home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 595 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  La Nuova Generazione!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: La Nuova Generazione!  (Læst 22442 gange)
Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La Nuova Generazione!
« Svar #75: 23 Apr 2009, 14:59 »

Sker der ikke snart noget  Huh eller er det først næste tirsdag/onsdag  Huh
Logged


JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: La Nuova Generazione!
« Svar #76: 23 Apr 2009, 15:47 »

Der sker ikke det vilde lige nu, beklager. Jeg ved ikke om jeg er færdig med bloggen eller hvad, men pt. har jeg desværre andre ting på dagsordenen. Desværre Skuffet
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La Nuova Generazione!
« Svar #77: 23 Apr 2009, 16:10 »

Ok  Skuffet
Logged


Cesc
Gæst
 
Sv: La Nuova Generazione!
« Svar #78: 27 Apr 2009, 21:34 »

Det er sgu' surt at se ens favorit gå ned med flaget, men det arbejde du har lavet, kan du bestemt være stolt over! Jeg føler godt du kunne have vundet, men heldigvis har du andet i livet end Football Manager, og ikke kun tænker på blogkonkurrencen i denne måned. Det er fra min side endnu mere respekt end, at du vinder hele lortet.
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: La Nuova Generazione!
« Svar #79: 27 Apr 2009, 21:41 »

Uhh, det er ærgeligt at gå ned så tæt på "deadline" JG Skuffet
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Nuova Generazione!
« Svar #80: 27 Apr 2009, 21:42 »

Det er sgu' surt at se ens favorit gå ned med flaget, men det arbejde du har lavet, kan du bestemt være stolt over! Jeg føler godt du kunne have vundet, men heldigvis har du andet i livet end Football Manager, og ikke kun tænker på blogkonkurrencen i denne måned. Det er fra min side endnu mere respekt end, at du vinder hele lortet.
Nikolaj, det er omtrent der dummeste du nogensinde har sagt, og du har dummet dig så utalligt mange gange, at man knapt kan tro på det, men igen kan man kun grine af dine udtalelser.
Vi andre sidder nemlig klistret til skærmen, jeg selv har lukket mig inde i en kælder, hvor jeg sidder og spiller døgnet rundt, nogle gange får jeg lige en spand mad ind, men ellers er det det. Alle andre laver også andet - det tager ikke mere end 30-60 minutter for mig at skrive/færdiggøre en update, og det er altså ikke meget af mit døgn, for at holde måneden ud. Det kaldes også, at man gerne vil vinde, og selvom det ikke altid er lige sjovt, så gør man det, fordi det er en del af konkurrence; man må nogle gange lave noget, man ikke altid har lyst til, for at komme til at lave det man har lyst.

Selvfølgelig er det ærgerligt at JG er stoppet, for bloggen var klasse, men simpelthen at have så meget respekt for at han stopper, på grund af at han ikke har lyst, forstår jeg ikke.

Undskyld mit sure opstød, men måtte lige ligge min kommentar.
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: La Nuova Generazione!
« Svar #81: 27 Apr 2009, 21:46 »

Tror du den er møntet på dig?
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Nuova Generazione!
« Svar #82: 27 Apr 2009, 21:50 »

Tror du den er møntet på dig?

Nej, det håber jeg ikke den er, men vil da bare lige nævne til dig - du kender det selv - at man da ikke behøves bruge hele sin tid for at have en blog kørende over en måned, hehe. Det var bare imo noget utrolig mærkeligt at give respekt for, men lad os fortsætte over msn, hvis vi har mere til sagen, der er ingen grund til at ødelægge JG's ellers så flotte blog, med et smådumt skænderi. (:
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: La Nuova Generazione!
« Svar #83: 27 Apr 2009, 21:57 »

Men hey, hvorfor så lave et lige så dumt indlæg som mit, hvis ikke dummere?

Jeg føler bare, at han skal have respekt for at vælge mere socialt liv end mere Football Manager-spil.. Naturligvis er spillet spændende, men jeg giver ham respekt for til hver en tid, at vælge det andet over. Som du skriver, kæmper du nogengange for at få lavet en opdatering - det synes jeg personligt ikke man skal gøre. Men der har vi nok hver vores opfattelse...
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: La Nuova Generazione!
« Svar #84: 27 Apr 2009, 22:30 »

Hvis jeg skal være helt ærlig, holder jeg sgu med Zulue her. Nu skal jeg ikke gøre mig klog på, hvad du mente med det indlæg, men det er jo klart et indirekte angreb på bla. Zulue og en del andre. Jeg ser heller ikke helt, hvorfor du har respekt for, han stopper. Derimod burde du give en kæmpe cadeau til Zulue, for det arbejde han yder, Det er jo ekstremt flot.
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010