home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 412 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  #47. Pokalfinalen mod Brøndby.- Jagten på pokaler (FCN)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] Udprint
Forfatter Emne: #47. Pokalfinalen mod Brøndby.- Jagten på pokaler (FCN)  (Læst 33594 gange)
TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #47. Pokalfinalen mod Brøndby..- Jagten på pokaler (FCN)
« Svar #135: 30 Apr 2009, 22:28 »



#47. Pokalfinalen mod Brøndby.


For andet år i træk stod vi i den eftertragtet finale, men kunne vi gøre det bedre end sidst ?

37990 tilskuere var på plads til dagens opgør i Parken, hvor både vi og Brøndby var gæster. Brøndby havde vundet pokalen hele seks gang tidligere, mens vi kun stod i vores anden finale og kun havde prøvet at tabe.
Kampen fløjtes i gang og er kun tre minutter gammel, da kampen får sin første scoring. Vaagan Moen finder Bech ude på venstrefløjen, som sender den ind til Karlsen på midten. Karlsen tager et enkelt træk og finder Schumacher på kanten af feltet og han hamrer den ind bag Andersen i Brøndby målet.
Den start chokerer Brøndby, som ikke kan finde ind i en god rytme og vi kontrollerer første halvleg til ende med godt offensivt fodboldspil.
Pausen bliver brugt til en lille justering i forhold til Brøndbys højrekant, som var der de skabte, de største chancer inden pausen. Spillerne får også at vide, at de skal fortsætte som hidtil og hvis de gør, så er pokalen helt sikkert hjemme.

            Brøndby IF’s vej

  • 2-0 vs. Næstved (u)
  • 2-0 vs. SønderjyskE (h)
  • 1-0 vs. AaB (h)
  • 1-2 vs. AGF (u)
  • (s)2-1 vs. AGF (h)
  • 0-2 vs. FC Nordsjælland (n)
             Topscorerliste
  • Schumacher 5
  • Mads Thomsen 3
  • Morten Karlsen 2
  • Patrice Bernier 1
  • Andreas Laudrup 1
  • Kasper Lorentzen 1
  • Andreas Dahl 1
  • Espen Søgård 1
  • Selvmål 1
Anden halvleg forløber som den første, med os som de toneangivende og mest boldbesiddende. Vi skaber stadig pæne chancer, men læderet vil ikke ind over stregen. Brøndby får ikke skabt meget i de første 40 minutter af anden halvleg, men så lægger de pres på. Først er Schlebrügge tæt på efter et hjørnespark, men må se sit forsøg gå snert forbi mål og i sidste minut er det så Rasmussen der skyder udefra, men den ryger over. I dommeren tillægs tid er det Anders Randrups tur til at bringe sig selv i fokus, da han nedlægger Schumacher midt på egen banehalvdel. Frisparket tager Vaagan Moen med et lille vip til siden, hvor Schumacher knalder bolden op i det nærmeste målhjørne, fra 35 meter. Dette mål ender kampen, sæsonen og min deltagelse i dette års Blog konkurrence. Vi vinder fortjent kampen med 2-0 på de to mål af Schumacher og kan hæve Pokalen i jubel…





*** Tak til alle læsere, til alle der har givet kommentarer og til dem der har tænkt på det. Det har været en fornøjelse at skrive bloggen, samt at spille med et hold, som jeg ellers ikke ville have valgt normalt (er jo lidt mere til FCK).

Jeg vælger at fortsætte bloggen efter konkurrencen, da jeg gerne vil se, hvad Europa bringer og det skal i selvfølgelig nok få med. Jeg er pt. Ikke længere fremme i spillet end i har kunne læse jer til.

Men 1000 tak endnu engang og må den bedste blog vinde ***
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #47. Pokalfinalen mod Brøndby.- Jagten på pokaler (FCN)
« Svar #136: 30 Apr 2009, 22:33 »

Jeg er meget glad over denne blog. Ikke bare over resultaterne men også over at du har kunne holde gejsten i så lang tid og lave så mange updates. Det er jeg meget glad for og overvejer stærkt at stemme på dig Wink Dine resultater gør bare det hele bedre. Også det skriftlige er fint og grafikken er også i top. Håber du fortsætter efter som du selv siger og du kan holde gejsten Wink KUTGW Smiley
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #47. Pokalfinalen mod Brøndby.- Jagten på pokaler (FCN)
« Svar #137: 30 Apr 2009, 22:33 »

Flot resultat.  Thumbs Up

Det her har fra start til slut været en meget flot og velskrevet blog.

Smukt klaret!
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #47. Pokalfinalen mod Brøndby.- Jagten på pokaler (FCN)
« Svar #138: 30 Apr 2009, 22:37 »

Jeg er meget glad over denne blog. Ikke bare over resultaterne men også over at du har kunne holde gejsten i så lang tid og lave så mange updates. Det er jeg meget glad for og overvejer stærkt at stemme på dig Wink Dine resultater gør bare det hele bedre. Også det skriftlige er fint og grafikken er også i top. Håber du fortsætter efter som du selv siger og du kan holde gejsten Wink KUTGW Smiley

Jeg siger mange tak for dine pæne ord og du kan være sikker på, at bloggen lever videre efter midnat Smiley

Flot resultat.  Thumbs Up

Det her har fra start til slut været en meget flot og velskrevet blog.

Smukt klaret!

1000 Tak Dusty Wink
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Sider: 1 ... 8 9 [10] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010