home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  1 Bruger, 703 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Dansker klubben Bochum!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem scorer flest mål i resten af sæsonen ?
Christian Vieri
Filippo Inzaghi

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: Dansker klubben Bochum!  (Læst 14730 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Dansker klubben Bochum!
« Svar #75: 15 Jun 2006, 14:59 »

Rigtigt godt måned Thumbs Up Synd med 2-2 mod Bayern..

mht. afstemningen har jeg stemt på angrebet, da det, ifølge mig, er lidt for tyndt.

Held og lykke med de næste kamp Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #76: 18 Jun 2006, 20:48 »

Da jeg føler da ikke er så mange der læser denne blog har jeg valgt ikke at skrive så meget som før. Nu er der mere kolde facts og ikke så overdrevet meget skriveri!

3.november
Rygter om ny angriber....
I den seneste tid har der været snak om at Bochum skal ud og købe en ny rutineret angriber som kan lave de nødvendige mål for oprykkerklubben. Det er ikke fordi at Bochum har haft de store problemer med at scorer. Edu har lavet 7 mål, Van Hout 3 og Auer 2 kasser. Det siges dog at manager Brian Lindahl vil have en mere rutineret mand i front som samtidig kan lære fra sig. The Bild har set på hvilke angribere der kan være på tale:
1) Sonny Anderson (Roma)
2) Christian Vieri (Milan)
3) Fillipo Inzaghi (Milan)
4) James Beattie (Everton)
5) Hernan Crespo (Chelsea)

I følge vores kilder er der tale om en af disse skulle være tæt på et skifte per 1.januar 2007!

4.november
Frankfurt (18) - Bochum (8)
Kamp: 13 i Bundesligaen

En kamp der meget gerne skal vindes hvis jeg vil have lidt luft til de nederste pladser. Costa går ind på venstre kanten og Bechmann er tilbage efter hans skade. Costa skal vise noget hvis han gerne vil have en ny kontrakt.
1.Havleg:
Netop Costa finder Misimovic med en flot aflevering i dybden. Misimovic sparker den sikkert ind til 0-1. Efter 19 minutter er der opdækningsproblemer og Franfurt kan via stolpen reducere til 1-1.
Spillerne er lidt rystet, Frankfurt rammer overlæggeren lige efter med et flot og hårdt langskud. 10 minutter efter får Van Hout en god stikning af Sarki og Van Hout kan scorer sit 4 sæsonmål.
Der var 7 minutter til halvleg, så gik det amok! Frankfurt scorede i det 38 minut, Misimovic til 2-3 i det 40 minut og på et langskud kunne Jones gøre det til 3-3!
Pausestilling: 3-3
2.Halvleg:
Der skete ikke meget, et par gode chancer til begge hold.
Slutresultat: 3-3

Bochum: Misimovic (2) og Van Hout (1)

8.november
Talentspejder stopper i Bochum!
Bochums danske manager Brian Lindahl fik også sin gode ven, Hans Bruun Larsen med da Hr. Lindahl startede for 1½ år siden. Nu har Hans Bruun så valgt at trække sig tilbage efter sæsonen og Bochum skal finde en ny talentspejder, om det bliver en dansker må tiden vise.

11.november
Tysk sejr - interrese fra Skotland!
Tyskland vandt helt sikkert deres kamp mod Aserbadjsjan med hele 4-0. Kevin Kuranyi stod for 3 mål og Fc Køln angriberen, Podolski for et mål. Tyskland spillede en stor kamp hvor der blev skabt 25 chancer på mål. Aserbadjsjan havde ikke et eneste forsøg...
Der skulle efter hvad rygterne fortæller være interrese for skotland på Bochums farlige venstre kant spiller, Trojan. Det er mesterne fra Rangers der har sat en spejder til tyskland for at følge Trojan i træningen og i kampen mod Schalke 04.

15.november
Tyskland vandt - Dortmund køber angriber
Med en 3-0 sejr over Albanien har tyskland lagt sig i spidsen af gruppe 5. Danmark har spillet en kamp mindre og ligger 5, 7 point efter tyskland, så de skal til at tage sig sammen hvis de skal med til EM i Østrig / Schwiz.
Den nuværende 7.plads i Bundesligaen, Borussia Dortmund har valgt at forstærke angrebet når transfer vinduet åbner igen til januar. Det er Argentinske Hernan Crespo der er tilovers i Chelsea og af den lette sum på 9,5mill dkr så skal han være makker med 2,02 cm lange Jan Koller.

19.november
Bochum (10) - Schalke 04 (4)
Kamp: 14 i Bundesligaen

Pieri er desværre skadet og jeg bliver derfor nød til at smide Benschneider derud. I stedet for spiller Maltritz og Diatta centralt, Troetsel højre back. Wosz er forsat skadet på midtbane så Sarki står for den offensive del.
Forventning: Lillle nederlag

Pausestilling: 2-1 (Edu 15, Edu 40)
Fuldtid: 3-2 (Edu 93)
MOM: Edu 10-tal
Tilskueretal: 32.622

En rigtig fed sejr der, Zaza tog den ene bold efter den anden og holdte os inde i kampen. Edu viser storform med hans 3 kasser. Diatta vandt alt i hovedspillet mod Kevin Kuranyi. Så en skøn sejr hvor jeg nu ligger 8. Desværre blev Maltritz skadet og vil være ude i 3-4 uger.

21. november
Vander vil væk..!
Reserve målmanden Christian Vander, som ellers var tiltænkt en fast plads i målet er blevet utilfreds og vil væk fra klubben.
"Jeg føler jeg er god nok til at spille fast for en bundesliga klub. Jeg er 28 år og det er nu jeg skal være fast mand. Jeg har det ellers rigtig godt i Bochum og det er ærgeligt hvis det betyder jeg skal forlade klubben. Det bedste ville være hvis vi kunne finde en løsning på det"
Vander har kontrakt til 2010.

25.november
Hannover (6) - Bochum (8)
Kamp: 15 i Bundesligaen

Joey Van Den Berg bliver smidt ind i midterforsvaret sammen med Diatta. Dario Gonzalez kan få debut i dag hvis han kommer ind.

Pausestilling: 2-1 (Zdebel 8)
Fuldtid: 3-2 (Van Hout 51)
MOM: Hashemian 9-tal
Tilskueretal: 48144

Et ærgeligt nederlag. specielt fordi Van Hout brændte et straffespark i det 87 minut.Faktisk en meget lige kamp hvor jeg desværre ikke havde heldet med mig.

29. November
Skader i Bochum!
Bochum er ikke heldige for tiden. De er rigtig hårdt ramt i forsvaret hvor Martin E.Jensen, Van Den Berg, Pieri og Maltritz er ude med skader. Det kan betyde at den tidligere anfører i Bochum, Søren Colding skal have spilletid når man skal møde Duisburg. Rune Hansen er blev kaldt op fra reserve holdet for at være med i brutto truppen.

1. December
Træningen! - Bochum køber svensker
Zdebel og Adado er blevet rost for deres boldomgang til træning. De virker meget sikker og finder altid de rigtige løsninger. Bechmann har vist stor fremgang i det offensive spil.
Både Wosz og Grote har været meget skadet og det er gået ud over træningen. Desunden er Keser også gået lidt ned.

19 årige Niklas Bengtsson, som har spillet U19 kampe for Sverige er hentet til Bochum på en free transfer. Talentspejder, Uwe Leifeld siger:
"Vi så allerede på Niklas for et år siden. For 6 måneder siden kunne vi så få Niklas på en free transfer her til december. Jeg anbefaldede Brian Lindahl at hente ham så han kunne styrke vores bredde lidt. Han er rimelig god i hovedspillet og er god til at takle. Han spiller i det centraleforsvar og kan, hvis det bliver nødvendigt også spille på de 2 backer"
Niklas Bengtsson har fået nr 38.

3.december
Bochum (9) - Duisburg (12)
Kamp: 16 i Bundesligaen

Med en masse skader i bagkæden ser den således ud: Benschneider - Rune Hansen - Diatta - Troetsel. Nyindkøbte Bengtsson er med på bænken.

Pausestilling: 0-1
Fuldtid: 0-1
MOM: Lavric 8-tal
Tilskuere: 23473

Det var en fejl fra Rune Hansen der var skyld i målet. Han spille spille den ud til Troetsel, ind imellem kommer en angriber og han kan sikkert scorer. Jeg prøvede at skifte om til en 3-5-2 hvor Misimovic kom ind på den offensive plads og Hansen røg ud. Desværre fik jeg ikke de nødvendige chancer for at komme tilbage i kampen.

9.december
Gladbach (3) - Bochum (10)
Kamp: 17 i Bundesligaen

Jeg har valgte at skifte Rune Hansen og Hleb ud til fordel for Bengtsson og Bechmann.

Pausestilling: 2-0
Fuldtid: 2-1 (Wosz 84)
MOM: Sonck  8-tal

Jeg er total uheldig, rammer stolpen 2 gange efter Gladbach er kommet foran 1-0. En fin debut til Bengtsson. Det ser ud til jeg havner omkring midten når spillerne går på vinterferie.

10. december
Bengtsson utilfreds efter ros!
Da manager Brian Lindahl roste Niklas for hans udmærkede kamp for Bochum da de mødte Gladbach. Lindahl roste ham og sagde:
Han spillede en god kamp og jeg er sikker på at han bliver bedre og bedre jo mere han spiller"
Efterfølgene kom Niklas ud og sagde:
"Jeg har kun været her i små 2 uger og jeg føler allerede at der er et enormt pres på mig. Jeg er kommet her for at udvikle mig og senere hen komme på holdet. Jeg er selvfølgelig stolt over rosen, men samtidig også bekymret over presset"

13. december
Argentiner på vej...
Bochum har kun en rigtig venstre back i 1.holdstruppen og det er Pieri. Når han er skadet så bliver Bochum nød til at bruge den 2meter lange Benschneider derude. Derfor siges der at Bochum har været i Argentina for at forhandle en kontrakt med Leonardo Baroni fra Ferror. Han betegnes som en god pasning spiller der har gode indlæg. Han er 24 år.

16.december
Ahlen (13) - Bochum (10)
Kamp: 18 i Bundesligaen

Sidste kamp i bundesligaen inden vi skal have vinterpause og altså snart ind i et nyt år. Modstanderen er oprykerne fra Ahlen som jeg burde have 3 point mod. Jeg vælger at smide Vander ind på kassen her i den sidste kamp.

Pausen: 2-2 (Bechmann 3, Van Hout 28,
Fuldtid: 2-6 (Sarki 70, Hleb 80, Auer 85, Van Hout 90)

MOM: Van Hout 10-tal

Ny rekord i flest scorende mål i en kamp. Det var rart at gå på vinterferie med en rigtig storsejr. Der er nu 13 point ned til Frankfurt på 16. pladsen og 20 point op til Bayern på 1.pladsen. Jeg ligger på en 10 plads.

30. december 2006
Transfer status!
Det kommende transfer vindue åbner snart og vi ved allerede nu at Bochum har hentet en rutineret angriber. Hvem det er vides endnu ikke. Ydermere går der rygter om at Bochum er ved at hente en venstre back og en defensiv midtbane som skal erstatte Zdebel når han skal stoppe. Der går også nogen rygter, som vi har for kilder indenfor Bochum at der forventes at der skal sælges 1, måske 2 spillere.

Hvem der muligvis bliver købt kan i læse i næste del!

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

chelidze90
Gæst

« Svar #77: 18 Jun 2006, 20:52 »

Nogle ganske gode måneder, Bliver spændende at se hvem denne andgriber er, og om han kan lave din mål du ønsker Smiley
« Seneste Redigering: 18 Jun 2006, 20:55 af chelidze90 » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #78: 18 Jun 2006, 20:56 »

Fornuftigt måned.. Spænende bliver det også at se hvem den kommende bomber bliver Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Dusty78DK
Manager

« Svar #79: 18 Jun 2006, 21:19 »

Du er på vej i den rigtige retning. Om et par sæsoner er du sikkert med oppe og spille om europæiske pladser.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #80: 19 Jun 2006, 06:47 »

Ja det ser da fornuftigt ud og jeg håber også med lidt helt og stabilitet her i anden halvdel af sæsonen at jeg muligvis kan få en Toto Cup plads! Det der vel en 6-7-8 plads deromkring der giver det. SÅ det kunne være fedt nok at få nogen europæriske kampe til den nye sæson!

Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #81: 19 Jun 2006, 19:39 »

31 december 2006
Zdebel og Wosz forlænger
Bochum har givet den polske midtbane jernmand, Thomas Zdebel, en nytårsgave da de har valgt at forlænge med ham til 2008. Hans kontrakt udløb om 6 måneder og kunne frit skifte til et andet hold til sommer. Så Zdebel har 1½ tilbage i Bochum trøjen, han er 33 år.
Godt nok har Wosz trukket sig tilbage når sæsonen slutter til sommer, jeg har valgt at forlænge med ham til 2008 så han bliver spillende asst manager.

1. januar 2007
Vi er gået ind i et nyt år og den første træningsmeddelse er kommet. Wosz, Grote og Keser har fået ros. Til gengæld er Sarki, Pieri og Pettersson gået lidt tilbage.

Italiensk duo til Bochum!

Bochum har valgt at købe 2 rutinerede angribere til at få dem op ved Uefa Cup pladserne. Brian Lindahl fortæller:

"Vi har forstærket os med 2 meget spændende navne. Christian Vieri og Filippo Inzaghi er begge hentet i Milan hvor der slet ikke var plads til dem. Vi har brug for alt den rutine vi kan få og her er de 2 en meget vigtig brik i resten af sæsonen"
Christian Vieri i Bochum til 2008
Filippo Inzaghi i Bochum til 2008

Christian Vieri:
"Da både Filippo og jeg fik chancen for at komme her til tyskland var vi slet ikke i tvivl. Mr.Lindahl havde set at der ikke var plads til os i Milan. Han tog ned til os i starten af november og vi fik talt tingene igennem. Jeg glæder mig meget til vi skal starte op igen med kampe"

Filippo Inzaghi:
"Et spændende skifte til tysk fodbold. Vi begge er ved at være op i alderen og vi vil gøre alt for at Bochum kan ende i top 7-8 og dermed få en Europa cup plads til næste sæson. Vieri og jeg vil blive et farligt angreb i bundesligaen"

Samlet pris for de to: 3,0 Mill dkr

2. januar - 2007
Flere indkøb på vej... ?
Ikke nok med at Bochum har købt Vieri og Inzaghi så meldes der også en centralt midtbanespiller på vej til klubben. Spilleren betegnes som "en god pasningspiller som virkelig kan gå til den. En god mand at have på ethver fodboldhold"

EDIT: Der er afstemning om hvem der laver flest kasser af de 2 nye!
« Seneste Redigering: 19 Jun 2006, 19:42 af BlaZZo » Logged

Velkommen til Hazard.

Zone 43
Manager

« Svar #82: 19 Jun 2006, 19:45 »

Dejlige køb, man må da håbe de stadig har masser af mål i bentøjet Smiley

- Daniel Agger.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #83: 24 Jun 2006, 20:51 »

5. januar - 2007
Svensk landsholdspiller til Bochum!
Med 60 landskampe for Sverige og fast mand hos dem under både VM i 2006 og de efterfølgene EM kval kampe så har FC Københavns midtbanestyrmand valgt at flytte sydpå. Tobias Linderoth var ikke lige den spiller som Ståle Solbakken havde brug for. Så det blev til en transfer på godt 4 mill.

Brian Lindahl om købet:
"Jeg har længe godt ville have Tobias. Jeg ser ham som den perfekte spiller til at tage overfor Zdebel. Allerede under VM i tyskland tog jeg kontrakt til Niels Christian Holmstrøm i FCK. De ville have hele 44 millioner for ham dengang, de var meget grådige...
Jeg ville så se tiden an og da jeg så at Tobias var rykket ned på deres anden hold slog jeg til og vi blev hurtig enige om en pris. Tobias er jo kun 27 år og har mange år i sig endnu. Vi har skrevet en 3½ årige kontrakt i første omgang. Han har fået trøjenummer 6"

Linderoth:
"Det var rart at komme væk fra FC København. I de 2½ år jeg var der fik jeg kun 33 kampe og følte mig aldrig rigtig hjemme. Det er rart at Jürgen Pettersson og en masse danskere er her i forvejen. Det her skal nok bliver godt! Jeg glæder mig som et lille barn for at få min debut"

7. januar - 2007
Kåringer fra UEFA

Årets målmand:
1) Casillas
2) Cech
3) Robinson

Årets forsvar:
1) John Terry
2) Lucio
3) Ashley Cole

Årets midtbane:
1) Ballack
2) Robben
3) Xavi

Årets angriber:
1) Owen
2) Ibrahimovic
3) Trezeguet

19. januar - 2007
Bochum - Dortmund
Træningskamp

Jeg vil i denne træningskamp op til ligaen begynder prøve Vieri og Inzaghi på toppen.

Pause: 1-0 (Inzaghi,24)
Fuldtid: 2-0 (Grote,65)

MOM: Karim Zaza 9-tal

Dortmund havde både alt spillet og chancerne men speciel Koller oppe foran var uskarp og samtidig stod Karim en rigtig god kamp. Inzaghi slog til på et flot aflevering af Edu og senere hen kunne Grote scorer på et hovedstød efter indlæg af Misimovic. Edu startede på den centrale midtbane sammen med Linderoth. Der skulle være plads til både Vieri og Inzaghi.

23. januar - 2007
Gladbach har vist interrese for Trojan og er kommet med et tilbud. Jeg har næsten accepteret det. Forhandlingerne er forsat igang og med lidt kan alt ordnes inden transfer vinduet lukker den 1.feb. Jeg føler jeg godt kan undvære Trojan selvom han er en af mine bedre spillere. Både Costa og Grote står på spring på venstre kanten og Edu kan også spille der.

28. januar - 2007
Bochum(11) - Hertha Berlin (9)
Kamp: 19 i Bundesligaen

Vieri og Inzaghi får debut i angrebet, Edu bliver rykket ned på den centrale midtbane og Van Hout på bænken.

Pause: 0-2
Fuldtid: 1-2 (Misimovic, 67)

MOM: Pellatz (Hertha) 9-tal

En meget skidt kamp. Selvom chancerne var der fungerede spillet ikke optimalt og det betød så nederlag mod Berlin. Polske Wichniarek scorede begge mål for Hertha Berlin.

30. januar - 2007
Rune Hansen udlejet
Den danske forsvarspiller som er backupspiller for Bochum har skrevet under på en lejeaftale med den hollandske klub, Heracles.

1. februar - 2007
Transfer vinduet er nu lukket og indkøb i vinterpausen blev:
Tobias Linderoth
Christian Vieri
Filippo Inzaghi
Samlet Pris: 7 millioner dkr
Der blev ingen spillere solgt. Trojan var tæt på at skrive under med Gladbach men valgte at blive i Bochum da grundlønen var bedre.

3. februar - 2007
HSV (9) - Bochum (11)
Kamp: 20 i bundesligaen

Både Karim Zaza og Zdebel er ude med skade og bliver erstattet af Vander og Linderoth.

Pause: 3-0
Fuldtid: 3-2 (Selvmål 53 og Misimovic 75)

MOM: Cavenaghi (HSV) 9-tal

Synes ellers det er en udmærket kamp, HSV er bare utrolig skarpe i første halvleg hvor de scorer på alt hvad de rammer. Det var meget bedre med Van Hout og Inzaghi på toppen.

8. februar - 2007
Brian Lindahl på vej væk ?
I den seneste tid har det ikke kørt så godt for de nyoprykkede Bochum og det har sat rygterne igang om et træner skifte. I følge vores kilder er Brian Lindahl muligvis på vej til Italien hvor Palermo er en mulighed for danskeren som har vundet 28 kampe ud af 59 mulige for Bochum. Bochum er på en nuværende 11 plads.

10. februar - 2007
Bochum (11) - Werder Bremen (2)
Kamp: 21 i bundesligaen

Jeg har ændret lidt på det offensive. Edu er igang kommet helt frem sammen med Inzaghi. Hleb har så fået den offensive midtbane og det har givet plads til Bechmann på højre kanten.

Pause: 0-0
Fuldtid: 0-1

MOM: Schulz 9-tal (Werder)

For satan! Det er vildt irreterende jeg ikke må vinde! Sad total på kampen og det er sgu svært at få scoret når Edu, Inzaghi og senere i kampen Vieri ikke gider at scorer. Det ser ud til jeg må ændre voldsomt på holdet til næste kamp. Nu har jeg tabt de seneste 3 kampe i ligaen...

13. februar - 2007
Fondsbørsmeddelse!
Brian Lindahl udtaler:
"Der har været nogen rygter på det seneste at jeg vil forlade Bochum til fordel for Italienske Palermo. Rygtet har overhoved ikke noget på sig. Jeg har kontrakt med Bochum til 2008 og vil meget gerne fortsætte her. Indtil videre har indkøbene af Vieri og Inzahgi ikke haft den helt store indflydelse. Jeg har heletiden følt at der skal bruges rutineret kræfter hvis vi skal blive oppe. Mit hold skal bestå af ungdom og rutine ikke kun ældre spillere. Jeg er glad for at være i Bochum og selvom vi ikke har fået den bedste start så håber jeg på jeres support"

18. februar - 2007
Dortmund (9) - Bochum (11)
Kamp: 22 i bundesligaen

Har lavet et par små ændringer. Misimovic og Vieri starter på toppen. Trojan er tilbage på venstre kanten.

Fuldtid: 2-1 (Inzaghi 58)

MOM: Hleb 8-tal

Igen en fin kamp, har bare ikke heldet til at lukke kampen efter jeg kom foran. Der mangler et eller andet på holdet, men kan ikke rigtig se hvad. Dortmund var slet ikke gode og jeg føler mig snydt for ihvert fald 1 point. Inzaghi fik scoret hans første kasse, det ser desværre sort ud for at få en plads i europa.

25. februar - 2007
Bochum (12) - Bielefield (15)
Kamp: 23 i bundesligaen

En kamp som jeg skal vinde. Denne gang har jeg smidt Wosz og Zdebel ind på midtbanen, Hleb på højre kanten og Auer frem på toppen sammen med Misimovic. Så det er nogen af de gode gamle Bochum folk der skal gøre forskellen.

Pause: 1-1 (Misimovic 28)
Fuldtid: 1-1

MOM: Misimovic 8-tal

Endnu engang et skuffende resultat. Godt nok fik jeg da 1 point, spillet fungerede ikke sådan rigtigt. Det eneste jeg kan være tilfreds med i denne halvdel af sæsonen er stortset Misimovic. Trojan har ikke rigtig fået gang i hans spil på venstre kanten og Vander er ikke stabil nok i målet når Zaza nu er skadet.

26. februar - 2007
Nye spillere i truppen!
Efter Bochums dårlige start på forårs sæsonen så har manager Brian Lindahl valgt at tage nogen fra reserve holdet op på første holdet. De nye i første holdstruppen er:
Martin Zhekov 18 år og Paul Adado på 23 år.
Brian Lindahl:
"Zhekov er en meget ung spiller som kan spille alle de offensive pladser i det defensive. Adado er mere en defensiv midtbane som er god til at rydde op. Jeg håber de 2 kan give lidt ekstra så holdet kan tage sig sammen og vinde nogen kampe"

3. marts - 2007
Kaiserslautern (17) - Bochum (11)
Kamp: 24 i bundesligaen

Både Adado og Zhekov får debut på den centrale midtbane.

Pause: 2-2 (Misimovic 19 og 26)
Fuldtid: 4-3 (Zhekov 49)

MOM: Skela (Kaiser) 8-tal

Jeg må bare ikke vinde.. ligemeget hvad fanden jeg gør så skal de bare scorer på deres chancer. Maltritz laver selvmål til 3-3 så jeg har bestemt heller ikke heldet med mig. Jeg glæder mig til at Zaza er tilbage på 100%! Med alle disse nederlag er jeg på vej ned til nedrykningspladsern e. Købene af Vieri og Inzaghi har endnu ikke vist sig som noget posetivt.

Her er stillingen af ligaen, som i se er det sket et eller andet med holdet efter vinterpausen. Har i et godt råd til at jeg kan vende mine nederlag til sejr eller en forklaring på hvad der er sket så kunne det være interresant at høre om den. Så bare kom med en kommentar!

Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #84: 01 Jul 2006, 11:27 »

4. marts - 2007
Misimovic småskadet
Under træningen er Bochums i øjeblikkets bedste angriber ude med et trælår. Bochum har det slemt nok i forvejen og hvis man også skal undvære Misimovic så bliver det ekstra svært.

11. marts - 2007
Bochum (13) - Aachen (18)
Kamp: 25 i bundesligaen

Zaza er tilbage på målmandsposten i stedet for Vander. Inzaghi på toppen i stedet for Auer.

Pause: 0-1
Fuldtid: 2-1 (Misimovic 55, Sarki 75)

MOM: Maltritz 8-tal

Så lykkes det! Sarki kom ind og fik sat den velfortjente sejr på plads efter et hjørnespark. Unge Troetsel dummede sig allerede efter 5 minutter da han mistede bolden til Rösler som gik ned og scorede. Misimovic fortsætter hans gode stime og Zaza fik comeback med en vigtig sejr.

17. marts - 2007
Nürnberg (13) - Bochum (12)
Kamp: 26 i bundesligaen

Igen en vigtig kamp i midten af tabellen. Troetsel har haft en del dårlige kampe så Benschneider kommer ind i midterforsvaret sammen med Maltritz.

Pause: 0-1 (Vieri 12)
Fuldtid: 1-2 (Inzaghi 81)

MOM: Maltritz 8-tal

Så slog begge mine nyindkøb til. Vieri fik chancen fra starten og scorede og Inzaghi kom ind i anden halvleg og scorede, bedre kan det ikke blive. En helt fortjent sejr og nu er der vundet 2 kampe i træk.

22. marts - 2007
Trojan på vej til fransk fodbold ?
Lille fra den bedste franske liga har vist interrese for den 24 årige tjekke, Filip Trojan. En del skader har bragt ham ud af de fleste kampe i dette forår. En talsmand siger:
"Det er korrekt at vi ser på marked efter en venstre kant spiller, om det bliver Trojan er endnu uklaret"

31.marts - 2007
Bochum (11) - Leverkusen (10)
Kamp: 27 i bundesligaen

Denne gang starter Inzaghi inde, ellers ikke nogen ændringer.

Pause: 3-2 (Inzaghi 8 & 42 - Misimovic 22)
Fuldtid: 4-4 (Misimovic 76)

En fantastisk fed kamp for de 31.755 tilskuere der dukkede op på Ruhrstadion. Der var gang i målfesten som i kan se og Zaza tog endda et straffe fra Berbatov ligesom i sidste opgør. Kampen var meget lige og uafgjort var et fair resultat. Mit "nye" angrebspar i Inzaghi og Misimovic viste klassespil sammen og det ser ud til de forsætter sammen resten af foråret på toppen.

1.april - 2007
Månedens spiller
Det tyske forbund har kåret månedens spiller og månedens bedste mål. Misimovic kom ind på anden pladsen begge steder. Det var det ene mål mod Leverkusen der var nok for at komme nr 2.
Misimovic udtaler:
"Jeg er meget glad for min personlige succes i øjeblikket. Vi har været inde i en meget skidt periode med Bochum, dog har de seneste 3 kampe givet 7 point. Jeg håber bare på vi kan komme i top 10"

7.april - 2007
Bochum (11) - Leverkusen (1)
Kamp: 28 i bundesligaen

Så er det mod ligaens førerhold. Sidste gang endte den 2-2 på Allianz-Arena. Faktisk er de 2 seneste kampe mod mægtige Bayern endt uafgjort.

Pause: 2-2 (Zhekov 14 - Inzahgi 45)
Fuldtid: 2-3

MOM: Demichelis 8-tal (Bayern)

Meget ærgeligt at Makaay skal scorer i kampens 88 minut på et dumt boldtab af Misimovic. Bevares, Bayern havde da fortjent at vinde men det er mere måden det sker på. Inzaghi fik scoret igen og unge Zhekov er ved at få hans gennembrud. Zdebel lagde op til begge mål. En godkendt kamp med et meget skuffende resultat!

10.april - 2007
Dansk målmand på vej til Bochum ?
Peter Skov Jensen forlader Bochum til sommer og da Vander ikke har spillet op til det han kan forventes det at han bliver solgt. Det ventes at Keser kommer op på første holdet. Det vil sige at Bochum har 2 målmænd til næste sæson, rygterne er gået igang omkring en ny keeper og han skulle også være dansk. Stephan Andersen fra Charlton er nævnt og Brøndby keeperen Casper Ankergren...

14.april - 2007
Stuttgart (4) - Bochum (11)
Kamp: 29 i bundesligaen

Ikke nogen ændringer i forhold til kampen mod Bayern. Jeg synes de spillede og kæmpede godt nok til at få genvalg.

Fuldtid: 0-1 (Bechmann 88)

MOM: Diatta 9-tal

Fuldstændigt sindsygt at jeg kan vinde denne kamp. Hleb fik et rødt kort efter 57 minutter og Stuttgart havde hele 22 chancer og jeg havde kun 6. Alligevel var det indskiftet Bechmann der satte hoved på i de sidste minutter. Vieri var manden bag oplægget.
Forsvarret stod for engangs skyld godt og det var kun 3. gang i ligaen målet blev holdt rent.

16.april - 2007
Karim Zaza, Diatta og Pieri kom på ugens hold efter en god kamp. Pieri siger:
"Jeg har haft lidt svært ved spillestilen her i tyskland og jeg er sikker på det kun kan blive bedre. Jeg er først lige begyndt at lære tysk, så jeg glæder mig til efter sommerferien hvor jeg burde være mere inde i det tyske"

17.april - 2007
Igen er Trojan blevet utilfreds. Han er utilfreds med mig fordi jeg har tilbydt ham til andre klubber. Han vil nødig forlade klubben siger han.
Auer er også utilfreds fordi han ikke får så meget spilletid. Jeg vil meget gerne leje ham ud, men indtil videre er der ingen tilbud kommet.

18.april - 2007
Lille har budt 25mill på Trojan og jeg har valgt at acceptere. Trojan og hans agent er rejst til frankrig for at forhandle en kontrakt på plads.

Champions League semifinaler:
Barcelona - Inter 0-2
Bayern Munchen - Real Madrid 3-0

Ser ud til at dettes års Champions League finale bliver uden spansk deltagelse...

19.april - 2007
Torsdag

I dette års Uefa Cup har tyskland heldigvis en klub med i semifinalen. Det er Schalke 04 der skal redde den tyske ære.

Schalke - Ajax 2-0
Sporting - Newcastle 1-2

Trojan skifter til Lille for 25mill dkr

Pressemeddelse fra Bochum - Brian Lindahl:
"Jeg er netop hjem hjem fra Schalke 04 og vil første ønske dem tillykke med sejren. Jeg fik et telefonopkald fra selveste Trojan. Han fortalte mig at de var blevet enige med Lille om et skifte per 1.Juli 2007.
Jeg vil gerne takke Trojan for hans tid i klubben og ønsker ham held og lykke i det franske"

Filip Trojan til Bochums hjemmeside:
"Jeg vil takke alle klubbens fans for en fantastisk støtte. Jeg har været meget skadet de seneste par sæsoner og jeg håber i har været tilfredse med mit spil selvom der ikke har været så mange kampe. Jeg fik jo kun 5 kampe da klubben rykkede op i Bundesligaen, iår har jeg tilgengæld fået en hel del mere.
Jeg følte alligevel det var tid til at prøve noget nyt, jeg har været i tyskland de seneste 6 år og et skifte til Lille ser jeg som en mulighed for at prøve noget nyt fodboldmæssigt men også lærerigt rent personligt. Her til sidst ønsker jeg klubben, fans og sponsorer en rigtig god fremtid"

22.april - 2007 (Søndag)
Bochum (11) - Frankfurt (17)
Kamp: 30 i bundesligaen

Kravet er helt sikkert en sejr her. Vi møder en der er til nedrykning og hvis jeg vil beholde min 11 plads så skal jeg vinde.
Da Trojan alligevel skifter til Lille har jeg valgt at bruge Grote på venstre kanten.
Skader: Ingen
Karantæne: Hleb

Resultat: 1-0
84min: 1-0 (Edu)

MOM: Benschneider 8-tal

For anden gang i træk lukker vi målet rent og det er fuld fortjent at vi hiver sejren hjem i slutningen af kampen. Grote spillede en god kamp og kan sagens erstatte Frojan på venstre kanten. En velspillet kamp hvor Frankfurt kun fik en chance på mål.

MOM, Benschneider efter kampen:
"Det var en dejlig sejr. Nu har vi holdt nullet 2 gang i træk og det giver selvtidllid til truppen at vi kan gøre det. Vi har et godt hold og jeg tror vi kan nå rigtig langt de næste par år med Brian Lindahl som manager."

25.april - 2007 (Onsdag)

Returkamp i Champions league:
Inter - Barcelona (2-0) - 0-3 | Barcelona videre
Real Madrid - Bayern Munchen (0-3) - 1-2 | Bayern Munchen videre

Det bliver altså en gentagelse af sidste års finale hvor Barcelona vandt.

26.april - 2007 (Torsdag)
Desværre er Pieri blevet skadet under træning. En lårskade, han er ude i op til 2 uger.

Returopgør i Uefa Cupen:
Ajax - Schalke 04 (0-2) - 1-2 | Schalke 04 videre
Newcastle - Sporting (2-0) - 0-0 | Newcastle videre

29.april - 2007 (Søndag)
Schalke 04 (2) - Bochum (11)
Kamp: 31 i bundesligaen

En meget svær kamp hvor jeg ingen forventninger har. Pieri er jo skadet og jeg har ingen rigtig erstatning, så jeg smider Costa derned.
Sarki spiller central midt i dag i stedet for Zhekov som ellers har spillet fint.

Resultat: 1-0
53min: 1-0 (Anelka)

En helt fortjent 04 sejr. Jeg havde et par muligheder, men kom aldrig tæt på et uafgjort resultat. Karim Zaza stod en rigtig god kamp og Maltritz kan også være hans indsats bekendt.

Nu slutter denne update! Der mangler 3 kampe i bundesligaen!

I må meget gerne komme med kommentar ellers gider jeg ikke rigtig skrive videre på den...

Velkommen til Hazard.

ZhotLog
Gæst

« Svar #85: 01 Jul 2006, 12:05 »

Ser jo fornuftigt ud i "Der Bundesliga". Så må vi bare håbe på noget Europæisk næste sæson, for det er vel umuligt nu.. Med kun 3 kampe igen?
SS af stillingen ønskes!

KF
Landsholdsspiller

« Svar #86: 01 Jul 2006, 14:08 »

Det ser ud til, at du er ved at få styr på det igen, efter en række dårlige nederlag i træk tidligere.

Hvordan ser det ud med taktikken? Spiller du fortsat den samme eller har du skiftet? En grundig gennemgang af taktikken kunne være lækkert (såfremt den er skiftet altså)

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #87: 02 Jul 2006, 08:20 »

Stillingen inden de 3 sidste kampe. Som i kan se er det ikke noget rigtig at spille om, målet er selvfølgelig at hente Leverkusen så kan jeg slutte af med en 10.plads, men desværre bliver det ikke til nogen Europa cup plads iår.

Og til KF, jeg kører stadigvæk med mit samme system. En manager ændre da ikke på sit koncept selvom det gør lidt dårligt engang imellem. Men jeg overvejer faktisk at ændre til jeg kan spille med 3 centrale midtbaner. Indtil videre vil jeg dog fortsætte med det samme system som jeg startede med.

Er der ellers noget i ønsker skal i bare komme med det, SS af en spiller eller noget andet!

Velkommen til Hazard.

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010