home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 561 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 104 Udprint
Forfatter Emne: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009  (Læst 291814 gange)
plutonium
Manager

Sv: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
« Svar #645: 19 Apr 2009, 11:48 »

Wink

Hvis der er offside med dur jeg ikke til noget ticked off

For at være seriøst så synes jeg også at vi skal spille med de 'rigtige' regler. Mht kort synes at hvis man får et rødt så er det ud i 10-15 min, fordi det er sgu ikke sjovt hvis man slet ikke kan være med mere, men samtidig skal man heller ikke rende og lave professionelle frispark ustraffet Peace

Så synes jeg kun en udvisning skal være 10 minutter. Det føles uhyggeligt længe på en fodboldbane, synes jeg!

(og 88, jeg smider en afstemning op nu Wink - jeg er ret sikker på, at flertallet vil have skemaerne smidt op i en tråd!)

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

BenMusalho
Gæst

« Svar #646: 19 Apr 2009, 11:48 »

Det bliver kanon! Holdene bliver allerede sat op imod hinanden! funny

Men kører vi en seriøs kamp med alle regler, som off-side med mere? Eller kører vi hyggebold, hvor vi bare spiller med ude, og så naturligvis frispark/straffe?

Personligt er jeg til det første.

Og så er jeg sgu spændt på, hvordan I andres niveau er! Jeg er god i forhold til dem jeg normalt spiller med, men jeg har ikke spillet mod mere end 40-50 forskellige mennesker (kampe i idræt iberegnet) igennem de sidste 2-3 år!
Har det på samme måde. Wink Men de fleste her er 5-6 år ældre end mig selv, og 10-15 cm højere, så det bliver sgu en svær kamp.. crazy

plutonium
Manager

« Svar #647: 19 Apr 2009, 11:51 »

Har det på samme måde. Wink Men de fleste her er 5-6 år ældre end mig selv, og 10-15 cm højere, så det bliver sgu en svær kamp.. crazy

også det skal man tage højde for, nemlig!

Jeg ved ikke noget værre, end når en der er 4-5 år yngre end mig bare er for syg til fodbold. Heldigvis plejer fysikken at kunne holde dem væk  Grin

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

vesperGT
Manager

« Svar #648: 19 Apr 2009, 11:53 »

Spiller man fodbold, spiller man efter de "rigtige" regler! Så må vi se om Milan kan holde sig til dem, eller han laver mærkelige kendelser! Opstemt

Men jeg glæder mig allerede og det er da kun sjovt at se at der allerede battles holdende imellem! Smiley

enged
Gæst

« Svar #649: 19 Apr 2009, 11:54 »

også det skal man tage højde for, nemlig!

Jeg ved ikke noget værre, end når en der er 4-5 år yngre end mig bare er for syg til fodbold. Heldigvis plejer fysikken at kunne holde dem væk  Grin

So true! Sådan er det når jeg spiller med mine yngre fætre, bare ud med armene så har man ingen problemer Peace

GudenEricsson
Gæst

« Svar #650: 19 Apr 2009, 11:54 »

Man kan jo slet ikke nå at følge med i denne tråd, så meget som i spammer Tunge

Hvad er argumentet for ikke at spille med offside? Opstemt Hvis vi spillede uden offside, ville det nok medføre at nogle (Læs Zone og mig) ikke gad løbe med hjem, for bare at stå og fiske i feltet Smiley

plutonium
Manager

« Svar #651: 19 Apr 2009, 11:56 »

Spiller man fodbold, spiller man efter de "rigtige" regler! Så må vi se om Milan kan holde sig til dem, eller han laver mærkelige kendelser! Opstemt

Men jeg glæder mig allerede og det er da kun sjovt at se at der allerede battles holdende imellem! Smiley

Sådan har jeg det også! Men mine kammerater gider ikke spille med off-side, og det giver en helvedes masse nederen mål!

plutonium
Manager

« Svar #652: 19 Apr 2009, 11:57 »

Hvad er argumentet for ikke at spille med offside? Opstemt Hvis vi spillede uden offside, ville det nok medføre at nogle (Læs Zone og mig) ikke gad løbe med hjem, for bare at stå og fiske i feltet Smiley

Argumentet fra mine venner er: det er jo bare hyggebold. Jeg har det sådan, at alt fodbold skal spilles ordentligt! Hvordan bliver man bedre til fodbold, hvis der er en der står 30 meter bag forsvarskæden? Så lærer man hverken at løbe i huller eller får en ordentlig kondi!

enged
Gæst

« Svar #653: 19 Apr 2009, 11:59 »

Nemlig, det kommer bare til at blive noget norsk vi får spillet hvis det er uden offside.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #654: 19 Apr 2009, 12:04 »

Jeg synes man ska spille med offside når den er åbenlys !! Dvs hvis der står en mand nede i det ene felt og fisker så er der offside..
De små hårdfine er jo svære at dømme men så må dommeren gøre det så godt han kan.. PÅ med den offside regel please.. Det giver sjovere og mere spændende kampe .. Thumbs Up
I stedet for angriberne (inkl. mig) bare ka stå i feltet og vente på en lang aflevering ..!

vesperGT
Manager

« Svar #655: 19 Apr 2009, 12:27 »

Jeg synes man ska spille med offside når den er åbenlys !! Dvs hvis der står en mand nede i det ene felt og fisker så er der offside..
De små hårdfine er jo svære at dømme men så må dommeren gøre det så godt han kan.. PÅ med den offside regel please.. Det giver sjovere og mere spændende kampe .. Thumbs Up
I stedet for angriberne (inkl. mig) bare ka stå i feltet og vente på en lang aflevering ..!

Det var jeg i mine yngre dage ellers herrego' til! Opstemt

GudenEricsson
Gæst

« Svar #656: 19 Apr 2009, 15:20 »

Har lige set holdene.. Er sgu ligeglad hvem jeg er med og mod Peace Men alligevel fedt nok at jeg skal spille mod Verdenskrig! Ser frem til at lave flere tuneller på dig, Nichlas Wink

Men hvis jeg skal være helt ærlig.. Så synes jeg vi planlægger aaalt for meget! Mener sagtens vi bare kunne møde op, og så bare dele hold.. Dagen mister lidt af det tilfældige og det er synd, synes jeg. Men okay, nu er det jo ikke kun min mening, der tæller, så fair nok hvis flertallet gerne vil planlægge alt ned til mindste detalje Peace

Danielsen
Manager

« Svar #657: 19 Apr 2009, 18:40 »

Hvem er det der står for angementet..?

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

BenMusalho
Gæst

« Svar #658: 19 Apr 2009, 18:50 »

Danielsen: Pepe og undertegnede + de løse Tunge

Kan egentlig godt forstå dig lidt, GE, men synes nu, der er en del, der ikke bliver planlagt. F.eks. hvordan holdene stiller op, hvornår vi holder pause, hvor lang tid hver halvleg er osv..

Peace

Pepe
Gæst

« Svar #659: 19 Apr 2009, 18:53 »

GE: Kan også sagtens følge dig, men det er jo også en lille appetitvækker. Jeg glæder mig for eksempel endnu mere nu, hvor jeg har set mit hold Wink

Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 104 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010