home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  2 Brugere, 606 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  #47. Pokalfinalen mod Brøndby.- Jagten på pokaler (FCN)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint
Forfatter Emne: #47. Pokalfinalen mod Brøndby.- Jagten på pokaler (FCN)  (Læst 33786 gange)
Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #37 Transfers sommeren 2010.- Jagten på pokaler (FCN)
« Svar #105: 24 Apr 2009, 14:51 »

Så blev transfer delen overstået, og den er gået rigtig godt for dit vedkommende vil jeg mene. Jeg håber du kan sikre dig en international deltagelse i år, det vil være kanon Smiley
Logged


TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #37 Transfers sommeren 2010.- Jagten på pokaler (FCN)
« Svar #106: 24 Apr 2009, 17:58 »

Screenshot som lovet. Ny update sandsynligvis først imorgen, da jeg ikke er sikker på, at nå det i aften Wink

Schumacher
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #37 Transfers sommeren 2010.- Jagten på pokaler (FCN)
« Svar #107: 26 Apr 2009, 10:06 »

Grundet uventede gæster i går fik jeg ikke tiden til at skrive update, men er i fuld gang nu. Det betyder selvfølgelig, at der kommer update i dag Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #38 1/3 3 3.- Jagten på pokaler (FCN)
« Svar #108: 26 Apr 2009, 10:52 »



#38 1/3 3 3.


Efter den første tredjedel af min tredje sæson ligger vi nummer tre.

Søndagen efter vores første liganederlag i år skulle vi på besøg i Aalborg, hvor vi har haft det meget svært tidligere. Efter en første halvleg uden mål og store chancer, blev der sat lidt skub i tingene 12 minutter efter pausen, hvor Hoås bringer os i front. Til trods for, at vi forsøgte at spille defensivt den sidste halve times tid gik det galt, da først Jeppe Curth udlignede 12 minutter før tid. Der skulle ikke gå mere end seks minutter før, det gik helt galt for os, da Aab’s Tobias Johannsen sikrede dem en 2-1 sejr.

Vi skulle nu rejse os hjemme mod Vejle og det lykkedes med en dejlig sejr på 2-1. Det var Vejle der satte os i gang med et selvmål efter 18 minutter og inden pausen havde Kasper Lorentzen sendt os på 2-0. I anden halvleg skete der ikke det store og vores sejr var egentligt aldrig reelt i fare selvom, at vejle får reduceret.

 
              Resultater

  • 1-2 vs. AaB (u)
  • 2-1 vs. Vejle (h)
  • 1-1 vs. Brøndby IF (h)
  • 1-1 vs. AGF (u)
  • 2-0 vs. AC Horsens (h)

Et hold vi også havde haft det meget svært med tidligere, var Brøndby og dem fik vi på besøg. Mit håb til denne kamp var et enkelt point, men spillerne og jeg selv vidste godt, at det ville blive utroligt svært. Godt nok havde Brøndby ikke gjort det prangende indtil videre i sæsonen, men de skal jo i gang på et tidspunkt.
Kampen bliver meget lige med et lille spilovertag til Brøndby. Både Brøndby og os selv har en del optræk til chancer, men de helt store tilbud udebliver og derfor går vi til pause med 0-0, hvilket jeg var godt tilfreds med. Anden halvleg ligner den første på en prik lige med undtagelse af to mål. Den første scoring falder seks minutter før tid, da Farnerud sender Brøndby på vinderkurs. Med et minut igen får vi et frispark godt 25 meter fra kassen. Andreas Dahl er manden med sparket og han sendte bolden uden om muren og op i det nærmeste målhjørne og dermed det ene point i lommen på os.

             Topscorerliste
  • Schumacher 2
  • Martin Bernburg 2
  • Jesper Bech 2
  • Andreas Dahl 2
  • Øyvind Hoås 2
  • Daniel Jensen 1
  • Kasper Lorentzen 1
  • Espen Søgård 1
  • Petter Vaagan Moen 1
  • Jonathan Richter 1
  • Selvmål 1
Så skulle vi til Århus for at møde de hvide fra AGF. Vores tidligere opgør mod AGF, har været rimeligt lige med to vundne, to uafgjorte og to nederlag. I denne kamp sidder vi stort set på alt spillet, men formår dog ikke at lukke af i starten og AGF kom i front. Vi kom dog hurtigt tilbage, da Daniel Jensen kommer højest på et hjørnespark og sender udligningen ind. Selvom, at vi har et stort spilovertag, får vi ikke rigtigt udnyttet vores chancer og de fleste ender bag målet. Vi kan dog sætte yderligere et point ind på kontoen, da AGF heller ikke formår at score flere gange.

Endnu et jysk hold stod på programmet og denne gang var det Den Gule Fare fra Horsens. De gæstede os, men vi udviste ingen gæstfrihed og sendte dem hjem til Jylland med et fortjent nederlag på 2-0. Kampen skulle dog ind i anden halvleg før målscoringen begyndte ved Andreas Dahl i starten af halvlegen og i slutningen Hoås.


Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #38 1/3 3 3.- Jagten på pokaler (FCN)
« Svar #109: 26 Apr 2009, 10:58 »

Nr 3!? Shockeret Sådan! Opstemt
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #38 1/3 3 3.- Jagten på pokaler (FCN)
« Svar #110: 26 Apr 2009, 12:56 »

Jeg tror godt du kan hente Europæiske deltagelse denne sæson! Keep it up!  Thumbs Up
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #38 1/3 3 3.- Jagten på pokaler (FCN)
« Svar #111: 26 Apr 2009, 13:02 »

Det ser jo fornemt ud med en 3. plads. Men tror der er for langt op til FCK. Men europæisk deltagelse er inden for rækkevide Smiley
Logged


TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #38 1/3 3 3.- Jagten på pokaler (FCN)
« Svar #112: 26 Apr 2009, 13:33 »

I har absolut ret, i at FCK er for langt væk og i, at europæisk deltagelse er mulig. Jeg vil gøre mit absolut bedste i forsøget på at holde 3. pladsen.

Jeg takker mange gange for jeres kommentarer, de varmer godt, som solen lige udenfor mit vindue nu her Wink
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #39. De første runder i pokalen.- Jagten på pokaler (FCN)
« Svar #113: 26 Apr 2009, 16:59 »



#39. De første runder i pokalen.


Vi skulle se om vi kunne genskabe succesen fra sidste års finaleplads.

Ude vs. Blokhus FC

            Blokhus FC’s vej

  • 5-1 vs. Hillerød (u)
  • 3-5 vs. FC Nordsjælland (h)
Vi kom ind i anden runde af Pokalturneringen og skulle ude møde Blokhus FC, der spillede en rigtig god kamp imod os. Specielt i første halvleg var de skarpe foran mål og med en tidlig føring viste de os, at de ikke bare lod sig køre over. Vi kom dog hurtigt tilbage i en forrygende kamp, hvor angriberne var bedre end forsvarene. Ved pausen er der scoret fem mål og vi står får de tre af dem. Anden halvleg bliver ligeså underholdende som første, dog bliver der kun scoret tre gange. De tre mål i anden halvleg falder indenfor de første 11 minutter, to af Schumacher og et enkelt af Blokhus’s Antipas. Vi vinder derfor en utrolig underholdende kamp med 5-3 og er videre til tredje runde, hvor modstanderen var Døllefjelde-Musse.


            Døllefjelde-Musse’s vej

  • 2-1 vs. Aarhus Fremad (h)
  • 2-1 vs. Glostrup (h)
  • 0-3 vs. FC Nordsjælland (h)

Ude vs. Døllefjelde-Musse
I denne kamp blev der aldrig nogen tvivl om udfaldet efter at Andreas Laudrup bragte os i front i første halvleg. Vi kørte på cruise controll resten af kampen, som vi vandt sikkert med 3-0 uden at overanstrenge os.

            Viborg’s vej

  • 8-0 vs. Aalborg Freja (u)
  • 1-0 vs. B 1909 (u)
  • 1-2 vs. FC Nordsjælland (u)

Hjemme vs. Viborg
Fjerde runde blev et opgør mod Viborg, som vi skulle spille hjemme på Farum Park. Vi kom rigtigt skidt i gang og efter bare ti minutter har Pierre Kantstrup bragt jyderne i front med 1-0. Vi skaber rigtig mange chancer, men min angrebsduo Schumacher - Bernburg misbruger chance på chance. Det tager jeg så konsekvensen af i halvlegen, hvor Bernburg bliver taget ud til fordel for Jesper Bech. Jeg sender ham ud på fløjen og Mads Thomsen ind midt i angrebet. Det gav bonus for Mads Thomsen, blev matchvinder med to mål i vores sejr på 2-1.


            Esbjerg FB’s vej

  • 5-1 vs. Middelfart (u)
  • (s)0-0 vs. AB (u)
  • 2-0 vs. Silkeborg (u)
  • 1-2 vs. FC Nordsjælland (u)
             Topscorerliste
  • Schumacher 3
  • Mads Thomsen 2
  • Patrice Bernier 1
  • Morten Karlsen 1
  • Andreas Laudrup 1
  • Kasper Lorentzen 1
  • Andreas Dahl 1
  • Espen Søgård 1
  • Selvmål 1

Hjemme vs. Esbjerg
Kvartfinalen blev også spillet hjemme på Farum Park til vores fordel og for at gøre det kort, så var sejren på 2-1 aldrig i fare. Vi blev sat i gang af et selvmål af Ornoch efter 22 minutter og et lille kvarter senere udbyggede Schumacher vores føring, som holdt helt hen til det sidste minut, hvor Esbjerg fik pyntet på resultatet. Vi har nu nået semifinalen for andet år i træk og det er ganske tilfredsstillende. Vores modstander i semifinalekampene bliver FC Midtjylland, hvor vi først skal en tur til heden og siden spille hjemme i Farum.
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #39. De første runder i pokalen.- Jagten på pokaler (FCN)
« Svar #114: 26 Apr 2009, 18:26 »

Endnu engang er du nået til semi finalen i pokalen, hvilket vil være acceptabelt hvis jyderne skulle gå hen og vinde. Meeen, håber du kan tage revanche fra sidste år, og gå hen og vinde pokalen i år Wink
Logged


TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #40 De sidste inden vinterpausen.- Jagten på pokaler (FCN)
« Svar #115: 27 Apr 2009, 08:42 »



#40 De sidste inden vinterpausen.


Ville det lykkes at holde den flotte tredjeplads henover vinteren? Måske, men det blev svært.

For fire dage siden sendte Mads Thomsen Viborg ud af pokalturneringen med sine to mål og var derfor igen valgt til dagens kamp mod selv samme Viborg. Vi tog imod og de tog udfordringen op, men efter fire minutter har Mads Thomsen scoret sit tredje mål mod Viborg på fire dage. Vi spiller en glimrende første halvleg og holder stort set Viborg væk fra chancer, men i dommerens overtid får Jukka Santala sendt bolden i nettet til pausestillingen 1-1.
Anden halvleg bliver mere lige og Viborg kommer lidt længere frem i jagten på en sejr og revanche. Først efter 75 minutter blafrer netmaskerne igen på Farum Park og størstedelen af tilskuerne kan juble over Mads Thomsens andet mål i dagens kamp. Vi vinder kampen over Viborg med 2-1 igen på to mål af samme spiller som for fire dage siden.

              Resultater

  • 2-1 vs. Viborg (h)
  • 3-1 vs. Esbjerg (u)
  • 2-1 vs. Randers FC (h)
  • 1-2 vs. FC Midtjylland (u)
  • 0-7 vs. FC København (u)
  • 0-1 vs. OB (h)
Så gik turen til Vestjylland, hvor Esbjerg ventede. Det blev en god kamp fra vores side af, hvor vi styrer spillet gennem hele kampen. Første halvleg ender uden mål, men så tog begivenhederne fat. Det startede med et mål af Schumacher 13 minutter efter pausen og fem minutter efter var det Bernburg’s tur til at sende den lille runde i mål. Vi kontrollerer kampen herfra, men ti minutter før tid får Esbjerg reduceret og satser mere offensivt for en udligning. Det bliver dog Kasper Lorentzen der får sat punktum for kampen med sit mål i overtiden til 1-3.

Tiden var nu kommet til kronjyderne fra Randers, som kom på besøg. Vi starter kampen godt og bringer os i front efter godt og vel en halv time. Randers skulle dog kun bruge små fem minutter før der var balance i regnskabet og det holdt halvlegen ud.
I anden halvleg trådte vores anfører Morten Karlsen i karakter og sørgede for det vindende mål, i en kamp der godt kunne være endt med en Randers sejr. Men vi klager da bestemt ikke over at hente tre point hjem.

             Topscorerliste
  • Schumacher 3
  • Martin Bernburg 3
  • Jesper Bech 3
  • Kasper Lorentzen 3
  • Andreas Dahl 2
  • Øyvind Hoås 2
  • Mads Thomsen 2
  • Daniel Jensen 1
  • Espen Søgård 1
  • Petter Vaagan Moen 1
  • Jonathan Richter 1
  • Morten Karlsen 1
  • Selvmål 1
I efterårets første opgør mod FC Midtjylland hentede vi en overbevisende 3-1 sejr hjemme i Farum, men i Herning skulle det ikke gå ligeså let. Vi havde egentligt godt styr over forsvarsspillet i de første 44 minutter, men så glipper en opdækning og Borring kan sende midtjyderne til pause med et lille forspring.
Det ryster os lidt og måske på den baggrund, kommer vi skidt i gang med de sidste 45 minutter, da der kun er gået fire minutter, før vi er bagud med to. Jeg vælger nu at satse mere offensivt og Bech får reduceret med 17 minutter igen. Vi forsøger at presse midtjyderne længere tilbage og får et par gode tilbud, som desværre ikke giver bonus. Vi taber kampen knebent og må slukøret tage den lange vej hjem.

Den næste kamp vil jeg allerhelst glemme hurtigst muligt, men jeg får stadig mareridt når jeg hører navnet FC København og Nordstrand. Vi var på besøg i parken, eller var vi ? For fra min plads på sidelinien kunne jeg kun se et hold, og det var de hvide fra FCK.
Det første kvarter forløber stille og roligt, men så begyndte et enmandsshow af en anden verden. Morten Nordstrand sendte københavnerne i front i det 16. Minut og minuttet efter øgede Ken Fagerberg på oplæg fra Nordstrand. Efter 25 minutter scorer Nordstrand endnu engang og tre minutter senere har han lavet hattrick. Vi går til pausen bagud med fire i en kamp, hvor vi slet ikke er til stede. Jeg er dybt, dybt rystet over mine spillere kan falde så meget sammen, men forklarer dem, at vi starter på nul i anden halvleg og tager det som en ny kamp, så at sige.
Anden halvleg bliver ikke kønnere for os af den grund, da vi fortsætter nedturen og indkasserer endnu tre mål, hvor et enkelt er signeret Nordstrand.

Spørgsmålet var nu om vi kunne rejse os i hjemmekampen mod OB. Vi spillede fint hele kampen, men brændte desværre for mange chancer til at kunne få point . OB vandt kampen med 1-0 på et mål i anden halvleg af Demba-Nyrén og vi kan skuffede tage på juleferie med det tredje nederlag på stribe.

Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #40 De sidste inden vinterpausen.- Jagten på pokaler (FCN)
« Svar #116: 27 Apr 2009, 14:34 »

Hold da op for et nederlag i fik der. Det må der laves om på næste gang Smiley 2., 3. og 4. pladsen ligger alle med 28 point, så i er stadig med Wink Europa skal nok komme Wink
Logged


TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #41 De kolde dage i 2011.- Jagten på pokaler (FCN)
« Svar #117: 27 Apr 2009, 20:27 »



#41 De kolde dage i 2011.


Der er blevet handlet og trænet her i vinterpausen.

              Resultater

  • 3-0 vs. Næstved (u)
  • 3-1 vs. Nordvest FC (u)
  • 5-1 vs. Frem (u)
  • 1-0 vs. Skjold (u)
  • 13-0 vs. TP-47 (u)


Januars transfervindue er nu lukket og her er en lille opsummering af, hvad der er sket i de forskellige klubber. Generelt er der handlet en lille smule og der er også blevet handlet dyre spillere i nogle af klubberne. Vi har selv sagt farvel og tak til Andreas Dahl, samt til to spillere fra de offensive rækker. Jeg har takket nej til et par bud på Jesper Bech, Stephan Petersen og Petter Vaagan Moen, som FC København ville give 13.000.000 kroner for.

De to spillere der er sagt farvel til er Bajram Fetai, som ikke røg af sted i sommers som planlagt. Der var ingen grund til at lade ham blive i klubben, da hans spilletid var meget begrænset.

Den anden spiller er Martin Bernburg, der gerne ville prøve kræfter med udlandet, så han er blevet sendt til Italien for 19.000.000 kroner, hvilket er klubrekord for salg i FC Nordsjælland.
             Topscorerliste
  • Mads Thomsen 4
  • Morten Karlsen 3
  • Øyvind Hoås 3
  • Stephan Petersen 2
  • Daniel Jensen 2
  • Schumacher 2
  • Espen Søgård 2
  • Jonas Lundén 1
  • Martin Bernburg 1
  • Petter Vaagan Moen 1
  • Frank Hansen 1
  • Andreas Laudrup 1
  • Patrice Bernier 1
  • Kasper Lorentzen 1
Jeg har ikke handlet ind her i vinter, da jeg gerne ville have truppen skåret lidt mere ned, så flere spillere kunne få spilletid. Jeg ser også truppen som god nok til at tage udfordringen op om, at skulle kæmpe med om Europa Cup pladser til næste sæson.



I vores optakt har vi spillet fem venskabskampe, som alle blev vundet mere eller mindre overbevisende. Det vigtigste var at få banket lidt selvtillid ind i knolden på spillerne, så de kunne glemme den hæslige afslutning på efteråret. Vi har spillet alle vores venskabskampe på udebane og kun lukket to mål ind. Vi har selv scoret 25 gange og der er kommet godt gang i de forskellige spillere med undtagelse af Hoås, der mod slutningen af optakten ikke har været så skarp. Heldigvis er der så andre der kan tage over, som Mads Thomsen der er blevet skarpere og skarpere henover vinteren.
« Seneste Redigering: 27 Apr 2009, 20:28 af TBM_DK » Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #41 De kolde dage i 2011.- Jagten på pokaler (FCN)
« Svar #118: 27 Apr 2009, 22:52 »

Ser godt ud. Tror stadig på top pladser i ligaen! Wink
Logged


TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #42 Med 11 igen.- Jagten på pokaler (FCN)
« Svar #119: 28 Apr 2009, 13:04 »



#42 Med 11 igen.


En dejlig start på foråret var, hvad vi alle håbede på i Farum.

Vi lagde ud på Brøndby stadion, hvor vi spillede en lidt skidt kamp mod de lidt dårligt præsterende helte fra Vestegnen. Brøndby vadede i chancer kampen igennem, hvor vi måtte nøjes med fire små og en stor. Vi kom bagud efter et kvarters spil, men to minutter senere udligner den tidligere Brøndby’er Kasper Lorentzen og sikre os det ene point, som bestemt ikke var fortjent.

              Resultater

  • 1-1 vs. Brøndby IF (u)
  • 3-2 vs. AaB (h)
  • 1-0 vs. Vejle (u)
  • 1-0 vs. AGF (h)
  • 0-2 vs. Randers FC (u)
Vores første hjemmekamp i foråret stod imod Aab, som vi stort set altid har problemer med. Det var ikke meget anderledes i dette opgør, hvor nordjyderne får bragt sig i front efter 36 minutter. Heldigvis for os, så dukker Hoås op i feltet og udligner inden pausen.
I anden halvleg er billedet det samme med mange chancer til begge hold og igen er det AaB, der bringer sig i front otte minutter efter pausen. Vi forsøger at lægge mere pres på og det giver bonus otte minutter før tid, da Karlsen får udlignet. Vi fortsætter offensivt og i dommerens overtid får Schumacher chancen inde i feltet og sikrer os sejren, samt de tre point.

             Topscorerliste
  • Schumacher 4
  • Kasper Lorentzen 4
  • Jesper Bech 3
  • Øyvind Hoås 3
  • Martin Bernburg 3
  • Mads Thomsen 2
  • Daniel Jensen 2
  • Petter Vaagan Moen 2
  • Morten Karlsen 2
  • Andreas Dahl 2
  • Espen Søgård 1
  • Jonathan Richter 1
  • Selvmål 1
Så skulle vi en tur til Vejle, som ikke havde vundet i de sidste 19 kampe og alt andet end en sejr her ville være uacceptabelt. Vi starter som lyn og torden, og kampen er ikke mere end 31 sekunder gammel, før end Vaagan Moen har bragt os på 1-0. Trods den tidlige føring skete der ikke meget mere i kampen, som vi vinder på det tidlige mål.

Tiden var nu kommet til et vaskeægte topbrag, hvor vi hjemme tog imod AGF, der kom som tre’er, mens vi lå nummer to. Kampen blev en meget lige affære, hvor pointene kunne være faldet ud til begge holds fordel, men det var os der trak det længste strå, da Daniel Jensen efter godt en time, header et hjørnespark i mål. Selvom der bliver presset godt på af begge mandskaber, så kommer der ikke flere mål i kampen.

Vi skulle nu følge op på den fine start ude mod Randers FC, der lå i bunden af ligaen og kæmpede for at skrabe point nok sammen, så de kunne holde sig over stregen. Jeg ved ikke om der er vores selvsikkerhed eller Randers’s desperation der gør udslaget, men Bedi Buval sikrer med sine to scoringer inden for det første kvarter, Rander FC en noget overraskende sejr på 2-0. Spillerne fik efter kampen at vide, hvad jeg helt nøjagtigt mente om deres meget ringe indsats, da jeg rasede ud.

Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010