home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 473 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  La Nuova Generazione!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: La Nuova Generazione!  (Læst 22516 gange)
JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: La Nuova Generazione!
« Svar #45: 07 Apr 2009, 14:23 »

Meget spændende transfergennemgang, der virkelig fanger læseren. At man så kan være uenig i nogle af handlerne er så noget helt andet! Nu må vi se hvor lang tid det tager Milan at spille et nyt hold sammen, igen!
Jo tak, jo tak Smiley

Hvad er du uenig i? Det er ret interessant for mig at vide, hvor I mener jeg laver fejlkøb ell. -salg.
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Nuova Generazione!
« Svar #46: 07 Apr 2009, 14:46 »

Jeg havde for eksempel aldrig solgt Flamini. Han er intet mindre end klasse. Derudover - selvom det er en foryngelseskur - så synes jeg at det er for unge spillere du henter. Men hey - bevis jeg tager fejl, det ville ikke gøre mig noget Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: La Nuova Generazione!
« Svar #47: 07 Apr 2009, 14:48 »

Nu ender alle spillere jeg køber, så heller ikke i opstillingen. Santon er reserve, ligledes er Fiorillo og Kroos Wink
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: La Nuova Generazione!
« Svar #48: 07 Apr 2009, 14:49 »

Jeg er helt enig med StormQ. Synes det er lidt for unge folk, du henter. Jeg havde hellere set, du havde beholdt stammen og især Flamini. Han er jo pisse god. Alt i alt hader jeg dine handler, bortset fra købet af Xavi.

Det gør dog ikke, at jeg ikke kan li' bloggen, der er lige så god, som du er dårlig til at handle Smiley
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Nuova Generazione!
« Svar #49: 07 Apr 2009, 15:05 »

Nu ender alle spillere jeg køber, så heller ikke i opstillingen. Santon er reserve, ligledes er Fiorillo og Kroos Wink

Jamen foryngelseskur vil jeg mene foregår på banen og en klub som Milan handler spillere der kan gå direkte ind på holdet - ikke på bænken Peace Vi har forskelligt syn på tingene, men det ændrer jo ikke på at det er en fantastisk blog Thumbs Up

Det gør dog ikke, at jeg ikke kan li' bloggen, der er lige så god, som du er dårlig til at handle Smiley

Haha - ja jeg er enig Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La Nuova Generazione!
« Svar #50: 07 Apr 2009, 16:01 »

Fantastisk blog. Du får virkelig en til at vil have mere.

Det sagde hun ogs i går  funny


Spøg til side! Peace
Det er virkelig en superflot blog du har gang i her, og jeg har læst alle opdateringer med stor fornøjelse. Men som alle andre vil jeg slutte mig til dem der synes at du går lige lovligt hårdt til den med transfers. Det er helt fint med en foryngelseskur, men synes godt nok det går stærkt for sig, og folk som Pirlo, Gattuso, Nesta og Flamini, så jeg ikke du havde skildt dig af med allerede. Og da især ikke Flamini, da han er og bliver et af spillets bedste på positionen, og så er han jo ikke tæt på gammel?

Derudover vil jeg gerne rose dig for købet af Xavi, vildt godt køb, og tror de færreste havde regnet med at han skull erstatte de solgte midtbanespillere. Stor ros!

Konklusionen er altså at bloggen er fantastisk, men du skal lige overbevise mig om at holdet og dine transfers også er fantastiske.
Logged

Vuelve la ilusión

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: La Nuova Generazione!
« Svar #51: 07 Apr 2009, 16:11 »

Om holdet er fantastisk, kan vi jo kun se i de næste to-tre updates, ikke? Wink

Tak for rosen, det er en flot kommentar! Smiley
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: La Nuova Generazione!
« Svar #52: 07 Apr 2009, 19:01 »

» Majestætiske Milan maltrakterer modstanderne!
     20.03.09
Milan - Sampdoria
28’ Federico Fazio, 1-0
61’ Gennaro Delvecchio, 1-1
69’ Toni Kroos, 2-1
77’ Kaká (straffe), 3-1

Torino - Milan
65’ Kaká, 0-1
70’ Kaká, 0-2
89’ Massimo Ambrosini, 0-3

Milan - Cagliari
10’ Alex Teixeira, 1-0
13’ Toni Kroos, 2-0
21’ Pato, 3-0
34’ Andrea Lazzari, 3-1
87’ Kaká, 4-1

Milan - Bologna
28’ Kaká, 1-0
36’ Angelo Palombo, 2-0
48’ Federico Fazio, 3-0

Lecce - Milan
45’ Gonzalo Higuain, 0-1
64’ Alex Teixeira, 0-2

Milan - Reggina
30’ Gonzalo Higuain, 1-0
33’ Xavi, 2-0
46’ Kaká, 3-0
64’ Kaká, 4-0
90’ Marek Hamsik, 5-0

For tre måneder siden var der krisesnak. AC Milan var sensationelt sendt ud af UEFA Cuppen, man deltog ikke længere i pokalturneringen og ligasejren syntes urealistisk. Men nu er man pludselig med i kampen igen, og med hvad der ligner et voldsomt hårdt program er toppen i Serie A stadig helt åben.

Gennembrudet kom uden tvivl, da Rafael Busquets besluttede sig for at skifte taktikken. Indtil da havde superstjerne Kaká været helt usynlig med kun ét ligamål, men i de sidste seks ligakampe er det blevet til 7 scoringer, og Kaká har om nogen været billedet på Milans sæson.
Det har været et angrebsivrigt Milan-hold, der har haft mange strenge og spillet på, og specielt de unge som Alex Teixeira har lyst op og vist sig som en kæmpe gevinst for holdet, men også Toni Kroos har været spektakulær i de kampe, hvor han har afløst Kaká.

Første modstander på vejen var Sampdoria, og her skulle de nye imponere for AC Milan. Først kunne Federico Fazios hoved afslutte et flot hjørnespark og bringe AC Milan foran. Denne stilling holdt halvlegen ud, men hele halvlegen forløb i et ekstremt højt Milan-pres. Presset fortsatte i anden halvleg, men efter en flot Sampdoria kontra, kunne Gennaro Delvecchio score et meget, meget ufortjent mål.
Milan svarede dog hurtigt igen, og unge Toni Kroos kunne fortjent bringe Milan foran igen. Til sidst kunne Kaká på flot vis sætte punktum, da han scorede kampens sidste mål på straffespark.

Dernæst ventede Torino, Cagliari, Bologna, Lecce og Reggina og selvom det program måske ikke er frygtindgydende, er det trodsalt hold, som tidligere har givet Milan besvær – men besejret blev de alle, og Milan har lagret en del selvtillid op til de næste mareridtskampe. Og dette er måske nødvendt for fremover venter der Milan et hæsblæsende program, som fx går forbi Udinese, Palermo, Napoli, Roma, Inter, Juventus og Fiorentina.Det ser svært ud for AC Milan, der tidligere i år har vist sig at have store problemer mod storholdene i Serie A – vi følger kampene intensivt! 

Vi fangede Rafael Busquets til et interview om nutiden og fremtiden.
- Det går jo forrygende lige nu, men vi skal ikke være tilfredse, før trofæet er vores. Vi har haft en underlig sæson, men det ser ud til at vi endelig har nået vores niveau. Programmet fremover ser meget hårdt ud, men vi er sikre på os selv, og vi er ganske sikre på at vi står med trofæet inden årets udgang. Det er trods alt bedst, at vi selv kan afgøre mesterskabet ved at slå alle de andre kandidater, fremfor at vi skal være afhængige af at de lider pointtab til andre hold. Vi vinder mesterskabet.

Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La Nuova Generazione!
« Svar #53: 07 Apr 2009, 19:30 »

Det er godt at se at det går godt, og at de unge spillere viser at de kan noget:D Hvad har du gjordt for at få Kaká til at score? Jeg har selv problemer med at han ikke scorer særlig meget... 
Logged


JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: La Nuova Generazione!
« Svar #54: 07 Apr 2009, 19:32 »

Jeg har gjort ham til playmaker, og givet ham en fri rolle på den offensive midtbane Smiley Smider et SS af hans indstillinger lige om lidt Smiley
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La Nuova Generazione!
« Svar #55: 07 Apr 2009, 19:42 »

Ok tak:D
Logged


JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: La Nuova Generazione!
« Svar #56: 07 Apr 2009, 19:59 »

Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La Nuova Generazione!
« Svar #57: 07 Apr 2009, 20:01 »

Han har godt nok ikke meget kreativ frihed, det er ellers godt at give høj kreativ frihed når han er playmaker...
Logged


JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: La Nuova Generazione!
« Svar #58: 07 Apr 2009, 20:03 »

Yea, det ved jeg, men det har fungeret bedst sådan Smiley
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La Nuova Generazione!
« Svar #59: 07 Apr 2009, 20:06 »

Ok, spiller du 4-1-2-1-2? Hvis ja med eller uden kanter
Logged


Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010