home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 386 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  #24 Dem, ingen troede på
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal blogindlæggene være længere?
Ja
Nej

Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint
Forfatter Emne: #24 Dem, ingen troede på  (Læst 30253 gange)
alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #22 Dem, ingen troede på
« Svar #90: 22 Apr 2009, 17:24 »

Tillykke med mesterskabet!

Og dejligt at se at mit favorithold Hertha Berlin har fået Uefa Cup plads. Vil følge mere med her, hvis du lige skriver hvordan Hertha klarer sig. Ej, det gas Thumbs Up
Mange tak.

Det bliver nok svært nu når, at jeg skal i CL, mens Hertha blot skal i andenrangsturnering en UEFA Cuppen  Tunge
Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #22 Dem, ingen troede på
« Svar #91: 22 Apr 2009, 17:25 »

Mange tak.

Det bliver nok svært nu når, at jeg skal i CL, mens Hertha blot skal i andenrangsturnering en UEFA Cuppen  Tunge
Ja, men du kan vel lige tage en kigger en gang imellem?
Eller sende det over PB? Smiley
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #22 Dem, ingen troede på
« Svar #92: 22 Apr 2009, 17:26 »

Ja, men du kan vel lige tage en kigger en gang imellem?
Eller sende det over PB? Smiley
Hvis du spørger efter en udpate, kan jeg da godt lige informere dig om det Smiley
Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #22 Dem, ingen troede på
« Svar #93: 22 Apr 2009, 17:31 »

Hvornår kommer der update? Smiley
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #22 Dem, ingen troede på
« Svar #94: 22 Apr 2009, 17:32 »

Ved ikke. Måske i aften en gang Smiley
Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #22 Dem, ingen troede på
« Svar #95: 23 Apr 2009, 20:31 »



Sambabold i Tyskland?

06.07.10

En ny sæson skal til at starte, og Leverkusen er kommet ned på jorden igen efter den sensationelle triumf sidste sæson. En ny sæson er ensbetydende med et nyt transfervindue, og med deres succes har de fået flere midler til indkøb.

"Sidste sæson dækkede jeg bare de pladser, hvor der kunne bruges spillere. Altså det var mere for at dække hullerne. Denne sæson skal stjernene købes - eller i hvert fald en, så vi igen kan kæmpe med om mesterskabet."




En stjerne er ankommet i det sydtyske landskab. Navnet er Marquinhos, og han kommer fra Brasilien. Nærmere Palmeiras, der ligger i den syd-østlige del af det store, sydamerikanske land.

Den angrebslystne fløj-angriber spillede en fremragende sidste sæson, hvor han scorede 17 mål i 23 kampe, hvilket har fået Leverkusen til at smide 97.5 mio efter den vævre Marquinhos. Han har scoret i alt 30 mål i 70 kampe gennem hele sin karriere, som startede i den smukke havneby Vitória.






« Seneste Redigering: 23 Apr 2009, 20:33 af alek9000 » Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #23 Dem, ingen troede på
« Svar #96: 23 Apr 2009, 20:36 »

Det er ikke lange updates, men stærk trup.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #23 Dem, ingen troede på
« Svar #97: 23 Apr 2009, 20:38 »

Det er ikke lange updates, men stærk trup.
Nej, men som nævnt tredje gang i denne tråd, hader jeg selv at skulle læse en roman. Så derfor holder jeg den selv kort.

Men tak Peace
Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #23 Dem, ingen troede på
« Svar #98: 24 Apr 2009, 18:47 »



Glimrende sæsonstart

24.09.10
U Leverkusen - Bayreuth 3-0
U Leverkusen - Bayern München 1-0
H Leverkusen - Schalke 1-3
H Leverkusen - Nürnberg 3-0
U Leverkusen - Duisburg 1-0
H Leverkusen - Kaiserslautern 3-0
U Leverkusen - Rostock 2-2 (0-3)

Endnu en sæson er skudt i gang, og denne er den tredje for Rudi Völler som manager i Leverkusen. Ind til videre har han haft stor succes, men vil det mon fortsætte?

Sæsonstarten har i hvert fald vist, at Leverkusen er ganske habile modstandere denne sæson. I pokalturneringens første runde kørte de Bayreuth over med en sikker 3-0 sejr, mens de efterfølgende tog den 585 km lange tur til München, hvor det sensationelt blev til en 1-0 sejr i årets første ligakamp. Derved var sæsonen skudt igang med et brag!

Efter at have været uheldige mod Schalke, banket Nürnberg, slået Duisburg og smadret Kaiserslautern blev det Rostocks tur til at spille mod klubben fra Köln. Det blev lidt ufortjent til 2-2 i den ordinære spilletid, og det samlede resultat efter straffe var endnu mere ufortjent. Løverne scorede ikke en eneste gang på 3 forsøg, så de måtte vinke farvel til pokalen.

"Det er selvfølgelig ufatteligt skuffende, men det giver os mere tid til at fokusere på ligaen og Champions League, som vil blive prioriteret højere denne sæson. Vi kommer igen, det er i hvert fald helt sikkert."



Champions League - igen, igen


AC MILAN - TOTTENHAM - LEVERKUSEN - BRØNDBY IF

En ny sæson i det forjættede land skal igang. Og for anden gang i træk med deltagelse fra tyske Leverkusen. Sidste år nåede de en fornem kvartfinale, hvor de blev slået ud af AC Milan, som de netop er havnet i gruppe med. Sammen med Tottenham og Brøndby udgør de gruppe H, der må betegnes som den gruppe, hvor overraskelserne kan komme.

Brøndby IF 0 - 1 Leverkusen
Den første kamp skulle spilles i Danmark mod stadsklubben Brøndby. Det er andet år i træk, at de skal op i mod et dansk hold - et hovedstadshold for den sags skyld. Det blev en forholdsvis stille dag på arbejdet for René Adler, der kunne se Nikola Zigic bringe sit hold foran 1-0 efter 30 minutter. Stillingen holdt kampen ud, og Löwen kunne tage tilbage til Tyskland med en sejr i bagagen.




Ung løve på plads i Köln


Kaan Yalcin


Leverkusen har hentet en blot 16-årig u/21 landsholdspiller til klubben. Det drejer som om den tyrkiske tyskfødte Kaan Yalcin, der er hentet hos rivalerne Bayern München. Beløbet er angivet til 37 millioner for den arbejdssomme midtbanespiller. Vi byder ham varmt velkommen til klubben.

Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #24 Dem, ingen troede på
« Svar #99: 26 Apr 2009, 00:37 »

Ser godt ud Smiley

Ganske fornuftig start i ligaen, og dertil et godt resultat mod Bayern Thumbs Up.. Og godt fra start i cl, hvor du (desværre Skuffet ) slår Brøndby ret overbevisende lyder det til Peace..

Kan godt lide din opsætning i din sidste update.. Dejlig overskuelig, og fint inddelt så man ikke er i tvivl om hvad der omhandler hvad Smiley..

Super af en AaB fan at være Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #24 Dem, ingen troede på
« Svar #100: 26 Apr 2009, 00:46 »

Mange tak Smiley
Ja, den sejr over Bayern varmede squ mit hjerte. Den kom lidt uventet. Og lige meget, hvem man er, så er det altid en fornøjelse at slå Brøndby Grin
Men mange tak Nichlas Wink
Logged


Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010