home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 522 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  #47. Pokalfinalen mod Brøndby.- Jagten på pokaler (FCN)
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: #47. Pokalfinalen mod Brøndby.- Jagten på pokaler (FCN)  (Læst 34560 gange)
TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #22. Hvor er stabiliteten? - Jagten på pokaler (FCN)
« Svar #60: 16 Apr 2009, 13:10 »



#22. Hvor er stabiliteten?


Efter en rigtig god start i de første fem kampe, kunne vi se frem til fem utrolig svære kampe. Hjemme havde vi AGF og Brøndby, mens vi selv skulle besøge AaB, FC København og FC Midtjylland.

Hjemme mod de hvide, fik vi en fantastisk start på kampen, da Hoås sendte os i front efter ni minutter. Herefter overtager AGF resten af halvlegen og inden pausen har Peter Graulund udlignet. Efter pausen får vi igen lagt et ordentligt tryk på AGF’erne, men det ender i en kontra scoring fra selv samme Graulund, der også bragte balance i regnskabet. Til trods for vores vedvarende pres kampen ud, må vi gå fra banen med et kedeligt nederlag og endnu en svær kamp i vente.
              Resultater

  • 1-2 vs. AGF (h)
  • 1-0 vs. Brøndby IF (h)
  • 0-0 vs. AaB (u)
  • 0-3 vs. FC København (u)
  • 0-1 vs. FC Midtjylland (u)

Vi har haft spillet nogle rigtig gode kampe mod Brøndby, men havde dog ikke været så dygtige at besejre dem endnu. Det fik vi lavet om på i kampen hjemme på Farum Park, hvor vestegnens helte måtte tage hjem med et meget overraskende nederlag på 1-0, efter et mål af Martin Bernburg. Selvom Brøndby pressede på og havde bolden mest, så kunne de ikke få den presset ind over stregen.

AaB spillede en rigtig god kamp, men vi spillede bedre og fik fortjent et enkelt point med hjem fra det nordjyske, i en kamp der ender med 0-0 selvom, både AaB og os selv havde store muligheder foran mål. Men de to keepere stod begge to en rigtig god kamp og Jesper Hansen blev fortjent valgt til kampens spiller.
             Topscorerliste
  • Andreas Dahl 3
  • Martin Bernburg 2
  • Øyvind Hoås 1
  • Mads Timm 1

De seneste opgør mod FCK, har vi kun været statister i, men jeg havde troen på, at vi kunne tage point i Parken efter de to gode resultater mod Brøndby og senest AaB. Jeg valgte en defensiv tilgang til kampen for at se om det kunne kaste point af sig, da de foregående opgør mod løverne havde givet nederlag trods offensiv tilgang.
Resultatet blev et hæsligt et af slagsen, da vi endnu engang bliver udstillet af et fantastisk spillende FCK hold, der vinder med 3-0, men i virkeligheden burde det nok have været 6-0, for vi har ikke en rigtig målchance og de har 12 inden for rammen af deres i alt 21 forsøg.

FC Midtjylland, havde vi haft problemer med siden de slog os ud af sidste års pokalturnering og problemerne fortsatte i kampen i Herning. Vi bliver overrasket af et hurtigt mål imod os og bliver totalt nedspillet i første halvleg, hvor Hoås også må udgå med en skade. Jeg vælger en meget mere offensiv taktik til anden halvleg og selvom vi har fire meget store chancer lykkedes det ikke for os, at score og vi ligger nu tæt på bunden, men har dog en kamp i hånden mod OB.

Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #23. Landspokalen årgang ‘09 - Jagten på pokaler (FCN)
« Svar #61: 16 Apr 2009, 16:48 »



#23. Landspokalen årgang ‘09.


I landspokalen var kravet igen i år en kvartfinaleplads, hvis man spurgte bestyrelsen. Vi ville selvfølgelig hellere end gerne opfylde målet og ikke mindst komme længere, så kampene ville jeg ikke tage for let på.


            FC Fyns vej

  • 4-0 vs. Ballerup (u)
Vi kom ind i anden runde af turneringen og blev sat op imod FC Fyn fra 2. Division Vest, hvilket jeg så som en overkommelig modstander. Alligevel stiller jeg op i en meget stærk opstilling for at sikre mig, at en eventuel overraskelse udebliver. Selvom, vi skal helt hen til tyve minutter før tid, før den første scoring falder, så vinder vi sikkert kampen med 3-0 på to mål af Stokholm og et enkelt af Daniel Jensen.

Ude vs. B93
            B93‘s vej

  • 3-1 vs. B 1909 (u)
  • 4-2 vs. Varde (u)
Tredje runde bød på et gensyn med B 93, som vi sendte ud sidste år i fjerde runde. På daværende tidspunkt spillede de i 2. Division Øst, men er rykket op i hierarkiet og befinder sig nu som nummer 12 i landets næstebedste række, 1. Division.
Vi får en rigtig god start på kampen med mål efter blot to minutter af Martin Bernburg og derfra styrer vi sikkert kampen til ende uden de store udfald. Vi får yderligere en scoring tyve minutter før tid, da Mads Timm sparker bolden i mål fra 35 meter. Så for andet år i træk må B 93 ladet livet i pokalturneringen til os med et 0-2 nederlag.

Ude vs. Randers FC
            Randers FC’s vej

  • 5-0 vs. Herlev (u)
  • 2-1 vs. Skive (u)
Modstanderen i fjerde runde var dog af en helt anden kaliber i det, at vi havde trukket Randers FC. Vores kampe mod Randers havde tidligere budt på tre nederlag og en enkelt sejr, som var i sidste møde.
Til kampen valgte jeg vores 4-5-1 og lagde fuldt pres på fra start af, hvilket medførte, at vi sad på stort set hele spillet og tvang Randers til kontraangreb. Kampen bliver afgjort efter to standardsituationer, hjørnespark, hvor Daniel Jensen bliver dagens mand i skysovs, da han med en scoring i hver halvleg med hovedet, sikrer os en 2-0 sejr på Essex Park.


             Topscorerliste
  • Daniel Jensen 3
  • Nicolai Stokholm 2
  • Martin Bernburg 1
  • Mads Timm 1
            Resultater i pokalen

  • 3-0 vs. FC Fyn (u)
  • 2-0 vs. B 93 (u)
  • 2-0 vs. Randers FC (u)
Ude vs. Viborg FF
Vi har endnu engang spillet os i kvartfinalen, hvor vi skal på besøg hos 1. Divisionsholdet Viborg FF, der i øjeblikket ligger nummer tre. Selvom, at vi er favoritter til at spille os i semifinalen, så bliver det en meget svær kamp, da Viborg helt sikkert vil gøre hvad de kan for selv at komme i en semifinale. De har hjemmebanefordelen, har vi styrken...?
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #23. Landspokalen årgang ‘09- Jagten på pokaler (FCN)
« Svar #62: 16 Apr 2009, 18:02 »

Godt klaret! nu gælder det viborg Wink
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #23. Landspokalen årgang ‘09- Jagten på pokaler (FCN)
« Svar #63: 17 Apr 2009, 08:27 »

Godt klaret! nu gælder det viborg Wink

Takker Smiley Jeps, nu gælder det viborg Wink
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #23. Landspokalen årgang ‘09- Jagten på pokaler (FCN)
« Svar #64: 17 Apr 2009, 10:52 »

Hehe du har fået Daniel Jensen til at fungere i cuppen Peace

Ærgeligt det ikke går så godt igen i ligaen, men det kan nå at forbedres! Wink

Viborg bliver selvfølgelig også slået ud Wink

Forsæt det gode arbejde Thumbs Up
Logged


TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #23. Landspokalen årgang ‘09- Jagten på pokaler (FCN)
« Svar #65: 17 Apr 2009, 12:11 »

Hehe du har fået Daniel Jensen til at fungere i cuppen Peace

Ærgeligt det ikke går så godt igen i ligaen, men det kan nå at forbedres! Wink

Viborg bliver selvfølgelig også slået ud Wink

Forsæt det gode arbejde Thumbs Up

Ja, det seneste stykke tid i ligaen har rent ud sagt været røvtur, men som du skriver, så kan det jo nå at ændre sig.

Hvad angår Viborg, så håber jeg, at du får ret Wink
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #24. Det går fremad.- Jagten på pokaler (FCN)
« Svar #66: 17 Apr 2009, 12:14 »



#24. Det går fremad.


Efter en gang halvkedelige præstationer, havde vi nu muligheden for at gøre det godt igen, da vi i denne omgang blandt andet skulle møde de to oprykkere.

              Resultater

  • 3-0 vs. Silkeborg IF (h)
  • 3-0 vs. AB (u)
  • 2-0 vs. OB (h)
  • 1-3 vs. Randers FC (h)
Hjemmekampen mod Silkeborg blev en seværdig en af slagsen, hvor vi efter 32 minutter har lukket og slukket opgøret med 3-0. Det var godt nok Silkeborgs Thomas Bælum, der satte os i gang efter blot tre minutter med et selvmål. Herefter øgede Kasper Lorentzen, inden Andreas Dahl satte punktum ved at omsætte et straffespark til scoring.

Den dejlige sejr over Silkeborg skulle følges op med en sejr ude mod AB. Det blev en meget lige kamp med et lille overtag i spillet til hjemmeholdet, men vi var de skarpeste foran mål og kan fortjent tage hjem til Farum med en 3-0 sejr i bagagen.


             Topscorerliste
  • Andreas Dahl 4
  • Martin Bernburg 2
  • Petter Vaagan Moen 2
  • Morten Karlsen 1
  • Daniel Jensen 1
  • Lasse Kryger 1
  • Jesper Bech 1
  • Kasper Lorentzen 1
  • Øyvind Hoås 1
  • Mads Timm 1
  • Selvmål 1
Med to kampe i streg uden scoringer imod os, så håbede jeg, at vi kunne nappe et point hjemme mod OB, som åndede os i nakken på syvendepladsen. Gutterne leverer en fornem indsats på banen og holder OB fra fadet i en kamp, som vi dominerer. Selvom, at vi har overtaget fra starten af, så skal vi midt ind i anden halvleg før vi får vores første af to scoringer, hvilket sikrer os tre dejlige point mod en svær modstander.

Nu havde vi virkelig troen på os selv og da vi skulle tage imod Randers FC hjemme på Farum Park, så regnede alle med, at vi ville hente yderligere tre point, inklusiv os selv. Vi tog måske lidt for let på opgaven mod nedrykningstruet Randers, for de overrasker os og bringer sig i front efter bare tre minutters spil. Det chok formår vi ikke at ryste af os og bare seks minutter senere er vi bagud med 0-2. Mine spillere falder helt sammen og da der er gået 21 minutter, så er vi bagud med tre. Vi holder Randers fra at score mere i den resterende del af første halvleg og i pausen får spillerne en stor skideballe, samt en besked om at tage sig sammen, for det her var pinligt.
Anden halvleg er meget bedre set fra vores side og spillerne er igen begyndt at spille fodbold. Da Petter Vaagan Moen reducerer med 28 minutter igen, så øjner vi en lille chance og lægger et kæmpe pres på Randers. Vi får nogle gevaldige chancer, men ind vil bolden ikke, så vi må gå fra banen med bøjede hoveder og et nederlag på 1-3.


Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #25. Pokalkvartfinale ‘09.- Jagten på pokaler (FCN)
« Svar #67: 17 Apr 2009, 19:01 »



#25. Pokalkvartfinale ‘09.


            Viborg FF’s vej

  • 2-1 vs. Blokhus FC (u)
  • 2-0 vs. Herfølge (u)
  • 2-0 vs. AGF (h)


Den 11. November i Viborg spillede vi Pokalkvartfinale for anden gang i min tid som manager for FC Nordsjælland. Viborg havde fordelen af hjemmebanen og var derfor blevet tildelt en lille favoritrolle fra mediernes og oddssætternes side af.
Vi havde nået bestyrelsens mål for turneringen ved at komme i denne kvartfinale, men vi ville videre og vi så muligheden i at slå Viborg.
Her op til kampen har jeg hentet en ny keeper til klubben på en fri transfer. Ryan Hansen på 17 år har skrevet under på en aftale, der gælder frem til sommeren 2012. Han sad på bænken i opgøret mod Viborg og kom ind de sidste tre minutter og blev dermed den yngste FC Nordsjællandspiller på førsteholdet.



             Topscorerliste
  • Daniel Jensen 4
  • Nicolai Stokholm 2
  • Mads Timm 2
  • Martin Bernburg 1
  • Morten Karlsen 1
            Resultater i pokalen

  • 3-0 vs. FC Fyn (u)
  • 2-0 vs. B 93 (u)
  • 2-0 vs. Randers FC (u)
  • 3-1 vs. Viborg FF (u)

Selve kampen blev en helt lige affære, hvor Viborg starter bedst og bringer sig i front efter 17 minutters spil på et mål scoret af Jukka Santala, som jeg havde solgt dem i sommerpausen. Vi kæmper hårdt for at komme tilbage i kampen og en halv time inde i opgøret får Morten Karlsen udlignet. Stillingen 1-1 holder til to minutter efter pausen, hvor Mads Timm er på pletten og sender os i front.

Det betyder nu, at Viborg bliver nødt til at komme længere frem på banen, hvilket giver os mulighed for at spille mere direkte. Det giver nogle gode chancer, som blandt andet resulterer i nogle hjørnespark. I det 68. Minut får vi et af slagsen, som Andreas Dahl sender tæt ind under mål, hvor Daniel Jensen dukker op med hovedet og scorer kampens sidste mål til resultatet 1-3.

Vi har nu spillet os i semifinalen, hvor Esbjerg venter. Vi har fordelen af hjemmebane i det første opgør, hvor vi skal forsøge at skabe et godt udgangspunkt inden returopgøret i Esbjerg.
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #25. Pokalkvartfinale ‘09.- Jagten på pokaler (FCN)
« Svar #68: 17 Apr 2009, 19:04 »

Du går hele vejen i år! Opstemt
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #25. Pokalkvartfinale ‘09.- Jagten på pokaler (FCN)
« Svar #69: 17 Apr 2009, 19:06 »

Du går hele vejen i år! Opstemt

Måske, nu må vi se Wink
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #26. Efter 18 runder.- Jagten på pokaler (FCN)
« Svar #70: 18 Apr 2009, 09:53 »



#26. Efter 18 runder.


Så har vi færdigspillet efteråret 2009 og vi har præsteret bedre end sidste år, hvor vi lå som nummer seks inden vinterpausen og var røget ud i kvartfinalen af Landspokalen.

Hjemme mod AC Horsens spillede Andreas Dahl en stor kamp og blev dobbelt målscorer i vores 3-0 sejr. Spillet flød godt og vi havde stor kontrol over kampen hele vejen igennem. Vi har ellers haft nogle meget lige opgør med “Den Gule Fare”, men i denne kamp, var der aldrig tvivl om resultatet.

              Resultater

  • 3-0 vs. AC Horsens (h)
  • 2-2 vs. Esbjerg FB (u)
  • 1-4 vs. FC København (h)
  • 2-1 vs. AGF (u)
På Blue Water Arena, mødte vi et meget veloplagt Esbjerg mandskab, der satte os under gevaldigt pres i de første 45 minutter. De skabte mange chancer, men formåede dog ikke at udnytte det store overtag, så vi kunne lidt heldige gå til pause med 0-0.
Anden halvleg blev en meget mere lige affære, hvor mine spille havde fået troen på, at de kunne holde nullet og dermed hente point. Da Moen efter 58 minutter bringer os i front, ser jeg de tre point på tavlen allerede, men bare sølle tre minutter senere er der balance i regnskabet. Uafgjort holdt dog ikke mere end fem minutter, så havde Esbjerg bragt sig i front og pointene så nu ud til at være langt væk. De var dog ikke længere væk end tre minutter, for der dukkede Lasse Kryger op og sendte en bold i kassen og dermed det ene point til Farum.


             Topscorerliste
  • Andreas Dahl 6
  • Martin Bernburg 3
  • Petter Vaagan Moen 3
  • Morten Karlsen 2
  • Daniel Jensen 2
  • Lasse Kryger 2
  • Jesper Bech 2
  • Kasper Lorentzen 1
  • Øyvind Hoås 1
  • Mads Timm 1
  • Selvmål 1
Hjemme havde vi før overrasket mod storfavoritterne fra FCK af og med et mål af Bernburg efter bare 16 sekunder så, så det lyst ud. Lyset blev dog ganske hurtigt ændret til en mere dæmpet belysning efter en Zanka udligning, da der er gået fem minutter. Inden pausen sender Hutchinson københavnerne i front til en pauseføring på 1-2.
I anden halvleg slukkes lyset dog helt og vi falder helt sammen, og lader FCK score endnu to mål, så de vinder med 1-4.

I efterårets sidste kamp skulle vi til Århus. Vi havde spillet nogle meget lige kampe mod AGF og da de havde tabt deres seneste fem kampe i turneringen, så jeg gode muligheder for en sejr. Vi spiller en rigtig god første halvleg og kan fortjent gå til pausen med en føring på 0-2. I anden halvleg presser AGF lidt mere på, men vi holder stand indtil sidste minut, hvor Graulund får pyntet på resultatet.


Vi kan nu gå til vinterpausen godt tilfredse med vores præstationer i både turneringen og i pokalen, hvor vi har gjort det bedre end sidste år. Nu skal vi bare kæmpe hårdt for at bevare den gode placering i ligaen, samt gøre vores absolut bedste for at komme i Landspokalfinalen.

Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #26. Efter 18 runder.- Jagten på pokaler (FCN)
« Svar #71: 18 Apr 2009, 10:15 »

Tæt på europa-pladser! Shockeret Opstemt
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #26. Efter 18 runder.- Jagten på pokaler (FCN)
« Svar #72: 18 Apr 2009, 13:03 »

Det sku spændende må man sige TBM.. KUTGW! (:

Kunne være fedt at se FCN tage pokalen, og måske en europacup-plads. Grin
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #26. Efter 18 runder.- Jagten på pokaler (FCN)
« Svar #73: 18 Apr 2009, 21:19 »

Jeg siger 1000 tak for jeres kommentarer... de varmer Wink

Jeg lægger en ny update op om lidt.
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #27. Vinteren 2009.- Jagten på pokaler (FCN)
« Svar #74: 18 Apr 2009, 21:23 »



#27. Vinteren 2009.


Så er den lange vinterpause kommet, hvor det er tid til at gøre status over efterårets præstationer og måske hente eller sælge spillere.
Jeg er godt tilfreds med spillet og den øjeblikkelige femteplads og semifinalepladsen i Landspokalen. Selve spillertruppen er jeg også tilfreds med, men enkelte spillere har ytret ønske om at skifte til en større klub. En af dem er Martin Bernburg og hans utilfredshed med ikke at få lov til at skifte har vist sig på banen, hvor hans præstationer har været meget ringe på det seneste. Jeg har valgt at leje ham ud til Hapoel Tel-Aviv for resten af sæsonen. Det indbringer os 2 millioner kroner og en mulig fremtidig indtægt på 17 millioner, hvis de vælger at gøre brug af købeklausulen.

             >>> Transfers ind >>>
    R. Hansen fra - : Fri transfer
    E. Søgård fra Lillestrøm: Fri transfer
    J. Lundén fra AaB: Fri transfer pr. 1/7-2010

Jesper Hansen er utilfreds over at jeg ikke accepterede et bud på 1.500.000 kroner fra FC København, da han gerne ville til hovedstaden for at spille. Han må blive i klubben indtil sommer, da jeg ikke ville være tvunget til et målmandsskifte i vinterpausen.


            <<< Transfers ud <<<
    S. Christensen til Vejle: Fri transfer
    J. Højlund til Vejle: 650.000 kroner
    M. Bernburg til H. Tel-Aviv (leje): 2.000.000 kroner
    K. Olsen: Fri
Dennis Cagaras kontrakt udløber til sommer og han overvejer, hvad han skal. Jeg har forsøgt at forhandle en ny kontrakt på plads med ham, men for tiden er han ikke interesseret i en ny kontrakt. Derfor har jeg set mig nødsaget til at hente en ny forsvarsspiller til klubben, Jonas Lundén, der tiltræder den 1.7-2010 på en fri transfer. Lundén, der lige er fyldt 29 år, er hentet oppe i Aalborg og han kan dække både højre og venstre side af forsvaret. Udover forsvarsspillet ligger hans styrker i pasningsspillet, der ligeledes gør ham til et godt aktiv frem ad banen.

              Resultater

  • 3-0 vs. Rosenhøj (u)
  • 6-0 vs. AB Tårnby (u)
  • 2-0 vs. Skive (u)
  • 5-0 vs. IFK Mariehamn (h)
  • 6-0 vs. PK-35 (u)

Den helt store spiller for os i denne sæson har været Andreas Dahl. Hans kontrakt udløber til December og jeg har forsøgt at få ham til at forlænge rigtig mange gange uden det dog er lykkedes endnu. Jeg giver ikke op og vil kæmpe for at få ham til at blive. Alligevel har jeg set mig nødsaget til at hente en ny central midtbanespiller ind i truppen. Ind er kommet norske Espen Søgård, som jeg har hentet på en fri transfer i Lillestrøm, da de ikke kunne blive enige om en forlængelse af hans kontrakt. Espen er tiltrådt i klubben den 1. Januar 2010 og med sin store rutine så er jeg sikker på, at han bliver en god mand for holdet.

             Topscorerliste
  • Jesper Bech 3
  • Andreas Laudrup 3
  • Daniel Jensen 2
  • Nicolai Stokholm 2
  • Espen Søgård 2
  • Bo Storm 2
  • Jonathan Richter 1
  • Petter Vaagan Moen 1
  • Øyvind Hoås 1
  • Frank Hansen 1
  • Morten Karlsen 1
  • Andreas Dahl 1
  • Benjamin Kibebe 1
  • Selvmål 1
Et par spillere har forladt os her i Januar for at prøve noget nyt. Søren Christensen er som bekendt taget til Vejle på en fri transfer og samme vej er det gået for unge Jakob Højlund på 16 år, der dog indbringer klubben omkring 650.000 kroner. Kenni Olsen har ikke fået sin kontrakt forlænget og har valgt at forlade klubben i håb om at finde en ny arbejdsgiver.

I de forgangne to måneder, her frem til forårspremieren mod Brøndby IF, har vi spillet fem venskabskampe der sammenlagt er blevet vundet med 22-0. Kampene var endnu engang mod svagere modstandere og alle arrangeret af min assistent John Bredahl.
Min nye unge keeper, Ryan Hansen har fået godt med spilletid i kampene og det samme gælder for Espen Søgård, så de er begge blevet spillet godt ind på holdet. Derudover har de spillere, som ikke har spillet så meget igennem sæsonen fået chancen og de fleste har gjort det ganske godt. Øyvind Hoås er også kommet tilbage efter en lang skadesperiode, så nu kan jeg igen veksle imellem de små hurtige folk i front og den store stærke boksspiller.
Unge Mads Thomsen er nu også en del af førsteholdet efter en rigtig god periode på det danske ungdomslandshold, så mon ikke han kan se frem til lidt spilletid her i forået…
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010