home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 232 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  #24 Dem, ingen troede på
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal blogindlæggene være længere?
Ja
Nej

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: #24 Dem, ingen troede på  (Læst 30294 gange)
Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 Lad legen begynde
« Svar #30: 05 Apr 2009, 14:06 »

Dejligt overskueligt, god skrevet, Stort set ingen stavefejl, hvis Konkurrencen bliver afgjort med en afstemning får du nok min stemme.
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 Lad legen begynde
« Svar #31: 05 Apr 2009, 14:27 »

Dejligt overskueligt, god skrevet, Stort set ingen stavefejl, hvis Konkurrencen bliver afgjort med en afstemning får du nok min stemme.
Hehe, der er vel ingen stavefejl? Tunge
Men mange tak for de store ord Peace
Logged


Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 Lad legen begynde
« Svar #32: 05 Apr 2009, 14:33 »

Hehe, der er vel ingen stavefejl? Tunge
Men mange tak for de store ord Peace

Nej men det er bare retorerisk
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #7 Lad legen begynde
« Svar #33: 06 Apr 2009, 12:42 »

For hulen Alek, det er en fornøjelse at læse dine blogindlæg: Velskrevet indhold, god disponering, fornuftig opsætning og fin afvejelse af indhold/typer af blogindlæg.

Glæder mig allerede til at læse det næste indlæg. ( Og dejligt du tog kritikken om din overskrift til dig, i stedet for bare at blive fornærmet)
Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 Lad legen begynde
« Svar #34: 06 Apr 2009, 13:03 »

det er altså sindsygt flot. det er det bedste grafik jeg har set. meget overskueligt.
og flotte resultater!!:D
Logged

maaahhh-h-h-h

Yoggidk
Gæst
 
Sv: #7 Lad legen begynde
« Svar #35: 06 Apr 2009, 13:39 »

Dejligt overskueligt, god skrevet, Stort set ingen stavefejl, hvis Konkurrencen bliver afgjort med en afstemning får du nok min stemme.

Er det ikke lidt tidligt at sige?

Men altså, det er da en flot blog, og rigtig flot skriftligt, men kan ike li' din skrifttype  Rullende Øjne
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 Lad legen begynde
« Svar #36: 06 Apr 2009, 15:15 »

For hulen Alek, det er en fornøjelse at læse dine blogindlæg: Velskrevet indhold, god disponering, fornuftig opsætning og fin afvejelse af indhold/typer af blogindlæg.

Glæder mig allerede til at læse det næste indlæg. ( Og dejligt du tog kritikken om din overskrift til dig, i stedet for bare at blive fornærmet)
Rigtig dejlig kommentar. Det er sådan noget, der gør det værd at skrive en blog. Tusind tak Bune Smiley

det er altså sindsygt flot. det er det bedste grafik jeg har set. meget overskueligt.
og flotte resultater!!:D
Mange tak. Havde dog ikke forventet at få en masse flotte kommentarer for min grafik, men det er altid rart med ros.
Ja, resultaterne har skam været fine Smiley

Er det ikke lidt tidligt at sige?

Men altså, det er da en flot blog, og rigtig flot skriftligt, men kan ike li' din skrifttype  Rullende Øjne
Mange tak Yoggi. Skriftypen har jeg ændret en gang, og jeg synes faktisk, at den her passer glimrende  Smiley
Logged


Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 Lad legen begynde
« Svar #37: 06 Apr 2009, 16:58 »

synes som de andre også at dette er en klasseblog!!!!!!!!!!!
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 Lad legen begynde
« Svar #38: 06 Apr 2009, 17:08 »

synes som de andre også at dette er en klasseblog!!!!!!!!!!!
Mange tak for det Smiley
Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 Lad legen begynde
« Svar #39: 06 Apr 2009, 17:53 »



Hvem står distancen?

01.03.09

Det eneste fansene ventede på i denne måned, var kampen mod rivalerne Bayern München. Men før den kamp skulle der lige spilles et par andre kampe, der skulle vise sig ikke at blive nemme for Löwen.
H Leverkusen - Schalke 2-1
H Leverkusen - Dortmund 1-1
U Leverkusen - Gladbach 1-1
H Leverkusen - Bielefeld 2-1
U Leverkusen - HSV 1-3

Bundesligaen går ind i sin afgørende fase. Spørgsmålet florerer som følger: Hvem følger med, og hvem falder af? Bayern anses selvfølgelig som titaniske favoritter, men oddsne fortæller ikke altid sandheden. I hvert fald ikke i følge Leverkusen træner, Rudi Völler.

"Vi har vist gejsten i denne sæson, og vi vil gøre alt for at give Bayern München kamp til stregen. Vi står stærkest mentalt, fordi München er favoritter, og vi er egentlig ikke forventet noget af. Så vi kan gå ud til hver kamp med en lettere følelse, end München spillerne kan. Det er en fordel for os, og jeg tror, at det var det, der afgjorde kampen."

Derudover er det værd at fortælle, at de også er videre i pokalturneringen efter at have slået Schalke 2-1 i 2009's første vigtige kamp. I kvartfinalen trak de på nogle punkter den værst tænkelige modstander - Bayern München. Og for at gøre den overskyede dag endnu mere grå, skal kampen spilles på udebane.




Derbyet

Fodboldfans i hele Tyskland så frem til det møde her. Nummer 1 mod nummer 2. Meget større bliver det ikke, når man tænker sport.

Leverkusen vidste, hvad de gik ud til. De skulle levere et modstykke til nedsablingen tidligere på sæsonen - og det gjorde de! De viste med det samme gejsten og viljen til at levere en pragtpræstation i verdensklasse. Og allerede efter 19 minutter gav det hårde arbejde pote. Arturo Vidal bankede bolden op i nettaget fra en 20 meters penge, og Leverkusen var foran.

De fortsatte presset, og efter 62 minutter blev Patrick Helmes brutalt nedslagtet i feltet, og han eksekverede selv bolden sikkert ind bag Rensing. München lærer åbenbart ikke af deres fejl, for i overtiden fik mange dejavú. Renato Augusto blev nedlagt i feltet, Helmes skød og scorede.

Leverkusen 3-0 Bayern München








Logged


superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #8 Lad legen begynde
« Svar #40: 06 Apr 2009, 18:05 »

Rigtig spændende blog alek9000.

Du ligger et godt stykke arbejde i det. Synes faktisk din teskt ser overraskende godt ud når man læser, selvom jeg var lidt skeptisk hehe. Det går også godt i ligaen, og uffattelig flot sejr over Bayern.

Det eneste der ærger mig er overskriften "Lad legen begynde" her kunne noget mere opfindsomt og fangende måske passe bedre synes jeg personligt. Ellers er der sku ikke noget at sige.. Det er kanon flot..

KIU Thumbs Up (:
« Seneste Redigering: 06 Apr 2009, 18:08 af superpew » Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #8 Lad legen begynde
« Svar #41: 06 Apr 2009, 18:14 »

Rigtig spænende blog alek9000.

Du ligger et godt stykke arbejde i det. Synes faktisk din teskt ser overraskende godt ud når man læser, selvom jeg var lidt skeptisk hehe. Det går også godt i ligaen, og uffattelig flot sejr over Bayern.

Det eneste der ærger mig er overskriften "Lad legen begynde" her kunne noget mere opfindsomt og fangende måske passe bedre synes jeg personligt. Ellers er der sku ikke noget at sige.. Det er kanon flot..

KIU Thumbs Up (:
Mange tak for det Superpew. Er også selv godt tilfreds med sejren Tunge

Navnet kan jeg godt forstå, du klager over. Jeg fandt bare på et hurtigt nyt efter, at folk ikke synes, at navnet var passende. Det vil helt klart tages op til overvejelse.

Og tak igen Smiley
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: #8 Lad legen begynde
« Svar #42: 07 Apr 2009, 10:57 »

Super flot sejr over bayern håber du kan nå første pladsen for det ville da være helt fantastisk Peace
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #8 Lad legen begynde
« Svar #43: 07 Apr 2009, 14:21 »

Super flot sejr over bayern håber du kan nå første pladsen for det ville da være helt fantastisk Peace
Mange tak for det Smiley
Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #8 Lad legen begynde
« Svar #44: 07 Apr 2009, 16:14 »



Tete a tete

04.03.09

For fjerde gang i denne sæson og for anden kamp i træk skulle Leverkusen op imod storebrødrene Bayern München. Det virkede unægteligt som en svær opgave; hjemmebanefordel, revanche, had.

Men endnu engang viste Löwen, at de kan noget, ingen andre hold kan. Efter 22 minutter så Mark van Bommel rødt, og regionshovedstadsho ldet var nede med en mand.

Mere skete der ikke i første halvleg, men i anden halvleg kom der gang i løjerne. Miroslav Klose bragte Bayer i front - Bayer Leverkusen! Et hjørnespark fra Gretsko røg ind i hovedet på en helt fri Miroslav Klose, og han bragte Leverkusen foran. Mere skete der ikke i kampen, og det var en fuldt fortjent sejr, de fik med hjem - igen igen.



"Det er et meget tilfredsstillende resultat. Så længe vi ikke trækker Bremen i semifinalen, har vi rigtig gode muligheder for Europa næste sæson, hvis nu ligaen skulle kikse - men hvorfor skulle den dog det? Vi spiller forrygende fodbold, og i dag viste vi, at vi er det bedste hold i ligaen."


Logged


Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010