Bolton får straffespark straks efter pausen er det som om vi knækker lidt. Helt skidt var det dog ikke. Vi kom igen efter et mål af Marquinhos driblede to spillere på venstre kant og trak ind i banen og scorede. Det utrolige skete. Jeg spillede bolden fra til Hogan og ud af det blå fyrre han kanon af og score oppe i det venstre målhjørne. Det var vel fra 35-40 meter ude fra. Kampen ender 2-2 og vi tager et dejligt point med fra Bolton. I næste kamp skulle vi så imod Tottemham på hjemmebane. Det skulle vise sig at blive en udfordring Et indkast højt oppe på banen ender i vores felt, hvor Defoe vrister sig fri og scorer til 1-0. På trods af flere gode tilbud til os udbygger Robbie Keane føring efter lidt over en time. Og vi må endnu engang gå fra banen med 0 point.

Det så heller ikke nemt ud da vi for anden gang i januar måned skulle møde Manchester United og denne gang var det på Old Trafford. Vi kom da også hurtig bagud da Anderson kom forrest på et indlæg fra højre. Vi kom dog hurtig igen og fik et mål få minutter senere ved Àkos, men glæden varede ikke længe da Cristiano Ronaldo scorede for Man U. Det lukkede reelt kampen og vi var sjældent farlige. Manchester fik to mål mere og vi måtte rejse derfra med et 1-4 nederlag. Sidste kamp i måneden resulterede ikke i flere point. Vi skulle en tur til Everton, hvor vi rendte ind i et nederlag på hele 5-2, hvor Vaughan scorede 4 mål og var kampens helt store oplevelse

Januar var ikke en særlig god måned for os. Vi havde måske heller ikke regnet med så mange point, men at det kun blev til et point mod Bolton, så har det været en utilfredsstillende måned. Jeg håber vi kan gøre det bedre i de næste kampe. Det var dog ikke alt sammen skidt. Jeg blev månedens unge spiller i januar og Daniel blev nummer 2. Desuden scorede Hogan månedens mål da han kanonerede bolden op i hjørnet mod Bolton.

|Bolton 2-0|Man U 2-0|Bolton 2-2|Tottemham 2-0|Man U 4-1|Everton 5-2|





Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #46: 06 Maj 2009, 17:42 »



Tak til Cesc for topbanner Thumbs Up





I sidste måned mødte vi en del modstandere hvor vi ikke havde regnet med point. I februar så det dog lidt anderledes ud, hvor vi skulle møde en del hold fra den lavere halvdel af ligaen. Vi startede mod Newcastle og det blev til en jævnbyrdig forestilling. Flere gode chancer i begge ender af banen, så det logiske resultat blev 1-1. Kampen efter skulle vi imod West Ham, der var inde i en god form med 2 sejre i træk. Og det blev da også til en 3 sejr da de viste, hvorfor de har været i Premier League de seneste mange år og vi ikke har. De formåede nemlig at scorer 2 gange i første halvleg og da vi kun scorede 1 gang i anden + at få en mand udvist måtte vi tage til takke med et 2-1 nederlag. Vi har dog stadig 8 point ned til stregen.

Vi kunne fordoble eller firdoble vores pointhøst fra sidste måned ved enten at vinde eller spille uafgjort mod Portsmouth hjemme på Loftus Road. Det var en utrolig chancefattig kamp, hvor jeg syntes vi klarede det bedst og det viste sig også i statistikken, hvor vi havde flest chancer, men det endte uafgjort 0-0. Et godt point at få. Portsmouth er et svært hold at spille mod, og det viste sig da også da vi mødte dem sidst og tabte 4-0. Den sidste kamp i februar var imod Fulham, et hold som inden kampen lå på en 14. plads.

Fulham – Q.P.R


Vi startede som lyn og torden og allerede efter 18 sekunder havde Cristaldo bragt os i front.

Få minutter senere kunne jeg sætte foden på et godt indlæg fra Hogan og vi var dermed foran 2-0 efter 5 minutters spil. Helt fantastisk og dejligt at få scoret igen.

Vi fortsætter med at presse Fulham i bund, det er dejligt at vi endelig viser det spil vi ved vi kan. Lige inden pausen bliver det 3-0 da Hogan laver et placeret skud på kanten af feltet uden chance for Schwarzer. Sikke en halvleg den bedste vi har spillet i år.   

Vi går lidt ned i tempo i anden halvleg og vi lader Fulham komme lidt længere frem på banen. Dog uden at de bliver farlige.

Det blev til en utrolig dejlig 3-0 sejr over et tamt Fulham hold. Dejligt at få scoret igen. Vi har nu 11 point ned til stregen og med 9 kampe igen begynder det at se godt ud. Hogan løb desuden med månedens unge spiller, hvor jeg selv tog 3. pladsen. Det er tredje gang i træk en fra holdet tager prisen og i alt er det blevet til 4 ud af 7 mulige priser.

|Newcastle 1-1|West Ham 2-1|Portsmouth 0-0|Fulham 3-0|





Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #47: 06 Maj 2009, 18:01 »

Faktisk en rigtig fed blog du har gang i her, CP! Thumbs Up
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #48: 06 Maj 2009, 18:12 »

Jeg takker og bukker Opstemt

Håber du fortsat vil følge med Opstemt
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #49: 06 Maj 2009, 18:31 »

Ja, det er sgu en meget fed blog det her.. Især med den flotte sejr over Fulham.. KIU Crazy-poul.
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #50: 06 Maj 2009, 19:04 »

Mange tak Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #51: 06 Maj 2009, 19:14 »

Kan jeg ikke lige få ss af din trup Peace
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #52: 06 Maj 2009, 19:47 »

Jo selvføgelig Smiley

Her
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #53: 06 Maj 2009, 20:46 »



Tak til Cesc for topbanner Thumbs Up




Jeg havde endelig fået taget mig sammen til at invitere min mor og min far en tur til England. De skal bo hos mig i 10 dage, hvor de skal ud at se to af mine kampe. 2 hjemmekampe. Den ene er mod Wolves og den anden er mod Man City, så jeg håber at vi kan hive nogle point hjem. Jonas har været så flink at betale turen for mine forældre, så det bliver ikke noget problem. Jeg tager ud til lufthavnen for at hente dem og vi kører sammen i en taxa hjem til min lejlighed. Min mor kommenterer straks på indretningen. Noget med at der er rodet og at den kunne være pænere. ”Trænger du ikke til en kæreste?” spørger hun straks efter. ”Mor indretningen er fin og det skal rode lidt, det gør rigtige mænd. Og det andet skal du ikke blande dig i. ”Godt min søn” siger min far, det ligner dog at han fortryder det da min mor giver ham et ondt blik. ”Vil i med over at se stadion?” ”Jo selvfølgelig” siger de begge.

Vi går 5-10 minutter og så er vi ved stadion, hvor jeg viser dem rundt og bagefter ser de vores trænings anlæg. ”Hvordan går det ellers med dig søn” spørger min far. ”Det går godt jeg har fundet mig godt tilpas i England og det går også godt for klubben lige pt. Jeg har forresten fået billetter til jer til vores to næste hjemmekampe, så dem skal i ind og se” ”Det vil vi da glæde os til”

Dagen efter er dagen, hvor vi skal spille mod Wolves. Holdet, som vi ikke kunne vinde over i Championship, men hvor vi godt kan vinde over dem i Premier League. Mon vi kunne få endnu en sejr mod dem? Det vil tiden vise. Vi viser igen Wolves, at vi er kommet bedst ind i Premier League. Vi ligger over dem i ligaen og vi vinder over dem i vores indbyrdes møder. Kampen i dag bød på en ny sejr over Wolves, men målet for os kommer først efter 55 minutters spil, hvor min landsholdskammerat Cristaldo bringer os i front efter et godt langskud. Mine forældre sad på tribunen hele kampen og heppede på mig og holdet. Og de fik at juble over da Cristaldo scorede igen med 2 minutter tilbage. Karl Henry nåede dog at bringe lidt spænding i kampen da han score i det 90. minut. Kampen ender 2-1.

Efter kampen tager vi alle hjem til mig. Klokken er mange og det har været en hård kamp så jeg går i seng. Jeg sover på sofaen og mine forældre sover i min seng. Vi siger godnat og lægger os til at sove.






Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #54: 07 Maj 2009, 18:27 »



Tak til Cesc for topbanner Thumbs Up




Næste dag tager mine forældre ud for at se noget af byen mens jeg tager til formiddagstræning. Formiddagstræningen forløb fint. Bortset fra en batalje mellem Jonatan Valle og Henok Goitom der kom op og toppes efter Jonatan, ifølge Henok, havde tacklet ham alt for voldsomt. Jonas fik dog ro på dem og fik dem til at sige undskyld til hinanden.  Og vi kunne fortsætte den normale træning.

Mine forældre var igen på plads ved stadion da vi skulle møde Manchester City. En hård modstander, men hvis vi spiller op til vores bedste kan vi slå alle hold. Kampen bølgede frem og tilbage og begge hold havde store chancer. Desværre brændte Cristlado, hvad der må være verdens største chance. Da han fra meget tæt hold brænder og skyder lige i favnen på Shay Given, det var nærmest en 1000% chance, hvis man da kan sige det. Efter 58 minutter laver Pandev en genialt sololøb og dribler Kenneth i målet og triller den ind i det tomme mål. Bikey bringer os dog på 1-1 ti minutter senere da han header et hjørnespark i kassen. Kampen ender 1-1. Det har været rart at mine forældre har været på besøg og mens de har været på stadion har vi heller ikke tabt. De må besøge mig noget oftere.

Efter kampen tager vi hjem til mig og begynder at pakke. Mine forældre har nu været her i 10 dage og kampen idag var det sidste vi nåede at se sammen. De skal nå et fly om to timer og vi kører sammen ud til lufthavnen.

”Det var ærgerligt at vi ikke fik brugt mere tid sammen”

”Ja, men pga. fodbolden har jeg jo været optaget det meste af tiden”

”Nå i må have en god flyvetur hjem”

”Jo tak. Vi må snart ses igen. Og når vi kommer igen må du til at score nogle mål”

”Hehe. Det skal jeg da prøve. Farvel”

”Farvel”


Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #55: 07 Maj 2009, 18:31 »

Det er nogle lidt underlige samtaler med forældrene, og der mangler nogle kommaer - og/eller punktummer. Men ellers er det en fin blog Opstemt
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #56: 07 Maj 2009, 19:16 »

Ja det der med forældrene blev ikke helt godt Opstemt, men tak for at du stadig følger med Opstemt
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #57: 10 Maj 2009, 21:19 »



Tak til Cesc for topbanner Thumbs Up


De sidste 7





Vi har hele året ligget godt til i forhold til at rykke ned. Og i de sidste 7 kampe skulle vi sikre os endnu et år i Premier League med 2 sejre forudsat at de tre bundhold ikke vinder de resterende 7. Første kamp vi skulle forsøge at sikre os point i var mod Wigan. En kamp jeg havde regnet med at vi kunne få noget med hjem fra, men sådan skulle det ikke gå og Wigan hiver en smal 1-0 sejr hjem. De tre efterfølgende kampe bød på tre af ”the Big-Four” da vi skulle møde Chelsea (U), Arsenal (H) og Liverpool (U). Kampen mod Chelsea blev som forventet en vanskelig kamp. Davide fik skudt en bold i hovedet på ballack og bolden røg så hen til Ribéry der driblede ind mod mål og skød. Kenneth gav en returbold og ballack kunne følge op på riposten og scorede i det tomme mål. Efter en times spil bliver Bikey udvist da han fik sit andet gule kort efter en tackling på Drogba. Alligevel får vi udlignet da Ashely Cole laver selvmål i et forsøg på at rede Àkos fra at score. Vi får et point i lokalopgøret og vi er nu ubesejret de seneste to kampe mod Chelsea.

Arsenal kampen var ikke noget at skrive hjem om. Arsenal tromlede os simpelthen over og allerede efter 12 minutter scorede Walcott på et godt indlæg. Fàbregas var den helt store bøddel da han scorede 2 fantastiske mål og kunne dermed give os et 3-0 nederlag. Ligeså meget som Arsenal kørte os over, kørte vi på utrolig vis Liverpool. Vi var nærmest alt dominerende i første halvleg og Liverpool havde ikke nogle rigtige chancer i de første 20 minutter. Vores overvægt i spil og chancer betalte sig efter en halv time. Goitom tacklede sig vej igennem forsvaret og afleverede efterfølgende til Marquinhos, der scorede på et placeret buet skud i højre side. 5 minutter senere sker det ingen havde troet på da Àkos scorede på direkte frispark fra 25-30 meter. Vi var foran 2-0 efter nogle og 30 minutter. Noget ingen inklusiv os selv havde regnet med. Vi kunne naturligvis ikke fortsætte vores dominans og Liverpool kom frem til flere gode forsøg bl.a. et stolpeskud fra Torres. Kort inde i anden halvleg lægger Goitom igen op til et mål da han finder Àkos, der score for anden gang i kampen og så var vi foran med 3. Den føring fik vi ikke lov til at holde nogle pga. af Lucas lige syntes han ville drible forbi tre mand og scorer med et kraftfuldt forsøg.

De sidste tre kampe bød på blandet modstand. Aston Villa (H), Sunderland (U) og Reading (H). Jonas har sagt at vi skulle have mindst tre point i de sidste tre kampe og første chancer var mod Aston Villa. Det blev dog til 0 point i kampen. Begge hold var skarpe i angrebet og uskarpe i forsvaret og det gav muligheden for en underholdende kamp. Det blev det da også på trods af de 0 point. James Milner tog en solotur efter 13 minutter og bragte Villa i front. Sturridge har ikke haft meget succes i vores klub, men han er også blevet skiftet ind i 3 gange så mange kampe, som han er startet i. Kampen mod Villa var en af de kampe fra start og han scorede da også efter 39 minutter efter Ivankov (Målmanden) hold på bolden for længe. Efter 70 minutter var det igen Milner der var på pletten. Den danske forsvarer Martin Laursen ville også lege med, da han efter 74 minutter scorede på et hjørnespark. Cristaldo fik lov at lukke målfesten da han scorede et fantastisk mål kort før tid. Vi rendte ind i endnu et nederlag mod Sunderland, hvor Daniel igen fik chancen fra start. Denne gang kunne han dog ikke gøre det så godt som sidst. Sunderland scorede hurtigt to mål og vi halsede bare efter resten af kampen. Kampen mod Reading bød på den sejr vi alle havde regnet med vi skulle få. Og allerede efter 22 sekunder udnytter Marquinhos et indspil fra mig og vi er foran 1-0. Kevin Doyle får dog udlignet efter 22 minutter da han laver en blød afslutning der sniger sig i mål. Jeg scorede, hvis jeg selv skal sige det karrierens bedste mål efter 53 minutter. Jeg lavede en et-to med Santon og firstimer den op i hjørnet med højrefoden. Kampen ender 2-1 og vi slutter dermed Premier League af med en sejr. Vi fik 40 point og en 14. plads, hvilket må siges at være over forventning da medierne havde spået os en 20. plads.

|Wigan 1-0|Chelsea 1-1|Arsenal 3-0|Liverpool 3-1|Aston Villa 3-2|Sunderland 2-0|Reading 2-1|





Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #58: 11 Maj 2009, 12:33 »



Tak til Cesc for topbanner Thumbs Up


Pre-Season




Der er adskillige store klubber der er efter mig og bare for at nævne nogle af de interesseret. Liverpool, Man City, Man Utd, Lyon, Juventus og Bayern. Senest har Manchester United budt på mig, men Jonas afviste med det samme. Han udtalte senere at jeg ikke var til salg og jeg er en vigtig del af holdet, det er naturligvis smigrende, men på den anden side er jeg sku også lidt sur over at han afviste buddet. Manchester er en stor klub. Måske bliver jeg glad for det senere, men lige nu er jeg sku lidt bitter.

Lidt om holdet. Vi har hentet Steven Smith i Rangers på fri transfer og han skal kæmpe med Masilela om spilletid på venstre backen. I de efterfølgende uger blev Dimitri Payet og Vincent Enyeama hentet. Henholdsvis for 67,5 millioner og 75 millioner. Dimitri skal husere på venstre fløjen og Vincent som Jonas prøvede at hente sidste år, tager pladsen i målet. Jonatan Valle blev hentet på fri transfer, men han har desværre ikke kunne slå til. Og da Dimitri blev hentet var han i overskud og blev solgt videre til Wolves, der rykkede ned fra Premier Leagues sidste sæson. Radek var ligeledes i overskud efter købet af Vincent og han røg til Charlton. Han afviste et leje tilbud fra Real Madrid, hvilket jeg ikke helt forstår han takker nej til. Det er da meget fedt at have stående på sit CV.

Vi har spillet fire venskabskampe som optakt til den nye sæson mod henholdsvis Mlada Boleslav, Standard, Hamilton og NEC. Det endte med 3 sejre og 1 uafgjort og en samlet målscorer på 10-3. Jeg fik selv scoret 2 mål. Og så fik Daniel vist gode takter da han scorede 2 mål og lavede 2 assist. Jonas har meldt ud at vi ikke henter flere spillere med mindre der ryger nogen af vores spillere den anden vej, hvilket ikke er meningen pt. Truppen er dermed komplet og ser således ud:

Målmænd

Vincent Enyeama
Kenneth Vermeer

Forsvaret

André Bikey
Mikele Leigertwood
Fitz Hall
Damion Stewart
Steven Smith
Peter Masilela
Davide Santon
Ryan McGowan


Midtbanen

Franco Zuculini
Liam Miller
Martin Rowlands
Àkos Buzsáky
Hogan Ephraim
Dimitri Payet

Lee Cook

Angrebet

Marquinhos
Daniel Sturridge
Jonathan Cristaldo
Henok Goitom

Vincent Enyeama

Davide Santon - André Bikey - Ryan McGown - Steven Smith

Hogan Ephraim - Àkos Buzsáky - Franco Zuculini - Dimitri Payet

Henok Goitom - Marquinhos




|Mlada Boleslav 1-0|Standard 5-2|Hamilton 4-1|NEC 0-0|



Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Barfoed91
Gæst
 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #59: 11 Maj 2009, 13:53 »

Gode updates siden jeg sidst kommenterede! Wink
KIU Crazy-P
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010