home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:28:13 Bubbles Blogkonkur... #18 - Danish Viking Wa...
09 Jun 2024, 20:52 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
08 Jun 2024, 20:32 szukizek Blogkonkur... 12# Hjertet banker kun...
03 Jun 2024, 20:58 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23328
  0 Brugere, 320 Gæster Online.

Indlæg: 1132831 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: camillacruz982
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  (Resume) Tottenham - To Dare Is to Do
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: (Resume) Tottenham - To Dare Is to Do  (Læst 41170 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Nov. 08) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #60: 08 Apr 2009, 09:45 »

Ved ikke hvorfor, men jeg er vildt træt af det der The Independent logo er der, og hvis det endelig skal være der kan du så ikke klippe det ud? Jeg vil med glæde gøre det for dig.

Jeg sletter det, har selv haft det i tankerne  Peace
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: (Nov. 08) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #61: 08 Apr 2009, 10:31 »

Super indsats som altid fra din side.

Ser frem til at følge tottenham i champions league næste sæson :-)

Plejer at ramme mine forudsigelser i dine spil. Med Veloso på holdet så er den CHL plads vel sikker

Har læst alle dine blogs på siden. et år kan beskrive dem alle.

WELTKLASSE!!!!
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Nov. 08) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #62: 08 Apr 2009, 14:33 »

Lidt mindre tekst og lidt flere afsnit i din tekst ville klæde det, hehe. Smiley
Ellers flot, og flot position i ligaen, de få gange jeg har spillet med Tottenham har det virkelig været skidt, så good job.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Nov. 08) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #63: 08 Apr 2009, 18:58 »

Super indsats som altid fra din side.

Ser frem til at følge tottenham i champions league næste sæson :-)

Plejer at ramme mine forudsigelser i dine spil. Med Veloso på holdet så er den CHL plads vel sikker

Har læst alle dine blogs på siden. et år kan beskrive dem alle.

WELTKLASSE!!!!


Tak for støtten og de pæne ord, Alfster  Thumbs Up

Tottenham i Champions League  Shockeret Lad os håbe, du endnu en gang får ret i din forudsigelse, men det bliver svært, da det er nogle heftige modstandere, der er i kampen om de fire pladser  Peace

Lidt mindre tekst og lidt flere afsnit i din tekst ville klæde det, hehe. Smiley
Ellers flot, og flot position i ligaen, de få gange jeg har spillet med Tottenham har det virkelig været skidt, så good job.

Takker, Zulue og jeg skal prøve at skrive lidt mindre, men det er svært, når først man kommer igang  Wink

Jeg må indrømme, at jeg også er lidt overrasket over, hvor godt det egentlig er gået indtil videre, men der har også været en del kampe, hvor jeg har været meget heldig, hvilket måske er det, du har manglet i dine spil med Spurs.

Til orientering er der update om små fem minutter.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Liga Cup) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #64: 08 Apr 2009, 19:03 »


Kan Spurs gå hele vejen?
Titelforsvaret er godt i gang!


Rejsen mod Wembley

Titelforsvaret i Carling Cuppen startede som planlagt med en stensikker hjemmesejr mod Derby i tredje runde. En sejr der blev grundlagt efter en formidabel første halvleg med tre scoringer på 26 minutter.
Ved lodtrækningen til fjerde runde fik man igen hjemmebanefordel, men denne gang var modstanderne af en helt anden kaliber. Spurs skulle op mod ligarivalerne fra Liverpool og White Hart Lane var fyldt til bristepunktet ved kick-off. Det var dog tydeligt, at Liverpool manager Rafael Benitez havde nedprioriteret Carling Cuppen, da startopstillingerne blev tilgængelige. Der var flere overraskelser på kampkortet og da David Ginola samtidig havde meldt ud, at man hos Totteham ville gå benhårdt efter et titelforsvar, var det pludselig Spurs, der overtog favoritværdigheden.

Derby (h)  3-0
1-0 D. Bent (6)
2-0 D. Bent (10)
3-0 T. Huddlestone (26)

Liverpool (h)  4-1
1-0 J. Woodgate (7)
2-0 J. Defoe (24)
3-0 W. Palacios (70)
3-1 J. Carragher (79)
4-1 R. Keane (87)

Middlesbrough (h)  3-0
1-0 R. Pavlyuchenko (52)
2-0 R. Pavlyuchenko (81)
3-0 W. Palacios (86)
Det var også et tændt Spurs hold, der kom på banen fra kampens start og efter bare syv minutter lå bolden allerede bag Reina i Liverpool målet, målscorer Michael Dawson på hovedstød efter et hjørnespark fra Giovani. Målet var startskuddet til en lang Spurs dominans, der kulminerede med en flot scoring af Defoe efter 24 minutter. Opspillet til scoringen var i særklasse, hvor først Palacios spillede Giovanis fri, der kiggede op og fandt Defoe med en god tværaflevering på midten. Samme Defoe var tæt på yderligere en scoring før pausen, men hans forsøg prellede af på stolpen.
Efter pausen forsøgte Liverpool at sætte hjemmeholdet under pres, men det var tydeligt, at de ikke var i stærkeste opstilling. Det blev til enkelte forsøg fra distancen, hvor det bedste kom fra venstreback Fabio Aurelio midtvejs i halvlegen, men hans afslutning ramte overliggeren. I det efterfølgende angreb blev kampen endegyldigt afgjort, da Wilson Palacios bankede bolden ind bag en chanceløs Reina og direkte op i det ene målhjørne. Et fantastisk mål af manden fra Honduras, der virkelig har vist klassen på midtbanen i de seneste kampe. Den solide føring betød, at hjemmeholdet sløsede en anelse i den sidste del af kampen og med et lille kvarter igen fik Liverpool reducerede ved kaptajn Carragher, men det blev ved denne ene scoring og i de sidste minutter fuldendte Robbie Keane ydmygelsen af Liverpool ved at score til kampens resultat 4-1.

Semifinalerne
Næste modstander var Middlesbrough og endnu en gang viste Tottenham deres styrke på hjemmebane ved at besejre Boro stensikkert med 3-0.
Dermed var man klar til semifinalerne og her ventede enten Man City, Man Utd eller Portsmouth på de regerende mestre. Lodtrækningen var for en gang skyld ikke den bedste for Spurs, da man trak Manchester United, der tidligere på sæsonen havde ydmyget Spurs på Old Trafford med en afklapsning på 5-1.
Manager Ginola var ikke utilfreds med lodtrækningen, tværtimod. ”Det giver os muligheden for revanche og er det noget, gutterne gerne vil, så er det at tage revanche mod United” var hans umiddelbare kommentar til lodtrækningen.
Første kamp spilles på Old Trafford d. 7. januar 2009, mens returopgøret i London bliver spillet fjorten dage efter d. 21. januar 2009, så må tiden vise, om det lykkes for de hvide fra Tottenham at få hævn over de røde fra Manchester.
 

Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Liga Cup) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #65: 08 Apr 2009, 21:44 »

Flotte resultater må man sige....eneste undtagelse er nederlaget til United.
Hvis det var mig der spillede kampen var jeg nok blevet så gal på mine spillere at jeg var kommet til at lukke spillet ned uden at gemme  Ubeslutsom

Så til kritikken(det er godt nok sjældent jeg giver dig det  Wink):

Som Zulue siger så mangler du et linieskift eller to hist og pist. Og det undrer mig, for det plejer du ikke at gøre.
Især din November update er meget tætskrevet, nærmest uoverskuelig.

Men fortsæt denne gode blog; jeg følger den i hvertfald tæt Thumbs Up
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Liga Cup) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #66: 08 Apr 2009, 23:10 »

Flotte resultater må man sige....eneste undtagelse er nederlaget til United.
Hvis det var mig der spillede kampen var jeg nok blevet så gal på mine spillere at jeg var kommet til at lukke spillet ned uden at gemme  Ubeslutsom

Så til kritikken(det er godt nok sjældent jeg giver dig det  Wink):

Som Zulue siger så mangler du et linieskift eller to hist og pist. Og det undrer mig, for det plejer du ikke at gøre.
Især din November update er meget tætskrevet, nærmest uoverskuelig.

Men fortsæt denne gode blog; jeg følger den i hvertfald tæt Thumbs Up

Det var også tæt på, jeg kogte over, men det er typisk, når man møder United, Liverpool eller Chelsea i FM, så sker det nogle gange, at man får en øretæve uanset hvad man gør rent taktisk.

Tak for kritikken og jeg tror, det ender med, jeg dropper den her stil og vender tilbage til min gamle stil med kampreferater osv., da jeg ikke kan skrive mindre  Peace

Som altid bukker og takker jeg for kommentaren  Smiley
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 08) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #67: 09 Apr 2009, 17:03 »


December 2008
- Tottenham profil ude i tre måneder


Stærk indsats af Gomes var ikke nok

16. kamp i Premier League fra Anfield, Liverpool
Liverpool (3) - Tottenham    2-1   (1-1)
0-1 Darren Bent (1)
1-1 Dirk Kuyt (20)
2-1 Fernando Torres (48)

MOM: Gomes, Tottenham (8.1)
Tilskuere: 44.644

Spurs fik en drømmestart mod Liverpool efter et drop af målmand Reina allerede efter blot 45 sekunder. Det var Daniel Agger, der sendte bolden tilbage til Reina, som forsøgte at drible forbi Darren Bent, men han blev tacklet og Bent kunne derefter scorer i et tomt mål og chokstarten var en realitet.
Hjemmeholdet var rystet, men fik alligevel etableret et godt tryk mod et Spurs mandskab, der for alvor gik i defensiven efter scoringen. Presset gav pote efter tyve minutter, hvor hollandske Dirk Kuyt scorede på en ripost efter en af mange flotte redninger af Gomes. Samme Gomes var også alene skyld i, at stillingen fortsat var 1-1 ved pausen, da han diskede op med flere fantastiske redninger på forsøg fra bl.a Babel og Torres.
Anden halvleg startede skidt for udeholdet med en scoring af Torres efter bare tre minutter. Efterfølgende lykkedes det aldrig for Spurs at komme tilbage i kampen, som de burde have tabt med mange flere mål, men en heroisk indsats af Spurs brasilianske målmand Gomes, holdte nederlaget nede på et hæderligt niveau.



Veloso alvorligt skadet

17. kamp i Premier League fra White Hart Lane, London
Tottenham – Fulham (12)   2-0   (1-0)
1-0 Jermaine Jenas (24)
2-0 Luka Modric (straffe, 84)

MOM: Gareth Bale, Tottenham (7.5)
Tilskuere: 36.268

Den sikre sejr over Fulham blev overskygget af en alvorlig skade til portugisiske Miguel Veloso, der brækkede anklen i dagens kamp, hvilket betyder en pause på omkring tre måneder.
Sejren var aldrig i fare mod et tamt Fulham hold og efter Jermaine Jenas’ scoring midtvejs i første halvleg, var spørgsmålet kun, hvor stort et nederlag lokalrivalerne skulle sendes hjem med.
Desværre kneb det gevaldigt med skarpheden hos de offensive spillere hos Tottenham, hvor især Darren Bent og David Bentley brændte nogle rigtig store chancer. Den manglende skarphed betød, at kampen først reelt blev afgjort sent i anden halvleg efter Modric’s scoring på straffespark, på trods af en stor spilmæssig dominans gennem hele kampen af hjemmeholdet.



Woodgate med fantastisk hattrick

18. kamp i Premier League fra White Hart Lane, London
Tottenham – Manchester City (2)   3-0   (1-0)
1-0 Jonathan Woodgate (44)
2-0 Jonathan Woodgate (47)
3-0 Jonathan Woodgate (87)

MOM: Jonathan Woodgate, Tottenham (9.6)
Tilskuere: 36.292

Der var spænding i luften til dagens møde med Manchester City på hjemmebanen White Hart Lane. En sejr var meget vigtig for begge mandskaber, idet Spurs skulle vinde for at hænge på Champions League feltet og City for at hænge på førerholdet fra Arsenal.
Kampen bølgede frem og tilbage i begyndelsen med gode muligheder til begge hold, men det var hjemmeholdet, der fik scoret først. Det var forsvarsspilleren Jonathan Woodgate, der bragte Spurs foran med et velplaceret hovedstød og det skulle ikke blive sidste gang, han viste sin styrke i hovedspillet.
Anden halvleg var nemlig knap sat i gang, før han igen havde scoret på hovedstød. Den scoring tog fuldstændig gejsten fra udeholdet, som i resten af kampen slet ikke fik skabt noget frem af banen.
I kampens slutning scorede Woodgate sit tredje mål med endnu en hovedstødstræffer og sikrede sig dermed et imponerende hattrick, der fuldendte ydmygelsen af et City hold, der bestemt ikke lignede et hold, der kæmper med om førstepladsen i Premier League.



Frustrerende kamp mod W.B.A.

19. kamp i Premier League fra Hawthorns, West Bromwich
W.B.A (15) - Tottenham    1-0   (1-0)
1-0 Robert Koren (10)

MOM: Robert Koren, W.B.A. (7.5)
Tilskuere: 26.186

Den flotte sejr over topholdet fra Manchester City skulle følges op med en sejr over et af holdene fra den tunge ende, W.B.A., men tingene gik slet ikke som planlagt.
Allerede efter bare ti minutter var Spurs nemlig bagud efter en scoring af den slovenske midtbanespiller Robert Koren. Scoringen tvang Spurs frem på banen, hvor det også blev til en del gode chancer, men samtlige blev misbrugt.
Anden halvleg skulle vise at blive lige så frustrerende som de første 45 minutter. Totttenham fortsatte deres gode pres, men igen manglede skarpheden, når chancen endelig bød sig.
Med nederlaget sætter Spurs værdifulde points til i det tætte kapløb om de europæiske pladser i Premier League, men W.B.A får lidt luft ned til nedrykningsstregen.

Logged

kirederf19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 08) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #68: 09 Apr 2009, 17:16 »

Utroligt at du kan blive ved at skrive så godt, jeg kan godt lide, at du er gået tilbage til den gamle opsætning at bloggen ... Dejligt at se...

Du er p.t. min favourit i blogkonkurrencen, så fortsat held og lykke med Spurs og blogkonkurrencen..
« Seneste Redigering: 09 Apr 2009, 17:22 af kirederf19 » Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Liga Cup) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #69: 10 Apr 2009, 08:43 »


Tak for kritikken og jeg tror, det ender med, jeg dropper den her stil og vender tilbage til min gamle stil med kampreferater osv., da jeg ikke kan skrive mindre  Peace



Hov hov....

Jeg mente ikke at du skulle skrive mindre! Der mangler bare et linieskift eller 2 for at gøre det mere læsevenligt Smiley
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Liga Cup) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #70: 10 Apr 2009, 10:20 »

Hov hov....

Jeg mente ikke at du skulle skrive mindre! Der mangler bare et linieskift eller 2 for at gøre det mere læsevenligt Smiley

Jeg vil gerne skrive lidt mindre, da der ikke er mange, der gider at læse en laaanng update, men jeg har lidt svært ved det  Peace

Jeg smider en afstemning op, så jeg kan høre, om folk helst vil have min sædvalige update med kampreferater eller et samlet resume af en måned.
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 08) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #71: 10 Apr 2009, 10:36 »

Så er der stemt. Var nummer 2 til at stemme Smiley
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (UEFA Cuppen) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #72: 10 Apr 2009, 21:26 »


Videre i UEFA Cuppen trods dårlig start
- Ustabile præstationer i gruppespillet

Pinlig indsats mod Nijmegen

1. kamp i UEFA Cup Gruppe B fra de Goffert, Nijmegen
NEC Nijmegen - Tottenham    2-1   (1-0)
1-0 Lasse Schøne (25)
1-1 Tim Janssen (54)
2-1 Jonathan Woodgate (84)

MOM: Youssef El-Akchaoui, Nijmegen (7.9)
Tilskuere: 12.480

Gruppespillet startede for Tottenhams vedkommende med en udekamp mod hollandske Nijmegen, der bestemt lignede et hold, som Tottenham kunne og burde vinde over.
Hollænderne var dog af en anden mening og startede klart bedst, hvilket også gav en scoring til hjemmeholdet ved deres danske angriber Lasse Schøne. Resten af halvlegen blev styret af Nijmegen og de engelske favoritter kunne slet ikke finde et middel mod de veloplagte værter.
Det var forventet, at udeholdet ville komme ud med mere gejst til de sidste 45 minutter, men de var stadig som forstenede og efter ti minutter af anden halvleg, bragte Tim Janssen hjemmeholdet yderligere foran.
Man skulle helt frem til seks minutter før tid, inden der blev tændt op under udeholdet. Det skete efter en reducering fra midterforsvareren Jonathan Woodgate, men selvom Darren Bent havde en god chance til sidst, endte den første kamp i gruppespillet højest overraskende med et nederlag til Tottenham.



Flot kamp mod Braga

2. kamp i UEFA Cup Gruppe B fra White Hart Lane, London
Tottenham - Braga    2-0   (1-0)
1-0 Darren Bent (17)
2-0 Jamie O’Hara (75)

MOM: David Bentley, Tottenham (7.5)
Tilskuere: 34.877

Efter det overraskende nederlag til NEC Nijmegen i den første gruppekamp, var Tottenham pisket til at vinde hjemmekampen mod Braga.
Det var også et anderledes tændt Spurs mandskab, der kom på banen til dagens kamp, mens Braga kun var kommet til London med et formål og det var at holde fast i ene point, som de startede kampen med, men den målsætning skulle dog hurtigt vise sig at blive umuligt at holde for udeholdet.
Tottenham vandt opgøret med 2-0 efter en fantastisk indsats gennem hele kampen og sejren burde i realiteten have været endnu højere, men det var kun Darren Bent og Jamie O’Hara, der formåede at score mod Braga, selvom der var masser af chancer til hjemmeholdet.



David Bentley blev matchvinder

3. kamp i UEFA Cup Gruppe B fra A.Arena, Prag
Sparta Prag - Tottenham    0-1   (0-0)
0-1 David Bentley, Tottenham (76)

MOM: Gareth Bale, Tottenham (7.5)
Tilskuere: 14.591

Udviklingen i resultaterne i UEFA Cup Gruppe B betød, at Tottenham kunne sikrer sig videre deltagelse i turneringen, hvis man kunne vinde udekampen i Prag.
Sparta Prag er et udmærket mandskab og det er bestemt ikke nemt at spille på A.Arena, men Spurs holdet gik frisk til sagen. Det var helt sikkert udeholdet, der både havde bolden mest og samtidig var de også det farligste hold gennem hele kampen, men det kneb med at holde afslutningerne inde for målrammen.
Med et kvarter igen lykkedes det endelig for Bentley både at ramme målet og samtidig score på sin afslutning. Scoringen blev den eneste og Tottenham kunne rejse hjem til London med de tre points og dermed havde de sikret sig videre deltagelse i UEFA Cuppen.



Intet ville lykkedes

4. kamp i UEFA Cup Gruppe B fra White Hart Lane, London
Tottenham – A.S. Nancy    1-2   (1-0)
0-1 Gaston Curbelo (19)
0-2 Youssouf Hadji (29)
1-2 Vedran Corluka (67)

MOM: Vedran Corluka, Tottenham (7.5)
Tilskuere: 34.945

Kvalifikationen til næste runde var allerede sikret, men Tottenham var opsatte på at slutte godt af i gruppespillet foran hjemmepublikummet.
Der var da også fart over feltet fra hjemmeholdets side fra kampens start, hvilket gav holdet flere gode muligheder til at få bragt sig i front, men stik mod både spil og chancer var det udeholdet, der pludselig havde scoret. Blot ti minutter senere blev det endnu værre for Spurs, da en gammel kending af engelsk fodbold, Youssouf Hadji scorede til 2-0 efter et godt kontraangreb af gæsterne.
Anden halvleg blev også domineret af hjemmeholdet og efter reduceringen fra kroatiske Corluka kastede manager Ginola alt frem, i et forsøg på at få scoret yderligere en gang eller to, men da dommeren fløjtede af, havde Nancy vundet kampen efter en effektiv indsats, men ordet tyveri er nok det ord, der beskriver denne sejr bedst.
 


Slutstilling i UEFA Cup, Gruppe B




Battle of Britain

Ved lodtrækningen til knockoutfasen i UEFA Cuppen er Tottenham Hotspurs blevet trukket sammen med et andet britisk hold, skotske Glasgow Rangers og ganske naturligt er kampen allerede blevet døbt til The Battle of Britain af den engelske sportspresse.
Rangers er ikke et hvilket som helst hold i europæisk sammenhæng og så sent som i sidste sæson gik de hele vejen til finalen i UEFA Cuppen, men blev i finalen besejret af russiske Zenit St. Petersborg.
Der er flere gode spillere på det skotske mandskab, men skal man udnævne nogle til profiler, så må det være:

Barry Ferguson
Steven Davis
Kris Boyd

Det er tre af de bærende kræfter på et Rangers hold, der nok skal give Tottenham kamp til stregen. Lodtrækningen betød, at første kamp spilles på White Hart Lane, mens andet opgør skal spilles en uge efter på Ibrox i Glasgow.

Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (UEFA Cuppen) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #73: 10 Apr 2009, 21:49 »

Ikke videre overbevisende, at du gik videre må jeg nok erkende, i en gruppe der ellers burde være 'a walk in the park'.. Rangers burde blive besejret.

Men samme klasse, som har kunne forvente det hele vejen igennem. Eneste minus er dit valg af hold. Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (UEFA Cuppen) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #74: 10 Apr 2009, 23:11 »

Ikke videre overbevisende, at du gik videre må jeg nok erkende, i en gruppe der ellers burde være 'a walk in the park'.. Rangers burde blive besejret.

Men samme klasse, som har kunne forvente det hele vejen igennem. Eneste minus er dit valg af hold. Wink

Nej, det var ikke godt, men kampen mod Nancy var også total vanvittig, de scorer på 2 ud af 3 chancer, mens jeg brænder op mod 20 stk., det havde været forfærdeligt, hvis det nederlag havde sendt mig ud i mørket  Wink

Tak for kommentaren og mht. hold, er jeg sgu begyndt at holde meget af Spurs, det hjælper åbenbart at blogge om dem  Peace
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010