home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I dag kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:45:32 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 20:44:32 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
I går kl. 13:42:23 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  2 Brugere, 741 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  (Resume) Tottenham - To Dare Is to Do
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint
Forfatter Emne: (Resume) Tottenham - To Dare Is to Do  (Læst 41212 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Jan. 09) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #90: 16 Apr 2009, 10:12 »

Det ser da ok ud Smiley

Spøg til side... Jeg kan rigtigt godt lide din opsætning og samtidigt skriver du jo også godt. De to ting opvejer lidt dit valg af hold, men alt i alt en rigtig god blog, som jeg har fulgt med i længe Wink

Mange tak, TBM_DK  Thumbs Up

Resultaterne er dog ikke helt, som jeg gerne ville have det. Især på udebane er vi skidt kørende og passer vi ikke på, så ender vi uden for de europæiske pladser  Skuffet
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Jan. 09) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #91: 16 Apr 2009, 10:50 »

Mange tak, TBM_DK  Thumbs Up

Resultaterne er dog ikke helt, som jeg gerne ville have det. Især på udebane er vi skidt kørende og passer vi ikke på, så ender vi uden for de europæiske pladser  Skuffet

Hæng ikke med næbbet over de manglende resultater, de er bedre end i virkeligheden  Opstemt

Jeg tror at det tager et par sæsoner inden du kan forvente evt. at komme ud i Europa med Spurs.
Men fortsæt det gode arbejde. Jeg læste lidt på John Spurs AGF-blog i går, og den er slet ikke lige så god som din. Thumbs Up
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Jan. 09) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #92: 16 Apr 2009, 19:39 »

Hæng ikke med næbbet over de manglende resultater, de er bedre end i virkeligheden  Opstemt

Jeg tror at det tager et par sæsoner inden du kan forvente evt. at komme ud i Europa med Spurs.
Men fortsæt det gode arbejde. Jeg læste lidt på John Spurs AGF-blog i går, og den er slet ikke lige så god som din. Thumbs Up


Hehe, ja det er jo egentlig rigtig, Dalle75  Wink

Du har (desvære) nok ret mht. Europa, men det kunne være fedt, hvis vi lige kunne rykke et par pladser op i tabellen inden sæsonafslutningen  Wink

Til de interesserede vil første Carling Cup semifinale blive smidt op i løbet af et kvarters tid  Peace
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (1. semifinale) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #93: 16 Apr 2009, 20:32 »


Tid til revanche for Spurs
- Dramatisk afslutning på Old Trafford!

Der var lagt op til revanche for Tottenham i Carling Cup semifinalen mod Manchester United efter deres sidste besøg på Old Trafford endte med en regulær fodboldlektion og et svidende nederlag på 1-5, men De Røde Djævle viste endnu en gang flot spil i 90 minutter.

Første halvleg

Det var et festklædt Old Trafford, der dannede ramme for den første semifinale i Carling Cuppen mellem Manchester United og Tottenham Hotspurs med omkring 75.000 tilskuere på lægterne.
Hjemmeholdets spillere var tændte fra kampens start og efter sølle 23 sekunder var Wayne Rooney alene med Gomes, men hans afslutning var lige på den brasilianske målmand. United spillerne fortsatte de flotte takter og diskede op med lækkert pasningsspil, der forvandlede gæsterne til statister og især i det første kvarter havde de flere kæmpe chancer.
Skarpheden var heldigvis for Spurs ikke den bedste hos Uniteds offensive spillere, hvor de store syndere var Wayne Rooney og Carlos Tevez, men med fire minutter tilbage af første halvleg gik det galt for udeholdet. Det var den serbiske midterforsvarer Nemanja Vidic, der headede bolden i nettet efter et hjørnespark fra højre side af Owen Hargreaves.

Anden halvleg

Presset mod Gomes i Spurs målet, fortsatte fra starten af anden halvleg og et kvarter inde i halvlegen havde hjemmeholdet ikke bare scoret en gang, men to gang. Målene blev blevet sat ind af Cristiano Ronaldo og Wayne Rooney og det lignede unægtelig endnu en afklapsning til Tottenham på Old Trafford, men det gik ikke så galt.
Stadionuret var meget tæt på at runde de 90 minutter, da dramatikken startede i Manchester.
Aaron Lennon sendte et fladt indlæg ind i feltet fra højre, hvor Jonny Evans i et forsøg på at sparke bolden væk, i stedet sendte bolden ind bag Van Der Sar i Manchester målet. Målet tændte uden tvivl et lille håb hos Spurs spillerne og deres medrejste supportere.
Det var dog ikke slut endnu og endnu en gang var det Aaron Lennn, der var indblandet. Han skabte på ny uro på højrekanten og fandt Luka Modric med sit indlæg, som først tog et træk forbi Anderson og Park Ji-Sung og derefter sparkede han bolden ind bag en chanceløs Van Der Sar til yderligere en reducering i overtiden.
Det blev kampens sidste scoring og efter en hektisk afslutning, har Tottenham pludselig et rigtig godt udgangspunkt til returopgøret på White Hart Lane om fjorten dage.


Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (1. semifinale) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #94: 17 Apr 2009, 10:28 »

God ide med en lidt mere uddybende update af de store kampe...og da absolut et godkendt resultat! Thumbs Up

Nu sidder jeg bare på stolekanten og venter på returkampen Ubeslutsom
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (1. semifinale) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #95: 17 Apr 2009, 10:51 »

Der er jo en kende til forskel på at tabe 3-0 og 3-2 så virkelig vigtige tre sidste minutter af kampen!

Nu håber jeg på at Tottenham kan tage turen hjemme, og smide United ud. Held og lykke Thumbs Up
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (1. semifinale) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #96: 17 Apr 2009, 12:03 »

Der er jo en kende til forskel på at tabe 3-0 og 3-2 så virkelig vigtige tre sidste minutter af kampen!

Nu håber jeg på at Tottenham kan tage turen hjemme, og smide United ud. Held og lykke Thumbs Up

Første linje: Enig.. Thumbs Up

Anden linje: Fordi det er dig Metsu er jeg enig med Shaft..  Peace

Det ser rigtig lækkert ud Metsu.. kom igen Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (1. semifinale) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #97: 17 Apr 2009, 19:21 »

God ide med en lidt mere uddybende update af de store kampe...og da absolut et godkendt resultat! Thumbs Up

Nu sidder jeg bare på stolekanten og venter på returkampen Ubeslutsom
Der er jo en kende til forskel på at tabe 3-0 og 3-2 så virkelig vigtige tre sidste minutter af kampen!

Nu håber jeg på at Tottenham kan tage turen hjemme, og smide United ud. Held og lykke Thumbs Up
Første linje: Enig.. Thumbs Up

Anden linje: Fordi det er dig Metsu er jeg enig med Shaft.. Peace

Det ser rigtig lækkert ud Metsu.. kom igen Thumbs Up

Tusind tak for opbakningen alle tre  Thumbs Up

Dalle75: Jeg tror ikke, jeg når at lave en update i aften om returopgøret, men det skulle meget gerne blive i morgen  Peace

Shaft: Ja, to udebanmål  er ikke værst i de døende minutter, men det var ikke helt fortjent set over hele kampen, men det er jo ligegyldigt, så længe det falder ud til vores fordel  Opstemt

JimmyGP: Ja, jeg ved jo, du er en fornuftig ung mand (united-fan), men jeg er glad for, du håber på os i finalen, for det bliver ikke nemt mod De Røde Djævle  Wink
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (1. semifinale) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #98: 18 Apr 2009, 01:29 »

Så fik jeg også lige øje på denne blog og det ser ganske fremragende ud Smiley Dejligt layout, godt klubvalg og så er du jo en fænomenal blogskriver, hvilket gør det til en fornøjelse at læse Smiley

Forsæt endelig!
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (1. semifinale) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #99: 18 Apr 2009, 16:29 »

Så fik jeg også lige øje på denne blog og det ser ganske fremragende ud Smiley Dejligt layout, godt klubvalg og så er du jo en fænomenal blogskriver, hvilket gør det til en fornøjelse at læse Smiley

Forsæt endelig!

Tusind tak for de pæne ord, Rooland, dejligt at du følger  Thumbs Up

Der kommer update om returopgøret mod Manchester i Carling Cuppen om et øjeblik.

Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (2. semifinale) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #100: 18 Apr 2009, 16:34 »


Hvem skal i finalen?
- Wembley venter forude og modstanderen bliver Portsmouth

Missionen er soleklar for de forsvarende Carling Cup mestre Tottenham i dagens Carling Cup returopgør mod Manchester United. Hvis man vinder kampen, er man næsten sikker på et avancement til finalen, hvor Premier League rivalerne fra Portsmouth venter.

Første halvleg

0. min.:  Dommer Howard Webb sætter kampen i gang

6. min.:  BOLDEN ER I NETTET, en fantastisk scoring af Wilson Palacios og sikke en start på kampen for hjemmeholdet. Målet blev sat ind efter et veludført kontraangreb af Spurs, der blev sat i gang af en lang aflevering fra Ledley King til Darren Bent, der hurtigt sendte bolden videre til Defoe, som fandt Palacios med en fortrinlig aflevering og midtbanespilleren sparkede flot bolden i kassen uden chancer for Edwin Van Der Sar.
Campbell med udligningen

15. min.:  Målet har tydeligvis rystet udeholdet. David Bentley var meget tæt på at øge føringen for et øjeblik siden, men afslutningen endte i sidenettet. Skulle stillingen holde, så har Manchester United stadig 105 minutter til at score, da udebanemål først tæller dobbelt efter den forlængede spilletid er overstået.

18. min.:  UNITED HAR UDLIGNET ved den tidligere Tottenham lejesvend Fraizer Campbell. Fremragende opspil fra United over Hargreaves, Anderson og Ronaldo, der sendte en tværaflevering ind i feltet, som Assou-Ekotto ikke fik clearet, hvilket gav Campbell en kæmpe chance, som han sikkert udnyttede. Nu er det pludselig United, der er i finalen, hvis resultatet holder.

30. min.:  Kampen har siden udligningen foregået på udeholdets præmisser, som spiller bolden sikkert rundt i egne rækker, mens Tottenham spillerne forgæves jagter bolden. Det nærmeste hjemmeholdet er kommet på en scoring var et langskud af målscorer Palacios, mens Anderson fra United, netop har haft et skud, der tog det øverste af overliggeren, så der er chancer i begge ender, selvom det er udeholdet, der leverer det flotte kombinationsspil.

42. min.:  SÅ ER BOLDEN IGEN I NETTET og det er endnu en gang hjemmeholdet, der har bragt sig foran. Michael Dawson er målscoreren efter David Bentleys oplæg på hjørnespark.
Van Der Sar i United målet så bestemt ikke godt ud ved scoringen, da han gik helt galt af indlægget.

45. min.:  Kæmpe chance til Ronaldo, men en helt fantastisk redning fra Cudicini betyder, at Spurs kan gå til pausen med en føring på 2-1, hvilket er nok til at sende dem til finalen på Wembley.

Anden halvleg

47. min.:   De sidste 45 minutter er sat i gang og hjemmeholdets midtbaneslider Wilson Palacios har netop misbrugt en stor chance efter godt sammenspil med Jermain Defoe.

55. min.:  Igen en kæmpe, kæmpe chance til Manchester United. Denne gang er det Fraizer Campbell, der brænder på Cudicini, der dog skulle have lidt assistance fra den ene opstander.
Kan Tottenham holde stand?

68. min.:  Stor dobbelt chance til hjemmeholdet, men begge forsøg preller af på træværket.
Først var det Michael Dawson, der headede bolden på overliggeren efter et hjørnespark fra Bentley og umiddelbart efter bankede Palacios et langskud på den ene opstander fra ca. 20 meter.
O'Hara afgjorde kampen

Spurs er tilbage i opgøret, men United mangler stadigvæk kun en enkelt scoring for at snuppe finalepladsen og holder stillingen, skal vi også igennem forlænget spilletid.

89. min.:  Vi er i det næstsidste minut og det er ikke lykkes for udeholdet at få overtaget i kampen, så det lugter mere og mere af forlænget spilletid på White Hart Lane.
Jamie O’Hara sender et frispark ind i feltet, men bolden bliver clearet og ender hos Palacios, han holder fast i bolden og kigger op, han lægger bolden til rette for O’Hara, der trykker af fra 20-25 meter, DER ER MÅL, langskuddet passerer Van Der Sar i United målet, Spurs står med det ene ben i Carling Cup fnalen, men kan de holde føringen i de sidste minutter?

90+. min.:  Der er pres på hjemmeholdet, men de holder stand indtil videre. Wes Brown sender en bold af sted mod Spurs feltet, men Dawson for headet væk, Defoe har bolden for Spurs og har naturligvis ikke travlt, han sender bolden videre ud til Bentley, der får fremtvunget et indkast. Palacios modtager indkastet, men mister bolden til Hargreaves, der afleverer til Tevez og pludselig er United to mod tre!!!.
Vidic bliver sendt af sted, Woodgate jagter ham og fælder ham, Woodgate var tæt på at være bagerste mand, men slipper helt ufatteligt uden advarsel og SAMTIDIG FLØJTER Howard Webb KAMPEN AF efter 97 minutters spil.
Tottenham har for andet år i træk kvalificeret sig til Carling Cup finalen.


« Seneste Redigering: 19 Apr 2009, 09:34 af Metsu1 » Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (2. semifinale) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #101: 18 Apr 2009, 16:36 »

JuHuu Wilson Palacios.... Men Flot Skrevet, Flot Layout,
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Zeman
Gæst
 
Sv: (2. semifinale) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #102: 18 Apr 2009, 16:42 »

fanitastisk
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: (2. semifinale) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #103: 18 Apr 2009, 16:44 »

Dejlig sejr Wink godt skrevet
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (2. semifinale) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #104: 18 Apr 2009, 23:09 »

Herligt med en plads i finalen, og det ligner succes med det samme med Spurs! Glæder mig til at læse mere Metsu'en.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010