home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1098 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 104 Udprint
Forfatter Emne: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009  (Læst 291573 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
« Svar #915: 19 Maj 2009, 22:04 »

Bedømt ud fra hvad jeg har set IRL, så bliver det et godt hold (hold 2). Men Shaft skal man sgu passe på Skuffet

Drenge: VI TAGER HOLD 1 OG ÆDER DEM RÅ  Djævel

Shaft er den eneste farlige på det hold..

LFC's langskud tager jeg mig i hvertfald kærligt af Wink Kys.. Og GudenEricsson skal bare tackles sådan at zone ikke får noget at arbejde med..

Men skal vi ikke lave en udskreven regel.. Shaft må ikke komme over midterlinien Grin ?

COME ON TEAM TWO Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

vesperGT
Manager

« Svar #916: 19 Maj 2009, 22:05 »

Og så kan Zone gå rundt på hele hovedbanegården og råbe pølsemix. Så er jeg næsten sikker på han kommer med i Go Aften Danmark Grin

"og vi har i dag været vidner til en usædvanligt forstyrret ung mand, der tilsyneladende uden grund hele dagen har rendt rundt herinde og råbt noget vi har fået fortalt skulle være pølsemix uden pølser!" Opstemt

Danielsen
Manager

« Svar #917: 19 Maj 2009, 22:06 »

"og vi har i dag været vidner til en usædvanligt forstyrret ung mand, der tilsyneladende uden grund hele dagen har rendt rundt herinde og råbt noget vi har fået fortalt skulle være pølsemix uden pølser!" Opstemt

HAHA funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #918: 19 Maj 2009, 22:08 »

Hvad er I bange for? Han kan da bare komme an. Jeg sender ham en albue direkte i løgposen, så vil jeg gerne se ham score. Send ham bare op i angrebet, hvis I tør... Cool

Zone 43
Manager

« Svar #919: 19 Maj 2009, 22:09 »

Og GudenEricsson skal bare tackles sådan at zone ikke får noget at arbejde med..

Det kan i ikke, det er han for god til. Cool

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Danielsen
Manager

« Svar #920: 19 Maj 2009, 22:14 »

LFC's langskud tager jeg mig i hvertfald kærligt af Wink Kys.. Og GudenEricsson skal bare tackles sådan at zone ikke får noget at arbejde med..

Men skal vi ikke lave en udskreven regel.. Shaft må ikke komme over midterlinien Grin ?

COME ON TEAM TWO Opstemt

Ikke afsløre vores Kampplan

BTW. Hvem er højre kant for Hold 1

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #921: 19 Maj 2009, 22:18 »

COME ON TEAM TWO Opstemt

Der tager du da helt fejl!

BenMusalho
Gæst

« Svar #922: 19 Maj 2009, 22:19 »

Vi har ikke rigtig lavet hold.. Det var bare for at dele det nogenlunde lige op i offfensive og defensive spillere, men med så mange udskiftninger, har det været næsten ligemeget.

plutonium
Manager

« Svar #923: 19 Maj 2009, 23:42 »

Jeg kan personligt spille det meste på banen. Jeg er en lousy angriber, da jeg har et dårligt skud. Men om jeg er højre- eller venstre kant eller central er lige gyldigt. Midtbanen vil jeg helst spille på, men mine evner er nok mere til forsvarsspiller. Derfor er jeg også valgt som forsvarsspiller til hold 2.

Men rent bortset fra det: Hvordan ser det ud med forsvarsspillere/midtbanefolk/angribere, nu vi har haft en del udskiftning? En tredjedel er jo nærmest blevet erstattet siden vi samlede de oprindelige 25 Grin

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #924: 19 Maj 2009, 23:54 »

Men lørdag kan du spille et sted og det er i forsvaret så vi kan lukke af sammen Cool.. Pluto min helt <3

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager

« Svar #925: 19 Maj 2009, 23:56 »

Men lørdag kan du spille et sted og det er i forsvaret så vi kan lukke af sammen Cool.. Pluto min helt <3

Selvfølgelig Grin

Lørdag er jeg forsvarsspiller, og det er fint. Dog vil jeg ikke udelukke at jeg trækker med frem en gang eller to. Alt afhængigt af, om vi er spilstyrende eller ej. Er vi bagud eller under pres, så gør jeg det self ikke. Det ville jo være decideret dumt XD

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Pepe
Gæst

« Svar #926: 19 Maj 2009, 23:58 »

Bagud? Under pres? Det er desværre begreber jeg ikke kender til Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #927: 20 Maj 2009, 00:10 »

hahaha Pepe, det er nemlig det jeg snakker om.. VINDERMENTALITET!!!! Cool Thumbs Up

Cool

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #928: 20 Maj 2009, 02:58 »

Det er meget nemt skuret fra Brønshøj er ufarlig som bare pokker!! Han er ik farlig whatsoever .. Opstemt
GudenEricsson er god men hans kondi holder til 5 min MAKS også er det hold neutraliseret !!!
I glemmer totalt I har Asht Berbatov på holdet .. Stjernen over dem alle.. Jeg garner 2-3 gange den dag..
Nichlas har stiftet bekendskab med mit skud Wink hahahaha den der sad helt oppe i hjørnet er en han sjældent glemmer.. Tjaa det giver ham stadig mareridt ..

Og folk glemmer jeg allerede har revet den ind på vesperGT mere end 2 gange Wink haha så mon ik jeg ka et par gange mer Opstemt

vesperGT
Manager

« Svar #929: 20 Maj 2009, 03:31 »

Bagud? Under pres? Det er desværre begreber jeg ikke kender til Wink

Det kommer du til min ven...... det kommer du til crazy

Det er meget nemt skuret fra Brønshøj er ufarlig som bare pokker!! Han er ik farlig whatsoever .. Opstemt
GudenEricsson er god men hans kondi holder til 5 min MAKS også er det hold neutraliseret !!!
I glemmer totalt I har Asht Berbatov på holdet .. Stjernen over dem alle.. Jeg garner 2-3 gange den dag..
Nichlas har stiftet bekendskab med mit skud Wink hahahaha den der sad helt oppe i hjørnet er en han sjældent glemmer.. Tjaa det giver ham stadig mareridt ..

Og folk glemmer jeg allerede har revet den ind på vesperGT mere end 2 gange Wink haha så mon ik jeg ka et par gange mer Opstemt

hahha, nej nu må jeg le! crazy Wink

Sider: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 104 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010