home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 747 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Hyde United - The Tigers
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vinder Fans Player of The Year
Martin Hansen
- 2 (15,4%)
Adam Chapman
- 0 (0%)
James Chester
- 0 (0%)
Federico Macheda
- 5 (38,5%)
Steven Coppinger
- 1 (7,7%)
Sam Hewson
- 5 (38,5%)
En anden spiller
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 13

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Hyde United - The Tigers  (Læst 46347 gange)
Seje-RejexD
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #30: 03 Maj 2009, 19:58 »

Kanon blog! Kan godt lide dit sprog Smiley .
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #31: 05 Maj 2009, 21:34 »

The Tigers Cage
April 2009


Igen har vi sat træner Joachim Bjørkseth i stævne og denne gang for at evaluere på den netop forgangne sæson. Hvordan gik det i forhold til Joachims egne målsætninger i de diverse turneringer og hvad gik galt i ligaen. Er der nogen der har skuffet gevaldigt og omvendt, har nogen overrasket i positiv retning. Bjørkseth giver dig altså sine tanker omkring den netop overståede sæson...

Turneringer
En 17. plads i ligaen, langt væk fra den play-off plads jeg havde sat næsen op efter. Jeg må sige jeg er skuffet og undskylder på holdets vegne til alle Tigers fans, men samtidig vil jeg bønfalde de samme fans om stadig at støtte holdet til trods for den pauvre indsats. Den dårlige placering er svær at forklare, men nogen af de ting der muligvis har spillet ind, har været holdets manglende evne til at afgøre de tætte kampe, så mange gange har vi stået med et point istedet for tre.
Desuden og muligvis nok den største grund, var at holdet og jeg var for afhængig af to spillere. Sam Hewson og Chris Simm kom til at være for vigtige spillere og desværre var der absolut ingen der kunne træde i deres sted når der var karantæner og skader og det blev afgørende. Det var tydeligt at se i de kampe en af dem ikke var med og endnu tydeligere når de begge ikke var med, så det er en ting jeg ikke vil lade ske igen. Der skal være tilstrækkelig bredde i truppen, til at enkelte nøglespillere kan mangle engang imellem.
I pokalturneringerne var der intet at klage over, det skulle da lige være at vi ikke opnåede mit eget personlige mål i FA Cuppen om at nå hovedturneringen og første runde, men det var en mindre ting og heller ikke noget der fik bestyrelsen op i det røde felt. Dog var det utroligt ringe at vi røg ud til vores ærkerivaler Stalybridge Celtic og så med 0-8 på Bower Fold.

Indkøbene
De to lejesvende fra Manchester United, James Chester og Sam Hewson er der intet at sætte på og de var begge meget vigtige brikker i den forgangne sæson. I en klasse under dem kan man putte målmand Cyril Sharrock og Darren Barnard ind. Begge leverede gode præstationer og for Cyril Sharrock er 41 mål indkasseret i 32 kampe godkendt, taget Hyde Uniteds placering i betragtning. Darren Barnard var med i 42 kampe og med 8 mål og 9 assists, er det også godkendt fra den aldrende back, som sidst på sæsonen huserede på venstre midt.
Matthew Paine, som kom til i december måned, nåede alligevel 22 kampe og for ham blev det hverken eller. Han har kontrakt endnu en sæson og skal vise noget mere hvis den skal forlænges.
De to reserver Stuart James og Ross Liddicott fik begge ikke så mange kampe, James tyve som indskifter og Liddicott fire kampe fra start i hele sæsonen, inden Cyril Sharrocks tilgang. Jeg ønsker begge alt held og lykke, men deres fremtid ligger ikke i Hyde United, da de ikke har vist sig at kunne gøre sig gældende i startelleveren hos os.
Lejesvenden fra Stockport, Darren Green, nåede i sine tre måneder i klubben elleve kampe, dog uden at score mål. Som angriber var han jo lejet for at score mål, så med nul mål må man sige at han ikke blev den gevinst jeg havde håbet på. Men den helt store skuffelse må siges at være Matty Blinkhorn, med bare to mål og tre assists i 36 kampe. Der var forhåbninger om bedre tider da han ankom fra Morecambe, men de forventninger var han slet ikke i nærheden af at indfri. Matty er her en sæson mere og skal virkelig finde andre takter frem hvis han vil have mere spilletid.

Med disse ord fra Joachim Bjørkseth vil vi lukke mareridtssæsonen og sætte vores lid til at Hyde United næste sæson vil være deroppe hvor de attraktive pladser er. Vi i Tigerbyret vil ihvertfald være at finde på Ewen Fields.
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #32: 06 Maj 2009, 09:48 »

Uha ja - det var en skidt sæson. Men jeg er sikker på at det bliver meget bedre i næste sæson.

KUTGW
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #33: 06 Maj 2009, 20:07 »

Hyde United  News
Juli 2009


Svingdøren svinger uhæmmet
Der har været usandsynligt stor aktivitet i Hyde United omkring transfermarkedet, da hele 15 spillere har forladt klubben. Tiltrods for den store afgang er det ikke en lille spilletrup Joachim Bjørkseth har at arbejde med, for ni spillere er også blevet hentet ind og her har nyheden om at The Tigers har sikret sig sidste sæsons to lejesvende Sam Hewson og James Chester på permanent basis, fået de fleste Hyde fans til at falde i svime. Begge er blevet ansat på fuldtidskontrakter og er bundet for henholdsvis tre og to år. Desuden er det danske målmandstalent Martin Hansen hentet i Liverpool og også her er der tale om en 3-årig fuldtidskontrakt. Franske Sylvain Legwinski, som har optrådt seks sæsoner for Fulham i Premier League inden han tog to sæsoner i Ipswich, er efterhånden blevet 35 år, men stadig en gudsbenådet defensiv midtbanespiller og ham får fansene på Ewen Fields muligheden for at se i aktion for deres lokale fodboldhold. Det er stadig en gåde hvordan svenske Joachim Bjørkseth har kunnet lokke disse "stjerner" til Hyde United, men alle tror nu på, at dette bliver The Tigers sæson.

Grønne tal
For første gang i næsten et år kan Hyde United slutte en måned med grønne tal på bundlinjen, hvilket Chairman Steve Hartley ser med positive øjne på. "Underskuddet i klubben er der stadig, men med de seneste måneders udrensning i truppen og meget konsekvente lønsamtaler, er jeg sikker på at Joachim og klubben bevæger sig i den rigtige retning. Og når nu vi når 1. runde af FA Cuppen og skal møde Chelsea vil vi pludselig være i plus....", ler en glad Steve Hartley.

Kampen mod Manchester United fastsat
Mandag d. 20.07.2009 opfordrer vi alle til at tage turen forbi Ewen Fields og se de lokale helte mod stjernerne fra Manchester United. Træningskampen er den del af den aftale der ligger imellem de to klubber, så en kærkommen mulighed for at se Rooney, Ronaldo, Giggs og alle de andre stjerner.
Yderligere er der arrangeret træningskampe mod Blue Square Premier mandskabet Northwich, amatørholdet Dartford og Blue Square South mandskabet Maidenhead.
« Seneste Redigering: 07 Maj 2009, 15:16 af trippen » Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #34: 06 Maj 2009, 20:15 »

Kanon blog! Kan godt lide dit sprog Smiley .

Takker Seje-RejexD og glad for at have dig ombord...

Uha ja - det var en skidt sæson. Men jeg er sikker på at det bliver meget bedre i næste sæson.

KUTGW

Ja det var en katastrofal sæson, men den er glemt og jeg er sikker på at det nok skal blive The Tigers sæson i år.
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #35: 07 Maj 2009, 13:47 »

Fedt at du kunne lokke de to lejesvende til klubben på en permanent kontrakt. Det bliver spændende at se om Legwinski kommer til at dominere på midtbanen.

Dejlig og spændende læsning Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #36: 07 Maj 2009, 21:39 »

Grønne tal er første step på vej til sportslig succes. Held og lykke.

Er sjovt at følge din blog, da Hyde er min feeder-klub til The Millers Smiley
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #37: 13 Maj 2009, 16:09 »

The Tigers Cage
August 2009


Endelig har træner Joachim Bjørkseth fået samlet stumperne af sidste sæsons slagne Hyde United mandskab og tilføjet nye spillere, så det i år på papiret ligner en væsentligt bedre Tigers trup. Igen i år har Joachim til ære for Tigerburet, sat navnene på Hyde Uniteds førsteholdstrup og samtidig givet os et praj om den ideele startellever og de taktiske overvejelser.

Truppen 2009/2010

Målmænd
Andy Oakes - fri transfer
Martin Hansen - fri fra Liverpool
Cyril Sharrock


Forsvar:
Paul Browne - fra U18-holdet
James Chester - fri fra Man. U.
Josh Ford - fri transfer
Keith Briggs - fri fra Stalybridge
Andrew Smart - fri fra Stalybridge
Neil Fitzhenry
Darren Barnard
Matthew Paine


Midtbane:
Darren Downes
Francis Price
Sylvain Legwinski - fri transfer
Craig Wynter - fra U18-holdet
Jeff Charles - fra U18-holdet
Pete Martin
Sam Saunders - fri transfer
Sam Hewson - fra fra Man. U.
Michael Frew - fri transfer


Angreb:
Chris Simm
Davide Petrucci - lån fra Man. U.
Shafiq Alidina
Lee Rooney - fra U18-holdet

Holdet ligner ikke det Hyde United hold jeg kunne sende på banen sidste sæson og især i de bagerste geledder er der skiftet massivt ud. Med tilgangen af Martin Hansen og Andy Oakes til den uhyre vigtige plads som sidste skanse, syntes jeg vi er mere end godt dækket ind. De er meget lige klassemæssigt, men jeg har valgt at lade den unge dansker vogte buret i starten og jeg ved at Andy Oakes er proffesionel nok til at yde den forholdsvis urutinerede knægt den support han har brug for.

Hos de fire bagerste er det kun James Chester der var i truppen sidste sæson og med James og Josh på bare 20 og 18 år i det miderste forsvar, samt fire nye ansigter der skal lære at spille sammen, kan det meget vel blive vores akilleshæl i denne sæson. Neil Fitzhenry sidder dog klar på linjen of skal nok få sin del af kampe...
Modsat sidste sæson har de to backs i år fået flere friheder frem af banen og skulle meget gerne kunne komme i flere overlap på de to fløje end tilfældet var året før.

På midtbanen er jeg gået bort fra de to centrale midtbanefolk, som jeg ikke syntes vi fik nok ud af og istedet skal Sylvain Legwinski styre og fylde det hele alene, en opgave jeg forventer han godt kan klare. De to fløje skal udfordre deres direkte oppasser konstant og slå indlæggene fra alle mulige og umulige vinkler og sidst men ikke mindst får Sam Hewson den plads på den offensive midtbane hvor han havde så stor succes sidste sæson, i år har han bare en ekstra spiller foran sig han skal sætte i scene. Med sidste sæsons dyrebare lektie in mente, kan Davide Petrucci nemt udfylde Sam Hewsons rolle, skulle han mangle.

Helt i front virker det rigtigt giftigt med lejesvenden Davide Petrucci og sidste sæsons målræv Chris Simm. To herrer, der med deres bevægelighed og konstante pres, skal gøre livet surt for forsvarsspillerne i Blue Square North. De to reserver har dog ikke samme kvalitet, men er stadig kompetente.

Jeg forventer det bliver vores sæson, så derfor har vi smidt sidste års forsigtighed over bord, så nu skal vi forsøge at styre kampene. Det bliver selvfølgelig med en moderat offensiv, men det skal være tydeligt at vi går efter at vinde kampene fra start af. Jeg mener dog ikke at truppen er helt på plads endnu, da jeg ser "mangler" tre steder på banen. Jeg kunne godt bruge en erfaren forsvarer centralt, en back-up spiller til venstre fløj, samt en angriber mere. En angriber der gerne må have nogle år på bagen.

En ting vil jeg gerne sige tilsidst, "Jeg håber vi ses på Ewen Fields til festfyrværkeri...."
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #38: 13 Maj 2009, 16:32 »

Fedt at du kunne lokke de to lejesvende til klubben på en permanent kontrakt. Det bliver spændende at se om Legwinski kommer til at dominere på midtbanen.

Dejlig og spændende læsning Thumbs Up

Da de jo var yderst vigtige spillere sidste år er det kanont jeg har fået dem permanent og jeg håber virkelig Legwinski bliver den gevinst jeg regner med.

Grønne tal er første step på vej til sportslig succes. Held og lykke.

Er sjovt at følge din blog, da Hyde er min feeder-klub til The Millers Smiley

Grønne tal er sjove....Og håber at kunne kopiere den succes du har fået med The Millers, selvom det nok ikke går ligeså hurtigt.
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #39: 17 Maj 2009, 17:14 »

Hyde United  News
August 2009


Mindre opbakning
At træner Joachim Bjørkseth har skiftet stort set hele Hyde United holdet ud, har ikke bevirket at folk vil strømme til Ewen Fields for at se de nye drenge. Her kort inden sæsonstarten er der kun solgt 88 sæsonkort, hvilket i forhold til sidste års 100 styk er noger mindre indtægtsmæssigt. Det manglende salg af sæsonkort er dog forståeligt taget sidste års miserable sæson i betragtning og ikke noget Joachim Bjørkseth kalder for alarmerende.

Farvel til floppet
Sidste års store flop Matty Blinkhorn har spillet sin sidste kamp for The Tigers og især træner Joachim Bjørkseth har vist tilfredshed med afgangen af angriberen. "Han begyndte at lufte sin utilfredshed offentligt og skabte dårlig stemning i truppen og jeg må sige at det han har bidraget med sidste sæson ikke retfærdiggører hans opførsel". Sidste års nedrykker fra Blue Square North Vauxhall er det hold der får fornøjelsen af Matty Blinkhorn.

Direktionens mål for sæsonen
Efter sidste års skuffelser har direktionen igen været lempelige med målsætningerne og sat samme forventninger som sidste sæson. På papiret ret overkommelige, men The Tigers under Joachim Bjørkseth, har skuffet tidligere.

Blue Square North: Respektabel ligaplacering
FA Cup: 4. kvalifikationsrunde
Conference League Cup: 2. runde
FA Trophy: Første runde


Træningskampene
Resultaterne og spillet i træningskampene har vist et hold der endnu ikke har fundet sig selv, så derfor er forventningerne til de første par kampe, at det meget vel kan blive noget rodet.

Nortwich 1-1 (Pete Martin)
Maidenhead 3-2 (Chris Simm x 2, Sam Hewson 1)
Manchester United 1-4 (Shafiq Alidina)
Dartford 0-0
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #40: 17 Maj 2009, 20:36 »

Oktober 2009


Hyde United-Alfreton 0-1
Southport-Hyde United 1-1
Hyde United-Stalybridge 0-1
Workington-Hyde United 0-2
Hyde United-Stafford 1-1
Barrow-Hyde United 0-0
Hyde United-Solihull Moors 0-1
King's Lynn-Hyde United 2-2
Blyth-Hyde United 1-0
Hyde United-Altrincham 1-4
FC United-Hyde United 0-2
Hyde United-Bedford 2-2

Conference League Cup, 1. runde
Hyde United-AFC Telford 2-0

Conference League Cup, 2. runde
Alfreton-Hyde United 1-0

FA Cup, 2. kvalifikationsrunde
Hyde United-Prescot 1-0

FA Cup, 3. kvalifikationsrunde
Hyde United-Stalybridge 1-0

FA Cup, 4. kvalifikationsrunde
Hyde United-Rotherham 1-1

Som de fleste kritikerer forudsagde inden sæsonstarten, har Joachim Bjørkseths tropper fået en svær start på sæsonen. Den primære grund skal findes i den store udskiftning der har været i klubben, bare fire spillere er gengangerer fra sidste sæsons ideale startopstilling. At Joachim så samtidig har forsøgt at skifte opstilling fra den velkendte 4-4-1-1, til en mere offensiv 4-3-1-2 har heller ikke gjort tingene nemmere. Den lidt mere naive tilgang til offensiv fodbold, har altså slået fejl, da flere hold har straffet The Tigers hjemme på Ewen Fields hvor holdet endnu mangler at sejre.

At Sylvain Legwinski, der var startet godt på den centrale midtbane, så blev skadet i flere måneder i FA Cup sejren over Prescot, gjorde så at holdet har manglet en styrmand til midtbanen. Det har bevirket at Joachim Bjørkseth har været tvunget til at gå tilbage i en traditionel 4-4-2, hvor Davide Petrucci og Sam Hewson besidder de to centrale pladser. Det har indtil videre kastet fire point af sig i de seneste to kampe og den mere end godkendte 1-1 mod Blue Square Premiers førerhold Rotherham. Det kunne have været og burde nok have været seks point i de seneste to ligakampe mod FC United og Bedford, men et straffe og et selvmål af Davide Petrucci giver altså Bedford et point.

I FA Cup kampen mod Rotherham er det endnu engang et straffe der bringer modstanderholdet i front og længe ser Rotherham ud til at avancere til første runde i FA Cuppen, men den unge centerforsvarer Paul Browne header udligningen ind i 89. minut, da han er smidt på toppen for at lægge pres på Rotherhams bagerste linje. Et sats der altså gav pote, men kampen på Don Valley Stadium bliver mere end svær.

En statistik der siger 2 sejre, 5 uafgjorte og 5 nederlag rækker altså til en plads lige over stregen, en placering som mange havde ventet men absolut ikke håbet på inden sæsonstarten. Spørger man træner Joachim Bjørkseth om han er bekymret efter den ringe sæsonstart, får man et rungende nej og ærlig talt er holdet også meget bedre end den nuværende placering.


Logged

Seje-RejexD
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #41: 17 Maj 2009, 20:47 »

Det er godt nok skidt at du ligger så langt nede.. Men er sikker på at du nok skal komme igen (:
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #42: 18 Maj 2009, 09:32 »

Øv - sure resultater, men er sikker på at du nok skal få det til at køre på skinner.

Stadig spændende læsning Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

bjerregaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #43: 19 Maj 2009, 23:23 »

Dejligt med en blog om LLM i england.
Kan godt lide sproget, det er let læseligt og forståeligt
Det er da også dejligt at du ikke bare vinder alle dine kampe, det gør det mere spændende efter min mening, men du skal nok klare den.
Holdet skal bare igang, Opstemt

KIU
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hyde United - The Tigers
« Svar #44: 19 Maj 2009, 23:31 »

Det er godt nok skidt at du ligger så langt nede.. Men er sikker på at du nok skal komme igen (:

Ja, endnu engang sidder Hyde United fast i startblokken, men jeg er som altid fortrøstningsfuld. Og iøvrigt dejligt at høre du stadig er med.. Thumbs Up

Øv - sure resultater, men er sikker på at du nok skal få det til at køre på skinner.

Stadig spændende læsning Smiley

Starten har været lidt hård ved min mus, men som altid kan det næsten kun blive bedre.

Desuden er det som altid lækkert at høre fra dig.. Thumbs Up til dig også

Dejligt med en blog om LLM i england.
Kan godt lide sproget, det er let læseligt og forståeligt
Det er da også dejligt at du ikke bare vinder alle dine kampe, det gør det mere spændende efter min mening, men du skal nok klare den.
Holdet skal bare igang, Opstemt

KIU

Velkommen til bloggen og som altid er det dejligt at se kommentarer fra "nye" ansigter

Ja, man kan ikke sige at jeg går fra sejr til sejr, men det er også noget jeg selv kan lide ved LLM. Jeg vil meget gerne skulle kæmpe for tingene og jo sværere det er, jo bedre syntes jeg om spillet.

Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010