home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 554 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?  (Læst 15836 gange)
Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #15: 02 Maj 2009, 14:43 »

Rigtig fed blog Crazy-Poul. Du har en fast læser i mig. Smiley

Bliver spændende at se om du kan rykke op, og held og lykke med det. Smiley
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #16: 02 Maj 2009, 14:44 »

Rigtig fed blog Crazy-Poul. Du har en fast læser i mig. Smiley

Bliver spændende at se om du kan rykke op, og held og lykke med det. Smiley

Mange tak for det Smiley Altid rart med faste læsere Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #17: 02 Maj 2009, 16:31 »



Tak til Cesc for topbanner Thumbs Up




Allerede i kampen efter fik jeg at vide at jeg skulle spille fra start igen denne gang ude mod Sheff. Utd. Igen er det mig og Bikey der danner midtbane duoen. Bag os spiller målmanden Radek. Firbackkæden består af Peter, Damion, Fitz og Davide. På fløjene spiller Hogan og Ákos. Og helt fremme i angrebet spiller Benítez og Christaldo.

Sheff Utd – Q.P.R

 
Efter 2 minutter går det galt. Et udspark fra deres målmand ender hos henderson, der vinder en hovedstødsduel som howard spiller videre til Sharp. Jeg var ellers lige ved siden af men kunne ikke nå afleveringen. Sharp løber ned mod mål og ude foran feltet sparker han hårdt til den i en opadgående kurve og Radek kan desværre ikke nå den.

Vi har knapt givet bolden op og da Peter slår bolden tilbage til Radek. Desværre er Sharp for hurtig for Radek og bolden bliver taklet fra ham. Sharp spiller den så videre til Henderson, der scorer i det tomme mål.

Vi kæmper videre og efter knap en halv time vinder Fitz en duel og bolden ender hos mig. Med det samme spiller jeg den videre frem til Christían, han slår den videre til Ephraim. Efter nogle taklinger får han bolden og går til baglinjen. Jeg løber med ind i feltet.. Det kan vel ikke skade.. Ephraim slår den i det forreste område og jeg stiger op blandt vender og fjender og header reduceringen i mål. En dejlig fornemmelse.

Desværre scorer de på det efterfølgende angreb og igen er det et super skud. Denne gang fra Howard og igen også uden for feltet. Uden chance for Radek.

Jeg for bolden kort foran feltet. Måske skulle jeg tage et skud… Nej Christían kan få en friløber, hvis jeg spiller ham. Han får bolden, men får taget et for langt træk og forsvaret spiller bolden ud til hjørnespark. Vi går til pause bagud 3-1

Vores nedtur fortsætter efter pausen og det er Ephraim der kommer til at begå straffe. Radek reder bolden, men det virker som om vores held slet ikke er der i dag. Minuttet senere scorer sharp endnu et godt mål. Nu er vi bagud med 3.. det bliver svært at nå.

Det næste mål scorer jeg.. bare ikke til en reducering, men i stedet en udbygning af Sheffield Uniteds føring. Jeg kommer på tværs af et indlæg og bolden går uheldigt i mål.

Resten af kampen kæmper vi for at få reduceret yderligere, men ind vil bolden ikke. 1 minut før tid tager Hogan sagen i egen hånd og dribler ind i feltet og skyder et fladt skud ved siden af målmanden.

Resten af febuar måned var en rodet forestilling. Jeg får en del spilletid, men kunne have været bedre for holdet. Vi har spillet 4 kampe siden Sheff. Utd. Og vi har fået 2 sejre, 1 uafgjort og 1 nederlag.


| Cardiff 0-2| Reading 4-2| Norwich 0-0| Southampton 2-1|



Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #18: 02 Maj 2009, 18:57 »



Tak til Cesc for topbanner Thumbs Up




De sidste mange kampe har holdet og jeg ikke rigtig levet til niveau. Det har ført til at vi har lukket mål ind i fem kampe i træk. Først tabte vi i en ellers lige kamp 0-3 til Swansea. De var simpelt hen mere kølige end os i afslutningerne. Kampen efter skulle vi forsøge at rejse os og det gjorde vi så med en 2-1 sejr over Sheff Wed. I de to næste kampe får vi 1 point i hver kamp og det var desværre for os et par heldige resultater.

Nottm Forest – Q.P.R


Til dagens kamp er jeg ikke blevet valgt til at starte inde. Jeg er lidt skuffet, men jeg kan godt forstå Jonas vi skal sikre os oprykning i denne sæson og de sidste mange kampe har holdet ikke præsteret, så det er fair nok at han satser på rutinen.

Kampen starter godt for vores side vi har et par gode angreb og kontrollerer spillet. Det virker som om vores hold har mere vilje og vi vinder flest nærkampe, men kønt er spillet ikke.

På trods af vores fine start kommer vi bagud efter 22 minutter efter en katastrofal fejl fra Davide. Han slår en ellers ufarlig bold tilbage til Radek, men Garner kommer på tværs og scorer nemt på denne kæmpe chance. Resten af halvlegen er ikke noget råbe hurra for, der er enkelte chancer til begge hold, men vi går til pause bagud 1-0.

I pausen får jeg af vide at jeg vil få resten af halvlegen og det er jeg naturligvis glad for.

Jeg har haft nogle gode aktioner syntes jeg selv her de første 10 minutter af anden halvleg, men det føre ikke til noget farligt.

Peter har et indkast og kaster bolden til Christían. Christían spiller bolden i min retning, men Lee kommer og tager den. Han spiller bagefter bolden videre til mig og jeg bliver taklet. Bolden ryger ud i højre side, hvor Davide samler bolden op. Noget godt kombinationsspil imellem Davide, Martin og Àndre fører til at Ephraim kan gå til baglinjen og han slår et super indlæg som det ligner jeg kan nå frem til. Og det kan jeg. Jeg løber i ryggen på min oppasser og header udligningen ind. Ud over en halv friløber til Christían sker der ikke mere i kampen og vi får uafgjort. Første gang at jeg er direkte skyld i point. En dejlig følelse, men ærgerligt at det ikke kunne blive til 3.

| Swansea 0-3| Sheff Wed 2-1| Preston 1-1| Plymouth 1-1|Coventry 1-0| |Nottm Forest 1-1|



Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Nikolaikoch
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #19: 02 Maj 2009, 20:30 »

god historie, men mange stavefejl, tjek det en ekstra gang inden du poster det, ellers godt arbejde Wink
Logged

Danmark: Aalborg BK gennem 12 år!
England: Liverpool FC!
Italien: Ej, det tror jeg ikke Wink
Spanien: FC Barcalona.
Tyskland: Hoffenheim.

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #20: 02 Maj 2009, 21:37 »


Man kan se på dit SS at du er rykket op i første sæson  Thumbs Up

Et stort TILLYKKE  Cool

Kan se du nået til 30.12.09 det vil sige midt i andn sæson hvor du ligger nr. 14 i PL  Thumbs Up
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #21: 02 Maj 2009, 22:36 »

god historie, men mange stavefejl, tjek det en ekstra gang inden du poster det, ellers godt arbejde Wink

Mange tak for kommentaren og jeg vil prøve at minimere fejlene i de fremtidige updates.

Man kan se på dit SS at du er rykket op i første sæson  Thumbs Up

Et stort TILLYKKE  Cool

Kan se du nået til 30.12.09 det vil sige midt i andn sæson hvor du ligger nr. 14 i PL  Thumbs Up

Ja kom godt selv i tanke om det da jeg havde postet det, men vidste ikke om der var nogen der ville lægge mærke til det.

Og tak for kommentaren Smiley

Håber at i begge vil følge med i de næste updates
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #22: 02 Maj 2009, 23:02 »

Mange tak for kommentaren og jeg vil prøve at minimere fejlene i de fremtidige updates.

Ja kom godt selv i tanke om det da jeg havde postet det, men vidste ikke om der var nogen der ville lægge mærke til det.

Og tak for kommentaren Smiley

Håber at i begge vil følge med i de næste updates


Hehe ... Det var måske lidt for tydeligt til ikke og lægge mærke til det  Opstemt

Selv tak  Thumbs Up

Det vil jeg ihvertfald gøre  Cool
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #23: 02 Maj 2009, 23:03 »

Rigtig god blog og tillykke med oprykningen Opstemt
KIU
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #24: 03 Maj 2009, 11:03 »

Rigtig god blog og tillykke med oprykningen Opstemt
KIU

Mange tak Smiley

Der kommer en opdate inden længe
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #25: 03 Maj 2009, 11:23 »



Tak til Cesc for topbanner Thumbs Up




Efter kampen mod Nottm Forest rendte vi ind i to nederlag. Først var det ude mod Burnley, hvor jeg ikke fik spilletid. Vi kom bagud efter en halv time og få minutter efter målet fik Burnley en mand udvist. På trods af at de fik en mand udvist kunne vi ikke få bolden i mål. Og vi taber 0-1. Næste kamp var mod Wolves. Jeg starter igen på bænken, men bliver skiftet ind da Fitz bliver udvist efter 24 min. Lige lidt hjalp det da Wolves dominerede os og vandt fortjent. Nu er var der tre kampe tilbage og der var 1 point op til oprykning.

Kampen mod Doncaster skal vindes, hvis vi skal holde os i toppen. Vi er mange hold der ligger tæt og derfor skal vi vinde de sidste tre kampe og vi starter mod Doncaster. Jeg er blevet valgt til dagens startopstilling og jeg håber at jeg kan gøre en forskel.

Doncaster – Q.P.R


Det er som vigtigheden af denne kamp hæmmer os lidt her i starten. Der har været få chancer til begge hold.

Det her angreb ser godt ud. Doncaster har lige haft indirekte frispark. Christían sparker bolden langt op og Jonathan når den og løber mod mål. Jeg må hellere løbe med han mangler noget støtte. Jonathan slår bolden ind til mig og jeg er helt fri, men Hogan kommer først på bolden og skyder lige på målmanden. Ærgerligt. Efterfølgende begå Christían frispark.

Vi har mange af chancer, men vi kan bare ikke få dem i kassen. Både Christían, Martin og Jonathan har flere gode tilbud, men ingen mål til følge. Og som så mange gange før, på trods af det gode spil, kommer vi bagud efter et hjørnespark kort før tid.

Jeg syntes vi har spillet godt, men alligevel er vi bagud.

Efter pausen fortsætter vi i samme stil vi er startet godt, men stadig ingen mål.

Ligesom Doncaster kommer får vi også et mål på hjørnespark. Det er Lee der sparker og så går Ryan til forreste stolpe og header udligningen ind. Nu har vi fået blod på tanden, alle tre point skal sikres.

Santon og Cristaldo laver en et-to ude i højre side og bagefter laver Santon og Matteo en et-to og så er Santon fri til baglinjen. Han slår et godt indlæg som jeg nemt kan nå og så er vi foran 2-1.

Vi holder dem godt fra chancer og til sidst er det Bikey der når højest på et hjørnespark og så er sejren hjemme.

I de sidste to kampe blev der scoret 13 mål. 7 af målene blev scoret i hjemmekampen mod Charlton, hvor der næsten blev scoret alle chancer. Heldigvis for os var 4 af målene til os og dermed fik vi 3 point flere. Sidste kamp mod Derby skulle også vindes for at holde fast i oprykningspladserne . Det blev til en 4-2 sejr til os og dermed får vi en 4 plads. 2 point op til Reading på 2. pladsen og 5 point ned til Cardiff på 7. pladsen

Næste update vil være med de to kampe mod Bristol City i oprykningsspillet.

|Burnley 0-1| |Wolves 1-2| |Doncaster 3-1| |Charlton 4-3| |Derby 4-2|




Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

motZ
Gæst
 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #26: 03 Maj 2009, 11:48 »

Fine updates. Dog vil jeg sige, at det i længden bliver kedeligt når du skriver kampreferat af mange af kampene.

Måske skriv lidt om hvordan det går Zuculini's liv uden for banen også. Wink
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #27: 03 Maj 2009, 11:50 »

Tak for kommentaren og jeg vil da tage det op til overvejelse Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #28: 03 Maj 2009, 13:26 »

Det med zuculini's liv kommer først om et par updates, men i får snart en update mere om de to semifinaler Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Franco Zuculini - Hvor langt holder talentet?
« Svar #29: 03 Maj 2009, 13:38 »



Tak til Cesc for topbanner Thumbs Up




Jeg vil det. Klubben vil det. Og alle vores fans vil det. Vi vil rykke op i den bedste engelske række og det skal ske via en samlet sejr over Bristol City. Vi starter på udebane. Klubben har spillet to gange mod Bristol City begge gange inde jeg kom til klubben.

Første kamp var en tæt en af slagsen. Bristol havde dog overvægt af chancer og de fik også en 1-0 sejr. De brændte endda et straffespark 2 minutter før tid. Anden kamp endte 3-0 til os. Det var en mærkværdig kamp da statistikken siger noget andet. Bristol havde 20 skud, hvor 7 var indenfor rammen og 60% i boldbesiddelse. Mens vi havde 9 skud, 6 indenfor rammen og 40% i boldbesiddelse. Fitz scorede på 2 hjørnespark og Bristol var bare for uskarpe foran mål.
   



Coca-Cola Championship Slutspil Semifinale Første kamp


Bristol City – Q.P.R


Jeg har lige vundet en takling og sætter så et angreb i gang. Et-to med Martin på midten og nu er vi tæt på mål. Lee er fri på venstre siden og jeg smider bolden ud til ham. Lee går godt til baglinjen, men målmanden griber hans indlæg.

En bold bliver skudt i hovedet på mig og på den måde starter vores angreb. Cristaldo er hurtigere end sine modspillere og når bolden først og løber så ned mod baglinjen og jeg løber med. Jeg får bolden og skyder, men målmanden reder den nede ved stolpen. 

Kort før pausen får vi et straffespark, men desværre brænder Martin da han skyder lige på målmanden.

Lidt inde i anden halvleg kommer Bristol City foran efter et ellers ufarligt indlæg, men Ryan kommer desværre til at heade den ind i mål.

Vi dominere det næste lange stykke tid, men Bristol forsvarer godt og selvom vi har gode forsøg redder deres målmand med gode redninger.

Bristol har ikke et skud indenfor rammen i anden halvleg og derfor er det kun fortjent at vi udligner den spinkle føring. Og så laver vi ellers et angreb af de bedre. Først er det Hogan der samler bolden op efter et udspark fra Bristol. Han spiller den frem til Jonathan, der første gang spiller den videre til Santon, som smider den videre til sin landsmand Alberti, der finder Jonathan i dybden der scorer sikkert tæt under mål.

Kampen ender 1-1, hvilket vi ikke kan være tilfredse med eftersom Bristol ikke havde et skud indenfor rammen. 




Coca-Cola Championship Slutspil Semifinale Første kamp


Q.P.R – Bristol City


Kampen begynder perfekt for os da Jonathan header os foran efter 2 minutter. Det var et indirekte frispark der efter et par gange i luften endte hos Jonathan der hoppede op og headede den kraftigt i mål.

Lidt senere er jeg selv tæt på da jeg løber i ryggen på forsvaret, men afslutter for svagt. Jeg må træne lidt mere på mine afslutninger.

Det bliver endnu bedre da Buzsaky får et frispark 20 meter foran mål og scorer på vidunderlig vis til 2-0.

Vores forsvarsspil er alt andet end godt da Bristol får reduceret. Efter et indkast laver Bristol et hurtigt sideskift og det fører til at deres venstre kant slår et indlæg, hvor vi ellers er i overtal, men alligevel står der en af deres helt fri lige foran Radek der ikke kan gøre noget. Allerede angrebet efter scorer vi igen. Hurtigt kombinationsspil og bolden ender hos Hogan, der finder Christían inde foran mål og så står den 3-1.

Jeg trækker ud for at tage hjørnesparket og sparker den til forreste stolpe, hvor Fitz kommer frem og header ind til 4-1.

I anden halvleg sker der ikke meget vi holder vores føring og Bristol bliver aldrig rigtig farlige. Dermed er vi i slutspil mod Sheff Utd. 





Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010