home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 369 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?  (Læst 15830 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #60: 11 Maj 2009, 13:58 »

jo tak Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #61: 12 Maj 2009, 12:00 »



Tak til Cesc for topbanner Thumbs Up




Det har været en hård start for mig og holdet i vores anden sæson i Premier League. På trods af at holdet er blevet forstærket med 3 kvalitetsspillere har holdet ikke fundet formen her i starten og det kom først til udtryk da vi skulle en tur til Stadium of Light for at møde Sunderland. Vi har spillet mod Sunderland to gange i vores tid i Premier League og begge kampe er endt med nederlag og en målscorer på 3-0. Daryl Murphy var helt ustyrlig og han scorede hattrick. Vi havde, selvom spillet ikke flød, en del chancer og jeg fik selv sat en af dem ind til kampens resultat 3-1. Kampen efter var hjemme mod Aston Villa, hvor vi sagtens kunne have fået point, men da Henok brænder fodboldspillets største chance, et straffespark og vi fik faktisk ikke et skud indenfor rammen. På den måde kan man ikke vinde fodboldkampe og så var det egentlig fair nok at Ashely Young kunne sikre Villa sejren. I Liga Cuppen skulle vi møde Yeovil. Et hold som vi skulle være klart overlegne og det var vi også. Vi vandt 5-0 og det kunne sagtens have blevet til mere. Àkos fik lavet en enkelt pind og André og Marquinhos fik hver lavet 2 mål.   

Portsmouth – Q.P.R


Vi skulle forsøge at få vores første sejr i årets Premier League ved at hente en sejr mod Portsmouth og vi har før fået point mod dem. Vi har dog også løbet ind i en snitter til dem på 4-0.

Efter få minutters spil udnyttede jeg en god aflevering fra Dimitri. Jeg trak ind i banen og lagde an til et skud i højre side, men i stedet kanonerede jeg den op i venstre hjørne.

Vi dominerede Portsmouth de første 20 minutter og Henok var da også rigtig tæt på at scorer, men headede i sidenettet. I stedet var det Marcus Berg der kunne bringe Portsmouth tilbage i kampen da han modtog en bold inde i feltet og kunne vende rundt om sin oppasser og scorer.

Efter pausen var Cristaldo utrolig tæt på at bringe os i front da han stjal bolden fra Coman, men han skød lige på kroppen af ham.

Dimitri lavede et fantastisk mål efter en time. Han startede i venstre side og trak ind i banen, ingen gik til ham så han fyrede et fladt skud af der gik hele vejen i mål. Portsmouth havde flere gode chancer, men vi holdt stand og kunne sikre os vores første sejr i den nye sæson.






Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

maxi123
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #62: 24 Maj 2009, 13:52 »

Jeg er AaB lige nu og købte zuculini som den første og nu har spillet 8 sæsoner og han er 568 millioner værd og er blevet kåret som den bedste i Verden 3 gange
Logged

Aalborg BK

Barfoed91
Gæst
 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #63: 26 Maj 2009, 11:52 »

Jeg er AaB lige nu og købte zuculini som den første og nu har spillet 8 sæsoner og han er 568 millioner værd og er blevet kåret som den bedste i Verden 3 gange
Ja det er fint, men er det ikke lidt det forkerte sted at skrive dette?

Anyways, har lige læst de sidste 3 updates, og kan lide hvad jeg læser Crazy-Poul!
Logged

coli1104
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #64: 28 Maj 2009, 21:05 »

Kan man få lov til at se et SS af Zuculini ? Smiley

Anyway super blog, har lige læst det meste, super læsestof, fedt den måde du har skrevet igennem spilleren
Logged

CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #65: 27 Jul 2009, 22:29 »

Er den her blog helt død?
Logged


Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010