home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  0 Brugere, 668 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Dansker klubben Bochum!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem scorer flest mål i resten af sæsonen ?
Christian Vieri
Filippo Inzaghi

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Dansker klubben Bochum!  (Læst 14797 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Sv: Dansker klubben Bochum!
« Svar #30: 28 Maj 2006, 21:22 »

Så er vi i januar! Måneden hvor der kun spilles en liga kamp.

Som skrevet i seneste update så har jeg fået vendskabskampe med nogen danske hold, her er overblikket:

10/1-2006: Bochum - AB (Træningskamp)
13/1-2006: 1860 Munchen - Bochum (Træningskamp)
17/1-2006: Bochum - Glostrup (Træningskamp)
22/1-2006: AGF - Bochum (Træningskamp)
27/1-2006: Frem - Bochum (Træningskamp)
29/1-2006: Unterhaching - Bochum (Liga)

Træningskampene har jeg ingen forventninger til. Den sidste kamp mod Unterhaching skal bare vindes!

Så var tiden kommet til at præsentere mine 2 nye indkøb. Ikke nogen jeg har speciel planer med i den nærmeste fremtid. KL blev 9:15 og sportshef, Dieter Meinhold, åbnede dørene og satte sig hen til stolene hvor der ca var en 20-30 journalister foran ham. Det var tydeligt at ikke alle journalister var tilfreds med at holde et pressemøde en søndag kl 9:15...

Dieter startede med at sige:

"Godmorgen til jer alle der er kommet. Jeg ved godt det er tidligt, men håber at alle er friske! I er jo kommet her i dag for at se hvilke 2 talenter vi vil præsentere for her. Og hvis jeg skal sige lidt om den første så er han en 19 årige forsvarsspiler. Kommer fra holland. Han er blevet købt i Heerenveen for 400.000 dkr. Han er en spændende spiller som vi håber kan udvikle en vores kommende midterforsvar. Knægten mangler selvfølgelig lidt rutine. Her kommer han!!!!!"

Joey Van den Berg, som er navnet på den nye spiller kommer ind af døren. Han er en lige smule genert og imens der bliver taget en masse billeder sætter han sig forsigtigt ned.

Joey Van den Berg er normal til lidt ældre mænd....

Om skiftet fra hollandsk til tysk fodbold siger Van den Berg:

"Det her skiftet bliver utrolig spændende. Jeg kan en lille smule tysk og jeg håber det gavner mig her i starten. Brian Lindahl har været nede at se mig en enkel gang og klubbens talentspejdere har været på plads om til flere gang så jeg er glad for den opmærksom hed. Derfor havde jeg ingen betækningstid da først klubben var blevet enige med Heerenveen"

Dieter tog ordet igen og klappede Van den Berg på skulderen. (måske har de allerede en meget tæt forhold ?). Journalisterne var naturligvis spændte på hvem der nu kom ind og Dieter sagde følgene om spilleren:

"Han er lige fyldt 18 år (26-12-2005) og jeg har aldrig set så ung spiller med så gode afleveringer. Han er en klasse for sig. Med sine kun 18 år, så er det naturligt at han forsat mangler en masse. Han mangler fysik og mere rolighed når han har bolden, vi vil bruge ham i denne halvsæson på vores U19 mandskab. Så det første stykke tid vil han ikke træne med vores første hold. Knægten skal også lige lære tysk. Heldigvis kan han engelsk"

Ind af døren kommer så en neger... de fremmødte journalister vidste slet ikke hvem den unge knægt var. Man kunne høre de hviskede til hinanden....

Den nye spiller var så Emanuel Sarki. En spiller som er kommet fra lyn i norge. 950.000 dkr kostede det unge talent. På engelsk sagde Sarki dette:

"Jeg har snakket med Brian Lindahl og han har fortalt at han vil satse på nogen unge spillere i fremtiden. Jeg vil gerne være en del af dette. Jeg har fået at vide at jeg starter på Bochums ungdoms hold for at få noget erfaring."

Sarki har skrevet kontrakt til 30.6.2009

Bochums sportshef, Dieter, nævnte til den fremmødte presse at der var store forventinger til de 2 knægte. Samtidig sagde han også at Bochum havde skrevet kontrakt med en tysk angriber fra sommeren 2006!

Jeg fik et kedeligt opkald fra Bönig. Han nævnte at han havde skrevet under med Aachen fra den kommende sæson. Jeg fortalte ham så at jeg stadigvæk vil bruge ham resten af sæsonen, med mindre jeg fandt en ny venstre back i januar måned.

Jeg fik heldigvis solgt min tjekkiske forsvarsspiller Drsek til Osnabrück for 3,25mill dkr. De gange han har fået chancen så har han skuffet, så det var lækkert at få lidt penge for ham.

Efter jeg fik at vide at Bönig smuttede til Aachen så får jeg at vide at Meichelbeck forlader os til fordel for Nürnberg. Det er virkelig et stort tab for klubben og det bliver svært at finde en erstatning. Meichelbeck smutter også i sommeren 2006 på en free transfer.

God debut til Sarki!
Jeg har valgt at smide 4-5 spillere ned på U19 mandskabet da de har 3 kampe her i januar. Den første var allerede den 8/1 og Sarki scorede kampens eneste mål da han 16 minutter inde i kampen scorede. Problemet ved at jeg rykker folk ned på U19 mandskabet er at de ikke træner med i de træningsprogrammer jeg har lavet.

Træningskamp (10/1-2006)
Bochum - AB

Peter Skov Jensen
China(C) - Martin E. Jensen - Meichelbeck - Bönig
Bechmann - Wosz - Imhof - Costa
Edu - Hille

Har en masse skader, 6 er ude på første holdet. Så derfor spiller jeg næsten med den normale midtbane.

Resultat: 3-1
4min: Costa (1-0)
39min: Christensen (1-1)
60min: Edu (2-1)
82min: Edu (3-1)

Der er den naturlige klasse forskel på de 2 hold. Ikke så meget at sige nå det kun er en træningskamp.

MOM: Edu 9-tal

Træningskamp (13/1-2006)
1860 Munchen - Bochum

Peter Skov Jensen
Bechmann - Wosz - Zdebel - Costa
Edu - Hille

Næsten samme hold som mod AB. Imhof får en pause og Zdebel kommer ind.

Resultat: 1-5
8min: Krontiris (1-0)
10min: Edu (1-1)
22min: Hille (1-2)
42min: Hille (1-3)
45min: Wosz (1-4)
84min: Wosz, pen (1-5)

Stensikker sejr. Håber ikke det er holdet 1860 Munchen vil starte med når ligaen går igang igen, for så ser det skidt ud!

MOM: Bechmann 9-tal

Bochums U19 hold vandt endnu engang. Sarki måtte desværre forlade banen med en skade. Inden da havde Westerhoff og Van Den Berg heldigvis scoret. Kampen endte 2-0 og Grote blev kåret til MOM.
U19 holdet ligger nu nummer 9 i gruppe 3. Det er kun de 2 seneste kampe der har været proffer med, så ganske fornuftigt.

Træningskamp (17/1-2006)
Bochum - Glostrup

Peter Skov Jensen
Edu - Hille

Igen er eneste ændring Imhof på midtbanen. Har faktisk ikke meget andet at ændre.

Resultat: 3-1
3min: Edu (1-0)
52min: Hille (2-0)
84min: Bechmann (3-0)
86min: Kornfelt, pen (3-1)

Hille er ikke nogen speciel god spiller, men har overrasket meget i disse træningskampe!

MOM: Costa 9-tal

Lidt dårligt nyt var at Edu et par dage efter kampen blev skadet under en vægtluftningsøvelse . Det betyder næsten en måneds pause. Pettersson er tilbage, men mon ikke også han skal blive skadet...

Jeg fik en fax hjem fra Italien, efter jeg har mistet Bönig har jeg haft mine kontakter rundt omkring i verden til at anbefale en ny venstre back. Han er transfer fri og vil ankomme til tyskland i juli. Hvem der er må i have tålmodighed til at få at vide!

Træningskamp (22/1-2006)
AGF - Bochum

Peter Skov Jensen
Mismovic - Hille

Colding er også kommet på skadeslisten. Så jeg har kun 4 udskiftere med. Det var ellers ikke meningen at de faste spillere skulle have så meget spilletid. Det er sådan set kun China, Martin E. Jensen og Hille der ikke er så meget faste spillere. Mine unge talenter hjælper jo U19 holdet.

Resultat: 1-2
17min: Hille (0-1)
80min: Frost (1-1)
87min: Mismovic (1-2)

AGF har været det bedste mandskab indtil videre. De kæmper godt for hinanden, bare ærgeligt de ikke gør det IRL.

MOM: Misimovic 9-tal

Træningskamp (27/1-2006)
Frem - Bochum

Duijnhoven
Czyszczon - Martin E. Jensen - Butscher - Höhle
Ucar - Imhof - Zajas - Pallas
Pettersson - Hille

Har rykket mit reserve mandskab op, for skal spille 2 dage efter i ligaen. Pettersson skal lige have 90 minutter i benene sammen med Ucar.

Resultat: 0-2
29min: Pettersson (0-1)
89min: Pettersson (0-2)

Faktisk elendig kamp for min side, eneste positive er Pettersson´s 2 kasser. Martin E. Jensen spillede også godt mod hans tidligere klub.

MOM: Ucar 9-tal

En optakt til forårs sæsonen hvor jeg vandt alle mine kampe. Det er godt nok kun træningskampe, men bedre at vinde dem end at tabe dem.

18.kamp
Bundesligaen (29/1-2006)
Unterhaching (15) - Bochum (1)

Peter Skov Jensen
Höhle - Maltritz - Meichelbeck - Bönig
Bechmann - Wosz(C) - Zdebel - Costa
Misimovic - Van Hout

Höhle bliver nød til at spille back med kun 82 %. Colding og China er begge skadet. Misimovic har endnu ikke lavet et ligamål, mest grundet skader. Jeg tror på det kommer i dag!

Resultat: 0-4
2min: Van Hout (0-1)
4min: Bechmann (0-2)
45min: Bechmann (0-3)
92min: Misimovic (0-4)

Så lykkes det sgu for Misimovic, med et mål i overtiden så satte han punktum for en rigtig god kamp. Bechmann var jo i verdensklasse og flere andre spillere var virkelig i særklasse. En god start på denne halv sæson!

MOM: Bechmann 10-tal

10 = Bechmann
9 = Wosz og Van Hout

8 = Skov Jensen, Bönig, Maltritz, Meichelbeck, Costa og Misimovic
7 = Höhle, Zdebel, Imhof, Ucar og Hille

Skader: Costa (Ude i 2-4 uger)

Bechmann, Wosz og Van Hout kom på ugens hold. Jeg fik solgt Butscher til Aachen for 400.000 på den sidste dag inden transfer vinduet lukkede.

Status over januar:

10/1-2006: Bochum - AB (Træningskamp) 3-1
13/1-2006: 1860 Munchen - Bochum (Træningskamp) 1-5
17/1-2006: Bochum - Glostrup (Træningskamp) 3-1
22/1-2006: AGF - Bochum (Træningskamp) 1-2
27/1-2006: Frem - Bochum (Træningskamp) 0-2
29/1-2006: Unterhaching - Bochum (Liga) 0-4

Træning:

+ (plus)
Meichelbeck (Taktik)
Ucar (Angrebsspil)
Westerhoff (Boldkontrol)

- (minus)
Colding (styrke)
China (styrke)
Grote (Angrebsspil)

Økonomi:
Et undskud på 11,56 mill dkr! Jeg kom til at nævne et underskud på 5mill sidste måned. Det var forkert. Det var på 11,23..!

Her til sidst får i lige et SS af Van Den Berg:

AFSTEMNING:
Som i kan se har jeg også smidt en afstemning op, ville være cool hvis i gad at stemme!

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

chelidze90
Gæst

« Svar #31: 28 Maj 2006, 21:24 »

Du får maksium point, men pengene fosser stadig ud, det skal du vist have rettet op på  Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #32: 28 Maj 2006, 21:29 »

"Joey Van den Berg er normal til lidt ældre mænd...." funny

Stille og rolig måned.. Thumbs Up

Gode køb Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

United-styrer
Gæst

« Svar #33: 28 Maj 2006, 21:33 »

Klasse funny

Det ser jo ret godt ud med undtagelse af økonomien Thumbs Up

Van Hout og Edu på toppen, så kører det...

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #34: 29 Maj 2006, 07:07 »

Jeg håber virkeligt også at de 2 kan udvikle sig til kommende Bundesliga stjerner, med den rette træning.

Ja pengene forsvinder hurtigt, somsagt ved jeg jo ikke helt præcis hvordan jeg kan få rettet det op. Bönig, som er den bedst betalte mister jeg jo til sommer. Til gengæld får jeg også tilgang af nogen spillere. Så min løn bliver nok lidt mere end den er nu, men forhåbenlig spiller jeg også i Bundesligaen hvor jeg regner med jeg tjener lidt flere penge!

Edu fungere skide godt som den frie angriber, men min plan var sådan set at spille med Edu på venstre, Van Hout som target og Misimovic som den frie. Men nu ser vi jo, jeg har haft sindsyg mange skader, som i nok kunne læse jer til i det offensive, så tror aldrig de 3 er klar på samme tid.

Nu skal man jo på arbejde igen, efter 4 dages fri, så i skal ikke forvente en update de nærmeste dage!

Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #35: 31 Maj 2006, 20:03 »

Så er vi jo kommet til februar! Der venter 4 kampe mod følgene modstandere:

5/2-2006: Bochum - Cottbus
10/2-2006: Siegen - Bochum
19/2-2006: Bochum - Fürth
24/2-2006: Dresden - Bochum

Indtil videre har jeg fået skrevet kontrakt med hele 7 nye spillere til den kommende sæson. Et par stykker af dem skal gå direkte ind på holdet da jeg mister nogen gode spillere. Meningen var at jeg meget gerne ville bygge mit hold op omkring dem der var, men svært når de forlader mig på en free transfer allerede i første sæson.

19.kamp
Bundesligaen (5/2-2006)
Bochum (1) - Cottbus (10)

Peter Skov Jensen
Colding(C) - Martin E. Jensen - Maltritz - Bönig
Bechmann - Wosz - Zdebel - Grote
Misimovic - Van Hout

Skader: Edu, Trojan og Costa.

Da Meichelbeck alligevel forlader os til sommer så kan jeg ligeså godt prøve Martin E. Jensen i nogen kampe også.

Resultat: 2-0
22min: Van Hout (1-0)
84min: Wosz (2-0)

MOM: Wosz 9-tal

9) Wosz
8) Martin E. Jensen, Maltritz, Grote, Van Hout
7) Peter Skov Jensen, Colding, Bönig, Bechmann, Zdebel, Misimovic, China, Hille, Pettersson

Igen er jeg uheldig, Misimovic må udgå efter kun 27 minutter. En forstrukket lyske gjor at han måtte forlade banen så tidlig. Det er ærgeligt at et talent som ham mister stortset en hel sæson på skader.
Jeg var total dominerende, godt nok havde Cottbus faktisk mest boldbesiddelse, men skabte kun 1 chance på 90minutter, jeg kom op på 20 hvor 10 ramte målet. Godt godt at se at både Martin E. Jensen og Grote spillede en god kamp. Wosz og Hille lagde op til de 2 mål.

20.kamp
Bundesligaen (10/2-2006)
Siegen (15) - Bochum (1)

Peter Skov Jensen
Bechmann - Wosz - Zdebel - Grote
Pettersson - Van Hout

Skader: Costa, Trojan, Edu og Misimovic (1-3 uger)

Pettersson erstatter bare Misimovic. Ellers ingen ændringer.

Resultat: 0-3
4min: Van Hout (0-1)
59min: Wosz (0-2)
61min: Van Hout (0-3)

MOM: Van Hout 9-tal

9) Van Hout, Maltritz
8) Pettersson, Wosz, Zdebel, Bechmann, Grote, Martin E.Jensen, Colding, Bönig
7) Peter Skov Jensen, Hille
6) Imhof, Navidkia

3. gang i træk jeg holdet nullet. Jeg er inde i en god periode hvor spillet fungere rigtig godt, og overraskende nok er det uden Edu i centrum. Det er ikke så meget andet at sige om kampen at jeg fik de 3 point uden problemer. Med dagens sejr betyder det at vi nu er 8 point foran 4.pladsen. Der mangler 14 kampe.

Spiller status efter 20 kampe:

Bechmann og Bönig er de 2 eneste spillere der har været med til at vinde alle 13 kampe i 2.bundesligaen. Wosz og Van Hout topper gennemsnitsbedømmel sen. 7,69 og 7,93.
Edu ligger nr 3 samlet på topscorerlisten. Han er noteret for 12 kasser hvor Arvidsson fra Rostock er på 13 kasser. Van Hout 9, Wosz 8 og Bechmann 6 mål.
Wosz har scoret 5 af hans 8 mål på straffespark. Wosz har lagt op til 9 mål og fører listen over 2.bundesliga. Bechmann har lavet 6 oplæg.
Claus Costa er faktisk den spiller der har fået flest gule kort, 5 ialt, ligesom Langeneke fra Ahlen.
Edu topper listen som flest kampens spiller, 6 ialt. Nr 2 på listen er Wosz, 3 MOM:
81 % af Zdebel´s afleveringer rammer en medspiller. Den bedste pasningspiller i 2.bundesligaen er Van Der Laan fra Paderborn. Han rammer 84%.
Van Hout rammer 64% af hans skud inden for rammen, det betyder en 4 plads, Bobic fører den med 66%.

21.kamp
Bundesligaen (19/2-2006)
Bochum (1) - Fürth (8)

Peter Skov Jensen
Bechmann - Wosz - Zdebel - Ucar
Pettersson - Van Hout

Skader: Edu, Grote, Imhof, Trojan og Misimovic

Grote er også blevet skadet, så højre kant spilleren Ucar, kommer hen i venstre side.

Resultat: 0-0

MOM: Martin E. Jensen 8-tal

8) Martin E. Jensen
7) Bönig, Maltritz, Zdebel, Wosz, Van Hout, Navidkia
6) Hille, Höhle, Pettersson, Bechmann, Ucar, Colding, Peter Skov Jensen

Det blev kun til 0-0 på hjemmebane mod en modstander som jeg burde vinder over. Wosz blev halvskadet og tog ingen chancer, så han blev udskiftet med Navidkia. Mine angribere, specielt Pettersson var ikke skarpe nok foran kassen og derfor kan man ikke scorer.

Det er tæt i toppen, jeg har 45 point. Aachen og Ahlen har hver 44 og på 4 pladsen kommer Freiburg med 37 point. Så lige nu ligger det godt til Achen, Ahlen og undertegnet.

Sarki bliver ved med at spille godt på klubbens U19 hold. Jeg glæder mig til at se ham i førsteholdstruppen. I 5 kampe har han scoret 3 mål og og har et gennemsnit på 8,00.

22.kamp
Bundesligaen (24/2-2006)
Dresden (7) - Bochum (1)

Peter Skov Jensen
Pettersson - Van Hout

Skader: Grote og Misimovic

Costa tilbage i startopstillingen. Ucar en tur på bænken. Trojan er for første gang i sæsonen med i truppen til kampen. Han starter selvfølgelig på bæken. Edu er ikke 100% endnu og må derfor vente lidt for at komme tilbage i kamp.

Resultat: 1-4
9min: Bröker (1-0)
32: Wosz (1-1)
49: Van Hout (1-2)
70: Pettersson (1-3)
85: Colding, pen (1-4)

MOM: Van Hout 9-tal

9) Zdebel og Van Hout
8) Peter Skov Jensen, Colding, Martin E. Jensen, Bechmann, Wosz
7) Gordon, Meichelbeck, Pettersson, Costa, Bönig
6) Trojan
5) Maltritz (!!!!!)

Maltritz spillede en rigtig skidt kamp, som den eneste. Ved ikke hvad der sker. Da jeg kom bagud 1-0 og efterfølgene var tæt på at komme bagud 2-0 så blev jeg nervøs. Heldigvis fik Wosz scoret på frispark og lige efter pausen fik Van Hout headet den i mål efter oplæg fra Costa. Efter da kom Van Hout i fokus, først ligger han op til Pettersson og 5 minutter før tid bliver der begået straffe mod ham hvor Colding scorer sikkert.

Sarki blev igen kåret til den bedste spiller da Bochum U19 slog Aue U19 med 1-0- 27 ud af 18 endte hos en medspiller og med 3 nøgleafleveringer. 3 skud blev det også til, alle 3 ramte målet. Efter min mening ligner han mere en offensive midtbanespiller end en defensiv.

I DFB-Pokalen er vi nået til kvartfinalen:

Köln 2 - Bayern Munchen
Leverkusen - Köln
Mainz - Schalke 04
Nürnberg - Hertha Berlin

Så er der ikke flere kampe tilbage i februar måned, i Marts måned venter en spændende kamp mod Aachen som ligger 2.

Status:

5/2-2006: Bochum - Cottbus 2-0
10/2-2006: Siegen - Bochum 3-0
19/2-2006: Bochum - Fürth 0-0
24/2-2006: Dresden - Bochum 1-4

Træning:

+
Navidkia (angrebsspil)
Trojan (dødbolde)
China (forsvarsspil)

-
Misimovic (angrebsspil)
Westerhoff (afslutninger)
Van Den Berg (angebsspil)

Økonomi:
Et sølle minus på 7,41 denne gang. Vi plejer ellers at ligge på omkring de 11 i underskud. Men der er nok købt nogen flere Van Hout trøjer efter en god måned.

Succes i Februar:
Van Hout blev kåret til den bedste spiller i 2.bundesliga. Samtidig kom Wosz ind på anden pladsen, så en rigtig god måned for nogen af Bochum spillerne.
« Seneste Redigering: 02 Jun 2006, 13:18 af BlaZZo » Logged

Velkommen til Hazard.

chelidze90
Gæst

« Svar #36: 31 Maj 2006, 20:10 »

Uhh, endnu en god måned Smiley

Kunne det være man kunne få ligastillingen at se næste måned Huh

United-styrer
Gæst

« Svar #37: 31 Maj 2006, 20:24 »

Det ser jo ikke så tosset ud, BlaZZo Smiley Fortsæt det gode arbejde Thumbs Up

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #38: 01 Jun 2006, 06:17 »

Når jeg kommer hjem fra arbejde senere så vil jeg lige smide et SS op af stillingen. Hvis der er andet i vil se, så skal i skrive det inden Wink

Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #39: 01 Jun 2006, 17:25 »

Her er stillingen inden den vigtige kamp mod Aachen!!!

Velkommen til Hazard.

United-styrer
Gæst

« Svar #40: 02 Jun 2006, 09:40 »

Damn, det var da godt nok tæt på trods af dine resultater. Så må du bare smadre Aachen jo Wink

Zone 43
Manager

« Svar #41: 02 Jun 2006, 11:12 »

Det er godt gået med to anfører til kampene Wink

Ellers ser det jo rigtig godt ud. Bundesligaen vogt jer Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #42: 02 Jun 2006, 13:22 »

Haha godt set Zone 43. Har jeg slet ikke lagt mærke til. Det burde være rettet nu.

Jeg regner stærkt med at der kommer en update iaften på et tidspunkt. Ellers gør det helt sikkert imorgen.

Ja United-Fan,  både Aahcen og Ahlen følger godt med, først skidt på titlen er jo den vigtige kamp mod Aachen. Målet er en oprykning, så top 3 ser fantastisk godt ud. Jeg håber dog at vinde ligaen!!

Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #43: 03 Jun 2006, 14:24 »

Så er vi jo kommet til Marts måned, og det er en vigtig måned. For her skal jeg møde 2. og 3. pladsen lige efter hinanden!

Kampprogram:

3/3-2006: Bochum - Aachen
12/3-2006: Ahlen - Bochum
19/3-2006: Bochum - Offenbach
27/3-2006: Aue - Bochum
31/3-2006: Bochum - Rostock

Som i kan se på overstående så venter der et par spændende kampe. Aachen(1), Ahlen(2) og Rostock(6) er nogen gode hold som på nuværende tidspunkt ligger godt med i toppen.

Kommentar inden topkampen mod Aachen:

Erik Meijer, topscorer i Aachen med 16 mål:
"Jeg forventer en rigtig stor kamp. Vi vil nok stå lidt længere tilbage på banen ind vi normal gør. Hvis nogen af vores vigtige spillere rammer topformen i netop kampen mod Bochum så tror jeg meget på en sejr, jeg vil ihvertfald gøre alt for at score på mine chancer."

Tommy Bechmann:
"Hvis vi kan vinde mod Aachen så er jeg næsten sikker på vi godt kan vinde 2.bundesligaen og jeg synes efterhånden også at vi har fortjent det. Vi spiller flot fodbold!!

23.kamp
Bundesligaen (3/3-2006)
Bochum (1) - Aachen (2)

Peter Skov Jensen
Colding(C) - China - Meichelbeck - Bönig
Edu - Van Hout

Skader: Maltritz og Grote

Jeg foretager 3 ændringer i forhold til sidste kamp. China og Meichelbeck kommer ind i center forsvaret, Edu bliver smidt op på toppen i stedet for Pettersson.

Resultat: 3-2
7min: Wosz (1-0)
20min: Van Hout (2-0)
36min: Sukalo (2-1)
57min: Edu (3-1)
60min: Noll (3-2)

MOM: Zdebel 9-tal

9) Zdebel, Edu
8) Peter Skov, Meichelbeck, China, Wosz, Van Hout
7) Pettersson, Bechmann, Costa, Colding

6) Ucar, Martin E Jensen, Bönig

En rigtig spændende kamp!! Det værste ved kampen var at de lige skulle score til 3-2 få minutter efter min scoring. Slutminutterne var virkelig irreterende at se højdepunkter fra. Aachen satte 4 mand på top de sidste 15 minutter og var gang på gang tæt på at scorer, jeg valgte så at smide Martin E Jensen ned og tage Edu så jeg havde 5 mand i forsvaret og heldigvis lykkes det at hive 3 point hjem i en vigtig kamp. Zdebel var virkelig god og kan blive en vigtig brik i slutningen af sæsonen med sine 32 år er han nemlig en rutineret mand.
Aachen fik rødt kort 5 minutter før tid, dommeren gav ialt 5 gule kort til Aachen og et direkte rødt. Costa var eneste Bochum mand som fik kort.

Paris-SG har haft en skandaløst sæson indtil videre, derfor har de fyret deres træner og ansat Michael Laudrup på en 3 årige kontrakt!

24.kamp
Bundesligaen (12/3-2006)
Ahlen(3) - Bochum (1)

Peter Skov Jensen
Colding(C) - China - Meichelbeck - Bönig
Edu - Van Hout

Skader: ingen

Jeg giver genvalg til alle 11 spillere. Ahlen er 5 point efter mig. Ahlen har kun tabt 1 kamp på hjemmebane hvor jeg har tabt 2 kampe på udebane.

Resultat: 1-0
19min: Langeneke, pen (1-0)

MOM: Costa 8-tal

8) Costa
7) Peter Skov, China, Bechmann, Wosz, Edu, Van Hout, Trojan, Misimovic, Pettersson
6) Zdebel, Meichelbeck, Colding, Bönig

Et meget skuffende resultat. Colding laver et dumt straffespark efter 19 minutter og det bliver afgørenden for kampen. Både Zdebel og Edu må udgå med skader lige inden halvleg. General en meget skidt kamp for alle spillere og i bund og grund fortjent sejr til Ahlen.

Brian Lindahl til en tysk avis:
"Det var så vores første nederlag i 15 kampe. Vi skulle tabe på et tidspunkt og det skulle altså være i dag. Der blev brændt mange chancer i kampen og ærgeligt at kampen skulle afgøres på et skide straffespark. Det jeg ser det største problem i er de skader vi fik. Zdebel er ude i 3-4 uger for et armbrud og Trojan er igen blevet skadet. Nu håbede jeg lige vi var fri for skader her i afslutningen af sæsonen. Zdebel skade er faktisk værre end nederlaget, for det overlever vi sgu nok"

25.kamp
Bundesligaen (19/3-2006)
Bochum (2) - Offenbach (13)

Peter Skov Jensen
Colding(C) - Martin E. Jensen - Meichelbeck - Bönig
Bechmann - Wosz - Gordon - Costa
Edu - Van Hout

Skader: Zdebel, Trojan og Maltritz

Efter at både Aachen og Ahlen vandt fredags kampen så er presset på mig. Gordon erstatter Zdebel på midtbanen!

Resultat: 2-2
7min: Menga (0-1)
32min: Van Hout (1-1)
59min: Edu (2-1)
84min: Bobic (2-2)

MOM: Van Hout 8-tal

8) Van Hout
7) Pettersson, Edu, Wosz, Gordon, Meichelbeck, Bönig
6) Peter Skov, Colding, Martin E Jensen, Costa, Bechmann, Grote, Misimovic

Meget ærgeligt at Bobic lige skal score til sidst, sad helt sikkert på kampen selvom spiller ikke havde deres bedste kamp. Zdebel og Maltritz mangler tydeligvis i hver sin kæde, ikke fordi Gordon er en dårlig spiller men rutinen manglede!

Edu til en tysk radio:
"Vi ligger forsat på første pladsen og kan selv afgøre det. Godt nok er der spæding! Vi har 52 point ligesom Ahlen og Aachen har 51 point. Til gengæld er der hele 10 point ned til Freiburg på 4.pladsen. Så jeg tror på oprykning. Vi har en masse svære kampe tilbage, til gengæld skal Ahlen og Aachen også møde hinanden den 16 april"

Bochums danske anfører Søren Colding svarede følgene på spørgsmålet om de havde fået gummiben:
"Så stopper vi sgu! Vi havde ikke tabt i 15 kampe i træk, vi taber mod nr 3 på udebane.. og derefter spiller uheldigt 2-2 hjemme. Jeg synes det er lige tidligt nok at sige noget som helst. Alle kan tabe på udebane, og specielt mod Ahlen. Jeg synes vi skal afvente lidt og se om nogen kampe"

26.kamp
Bundesligaen (27/3-2006)
Aue (12) - Bochum (2)

Peter Skov Jensen
Ucar - Wosz - Gordon - Costa
Edu - Van Hout

Skader: Zdebel, Trojan.

Bechmann får en pause på bænken og bliver erstattet af Ucar.

Resultat: 5-0
22min: Nagorny (1-0)
54min: Trehkopf (2-0)
61min: Trehkopf (3-0)
80min: Trehkopf (4-0)
88min: Curri, pen (5-0)

MOM: Trehkopf 10-tal (Aue)

6) Colding, Costa, Ucar, Wosz, Edu, Van Hout, Bechmann, Pettersson, Misimovic
5) Gordon, Martin E Jensen, Meichelbeck, Bönig
4) Peter Skov Jensen

For satan da!!!!! Virkelig en skod kamp. Jeg kunne havde været foran både 1-0 og 2-0! Edu brændte virkelig meget i denne kamp. I stedet for scorer Trehkopf 3 mål på direkte frispark uden chance for Peter Skov og selvfølgelig skal de også have et straffespark. Jeg kan ikke gøre så meget ved denne kamp, det er virkelig pinligt for holdet!

Jeg blev kaldt ind til bestyrelse formanden, selvom jeg har haft lidt svingene resultater i denne måned så var jeg ikke spor urolig. Det viste sig også at være en forlængelse af min kontrakt som var emnet. Min nuværende kontrakt udløb jo efter denne sæson.
Han tilbød mig:
182,500 dkr per måned
Til 2008 (2 år)
Løn: 6 mill om måneden (ikke meget)
Indkøb: 20 mill

Jeg havde også 2 andre muligheder, men valgte at takke ja til dette.

27.kamp
Bundesligaen (31/3-2006)
Bochum (2) - Rostock (5)

Peter Skov Jensen
Bechmann - Wosz - Sarki - Costa
Misimovic - Van Hout

Jeg vælger at give debut til min unge lille negerdreng Sarki. Misimovic er med i stedet for Edu og Bechmann is back på kanten!
Efter min nederlag på 5-0 til Aue så er jeg 3 point efter Ahlen!

Resultat: 2-2
16min: Van Hout (1-0)
35min: Sarki !!!! (2-0)
59min: Hartmann (2-1)
76min: Cardozo (2-2)

MOM: Sarki 9-tal

9) Sarki
8) Martin E Jensen, Costa, Misimovic
7) Peter Skov, Meichelbeck, Bechmann, Wosz, Van Hout,

6) Imhof, Edu, Colding, Bönig
5) Pettersson

Har ellers sejren inden for rækkevide, men noget går galt. Skuffende med 1 point kun. Sarki spillede dog en fantastisk kamp hvor han lagde op til et mål og scorede et selv.
Ahlen fik spillet 2-2 og Aachen. Se stillingen her:

Status:

3/3-2006: Bochum - Aachen 3-2
12/3-2006: Ahlen - Bochum 1-0
19/3-2006: Bochum - Offenbach 2-2
27/3-2006: Aue - Bochum 5-0
31/3-2006: Bochum - Rostock 2-2

En meget skidt måned hvor jeg kun hentede 5 ud af 15 point!

Træning:

+
Misimovic (dødbolde)
Gordon (boldkontrol)
Grote (angrebsspil)

-
Maltritz (afslutninger)
Van Den Berg (afslutninger)
Troetsel (dødbolde)

Økonomi:
Et tab på 4,57 blev det til. Nu er min balance gået for 85 mill til 15 mill... noget må der ske i den kommende sæson!
« Seneste Redigering: 03 Jun 2006, 14:28 af BlaZZo » Logged

Velkommen til Hazard.

chelidze90
Gæst

« Svar #44: 03 Jun 2006, 14:30 »

Ush, du fik smæk mod Aue Opstemt Men ellers en svingende måned, men økonomien skal nok blive bedre når/hvis du rykker op Smiley

Kan godt lide det du gør med spillerne efter kampen, med at du deler dem op i de forskellige kategorier  Thumbs Up

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010