home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 982 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 104 Udprint
Forfatter Emne: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009  (Læst 291878 gange)
vesperGT
Manager

Sv: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
« Svar #660: 19 Apr 2009, 19:01 »

Er det egentlig på en 7-mands, eller går vi hele vejen med en 11-mands?

GudenEricsson
Gæst

« Svar #661: 19 Apr 2009, 19:02 »

Kan egentlig godt forstå dig lidt, GE, men synes nu, der er en del, der ikke bliver planlagt. F.eks. hvordan holdene stiller op, hvornår vi holder pause, hvor lang tid hver halvleg er osv..

Peace

Ja det ville også være grænsende til det ekstreme. Men at der bliver så meget planlagt, synes jeg det ødelægger det impulsive, hvor man - efter min mening, bare skal mødes og spille noget bold Peace

Synes ikke det skal være så planlagt, det føles ikke så afslappet, som sådanne arrangementer skal være Smiley

GE: Kan også sagtens følge dig, men det er jo også en lille appetitvækker. Jeg glæder mig for eksempel endnu mere nu, hvor jeg har set mit hold Wink

Ja for nogle er det vel, jeg er ligeglad hvem jeg kommer sammen med, så har ikke mindre/mindre lyst bare fordi jeg har set holdene Wink

Men glæder mig til en hyggelig dag sammen med diverse freaks. Det skal nok blive sjovt Thumbs Up

Macke
Førsteholdsspiller

« Svar #662: 19 Apr 2009, 19:03 »

hvor kan man se holdene? crazy

GudenEricsson
Gæst

« Svar #663: 19 Apr 2009, 19:04 »

Omkring side 40-41 Smiley

plutonium
Manager

« Svar #664: 19 Apr 2009, 21:47 »

Jeg glæder mig vildt!

Nu har jeg jo mødt Steeval, enged, DimitarBerbatov, Shaft og VK i dag, og magen til dejlig gruppe skal man da lede længe efter! Super hyggelig dag, hvor Shaft ikke formåede at score (drille-drille Wink )

Jeg kan godt se, at det ofte er sjovere at være impulsive når man spiller hyggebold, men jeg vil dog mene, at dette arrangement lægger op til noget lidt mere end bare hygge. Det bliver noget godt fodboldspil, med fokus på at vi skal have det sjovt, men det bliver væsentlig mere seriøst, end hvis vi bare var mødtes en tilfældig lørdag. Det her er et større arrangement, og derfor synes jeg det er positivt, at der er styr på en masse ting!

Men selvfølgelig samles vi for at hygge Wink

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

FCK88
Manager

« Svar #665: 19 Apr 2009, 21:48 »

Pluto : sorry for OT men skynd dig ind i FCK-tråden og få smidt mfsjovhat ud.. han pisser pænt mange folk af lige nu..

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #666: 19 Apr 2009, 21:50 »

Jeg glæder mig vildt!

Nu har jeg jo mødt Steeval, enged, DimitarBerbatov, Shaft og VK i dag, og magen til dejlig gruppe skal man da lede længe efter! Super hyggelig dag, hvor Shaft ikke formåede at score (drille-drille Wink )

Jeg kan godt se, at det ofte er sjovere at være impulsive når man spiller hyggebold, men jeg vil dog mene, at dette arrangement lægger op til noget lidt mere end bare hygge. Det bliver noget godt fodboldspil, med fokus på at vi skal have det sjovt, men det bliver væsentlig mere seriøst, end hvis vi bare var mødtes en tilfældig lørdag. Det her er et større arrangement, og derfor synes jeg det er positivt, at der er styr på en masse ting!

Men selvfølgelig samles vi for at hygge Wink
Jeg er enig i dine synspunkter. Det her arrangement ligger op til en god omgang fodbold, og derfor synes jeg det er fint at få styr på holdene osv. allerede nu, i stedet for at stå og dele 24 mand op i to hold på dagen. Det kan altså godt tage sin tid. Men det ødelægger da helt sikkert ikke dagen, at der er lidt styr på tingene, tværtimod, vil jeg sige.

Zone 43
Manager

« Svar #667: 19 Apr 2009, 22:06 »

Jeg frygter at de fleste af dem, der melder sig som angribere, er dem der ikke går til fodbold og helst vil stå og dase den oppe i angrebet, pga. dårlig kondition.

Jeg hører nok inde under den kategori, men til mit forsvar skal det siges, at hver gang jeg har været i defensiven, er det gået galt. Og det går jo ikke. Peace

Og lækkert, at jeg er imod VK! Så skal jeg nok få ham til at føle sig billig, med alle de bolde han får mellem benene. Hævet Øjenbryn

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #668: 19 Apr 2009, 22:13 »

Jeg hører nok inde under den kategori, men til mit forsvar skal det siges, at hver gang jeg har været i defensiven, er det gået galt. Og det går jo ikke. Peace

Og lækkert, at jeg er imod VK! Så skal jeg nok få ham til at føle sig billig, med alle de bolde han får mellem benene. Hævet Øjenbryn
Du bliver nok nødt til at gå i seriøs løbetræning, for ellers får du da dit hyr med mig som opdækker.

plutonium
Manager

« Svar #669: 19 Apr 2009, 22:20 »

Pluto : sorry for OT men skynd dig ind i FCK-tråden og få smidt mfsjovhat ud.. han pisser pænt mange folk af lige nu..

Jeg så det indlæg lidt sent.

Jeg kan se at det er gået i sig selv igen, selvom det er utroligt at en debat kan opstå af noget så uskyldigt som ros af en af vores angribere Rullende Øjne

Jeg har svært ved at se, hvordan det kunne opfattes som hån (årsagen til hele balladen), men sådan er det jo. Sådan en gang mudderkastning hører dog til over pb, og ikke i en klub-tråd!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager

« Svar #670: 19 Apr 2009, 22:21 »

Du bliver nok nødt til at gå i seriøs løbetræning, for ellers får du da dit hyr med mig som opdækker.

Ja, vi er to i forsvaret, der nok skal give Zone lidt at arbejde med Wink

Jeg tror på at vi har en super stærk defensiv på vores hold Thumbs Up

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #671: 19 Apr 2009, 22:22 »

Ja, vi er to i forsvaret, der nok skal give Zone lidt at arbejde med Wink

Jeg tror på at vi har en super stærk defensiv på vores hold Thumbs Up

Jeg kommer nemt til at nedbryde det Wink

plutonium
Manager

« Svar #672: 19 Apr 2009, 22:23 »

Jeg kommer nemt til at nedbryde det Wink

Nemt bliver det ikke! Det lover jeg dig  Cool

Men en god duel vil blive modtaget med kyshånd! Ser frem til en masse gang fed fodbold  Grin

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #673: 19 Apr 2009, 22:25 »

Nemt bliver det ikke! Det lover jeg dig  Cool

Men en god duel vil blive modtaget med kyshånd! Ser frem til en masse gang fed fodbold  Grin

Det tror jeg alle vi gør Wink Ej glæder mig meget til at møde jer og tæve jer Opstemt

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #674: 19 Apr 2009, 22:26 »

Jeg kan godt blive lidt sur, hvis folk ikke holder linien og ophæver en offside, så en spiller får friløber. Men jeg skal prøve at styre temperamentet, det plejer jeg at kunne, især når der ikke står point på spil Peace

Sider: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 104 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010