home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 368 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  #24 Dem, ingen troede på
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal blogindlæggene være længere?
Ja
Nej

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: #24 Dem, ingen troede på  (Læst 30255 gange)
KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #2 På størrelse med Hitler
« Svar #15: 01 Apr 2009, 15:58 »

I mine ojne er bloggens titel ogsaa smagloes. Den saa jeg gerne aendret.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2 Lad legen begynde
« Svar #16: 01 Apr 2009, 16:04 »

Efter klager over navnet, er det nu ændret.
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2 Lad legen begynde
« Svar #17: 01 Apr 2009, 16:27 »

Det var lidt kikset det med navnet. Smiley Men ellers ser det ret godt ud imo. Smiley
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2 Lad legen begynde
« Svar #18: 01 Apr 2009, 16:31 »

Det var lidt kikset det med navnet. Smiley Men ellers ser det ret godt ud imo. Smiley
Mange tak LFC Smiley
Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2 Lad legen begynde
« Svar #19: 02 Apr 2009, 15:59 »



Löwen fortsætter de gode takter

01.09.08


Rudi Völler har fået en exceptionel start som træner i Bayern Leverkusen. Det havde man dog allerede en fornemmelse af under opstartsfasen, da man gav bøllebank til samtlige hold. Nu er man så kommet igang med sæsonen.
U Leverkusen - Dortmund 2-1
H Leverkusen - Gladbach 3-0
U Leverkusen - Bielefeld 2-1

I første kamp lagde man ud mod en på papiret stærkere modstander; Borussia Dortmund, der er et af de få hold, som er seedet højere end de rødstribede. Over 80.000 tilskuere så deres eget hold tabe 2-1 til et velspillende Leverkusen hold. Første sejr for de røde var hjemme.

Årets første kamp i egen hule stod for skud, da Gladbach kom på visit. En glædelig dag, der blot blev endnu glædeligere. Lige efter pausen lagde Renato Augusto første mål i kassen, og et motiveret Leverkusen hold vandt ubesværet 3-0.

Sidste kamp, der skulle afslutte en fortræffelig måned for Rudis drenge, var mod danskerklubben Arminia Bielefeld, som skulle få fingrene i klemme. Selvom det ikke var på hjemmebane, var Leverkusen stadig klart det bedste hold og hev endnu en 2-1 sejr hjem. Derved ligger de nummer 1 i ligaen efter 3 kampe, og det ligner en lovende sæson!

Pokaltriumf

I pokalturneringen var der lagt op til ydmygelse af Münster - og det blev det! Münster blev sendt i seng med et svidende 7-0 nederlag. Helmes og Pasu scorede begge to mål, og Kiessling blev man of the match. I næste runde tager Löwen imod lilleputklubben Jena.









Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #3 Lad legen begynde
« Svar #20: 02 Apr 2009, 16:05 »

Så har jeg fulgt afstemningsresultat et og ændret bloggens skrifttype.
Logged


MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #3 Lad legen begynde
« Svar #21: 02 Apr 2009, 16:47 »

En fin update, og du skriver også rigtig godt. Dine updates er dejlig korte, hvilket imo er dejligt, når der kommer rimelig mange updates i løbet af denne måned. Jeg vil helt klart følge med her, og ser hvordan det kommer til at gå Löwen og co. Smiley
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: #3 Lad legen begynde
« Svar #22: 02 Apr 2009, 20:22 »

spændene blog fra din side indtil videre og nogle gode resultater du har fået dig
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #3 Lad legen begynde
« Svar #23: 02 Apr 2009, 21:19 »

En fin update, og du skriver også rigtig godt. Dine updates er dejlig korte, hvilket imo er dejligt, når der kommer rimelig mange updates i løbet af denne måned. Jeg vil helt klart følge med her, og ser hvordan det kommer til at gå Löwen og co. Smiley
Tak. Jeg har også så vidt muligt forsøgt at holde dem korte, da jeg selv har dårlige erfaringer med lange updates Smiley
Og tak igen.

spændene blog fra din side indtil videre og nogle gode resultater du har fået dig
Mange tak Poul Smiley
Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #3 Lad legen begynde
« Svar #24: 03 Apr 2009, 11:48 »



Bag facaden

02.09.08

Hvad har Rudi ændret i forhold til tidligere ikke så succesfulde managers? Hvad gør han ekstraordinært i forhold til andre managere? Med andre ord: Hvordan har han fået den succes, han har fået?
Målmænd
René Adler
Gábor Király
Benedikt Fernandez
Fabian Giefer

Forsvarsspillere
Hans Sarpei
Michal Kadlec
Markus Happe
Aquivaldo Mosquera
Manuel Friedrich
Henrique
Karim Haggui
Lukas Sinkiewicz
Gonzalo Castro
Vratislav Gretsko
Sascha Dum
Constant Djakpa

Midtbanespillere
Simon Rolfes
Thomas Zdebel
Pirmin Schwegler
Arturo Vidal
Bernd Schneider
Renato Augusto
Tranquillo Barnetta
Marcel Risse
Toni Kroos

Angrebsspillere
Stefan Kiessling
Patrick Helmes

Angelos Charisteas
Richard Sukuta-Pasu

Vi har fået lov at lave et eksklusivt interview med den ombejlede Rudi Völler. Rudi bad os, om blot at spørge ind til holdet - altså ikke noget personligt. Så det gjorde vi.

Jeg må først og fremmest spørge dig dette spørgsmål: Hvad er hemmeligheden bag den succes, du har tilført holdet?

"En kliché, men hvem siger, det ikke kan være godt. Jeg mener selv, at det er den psykiske del, som vi har arbejdet rigtigt meget med. Et underemne indenfor den mentale del, som jeg ser for værende utroligt afgørende, er koncentrationen. Det er ufatteligt vigtigt at holde hovedet koldt og tænke klart, når man spiller en fodboldkamp. En anden ting er den måde, vi spiller fodbold på nu. Vi spiller offensivt fodbold nu, og jeg er nærmest ikke tilfreds, før vi scorer, og når vi scorer, skal vi minimum have point. Selv mod de større modstandere som Bayern og Werder. Det burde være en selvfølge, at når vi scorer mod et hold, der er dårligere end os, skal vi simpelthen vinde. Det er sådan noget, der kommer til at koste i sidste ende."

Hvad fik dig til at købe Aquivaldo Musquera?

"Jeg mener, at vi manglede en styrmand nede bagved. En til at holde styr på tropperne, og samtidig gå forrest. Vi har Simon på midtbanen, men det er rart at have en type som Valdo nede bagi. Og siden han ikke kostede mere end 12 millioner, så er det en handel, jeg er utroligt glad for."

Har du givet specifikke ordre til spillere på udvalgte positioner?

"Ja, det har jeg da. Ellers var jeg vel ikke manager, men bare en, der satte holdet op. Tranquillo og Renato har rimelig frie tøjer, hvilket indtil videre har givet bonus på banen. Tranquillo har indtil videre spillet fire kamp og lavet 4 oplæg. Det er jeg vældig fornøjet med. Renato har vist scoret to gange og lavet en enkelt assist, hvis jeg husker rigtigt. Simon og Arturo deles også om den defensive rolle inde på midtbanen. De er begge fantastiske defensivt, men også ganske glimrende i den offensive del af spillet. "

Har I arbejdet med dødbolde?

"Ja, vi har arbejdet lidt med dødbolde. Det er ikke noget særligt, men indtil videre har vi vist scoret 2 mål på 4 kampe på dødbolde. Det er et halvt mål per kamp, og det jeg ganske godt tilfeds med. Aquivaldo er også stor og stærk, så han er en god spiller at have i boksen på dødbolde."






Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4 Lad legen begynde
« Svar #25: 03 Apr 2009, 20:50 »



Højt at flyve, dybt at falde

01.10.08
Der kommer altid sol efter regn - og omvendt. Det har Bayer Leverkusen kunne mærke i denne måned, hvor ingenting rigtig kørte for dem. De kræfter, der bar dem i den første måned, svingede i deres præstationer, og holdet virkede overordnet set bare nede i kulkælderen. En skuffende måned, hvor det blot blev til to scoringer på fire kampe. Uacceptabelt for et hold af deres standard. En førsteplads er blevet skiftet ud med en femteplads.
H Leverkusen - HSV 0-0
U Leverkusen - Bayern München 0-3
U Leverkusen - Jena 1-0
H Leverkusen - Hertha BSC 1-1

HSV var en svær modstander, men hvis man vil være med i den sjove ende, skal hjemmekampe mod Rothosen vindes. Det formåede de ikke, og det blev en kedelig 0-0 kamp.

Så gik turen til Allianz Arena, hvor små 70.000 så Bayern München sende Löwen hjem med en lussing på 3-0. Fortjent vel og mærket.

Sidste ligakamp i oktober måned var mod Hertha BSC. Trods kæmpe spilovertag og tidlig føring sendte Amine Chermiti en chokbølge gennem den sydtyske del af BayArena, da han med 3 minutter igen scorede til 1-1.


Pokalturneringen

En måde at komme i Europa på er ved at vinde pokalen. Og foreløbig ser det fornuftigt ud for de sydtyske helte, der også slog Jena med 1-0. Sejren kunne have været større, men en sejr er en sejr.

"De præstationer vi har leveret i denne måned er ikke acceptable. Vi skulle have vundet mod både HSV og Hertha, men vi var for inkonsekvente i vores angrebsspil. Men intet er så dårligt, at det ikke er godt for noget. Vi har set, at vi ikke bare kan vade igennem kampene, selv mod de mindre gode modstandere. Mod München fik vi et wake up call, og Hertha kampen er måske den bedste, vi har spillet ind til videre, på trods af, at vi ikke fik en sejr."







Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #5 Lad legen begynde
« Svar #26: 04 Apr 2009, 12:30 »



Back on track

02.12.08
Leverkusen er tilbage på sporet efter en halvskidt periode med dårlige resultater. I de sidste 2 måneder har Löwen skrabet 23 ud af 27 mulige point ind på kontoen, så de pt ligger på en flot 2. plads 2 point efter Bayern München.
U Leverkusen - Hannover 2-1
H Leverkusen - Stuttgart 2-0
U Leverkusen - Köln 1-0
H Leverkusen - Schalke 5-0
U Leverkusen - Frankfurt 1-0
H Leverkusen - Wolfsburg 4-0
U Leverkusen - Karlsruhe 1-1
H Leverkusen - Bochum 5-0
U Leverkusen - Werder Bremen 2-2

De lagde ud som fyr og flamme med 6 sejre på stribe, hvor de holdt nullet i 5 af dem. Derefter blev det til en lidt skuffende 1-1 kamp mod Karlsruhe. Ellers fungerede alt for dem i oktober og november måned. Desværre for Leverkusen har Bayern München holdt niveaut højt og skaffet 3 point mere ind til videre.

Ligesom regionskonkurrenter ne vandt Leverkusen også en storsejr over Schalke 04, som blev sendt tilbage til horedistrikterne i Gelsenkirchen med en afklapsning på 5-0.



Simon Rolfes - King of Löwen

Den kære Simon Rolfes startede sin karriere hos konkurrenterne fra Werder Bremen. Den 26-årige anfører er også lige påbegyndt sin landsholdskarriere for Tyskland og har ind til videre spillet 12 kampe.
Dog uden at score nogle mål. Simon Rolfes kom til verden d. 21 januar 1982. Landsholdspilleren, der har scoret 4 mål i denne sæson, blev født i Ibbenbüren, som ligger 140 km fra sin første by, hvor han slog igennem; Bremen.

"Simon.. Ja, hvad er der at sige? En fantastisk spiller med et fantastisk engagement på en bane. Han er en fantastisk leder, der tager ansvar, når der skal tages ansvar og skælder ud, når der skal skældes ud. Med andre ord ved han, hvad han laver. Helt klart en af vores bedste spillere."

I denne sæson har han været en af de toneangivende spillere hos Völlers drenge. Men det er jo også, hvad man forventer af en anfører. Simon har, som før nævnt, lavet 4 mål og 2 assister i denne sæson. Og med hans seneste spil ser det kun ud til at blive bedre. 2 mål mod Wolfsburg var med til at sætte ham igennem for alvor i statistikkerne.






Logged


Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #6 Lad legen begynde
« Svar #27: 04 Apr 2009, 12:49 »

Meget flot. god opstilling, Godt Holdvalg. Opstemt... god update
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #6 Lad legen begynde
« Svar #28: 04 Apr 2009, 13:40 »

Meget flot. god opstilling, Godt Holdvalg. Opstemt... god update
Glad for, du kan lide den Danielsen Smiley
Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #6 Lad legen begynde
« Svar #29: 05 Apr 2009, 13:46 »



Det er en kold tid..

27.01.09
.. som vi lever i. Første halvår er nemlig overstået, og det er vinter. Januar måned er for mange ensbetydende med en masse fysisk træning, hvor de skal tabe noget af julefedtet af sig.
Det samme gælder egentlig for Rudis mandskab, der skal igennem et par fysiske træninger og en masse venskabskampe inden braget mod Schalke i pokalturneringen finder sted.

Freiburg 1 - 2 Leverkusen
Årets første kamp skulle spilles i Freiburg. Og selvom det blot var en venskabskamp, så viste de gode takter og tog hjem til Leverkusen med en 2-1 sejr i bagagen. Arturo Vidal og Sascha Dum scorede målene.

Aachen 0 - 1 Leverkusen
Kun 2 dage efter Freiburg kampen skulle Löwen til Aachen for at spille. Man kunne godt mærke, at spillerne var lidt trætte, og derfor blev det, måske lidt skuffende, til en 1-0 sejr på mål fra Stefan Kiessling.

Duisburg 0 - 1 Leverkusen
Igen skulle der gå to dage, før en ny kamp fandt sted. Denne gang var det mod MSV Duisburg, og holdet virkede endnu trættere, end de gjorde mod Aachen. På trods af forholdene blev det endnu en gang til en 1-0 sejr, og igen på mål af Kiessling.

Leverkusen 3 - 1 Leverkusen 2
Så var der arrangeret en kamp mod reserverne, og det blev kun til en 3-1 sejr på trods af det store spilovertag. Rolfes, Helmes og Kiessling scorede for Leverkusen.

Så alt i alt en godkendt optakt til foråret, men der skal alligevel strammes lidt op angående det spillemæssige, da det først kom i de sidste to kampe. Men mon ikke Schalke alligevel bliver slået.




Transfer

I dag blev Pimm Schwegler solgt for et beløb på 17 millioner. Den 21-årige ønskede ikke at være i klubben, og han følte sig flyveklar, så han fløj videre til rigmandsklubben Hoffenheim. Vi ønsker ham al held og lykke fremover.



Logged


Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010