home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 264 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  #24 Dem, ingen troede på
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal blogindlæggene være længere?
Ja
Nej

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: #24 Dem, ingen troede på  (Læst 30282 gange)
alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
#24 Dem, ingen troede på
« : 01 Apr 2009, 12:56 »


En stille og rolig sommerdag vil snart forvandles til et uvejr. Et uvejr bestående af spørgsmål og teorier, der vil flyve i hovedet af de folk, som træffer beslutningen. En meget vigtig beslutning. Beslutningen om hvem, der skal styre fremover. Hvem, der skal være lederen.



25.06.08

Pressemødet skulle lige til at starte. Der var en speciel summen i lokalet, en summen, der gik på rygter, om hvem den nye mand i sædet kunne være. Det var en attraktiv hyre. For hvem ville ikke gerne sysle med folk som Rolfes, Barnetta og Adler?

Døren blev åbnet op, en ren orgasme forekom hos journalisterne, kameraerne blitzede, og rummet lagde sig lamslået ned over ansættelsen af den nye træner; Rudi Völler. Manden, der tidligere havde prøvet lykken som manager i traditionsrige Bayern Leverkusen. Han sagde ingenting. Han sad blot tilbage med et ekspressivt smil, der tydeligt viste, at han nok skulle få Löwen tilbage, hvor de hører til.

« Seneste Redigering: 24 Apr 2009, 18:48 af alek9000 » Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1 På størrelse med Hitler
« Svar #1: 01 Apr 2009, 12:57 »

« Seneste Redigering: 24 Apr 2009, 18:48 af alek9000 » Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1 På størrelse med Hitler
« Svar #2: 01 Apr 2009, 13:37 »



Perfekt optakt for Völlers mandskab

08.08.08

U Leverkusen - Stade de Reims 5-0
U Leverkusen - Valenciennes FC 6-0
U Leverkusen - AS Monaco 1-0
U Leverkusen - FC Sochaux 1-0
U Leverkusen - Lübeck 4-0
U Leverkusen - Rayo 1-0
H Leverkusen - Leverkusen 2 3-1

Det er dagen før dagen. Den nye sæson skal skydes igang med pokalturneringen, hvor Leverkusen tager imod de grønblusede miniputter Münster. Oddsne taler deres tydelig sprog for, hvem der er favoritter. Og indledningen på sæsonen får blot folk til at spejde endnu længere efter en sejr til Münster.

Leverkusen havde været på en tur til Frankrig, hvor de mødte adskillige habile modstandere. Dog faldt alle kampene ud til Leverkusens fordel. De offensive kreatører og målmaskiner har vist storform ved at slå hold som Monaco og Sochaux, der på trods af hjemmebanefordelen ikke kunne stoppe den tyske storklub. Specielt Bernd Schneider, der på trods af sin relativt høje alder, stadig har krudt i støvlerne. Med 2 mål og 3 oplæg i 4 kampe gør det ham til den bedste spiller i venskabskampene.

Men der er selvfølgelig langt fra en solbadningstur til Normandiet og omegn til at skulle spille i det golde tyske landskab igen. Hvem holder niveau, og hvem falder fra?

Logged


cjensen94
Gæst
 
Sv: #2 På størrelse med Hitler
« Svar #3: 01 Apr 2009, 14:10 »

Har selv spillet med Leverkusen, utroligt spænende hold.
Glæder mig til at se hvad du kan fører dem til!
Logged

Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #2 På størrelse med Hitler
« Svar #4: 01 Apr 2009, 14:21 »

Heps.

Fin indledning på din blog, med en af mine favoritter - dog synes jeg at titlen er latterlig.

Undrer mig dog over, hvad et ekspressivt smil er, jeg mener at smile er vel i sig selv et udtryk ?
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2 På størrelse med Hitler
« Svar #5: 01 Apr 2009, 14:44 »

Heps.

Fin indledning på din blog, med en af mine favoritter - dog synes jeg at titlen er latterlig.

Undrer mig dog over, hvad et ekspressivt smil er, jeg mener at smile er vel i sig selv et udtryk ?
Hitler var kæmpestor i Tyskland, og på trods af alt det onde han har gjort, var han en leder og en mand af karakter. Det skal på ingen måde forstås som nazistisk eller lignende.

Et ekspressivt smil. Smil kan være af forskellig betydning og karakter, og nogle viser tingene tydeligere end andre. Derved er det underforstået, at det er et meget ekpressivt smil.

Men tak for det. Smiley

Har selv spillet med Leverkusen, utroligt spænende hold.
Glæder mig til at se hvad du kan fører dem til!
Glad for, du følger med Smiley

Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2 På størrelse med Hitler
« Svar #6: 01 Apr 2009, 14:45 »

Din skrifttype er hæslig, navnet er genialt, klubben er genial.
Jeg kigger ind. Det var alt fra mig Smiley
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2 På størrelse med Hitler
« Svar #7: 01 Apr 2009, 14:47 »

Din skrifttype er hæslig, navnet er genialt, klubben er genial.
Jeg kigger ind. Det var alt fra mig Smiley
Tak for kritikken, og tak for rosenx2.

Jeg vil da kigge efter en anden skrifttype Smiley
Logged


Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #2 På størrelse med Hitler
« Svar #8: 01 Apr 2009, 14:51 »

Hitler var kæmpestor i Tyskland, og på trods af alt det onde han har gjort, var han en leder og en mand af karakter. Det skal på ingen måde forstås som nazistisk eller lignende.

Et ekspressivt smil. Smil kan være af forskellig betydning og karakter, og nogle viser tingene tydeligere end andre. Derved er det underforstået, at det er et meget ekpressivt smil.

Men tak for det. Smiley
Glad for, du følger med Smiley



Jeg er af den opfattelse, at overskriften er latterlig, og det bliver den ikke ændret af du forklarer om Hitler - og bare rolig, havde på ingen måde tænkt den tanke at du var nazist, mere at du sammenlignede völler med Hitler.

Jeg forstår seriøst stadig ikke det med ekspressivt smil? Et smil er vel som sådan altid et ekspressivt, et stramt lille smil kan vel være lige så ekspressivt som et kæmpe åbent smil?

Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2 På størrelse med Hitler
« Svar #9: 01 Apr 2009, 14:54 »

Jeg er af den opfattelse, at overskriften er latterlig, og det bliver den ikke ændret af du forklarer om Hitler - og bare rolig, havde på ingen måde tænkt den tanke at du var nazist, mere at du sammenlignede völler med Hitler.

Jeg forstår seriøst stadig ikke det med ekspressivt smil? Et smil er vel som sådan altid et ekspressivt, et stramt lille smil kan vel være lige så ekspressivt som et kæmpe åbent smil?


Hvem siger, det er Völler, der er på størrelse med Hitler? Jeg sammenligner som sådan ikke med selve Hitler. Jeg sammenligner med Hitlers storhed.

Men nogle smil er mere gennemskuelige og tydelige end andre, så derfor skriver jeg det, om du kan lide det eller ej.
Logged


Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #2 På størrelse med Hitler
« Svar #10: 01 Apr 2009, 14:58 »

Jamen jeg siger, det er Völler som er på størrelse med Hitler. Du må forvente at dine læsere tolker dine overskrifter og indlæg. Der er ligesom et samspil Smiley Ligesom når du bruger ord, som mere forvirrer end forklarer.

Men jeg glæder mig til at se hvad du kan få ud af holdet og ikke mest den halve snes tyske landsholdsspillere. Pøj pøj.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2 På størrelse med Hitler
« Svar #11: 01 Apr 2009, 15:01 »

Jamen jeg siger, det er Völler som er på størrelse med Hitler. Du må forvente at dine læsere tolker dine overskrifter og indlæg. Der er ligesom et samspil Smiley Ligesom når du bruger ord, som mere forvirrer end forklarer.

Men jeg glæder mig til at se hvad du kan få ud af holdet og ikke mest den halve snes tyske landsholdsspillere. Pøj pøj.
Hvis du får det hele foræret i en bog, så er der jo ikke noget ved at læse den. Man skal jo sætte sin hjerne igang, og jeg mener ikke engang, at jeg har gjort det særligt dybt i det her tilfælde. Tvivler på ordet har forvirret mange. Man ved jo godt, hvad det skal betyde.

Men tak for kommentaren, altid godt med debat. Du har også noget at se frem til  Thumbs Up
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2 På størrelse med Hitler
« Svar #12: 01 Apr 2009, 15:40 »

er sgu ikke vild med brugen af Hitler i en blog, men ellers ser det meget lovende ud..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2 På størrelse med Hitler
« Svar #13: 01 Apr 2009, 15:44 »

Synes det virker lovende, og du skriver absolut spændende. Kan i modsætningen til en anden, godt lide din tekst.

Dog det at nævne Hitler er et stort minus hos mig.
Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2 På størrelse med Hitler
« Svar #14: 01 Apr 2009, 15:47 »

er sgu ikke vild med brugen af Hitler i en blog, men ellers ser det meget lovende ud..
Mange tak. Dejligt med ros fra sidste års vinder Smiley

Synes det virker lovende, og du skriver absolut spændende. Kan i modsætningen til en anden, godt lide din tekst.

Dog det at nævne Hitler er et stort minus hos mig.
Mange tak Shaft. Der er åbenbart lidt delte meningen om teksten..

Betyder det med Hitler virkelig så meget?
Logged


Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010