home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 504 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?  (Læst 15835 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« : 01 Maj 2009, 00:36 »





Velkommen til den anden blog fra min side. Jeg vil forsøge mig at skrive igennem Franco Zuculini og skrive igennem hans briller. Ved at skrive om kampe, klubskifter osv. Det var ikke en lang indledning, men håber i vil tage godt i mod min blog og kom gerne med ris og ros


Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #1: 01 Maj 2009, 00:38 »





Et af Argentinas største talenter. Det er en sætning han må have hørt et par gange selvom der er mange gode argentinske talenter for tiden. Han fik sin professionelle debut i år 2008 og han har været på det argentinske U20 landshold og han går en stor fremtid i møde. Spilleren er Franco Zuculini og vi vil følge hans færd igennem hans øje.

Zuculinis første sæson i Racing Club resulterede i 9 kampe i den bedste argentinske liga Apertura holdet endte på en 13. plads. Ikke en fiasko ikke en succes. Hverken mål eller assist blev det til for Zuculini i den første sæson, men allerede nu bliver han betegnet som et af Sydamerikas største talenter.

Næste update vil være i en jeg-person form selvfølgelig fra Zuculinis synsvinkel.


Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #2: 01 Maj 2009, 09:20 »





Efter at have fået en del kampe sidste år er målet klart i år. Jeg vil have flere kampe for første holdet og hvis jeg kan komme tættere på landsholdet vil det være helt perfekt. Første træning til optakten til den nye sæson begynder godt. Det har været hårdt at komme i gang igen, men også rart. Jeg tager hjem fra træningsanlægget og på vej hjem ringer min agent. Han siger at der er nogle storklubber der har følere ude, men han siger også at de ikke har afgivet nogle bud til klubben (Racing Club). Jeg tager det med et smil, det sker tit at mit navn bliver nævnt, men selv hvis en storklub kommer med et tilbud tror jeg, jeg vil takke nej. Lige nu har jeg brug for spilletid og det får jeg nok ikke i en storklub, hvis jeg skifter skal jeg være garanteret spilletid. Vi siger farvel og jeg fortsætter hjem. Jeg bor hos min mor og far, og det er heldigvis ikke så langt fra træningsanlægget. Efter vi har spist der hjemme ligger jeg mig ind på værelset, det har været en hård dag med masserer af træning. Jeg ligger mig på min sofa og mine øjenlåg bliver tunge. Lige inden de falder helt ringer min telefon, det er igen min agent og han fortæller mig at klubben har modtaget et tilbud på mig. Jeg lytter interesseret og spørger hvem det er. Min agent fortæller at det er en klub fra England. Klubben ligger i den næstbedste engelske division og den hedder Queens Park Rangers. Umiddelbart er det ikke nogen klub jeg har hørt om, men min agent siger at de to klubber allerede skulle være enige om en pris og at klubben vil henvende sig i morgen til mig for at forhandle en kontrakt på plads. Nu kan jeg næsten ikke sove og glæder mig til i morgen. Mens jeg ligger og prøver at sove tænker jeg stille for mig selv. Queens Park Rangers…




Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #3: 01 Maj 2009, 09:53 »

Fantastisk med en blog om Argentinas måske største talent. Den er meget anderledes men helt sikkert en blog jeg kommer til at følge med i! Allerede nu kan jeg godt sige at jeg er fast læser! Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #4: 01 Maj 2009, 10:11 »

Fantastisk med en blog om Argentinas måske største talent. Den er meget anderledes men helt sikkert en blog jeg kommer til at følge med i! Allerede nu kan jeg godt sige at jeg er fast læser! Opstemt

Hvor er det dejligt at få sådan en kommentar.. Ja bloggen er ret anderledes da der ikke bliver skrevet mange blogs fra en spiller synsvinkel... Rart med en fast læser  Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #5: 01 Maj 2009, 20:13 »





Jeg fik slet ikke sovet igår. Tilbuddet fra Queens Park Rangers lyder spændene selvom jeg ikke har talt med dem endnu. Klubben ligger i den næstbedste engelske række og det kunne måske give anledning til mere spilletid til mig og det er også et højere niveau end her i Racing Club.

Der er ikke nogen formiddags træning i dag, men alligevel ringer sportsdirektøren til mig og beder mig om at komme hen på stadion. Han nævner ikke hvad det drejer sig om, men jeg kan ikke lade være med at tænke på om det har noget at gøre med Queens Park Rangers. Da jeg kommer frem står sportsdirektøren der og en mand jeg ikke kender. Han introducere sig som Jonas Nilsson og siger at han er den nye manager for Queens Park Rangers. Jeg tænker at klubben må mene det alvorligt når deres manager rejser til Argentina for at tale med mig. Han spørger mig om vil kan gå et sted hen og tale sammen.

Vi går hen på stadion og sætter os ned. Jonas fortæller mig at han ser et virkeligt stort potentiale i mig og at jeg er tiltænkt en stor rolle i klubben, både nu og også i fremtiden. Jeg bliver naturligvis smigret og spørger så ”Hvad er klubbens målsætning og mål for fremtiden” Jonas siger at han og klubben har en målsætning om at rykke op til Premier League og i fremtiden vil de etablere sig som et godt midterhold i England og en gang i fremtiden bryde med ”the Big-Four”. Jeg har hørt alt jeg skal høre. Klubben, manageren og hele strukturen omkring klubben virker til at være i orden. De har nogle store ambitioner ligesom mig selv og det er kun en god ting. Da han så spørger mig om jeg vil skifte til hans klub takker jeg ja og vi går begge med et smil derfra.

På grund af de argentinske transferregler skifter jeg først den 1.1 09. Nu glæder jeg mig bare til mit nye engelske eventyr.   


Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Nissen89
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #6: 01 Maj 2009, 20:21 »

Jeg syntes det er så nedladende skrevet det du har til at stå som din nederste tekst..
-jeg syntes det er dybt åndsvagt!

men tilbage til bloggen.. kan meget godt lide idéen om at skrive fra en spillers synsvinkel, tror jeg vil se om jeg kan følge med. KIU
Logged

Més que un club

- EL Fenomeno. min gud

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #7: 01 Maj 2009, 20:25 »

Jeg syntes det er så nedladende skrevet det du har til at stå som din nederste tekst..
-jeg syntes det er dybt åndsvagt!
For det første hedder det en signatur, og for det andet har han vel lov til at mene det, selvom det nok er ment i spøg.
- Tilbage til bloggen. Tag den over PB med ham, hvis du skal brokke dig.

Jeg kan godt lide idéen i bloggen. Det er vel dig selv, altså manageren, der har overtaget QPR, og har været i Argentina for at købe ham? Smiley
Logged

Nissen89
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #8: 01 Maj 2009, 20:29 »

jaja signatur, hvad ved jeg.. du forstod hvad jeg mente
Logged

Més que un club

- EL Fenomeno. min gud

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #9: 01 Maj 2009, 20:31 »

@Nissen89 som DavidMadsen også siger så er det blot ment som en spøg. Jeg har intet imod folk der er handicapet. Og ellers tak for komentaren Smiley

@DavidMadsen Jo det er mig der er manager i QPR og har købt ham i Argentina. Tak for kommentaren Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #10: 01 Maj 2009, 20:54 »

Selv tak, jeg glæder mig til at høre om Zuculini og QPR Smiley
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #11: 01 Maj 2009, 22:41 »





Datoen siger den 1.1 09. Jeg siger farvel til mine forældre tager min kuffert med mig og tager en taxa til lufthavnen i Buenos Aires for at flyve til London. Jeg ankommer til Heathrow efter en lang flyvetur og da jeg kommer ud fra lufthavnen står Jonas der for at byde mig velkommen og vi køre sammen i hans bil ud til klubben. ”Jeg har sørget for at du har fået en lejlighed tæt ved vores stadion og trænings anlæg, så du ikke behøver at bo på hotel”. Jeg siger ”tusind tak for det. Det vil forhåbentlig give mig noget mere ro, så jeg kan koncentrer mig fuldt ud på klubben. Han fortæller mig at klubben indtil nu har spillet 27 kampe indtil nu. Klubben holder fast i top 6 og har ikke langt op til oprykningspladserne . Klubben nåede til 4 runde af ligecuppen efter at have vundet og Luton, West Ham, Sheff. Utd. og så tabte de så til rivalerne fra Chelsea.

Da vi kommer hen til klubben får jeg en rundvisning på stadion og træningsanlæg de ser fint ud og klubben er i gang med et nyt stadionbyggeri. Bagefter tager vi hen til min lejlighed. Jonas siger ”Der er træning i morgen kl. 12.00 og hvis du gør det godt får du måske spilletid i FA Cup kampen mod Newcastle, farvel” Jeg lukker døren og glæder mig mit engelske eventyr er for alvor ved at være i gang. 
 

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #12: 02 Maj 2009, 12:25 »



Tak til Cesc for topbanner Thumbs Up




Jeg ankommer til træningsanlægget og møder mine nye holdkammerater og trænere. Jonas orienterer mig om hvilke spillere der er blevet købt det seneste halve år inden jeg kom til klubben. Jonas og klubben satser tilsyneladende ungt da der er blevet købt mange unge spillere.

Davide Santon (F/WB/OM H)
Ryan McGowan (F/M C)
André Bikey (F HC, DM, MC)
Jonathan Cristaldo (AC)
Christían Benítez (AC)
Peter Masiela (F/WB V)

De virker som flinke og rare mennesker og jeg glæder mig til at komme i gang. Efter træningen er jeg forbløffet over niveauet. Det har været hårdt og kampen om pladserne på midtbanen er hård. Jonas kommer hen og siger til mig at det ikke bliver til debut i morgen mod Newcastle jeg have flere kampe i benene og lige vende mig til niveauet i England. Jeg giver ham ret i det og venter spændt på min debut.

Datoen siger 31. Januar. Jeg har fået at vide at jeg starter inde i dagens kamp mod Watford. Jeg glæder mig som et lille barn. Jeg begynder på midtbanen i en 4-4-2 opstilling og jeg skal være den lidt mere defensive. Min midtbanemakker er André Bikey

Watford – Q.P.R


Efter få sekunders spil får jeg min første boldberøring det er en bold fra Masiela og jeg aflevere den sikkert, på trods af min nervøsitet, videre til Bikey han sender den videre til Benítez, der spiller den til Ephraim i dybden, på indersiden af backen. Ephraim trækker ind i banen, men i stedet for at afslutte prøver han at finde Cristaldo, men han kan ikke nå frem til bolden.

Efter et indkast i venstre side og nogle hurtige korte afleveringer ender bolden hos Bikey, der er løbet i ryggen på forsvaret inde i feltet og han udplacere sikkert målmanden. Yes en føring efter 1 min. det kunne ikke være en bedre.

Jeg kigger op på stadion uret. Det siger 68 min. spillet og nu står den 1-1. Benítez taber en hovedstødsduel og bolden ryger over os alle og hen til smith, der løber ned mod mål, løber uden om målmanden og scorer i det tomme mål.

Cerny sparker et udspark og det ligner jeg kan nå bolden jeg hopper op efter den, det samme gør modspilleren, men ingen af os når den og i stedet tager jeg bolden og løber ned mod mål. Jeg giver bolden videre til Benítez, der sender den ud i højre side til Helguson. Han spiller den i dybden til Bikey, der igen har taget løbet bag forsvaret. Han skyder hårdt på mål, hvilket resulterer i et hjørnespark. Cook tager ud for at sparke den. Et indafskruet hjørnepark jeg stiller mig i det bagerste område og derfra kan jeg se Stewart heade en ind til en fortjent føring.

Angrebet efter satser jeg og går med frem. Vi er 5 spillere i feltet og nu skal sejren bare sikres. Cook har den ude i venstre side og kommer fri til et indlæg. Han slår den i det bagerste område, hvor der umiddelbart ikke er nogen. Den går forbi mig, Bikey og de andre to lidt bag os. Jeg ærgrer mig jeg var lige ved at scorer og tror at det ellers gode indlæg nu er spildt, men jeg havde ikke set Santon ved bagerste stolpe og han helflugtede ellers bolden i mål til 1-3. Yes så var det ikke forgæves alligevel.

Kampen ender 3-1 og jeg er fint tilfreds med min debut + at vi fik 3 point, hvilket altid kan bruges. 

 





Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #13: 02 Maj 2009, 12:30 »

Jeg forstår ikke dine salg af Balanta og Connoly. Så vidt jeg husker er Connoly mega god, og Balanta kan blive til noget stort.. Smiley
Held og lykke fortsat Smiley
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #14: 02 Maj 2009, 13:49 »

Ja de er begge gode spillere, men de var i overskud.. Og mange tak Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010