home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 886 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  (Resume) Tottenham - To Dare Is to Do
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: (Resume) Tottenham - To Dare Is to Do  (Læst 41281 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Rygter) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #75: 11 Apr 2009, 13:33 »


Rygter - Hvem skriver under med hvem?
-Transfervinduet snart åbent igen


Mulige spillerindkøb



Klub: Internazionale
Klub: 10-15.000.000 kr.

Denne unge italienske højrekantsspiller bliver i hjemlandet betegnet som et af de største talenter, men talentet er åbenbart ikke stort nok for Jose Mourinho, der tilsyneladende har givet den unge spiller lov til at skifte til Tottenham.
Skiftet er endnu ikke endeligt bekræftet, men Davide Santon har eftersigende allerede været i London for at se på omgivelserne og talt med David Ginola om et muligt skifte. Bliver Santon ny Spurs spiller, må det betegnes som lidt af et røverkøb af manager David Ginola.

Sandsynlighed: Over middel





Klub: Deportivo La Coruna
Klub: 130-160.000.000 kr.

Andres Guardado er endnu et yderst interessant navn, der rygtes på vej til Tottenham. Venstrekantspillere n skulle være meget interesseret i at skifte til engelsk fodbold, men der er desværre flere ting, der taler imod et skifte til Tottenham i øjeblikket. Det første problem er økonomien i Spurs, der peger i retningen af et meget lille transferbudget til januar.
Udover det økonomiske problem er der konkurrencen om Guardados underskrifte. Hold som Aston Villa og den spanske storklub Atletico Madrid meldes også interesseret i den unge venstrekant.
 
Sandsynlighed: Under middel




Klub: Toulouse
Pris: 75-90.000.000 kr.

Davis Ginola råder i sin Spurs trup over flere fremragende angribere, men det lader alligevel til, at han ikke er helt tilfreds med sine valgmuligheder. Han er i hvert fald blevet sat i forbindelse med sin landsmand, André Pierre Gignac, der lige nu spiller hos Toulouse i den franske Ligue 1.
Problemet er som tidligere nævnt, de manglende transfermidler, men skulle det lykkedes for Ginola at få hentet André Pierre Gignac, så bliver det meget spændende at se, hvem af de nuværende Spurs angribere, der må vige pladsen i truppen for franskmanden.

Sandsynlighed: Under middel





Klub: Middlesbrough
Pris: 90-110.000.000 kr.

I takt med den stigende interesse for Luka Modric, er rygterne også begyndt at svirre om en erstatning for den lille kroat, hvis han skulle ende med at forlade White Hart Lane.
Andres Guardado er en af de spillere, der bliver nævnt, men en anden der også hyppigt bliver nævnt, er den engelske landsholdsspiller Stewart Downing.
Hvem der skal overtage den unge venstrefløj er svært at sige, men Spurs er bestemt en af de mest oplagte klubber og bliver det til et Modric salg, er det næsten sikkert, at man vil forsøge at hente Downing og det vil næsten blive for en hver pris.

Sandsynlighed: Middel


Mulige spillersalg



Interesserede klubber: Liverpool, Lyon, Milan
Salgspris: ca. 175.000.000 kr.

Bentley har en af efterårets helt store profiler hos Spurs og de fremragende præstationer har ganske naturligt fået interessen til at stige for den unge englænder.
Bentley er en spiller, som er meget vigtig for Spurs og derfor virker det usandsynligt, at manager David Ginola vil gå med til at sælge den engelske landsholdsspiller, men alt er muligt i fodbold, så snart tilbuddet bliver stort nok, men et Bentley salg ville unægteligt blive et stort tab for Tottenham.

Sandsynlighed: Under middel





Interesserede klubber: Everton og Sunderland
Salgspris: ca. 40.000.000 kr.

Det lader til, at Didier Zokora bliver offeret, hvis Davide Santon ender med at skifte den stribede Internazionale trøje ud med den hvide fra Tottenham. Der er i hvert fald flere og flere rygter fremme om, at flere Premier League klubber er interesserede i hans underskrift og med spillere som Hutton, Corluka og Gunter, der kan spille den højre back som Zokora har spillet i de seneste måneder, så er ivorianeren det mest oplagte bud på et salg i løbet af januar måned.

Sandsynlighed: Over middel





Interesserede klubber: Chelsea, Liverpool, Bayern, Milan, Inter
Salgspris: ca. 325.000.000 kr.

Den kroatiske landsholdsspiller har gjort det godt for Spurs, siden han ankom i sommers og det betyder, at flere storklubber nu igen har meldt sig i jagten på den offensive midtbanespiller.
Det er næsten helt sikkert, at Modric ikke bliver solgt i dette transfervindue, da han er en vigtig del af Ginolas planer for Spurs, men som i tilfældet med Bentley, så kan der komme et så stort bud på kroaten, at man simpelthen ikke kan sige nej i Tottenham.
Bliver der tale om et salg, er det næsten sikkert, at det ikke bliver til en af konkurrenterne i ligaen, hvilket betyder, at det er klubber som FC Bayern, Inter og Milan, der er favoritter til et eventuelt køb.

Sandsynlighed: Under middel




Interesserede klubber: ??
Salgspris: ca. 100.000.000 kr.

Rygterne florerer i stor stil omkring Roman, men der er ingen klubber, der for alvor har meldt ud, at de vil købe den russiske angriber.
Det lader til, at manager David Ginola er blevet godt og grundig træt af de manglende mål fra Romans side og russeren har da også fået mange kampe fra start, men det er ikke blevet til mere end to scoringer mod Middlesbrough i Liga Cuppen.


Sandsynlighed: Middel
« Seneste Redigering: 11 Apr 2009, 13:37 af Metsu1 » Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Rygter) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #76: 13 Apr 2009, 12:20 »

Jamen det er da en del spændende rygter du har fået stablet på benene - ser frem til hvem der kommer ind og hvem der kommer ud.. Peace KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

guldfck
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Rygter) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #77: 13 Apr 2009, 12:22 »

elsker det her genialt Thumbs Up
Logged

PSN: Guldfck

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Rygter) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #78: 13 Apr 2009, 15:34 »

Jamen det er da en del spændende rygter du har fået stablet på benene - ser frem til hvem der kommer ind og hvem der kommer ud.. Peace KIU Thumbs Up

elsker det her genialt Thumbs Up

Tak skal I ha'  Wink

Jeg forventer, at jeg har en update klar inden længe, med de transfers der er sket i januar måned hos Tottenham  Thumbs Up
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #79: 13 Apr 2009, 16:31 »


Transfers
- Unge talenter til Tottenham

Der var endnu en gang blevet meldt mange forskellige spillere til Tottenham, men det blev ikke til nogen spektakulære indkøb i denne omgang, i hvert fald ikke hvis man tænker på pris og status, men hvis man tænker talentmæssigt, så har det været et fantastisk tranfervindue for Tottenham Hotspurs.


Davide Santon Tryk på navn for SS

Den første spiller, som manager David Ginola kunne præsentere, var det unge italienske supertalent Davide Santon.
Davide Santon forlod dermed som forventet den italienske storklub Internazionale til fordel for Tottenham og da David Ginola skulle fortælle lidt om den unge italiener, kunne man tydeligt mærke hans begejstring for denne spiller:

- ”Davide er et fantastisk talent, som kommer til at gøre et stort indtryk på Tottenhams fans og han går helt sikkert en stor karriere i møde hos os.”

Davide har allerede spillet på et højeste niveau i den italienske Serie A og forventes da også, at han fra første dag i Spurs trøjen bliver en del af førsteholdstruppen, hvor han skal konkurrere med Hutton og Coluka på positionen som højre back.

Der blev også tid til et par spørgsmål til den nyankomne højrekantspiller og det spørgsmål, der pressede sig mest på, var hvorfor han valgte at skifte til Tottenham og ikke en af de mange andre storklubber, der også havde meldt deres interesse i ham:

- ”Siden mit besøg hos Tottenham og den første snak med manager David Ginola, har jeg ikke været i tvivl om, at jeg skulle fortsætte karrieren hos Spurs. Det er en traditionsrig klub med dejlige fans og et utrolig hyggeligt stadion. Samtidig tror jeg også, at jeg har en større chance for at udvikle mig i Tottenham frem for hos Inter, hvor udsigten til spilletid var begrænset.”



Thiago Alcantara Tryk på navn for SS

Den anden og sidste spiller, der blev købt i denne omgang, var den unge spanske midtbanespiller Thiago Alcantara, der skiftede fra den spanske storklub FC Barcelona.
Manager David Ginola var også fuld af lovord, da han skulle fortælle lidt om midtbanetalentet, der betegnes som et af de største spanske talenter i hans generation:

- ”Præcis som i Santons tilfælde, har vi med indkøbet af Thiago fået fat i et utroligt talent og han vil helt sikkert også komme til at gøre det rigtig godt for os på et tidspunkt, men han er ikke på samme stadie som Santon, da han ikke har fået den samme spilletid i Barcelona, som Santon har haft i Internazionale.”

Thiago er søn af den tidligere brasilianske verdensmester i fodbold, Mazinho, men har både spansk og italiensk pas og som det ser ud, har han valgt at satse på en landsholdskarriere for Spanien.
På klubplan har han ingen erfaring med førsteholdsfodbold endnu, men har kun spillet på forskellige ungdomshold hos FC Barcelona.

Det helt store spørgsmål til den unge spiller, var naturligvis årsagen til, at han valgte at skifte reservetjansen i FC Barcelona med en tilsvarende hos Tottenham:

- ”Udfordringen ved at spille i Tottenham var simpelthen for stor at sige nej til, selvom der nok går noget tid, inden jeg får min debut i Premier League.
Jeg er jo heller ikke den første spiller, der tager turen fra Barcelona til engelsk fodbold og selvom han spiller for ærkerivalerne, så må man sige, at Fabregas har udviklet sig til en af de allerbedste midtbanespillere i                                                                  verden og jeg håber, jeg kan gennemgå samme udvikling i Spurs.”
 



Spillersalg


Det er ikke kun blevet til indkøb i januar, man har i Spurs også sagt farvel til en enkelt spiller. Det er den rutinerede all-round spiller Didier Zokora, der er blevet solgt til Premier League rivalerne fra Sunderland for ca. 45.000.000 kr.

Didier Zokora fik lov at skifte klub pga. de mange alternativer, der er på de positioner, som han kan spille på. Højrebackpladsen, som Zokora har spillet på i de fleste af kampene, er godt besat med navne som Alan Hutton, Vedran Corluka og nyankomne Davide Santon, mens der på midtbanen er endnu flere konkurrenter til de to pladser som central midtbanespiller.

Rent økonomisk har det været et godt transfervindue for Spurs, idet man samlet kun skulle betale omkring 20.000.000 kr. for de to nye spillere Santon og Alcantara, mens Zokora som sagt blev solgt til Sunderland for 45.000.000 kr.



« Seneste Redigering: 13 Apr 2009, 16:33 af Metsu1 » Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #80: 14 Apr 2009, 09:49 »

Jeg er godt nok ikke vild med Tottenham, men følger med alligevel.
Det er jo en dejlig blog!!
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #81: 14 Apr 2009, 12:36 »

Jeg har ikke rigtig fået læst din blog, men har dog lige fået læst din seneste updates. Jeg må sige at jeg er ganske imponeret, det er rigtig flot og velskrevet blog, dog kunne klubvalget godt være bedre - Kun fordi jeg holder med Arsenal. Men det er ikke noget som jeg bekymrer mig om.

Dine indkøb ser rigtig lovende ud og salget var vel ikke så overraskende.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #82: 14 Apr 2009, 14:59 »

Jeg er godt nok ikke vild med Tottenham, men følger med alligevel.
Det er jo en dejlig blog!!

Der er åbenbart mange, der ikke bryder sig om Spurs, men jeg er glad for, du trods alt kan li' bloggen og følger med  Thumbs Up

Jeg har ikke rigtig fået læst din blog, men har dog lige fået læst din seneste updates. Jeg må sige at jeg er ganske imponeret, det er rigtig flot og velskrevet blog, dog kunne klubvalget godt være bedre - Kun fordi jeg holder med Arsenal. Men det er ikke noget som jeg bekymrer mig om.

Dine indkøb ser rigtig lovende ud og salget var vel ikke så overraskende.

Tak for dine rosende ord  Thumbs Up

Mht. Spurs er jeg blevet klar over, der ikke er så mange tilhængere af dem, men som i Brodtgaards tilfælde, er jeg bare glad for, du læser med  Wink

Det bliver spændende at se, hvad de to unge kan udrette med tiden og Zokora var dømt til at forlade klubben efter indkøbet af Veloso. Jeg er selv ret godt tilfreds med de 45 mill., jeg fik for Zokora, da han ikke var vurderet til mere end 26 mill.  Peace

Endnu en gang tak for kommentarene til jer begge to!
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #83: 14 Apr 2009, 17:12 »


Mht. Spurs er jeg blevet klar over, der ikke er så mange tilhængere af dem, men som i Brodtgaards tilfælde, er jeg bare glad for, du læser med  Wink
Jeg ser det ikke som en negativ ting, tværimod. Det var bare ment i sjov Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #84: 14 Apr 2009, 17:21 »

Kiggede lige din seneste update igennem og må altså indrømme du bruger for store billeder. Bryder mig ikke om store billeder i en update, da de fylder for meget i den og det ser rodet ud. Ellers ser det godt ud. Som Theo siger så kunne holdet godt være bedre, fordi jeg er Arsenal fan, men whatever. Det er din blog Thumbs Up
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #85: 14 Apr 2009, 17:45 »

Jeg ser det ikke som en negativ ting, tværimod. Det var bare ment i sjov Smiley

Jeg tog det bestemt heller ikke som negativt og som sagt, er jeg bare glad for, du følger med  Thumbs Up

Kiggede lige din seneste update igennem og må altså indrømme du bruger for store billeder. Bryder mig ikke om store billeder i en update, da de fylder for meget i den og det ser rodet ud. Ellers ser det godt ud. Som Theo siger så kunne holdet godt være bedre, fordi jeg er Arsenal fan, men whatever. Det er din blog Thumbs Up

Hvis du har læst resten af bloggen, kan du se, at den eneste update med store billeder er den seneste og jeg har også bestemt mig for, at der ikke kommer flere updates med store billeder  Peace

Reglerne i blogkonkurrence gjorde, at man ikke kunbne vælge Arsenal, Liverpool, Chelsea eller United, så det blev Spurs  Wink
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #86: 14 Apr 2009, 17:48 »

Hehe det er bare iorden, men som sagt. Jeg kiggede lige forbi for synes det lød spændende det du havde gang i og så så jeg bare de store billeder og kommenterede. Er glad for du ikke laver flere updates med store billeder. Tror jeg vil kigge lidt mere med her Smiley
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #87: 14 Apr 2009, 17:54 »

Hehe det er bare iorden, men som sagt. Jeg kiggede lige forbi for synes det lød spændende det du havde gang i og så så jeg bare de store billeder og kommenterede. Er glad for du ikke laver flere updates med store billeder. Tror jeg vil kigge lidt mere med her Smiley

Jeg er glad for, du kiggede forbi, selvom det er Tottenham og som sagt, er det helt sikkert, at der ikke bliver flere updates med store billeder  Thumbs Up
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Jan. 09) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #88: 15 Apr 2009, 17:15 »


Januar 2009
- FA Cuppen er gået i gang

Super debut af unge Santon

FA Cup - 3. runde fra White Hart Lane, London
Tottenham – Bristol Rovers    3-0   (1-0)
1-0 Stuart Campbell (selvmål, 5)
2-0 Michael Dawson (50)
3-0 Davide Santon (87)

MOM: Davide Santon, Tottenham (8.2)
Tilskuere: 36.287

Forventningerne til pokalopgøret mod Bristol Rovers var, at vi ville dominere kampen og ikke give Rovers mange chancer og man må sige, at vi i den grad levede op til forventningerne.
Gæsterne fik også den værst tænkelige start med et selvmål af Stuart Campbell, hvilket fuldstændig spolerede deres taktiske oplæg. De kæmpede alligevel videre og ganske imponerende fik de redet stormen af og kunne gå til pausen med den ene scoring i mod sig.
Fra starten af anden halvleg sad vi igen på kampen og efter fem minutter øgede Michael Dawson vores føring til 2-0 med en scoring på hovedstød efter et hjørnespark. Resten af kampen blev en kedelig affære, hvor vi blot skulle have tiden til at gå, men i de sidste minutter fik vi dog scoret yderligere en gang. Det var den unge debutant Davide Santon, der kronede en fremragende debut med en flot scoring, en debut der virkelig giver store forhåbninger til fremtiden for denne unge spiller.



Eboue sørgede for drømmestart til The Gunners

20. kamp i Premier League fra Emirates, London
Arsenal (1) - Tottenham    2-0   (2-0)
1-0 Emanuel Eboue (1)
2-0 Francesc Fabregas (14)

MOM: Emanuel Eboue, Arsenal (7.7)
Tilskuere: 60.407

Der var blevet talt meget op til denne kamp mod vores evige rivaler fra Arsenal, om at vi havde en god chance for at få revanche mod dem pga. vores form indtil videre i Premier League, men da der først skulle spilles fodbold, var vi chanceløse.
Vi fik også en forfærdelig start på kampen, da vi allerede i første minut kom bagud på en Emanuel Eboue scoring, som virkelig slog benene væk under spillerne. Intet fungerede for os og efter et lille kvarter kunne Fabregas for anden gang i denne sæson tæske et langskud i kassen mod os. På det tidspunkt så det virkelig ud som om, vi ville blive rundbarberet på Emirates, men det gik heldigvis ikke så galt.
Det er svært at sige, om det var os, der blev bedre eller Arsenal spillerne, der sænkede tempoet, men efter scoringen af Fabregas, kom vi bedre med i kampen Vi fik endelig skabt lidt fremad banen, men samtidig var The Gunners også stadig nærgående, så nederlaget på 2-0 var fortjent og vi må bare indse, at vi i det lange løb ikke helt er klar til at være med i af Premier League.



Endelig et PL mål igen fra Keane

21. kamp i Premier League fra White Hart Lane, London
Tottenham – Hull City (19)   3-0   (2-0)
1-0 Wilson Palacios (34)
2-0 Kevin Kilbane (selvmål, 44)
3-0 Robbie Keane (53)

MOM: Wilson Palacios, Tottenham (8.2)
Tilskuere: 35.106

Der kom heldigvis en trodsreaktion ovenpå det klare nederlag til The Gunners og det gik ud over oprykkerne fra Hull.
Kampen var et langt pres på Boaz Myhills mål, men han formåede gang på gang at frustrere vores angribere med flere verdensklasserednin ger. Med ti minutter igen af første halvleg var han dog chanceløs, da Palacios satte panden på et Bentley indlæg fra højreside og udplacerede den walisiske målmand. Lige før pausefløjtet gik det galt igen. Det var Kevin Kilbane, der meget uheldigt for Hull sendte bolden i hans eget net efter klumpspil foran mål.
Anden halvleg lignede de første 45 minutter til forveksling og på vores første afslutning i anden halvleg scorede Robbie Keane til slutresultatet 3-0. Det var Keanes første Premier League scoring siden femte spillerunde og han var naturligvis overlykkelig over målet, men det ændrer ikke på det faktum, at han generelt scorer alt for få mål som angriber.



22. kamp i Premier League fra JJB Stadium, Wigan
Wigan (9) - Tottenham    1-0   (0-0)
1-0 Paul Scharner (48)

MOM: Paul Scharner, Wigan (7.8)
Tilskuere: 19.542

Endnu en svingende præstation på udebane, betød at vi løb ind i et meget dumt nederlag mod Wigan på JJB Stadium i dagens opgør.
Vi var ellers det toneangivende hold i størsteparten af opgøret, men vi var desværre også det mest uskarpe i vores afslutninger. Det tætteste, vi kom på en scoring var midtvejs i første halvleg, hvor Luka Modric sendte et frispark på overliggeren.
Wigans tilgang til kampen var utrolig defensiv og de var stort set kun farlige på dødbolde eller kontraangreb. Det var da også på et hjørnespark, de fik scoret kampens enlige mål ved midterforsvarer Paul Scharner, men man kan på ingen måder kalde sejren fortjent.



Fantastisk og heldigt comeback

FA Cup – 4. runde fra Stamford Bridge, London
Chelsea - Tottenham    1-2   (1-0)
1-0 Joe Cole (30)
1-1 Luka Modric (70)
1-2 Michael Dawson (87)

MOM: Michael Dawson, Tottenham (7.9)
Tilskuere: 41.738

FA Cuppen er kendt for dens mange overraskelser og i dag leverede vi en af disse overraskelser, da vi besejrede Chelsea på Stamford Bridge efter en kamp, der blev kontrolleret af hjemmeholdet langt hen af vejen.
Vi blev udsat for et tungt pres i kampens indledning, hvor Essien og især Drogba ved flere lejligheder var tætte på at bringe Chelsea foran. Midtvejs i første halvleg havde vi vores første afslutninger ved Roman og Palacios, men de kunne ikke ramme målet. Det kunne Joe Cole til gengæld efter en halv time, hvor han med et perfekt timet dybdeløb og en flot frispilning af Kalou var alene med Cudicini, som han sikkert udplacerede.
Efter scoringen var hjemmeholdet mere end uheldige med ikke at bringe sig yderligere foran, men en kombination af fremragende redninger af Cudicini og hjælp fra træværket betød, at vi holdte dem fra flere scoringer. Samtidig blev vi mere og mere nærgående i den anden ende og med tyve minutter igen fik vi udlignet efter en formidabel afslutning fra vores kroatiske landsholdsspiller Luka Modric.
Scoringen rystede Chelsea, som ikke kunne finde tilbage til deres flotte kombinationsspil fra den første del af kampen og med bare tre minutter igen, kunne Michael Dawson lade sig fejre som den helt store helt, efter han rev sig løs fra John Terry og headede os foran efter et hjørnespark fra David Bentley.
De sidste minutter og tillægstiden var meget hektiske, men vi var faktisk lige så tætte på at bringe os yderligere foran, som Chelsea var på at udligne, men det blev ved de tre scoringer, hvilket betyder, at vi er videre til femte runde i FA Cuppen.



Palacios igen Man of the Match

23. kamp i Premier League fra White Hart Lane, London
Tottenham – Stoke City (20)   2-0   (2-0)
1-0 Wilson Palacios (20)
2-0 David Bentley (45+2)

MOM: Wilson Palacios, Tottenham (8.0)
Tilskuere: 35.533

I pokalturneringerne har vi indtil videre vist rigtig god form, men det er begyndt at knibe lidt i Premier League. Vi er begyndt at sætte rigtig mange points til i vores udekampe, men hjemme på White Hart Lane er historien heldigvis en anden.
For anden hjemmekamp i træk mødte vi et af holdene, der er tippet til nedrykning og for anden kamp i træk vandt vi en sikker sejr. Kampen var faktisk lidt kedelig og vi kom ikke til nær så mange åbne chancer som mod Hull, men målene der blev scoret i dag var til gengæld fremragende.
Første scoring blev sat ind af vores honduranske midtbanespiller Wilson Palacios, der for alvor har bidt sig fast i startopstillingen på den centrale midtbane. Han høvlede bolden op i det ene målhjørne fra 25 meters afstand uden chancer for Thomas Sørensen i Stoke målet.
Det andet mål blev sat ind kort før pausen på et direkte frispark af David Bentley, som også satte bolden ind fra omkring 25 meter.
De sidste 45 minutter forløb stille og rolige uden de store begivenheder, så endnu en gang kunne vi forlade hjemmebanen med tre points i bagagen.




Premier League efter 23 kampe



Der er også spillet semifinaler i Carling Cuppen i januar, men disse kampe kommer i en update for sig selv.
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Jan. 09) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #89: 15 Apr 2009, 17:45 »

Det ser da ok ud Smiley

Spøg til side... Jeg kan rigtigt godt lide din opsætning og samtidigt skriver du jo også godt. De to ting opvejer lidt dit valg af hold, men alt i alt en rigtig god blog, som jeg har fulgt med i længe Wink
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010