home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 388 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  #24 Dem, ingen troede på
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal blogindlæggene være længere?
Ja
Nej

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: #24 Dem, ingen troede på  (Læst 30268 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #17 Dem, ingen troede på
« Svar #75: 18 Apr 2009, 21:55 »

Ser sku godt ud Alek, din skøre jyde Wink

Ej fin opsætning, og du skriver ganske godt syntes jeg.. Btw bør du komme i cl med den kval, alt andet er sku ik godt nok Peace

Eller nok snarere videre i cl xD Grin
« Seneste Redigering: 18 Apr 2009, 21:58 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #17 Dem, ingen troede på
« Svar #76: 18 Apr 2009, 22:51 »

Ser sku godt ud Alek, din skøre jyde Wink

Ej fin opsætning, og du skriver ganske godt syntes jeg.. Btw bør du komme i cl med den kval, alt andet er sku ik godt nok Peace

Eller nok snarere videre i cl xD Grin

Ja, jeg burde nok komme i CL - ups det er jeg jo allerede  crazy

Men tak Vekå.  Wink
Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #17 Dem, ingen troede på
« Svar #77: 19 Apr 2009, 13:45 »



Fokus er nøgleordet

12.03.10
H Leverkusen - Koblenz 2-0
H Leverkusen - Nürnberg 2-0
U Leverkusen - Hoffenheim 0-2
H Leverkusen - Mainz 2-0
U Leverkusen - Frankfurt 1-0
H Leverkusen - Rostock 4-1
H Leverkusen - Werder Bremen 2-0
U Leverkusen - Hertha BSC 1-2

Traditionen tro var årets første kamp en pokalkamp. For Leverkusen stod den også på pokalbrag, hvor de på hjemme tog imod Koblenz, der til daglig spiller i den anden bedste tyske række. En sikker 2-0 sejr blev hentet foran et halvtomt BayArena.

I ligaen kørte det også som smurt, dog med enkelte uheldige episoder. Mod Hoffenheim blev de udspillet og tabte fortjent 2-0. Det virkede dog som om, de havde lært deres lektie, for i de efterfølgende kampe vandt de sikkert. Endnu en pokalkamp skulle overstås, da Werder Bremen gæstede BayArena. Den fjerde 2-0 sejr på otte kampe blev hevet hjem, og det virker generelt som om, der er ændret i det tyske hierarki. I hvert fald har Löwen spiller bedre end de nærmeste konkurrenter bortset fra Bayern München.

Leverkusen tabte dog meget, meget uheldigt mod Hertha, som blot havde 5 skud i hele kampen, hvorimod de røde havde 13. Men sådan er fodbold nu engang. I tabellen er Schalke begyndt at sakke bagud, og de ligger nu nummer tre hele 4 point efter Leverkusen. Bayern har overtaget fra Schalke, og de har to point ned til vores egne to'ere.







Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #18 Dem, ingen troede på
« Svar #78: 20 Apr 2009, 14:50 »



Champions League - on or off?

12.03.10
Leverkusen har taget en fantastisk forvandlig de sidste år. De er gået fra at være en grå, grim ælling til at blive en flot, hvid svane. Det europæiske eventyr har været med til at sætte prikken over i'et, og spørgsmålet er bare, om de kan blive ved med at imponere i Europa. Destination for svar: Moskva.

Leverkusen 2 - 0 CSKA Moskva
1-0 30 min, Patrick Helmes
2-0 65 min, Stefan Kiessling
Næsten 30.000 tilskuere skulle overvære et stykke historie. Et stykke historie mellem et russisk og et tysk hold. Der var ingen tvivl om, at spillerne gik på banen med en følelse af, at de skulle give alt, hvad de havde. Og det gjorde Löwen spillerne. Efter 30 minutter bragede Patrick Helmes bolden ind i netmaskerne, og de var foran. Efter pausen var Stefan Kiessling så på pletten, og på scoreboardet stod der: 65 min, 2-0. Stillingen holdt kampen ud, og vores helte kan tage til iskolde Moskva med en god mavefornemmelse. Ét mål deroppe, og Moskva skulle score 4.

CSKA Moskva 1 - 1 Leverkusen
1-0 41 min, Jiri Jarosik
1-1 51 min, Nikola Zigic
Mange postitive oplevelser opleves her, mange negative oplevelser opleves her. Moskva er byen med mafia, kolde vintre og fodbold. Leverkusen skulle forsvare en 2-0 føring. CSKA lagde pres med det samme, og det gav pote 4 minutter før pausen, hvor Jiri Jarosik scorede til 1-0. Kampen var nu pivåbe. Men efter pausen lagde Nikola Zigic hele Moskva ned med sin scoring til 1-1. Pusten gik af CSKA, og kampen endte 1-1. Leverkusen er videre i Champions League, hvor det nu kun er toppen af poppen, der er tilbage!






Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #19 Dem, ingen troede på
« Svar #79: 20 Apr 2009, 17:23 »



Triumfen nærmer sig

14.04.10
H Leverkusen - Schalke 2-0
U Leverkusen - Hannover 1-1
H Leverkusen - Gladbach 3-0
U Leverkusen - Bayern München 1-0
H Leverkusen - Stuttgart 5-1

Succesen vil ingen ende tage for løverne. De slog CSKA Moskva ud af Champions League, og nu har de også slået deres nærmeste konkurrenter. Schalke blev først slået sikkert med 2-0, og siden hen blev München også slået på udebane med 1-0. Det betyder, at de med 7 kampe igen i ligaen fører med 6 point ned til nummer to, Dortmund.

"Det er helt exceptionelt det her. Opbakningen fra publikum er der hver eneste gang, og vi leverer varen hver eneste gang. Jeg troede selvfølgelig på succes med klubben, da jeg kom, men jeg troede på ingen måde, at det ville gå så stærkt. Jeg er meget beæret over den tillid bestyrelsen har vist mig, og sågar også spillerne. Vi laver historie denne sæson!"





Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #20 Dem, ingen troede på
« Svar #80: 21 Apr 2009, 14:56 »



One man army

14.04.10
I Champions League gik turen for tredje gang i sæsonen til Italien. Denne gang var det dog modebyen Milano, der skulle danne ramme om en Champions League kvartfinale.

Leverkusen 1 - 2 AC Milan
0-1 48 min, Pato
1-1 70 min, Arturo Vidal
1-2 89 min, Pato
Milan var selvfølgelig favoritter, da de gæstede BayArena. Og brasilianske Pato øgede bare chancerne for den norditalienske klub, da han kort efter pausen bragede Milan i front. 0-1. Men en vis chilener ville det anderledes. Efter 70 minutter scorede Arturo Vidal på et glimrende hug, og det stod dermed lige. Men et koncentrationssvigt i det 89. minut gav Pato muligheden, og han tænker ikke to gange. 1-2 endte kampe, og det så meget svært ud for Vidal og co.

AC Milan 2 - 2 Leverkusen
1-0 9 min, Pato
1-1 49 min, Patrick Helmes
1-2 56 min, STR Patrick Helmes
2-2 64 min, Pato
Leverkusen anført af Simon Rolfes trådte ind på San Siro uden forventninger tynget på sig. Men som alle havde dømt dem ude, skete der ting og sager. Pato er nok et navn, der vil blive husket i det tyske efter denne kvartfinale. Allerede efter 9 minutter skød han Milan i front med sit 3. mål mod Löwen i denne kvartfinale.
 
I pausen fik de dog fornyet gejst, og det kunne ses allerede 4 minutter efter, at anden halvleg var sat igang. Patrick Helmes dukker op på et hjørnespark og header den ind. Og han var ikke færdig. I det 56. minut dummer Gennaro Gattuso sig i eget straffesparksfelt. Patrick Helmes eksekverer sikkert, og stillingen var nu 2-1 til Leverkusen. Men for fjerde gang ville Pato blande sig. Et skruet skud 30 meter udefra gik i netmaskerne bag René Adler, der ikke havde en chance. Der blev ikke scoret yderligere i den kamp, selvom Leverkusen lagde et pres. Endestationen blev Milano.

Dette var enden på et fantastisk eventyr for Leverkusen. Men mon ikke de kommer igen næste år.



Logged


Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #21 Dem, ingen troede på
« Svar #81: 21 Apr 2009, 15:02 »

Mon ikke?
God blog, en af de bedre, ærgerligt Pato var så ubehagelig, har selv haft så mange problemer med hvordan man skal dække og komme ind på ham i alle de spil jeg har spillet i Italien.

Synes du skal lade være med at bruge den der skrift, måske en lidt større. Et nyt topbanner ville også klæde, ikke fordi det nuværende er ringe, men blot fordi du skal huske at varriere i dine blogs og det her kan meget hurtigt blive det samme og det samme igen.
Gav dig lige en kommentar, har ikke læst fast med her, men har kigget ind engang i mellem og kunne da lige se at der ikke var blevet kommenteret i urimeligt lang tid.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #21 Dem, ingen troede på
« Svar #82: 21 Apr 2009, 15:53 »

Mon ikke?
God blog, en af de bedre, ærgerligt Pato var så ubehagelig, har selv haft så mange problemer med hvordan man skal dække og komme ind på ham i alle de spil jeg har spillet i Italien.

Synes du skal lade være med at bruge den der skrift, måske en lidt større. Et nyt topbanner ville også klæde, ikke fordi det nuværende er ringe, men blot fordi du skal huske at varriere i dine blogs og det her kan meget hurtigt blive det samme og det samme igen.
Gav dig lige en kommentar, har ikke læst fast med her, men har kigget ind engang i mellem og kunne da lige se at der ikke var blevet kommenteret i urimeligt lang tid.
Mange tak, Zulue! Ja, ham Pato er squ en af de værre spillere at stå overfor.

Vil prøve med en større skrift og variere lidt i mine topbannere.

Men tak igen.
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #21 Dem, ingen troede på
« Svar #83: 21 Apr 2009, 16:19 »

Syntes det er en rigtig fin blog du har gang i Peace

Fandme trist at du ik lige kunne ekspedere Milan ud, godt nok har de et stjernebesat hold, men efter din 2-1 scoring dernede var du ikke langt fra Opstemt.. Dog er det da noget af en bedrift at du overhoved er nået så langt med dem i CL Shockeret.. Virkelig flot Thumbs Up

Det samme kan man sige om ligaen, hvor et mesterskab er inden for rækkevide Thumbs Up.. Heller ikke lige det man forventer af leverkusen!.. Såå alt i alt må man sige at resultaterne flasker sig meget godt, samtidigt med at du holder en imo fin skrivestil.. Rart ikke at skulle læse en hel roman hver gang Wink

kutgw  Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #21 Dem, ingen troede på
« Svar #84: 21 Apr 2009, 16:55 »

Glad for, du følger med Peace
Ja, er selv enormt begejstret for savet, der har gået langt over mine forventninger. Var bange for at miste lysten med det samme, men den er der endnu.

Mange tak VK Peace
Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #21 Dem, ingen troede på
« Svar #85: 22 Apr 2009, 14:42 »



Mesterskabet er i hus

22.05.10
U Leverkusen - Werder Bremen 0-0
U Leverkusen - Hertha BSC 0-1
U Leverkusen - Karlsruhe 1-0
H Leverkusen - Bochum 2-0
U Leverkusen - Dortmund 0-1
H Leverkusen - HSV 3-0
U Leverkusen - Cottbus 1-1

Glædestårer pibler stadig ned ad kinderne efter, at de i dag hævede det tyske mesterskabstrofæ. En storslået triumf for Leverkusen, der virkelig har kæmpet denne sæson. Leverkusen lagde godt fra land til at starte med og kom, efter et drama mod Roma, videre i Champions League. I ligaen holdt de i mellemtiden et højt niveau og fulgte med de andre favoritter hele vejen.

CSKA Moskva var modstanderen i første knockout runde i Champions League, og det blev til en sikker samlet 3-1 sejr. Milan, eller Pato om man vil, blev dog en for stor mundfuld for de sydtyske løver, der måtte erkende et nederlag på 4-3 samlet.


Efter nederlaget til Milan trak de for alvor tænder ud på modstanderne i den hjemlige liga. Bayern, Schalke, Dortmund og de andre konkurrenter fik baghjul - ingen kunne følge med. Én sejr ud af de sidste tre kamp var nok til at sikre mesterskabet. Dortmund overvandt dog Löwen, men derefter smadrede de HSV med 3-0, og mesterskabet var hjemme. Desværre røg de ud af pokalturneringen, da Hertha fortjent vandt 1-0. Så ingen gentagelse fra sidste år på den front.

"Det her er bedre end sex. Jeg har aldrig oplevet noget så fantastisk som dette moment. Det er stadig ikke gået helt op for mig, at vi rent faktisk er mestrene. Jeg kan ikke vente med at komme igang med næste sæson, jeg glæder mig som et lille barn. Det er en ubeskrivelig følelse, jeg står med nu."








Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #22 Dem, ingen troede på
« Svar #86: 22 Apr 2009, 14:52 »

Hell YEAH Opstemt!!!

Så fik du sku raget det mesterskab i land Thumbs Up.. God bedrift, da den tyske liga imo er ret svær at blive mester i fordi der for det første er bayern som gerne dominerer alt, og så en masse små hold der konstant er forhindringer på vejen...

Super nice, og bliver da godt med CL igen næste sæson hvor man kun kan håbe på at du holder samme standard..

Hvilke planer har du på transfermarkedet Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Iloveme
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #22 Dem, ingen troede på
« Svar #87: 22 Apr 2009, 15:11 »

Mange gange tillykke med mesterskabet ! (:
Glæder mig til at se hvilke transfer du får lavet til sommer (:
Logged

You'll never walk alone (L)

- Liverpool er mit liv

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #22 Dem, ingen troede på
« Svar #88: 22 Apr 2009, 16:41 »

Hell YEAH Opstemt!!!

Så fik du sku raget det mesterskab i land Thumbs Up.. God bedrift, da den tyske liga imo er ret svær at blive mester i fordi der for det første er bayern som gerne dominerer alt, og så en masse små hold der konstant er forhindringer på vejen...

Super nice, og bliver da godt med CL igen næste sæson hvor man kun kan håbe på at du holder samme standard..

Hvilke planer har du på transfermarkedet Smiley

Mange gange tillykke med mesterskabet ! (:
Glæder mig til at se hvilke transfer du får lavet til sommer (:
Lad os bare sige, at der kommer én stor handel.

Og mange tak for roserne begge to  Thumbs Up
Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #22 Dem, ingen troede på
« Svar #89: 22 Apr 2009, 17:11 »

Tillykke med mesterskabet!

Og dejligt at se at mit favorithold Hertha Berlin har fået Uefa Cup plads. Vil følge mere med her, hvis du lige skriver hvordan Hertha klarer sig. Ej, det gas Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010