home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  1 Bruger, 702 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Dansker klubben Bochum!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem scorer flest mål i resten af sæsonen ?
Christian Vieri
Filippo Inzaghi

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Dansker klubben Bochum!  (Læst 14731 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Dansker klubben Bochum!
« : 25 Maj 2006, 16:44 »

Jeg er startet med 2. bundesliga klubben Bochum og målet er klart, oprykning i første sæson.
Normalt plejer jeg at gå mere i dybden med mine blogs som jeg efterhånden har lavet mange af, men denne gang vil jeg ikke skriver overdrevet meget og der vil nok ikke komme så mange billeder/SS. Der vil mere komme fakta af kampene.

Jeg har allerede spillet første ligakamp, det vil sige jeg er ved den 10 August 2005.

Lidt spilopsætning:

Patch: 6.0.3 UDEN dataupdate
Ligaer:
Danmark, England, Frankrig, Tyskland, Italien, Holland, Norge, Portugal, Spanien, Sverige, Argentina og Brasilien.
I mange af ligaerne er alle divisionerne med.

Mit spillesystem er en ganske normal 4-4-2 hvor jeg selvfølgelig har lavet en masse ændringer. Bla spiller jeg med den ene angriber mere defensiv så han kan søge lidt ned i banen, ligesom en Elmander i Brøndby.
Min ene angriber er derfor mere en target player som skal være i boksen heletiden og må meget gerne være rimelig god i hovedspillet. Den anden angriber skal være med en teamplayer som har noget i kreativitet og kan arbejde uden bold.

Min midtbane består jo af 2 fløjspillere, begge offensive og må meget gerne prøve en masse. Deres kreative ting og mentaliteten vil nok komme noget ned hvis jeg nu rykker op i bundesligaen, der skal arbejds hårdt!
På den centrale midtbane har jo en mere defensiv spiller og lidt mere offensiv spiller. Som regel tager rutineret Wosz af det offensive og polakken Zdebel af det defensive.

I forsvaret har vi jo gode gamle Søren Colding på højre back pladsen. Som regel må de 2 backs gerne komme med frem og lave en masse overlap. Deres offensive tilgang til tingene vil nok også blive ændret hvis jeg rykker op. I midterforsvaret er der ikke noget specielt ved. Ikke noget offensivt ved dem og de skal bare forsvare alt hvad de har lært.

Her er opstillingen uden spillere:

Da jeg ikke er lige er den type der vil købe, købe og købe så tager jeg udgangspunkt i mit eget hold og vil først se hvordan det klare sig. Jeg har dog brugt lide penge på Martin E Jensen fra Frem og Phillip Langen fra Koblenz.
Samlet pris er 330.000.
Langen er en venstre kant på 19 år som først vil prøve kræfter med U23 holdet. Martin E Jensen vil være backup på førsteholdet.

Da jeg også kun havde ca 5mill dkr at købe for var lysten heller ikke til at gå ud af finde noget specielt. Jeg så mit hold igennem og fandt et par spillere jeg ikke kunne bruge, disse spillere blev solgt:

Ionel Gane - 120.000 til Paderborn
Mamadou Diabang - 11mill til Rapid Wien
Rene Renno - 3,5mill til Young Boys
Thamm - 650.000 til Mainz

Jeg har dog også købt 2 spillere som jeg forhåbenlig får fra den 1 juli 2006. Det handler om Dario Gonzalez og Dario Conca. Begge spillere er fra Argentina og vil koste omkring 1.3 mill samlet. Mere info om dem når/hvis jeg får dem til næste sæson.

Inden den første kamp i ligaen gik igang så spillede jeg 2 vendskabskampe, de blev begge vundet.
Bochum - Mainz 2-1
Erzhausen - Bochum 0-6

Så en ganske fornuftig optakt til sæsonen.

1.kamp
Bundesligaen (7/8-2005)
Bochum - Unterhaching

Resultat: 3-1
39min: 1-0 (Thamm)
62min: 2-0 (Edu)
81min: 2-1 (Fischer)
87min: 3-1 (Wosz,pen)

En rigtig god start på sæsonen. Styrede kampen totalt og de 23.865 tilskuere var tilfredse. Desværre blev den store profil, Misimovic, skadet i optakten til sæsonen. En ledbåndskade betød at han ville misse de første par kampe i starten.
Derfor fik ungen Thamm chancen fra start og fik da også lavet Bochums første mål i sæsonen. Få dage efter kunne jeg ikke sige nej til et fint tilbud på ham fra Mainz.Så han blev solgt.

Meget mere info om truppen i næsten update!
« Seneste Redigering: 19 Jun 2006, 19:40 af BlaZZo » Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

MeeLo
Gæst

Sv: Dansker klubben Bochum!
« Svar #1: 25 Maj 2006, 16:51 »

Glæder mig til næste update BlaZZo. Men linket virker vist ikke.  Ubeslutsom

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #2: 25 Maj 2006, 19:07 »

Fin start, BlaZZo. Det skal nok blive spændende dernede i Bochum ;-)

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3: 25 Maj 2006, 19:10 »

Så lovet kommer der lige et overblik over truppen som den er nu. Den 10 August!

(1) = Første holdet
(2) = U23 holdet / reserve holdet
(UD) = Udlejet

Målmænd:
Peter Skov Jensen (1)
Rein Van Duijnhoven (1)
Christian Vander (UD)
Bastian Görrissen (2)
Polat Keser (2)

I første omgang er det 34 årige Peter Skov Jensen der skal vogte buret for mig. Jeg har stor tiltro til ham her i anden division. Jeg regner med at Vander overtager efter sæson. Han er netop nu udlejet til Werder Bremen. Med lidt god træning så kan Keser godt, i fremtiden, bruges som første målmand. Han er kun 19 år og fra Tyrkiet.

Peter Skov Jensen skal være i buret!

Venstre Back:
Phillipe Bönig (1)
Mark-André Nimptsch (2)

Bönig er klart den bedste venstre back og også den bedst betalte spiller i Bochum. En spiller jeg tror vil ligge op til en del mål med hans offensive backspil.
Mark-André Nimptsch er 20 år og vil være på reserve holdet. Ikke nogen speciel god spiller. Der er 2 spillere i center forsvaret der kan spille venstre back hvis Böning bliver skadet.

Højre back:
Søren Colding (1)
China (1)

Søren Colding har med sine 32 år og 27 landskampe i ryggen en god rutineret mand at have i forsvaret. Han får tildelt anførebindet. Han har desværre ikke lige den bedste hurtighed og desværre nok en af dem de ikke kan være med i bundesligaen hvis jeg rykker op.
China er en der er lejet i Bangu, han kan både spillere centralt og højre. Han er 24 år og vil være backup for skader og karantæner.

Søren Colding skal som anføre vise vejen!

Centralt forsvar:
Martin Meichelback (1)
Marcel Maltritz (1)
Martin E. Jensen (1)
Pavel Drsek (1)
Dirk Dobersek (2)
David Czyszczon (2)
Mirko Mustroph (2)

Jeg er rigtig godt besat nede i center forsvaret. Meichelback er nok min bedste center, desværre udløber hans kontrakt i 2006 og indtil videre er han ikke villig til at forlænge. Som makker til ham er 26 årige Marcel Maltritz der har spillet 9 U21 landskampe.
Som back har jeg Martin E. Jensen og Drsek fra Tjekkiet. Har dog tænkt lidt over at sælge Drsek da han skal have 550.000 i løn hver måned.
De 3 andre skal så spiller på reserve holdet.

Venstre midt:
Edu (1)
Filip Trojan (1)
Claus Costa (1)
Sascha Höhle (2)
Dennis Grote (2)
Phillip Langen (2)

Venstre kanten ser jeg rigtig stor potencielle i! Brasilianske Edu er nok den bedste af de 6 spillere. Han kan også spille boksspiller hvis det behøves. Han er kun 23 år og har kontrakt til 2008.
Trojan er desværre ude i 6-7 måneder med et skadet korsbånd. Han er kun 22 år og har 16 U21 landskampe bag sig. En mand der bliver spændende at følge hvis han kan komme sig over hans skade.
Costa er tysker og bliver den næste store spiller for Bochum, med hans 21 år og masser af gå på mod så tror jeg virkelig på denne unge knægt. han er 190 cm høj og med 16 i indlæg så bliver han en virkelig storspiller.
Ikke nok med Costa så er Grote også en kommende storspiller. Han er mere offensiv og kun 19 år. Langen var en af mine indkøb og også kun 19 år. Der kommer til at være stor konkurrence på venstre midtbane.
Höhle er også en fornuftigt spiller og kan også spille venstre back på en god dag, han er 23 år.

Højre midt:
Joris Van Hout (1)
Tommy Bechmann (1)
Suri Ucar (2)
Sebastian Hille (2)
David Pallas (2)

På højre kanten står det mellem danske Bechmann og belgiske Van Hout. Jeg tror faktisk at jeg nok vil sætte Van Hout på toppen som target player og Bechmann som højre kant. Bechmann er jo en lynhurtig spiller som kan sætte hans modstander mange gange, desværre er hans indlæg ikke så gode endnu, der bliver også trænet på det!
Ucar bliver ligesom Costa på venstre kanten en stor gevinst for Bochum. Ucar er 20 år og fra Tyrkiet, har 20 i indlæg og er en lille hurtig kantspiller.
Både Hille og Pallas er sat til salg!

Bechmann bliver en vigtig spiller i den kommende sæson

Central midt:
Dariusz Wosz (1)
Thomas Zdebel (1)
Daniel Gordon (1)
Daniel Imhof (1)
Moharram Navidkia (1)
David Zajas (2)

Wosz og Zdebel er de 2 jeg vil bruge på midtbanen. Wosz kender alle, jeg fik lige skrevet endnu et år med ham så hans kontrakt udløber i 2007. Zdebel er virkelig en klasse spiller, desværre er han 32 år men denne sæson bliver rigtig god for ham.
Gordon og Imhof skal erstatte Zdebel når der kommer skader og karantæne, meningen er at Navidkia skal overtage Wosz plads hvis han ikke kan spille. Imhof har spillet 31 kampe for Canada og er ingen dårlig erstatning. Gordon er til gengæld kun 20 år og er fremtidens mand.
Zajas er en 22 årige spiller der bare spiller på anden holdet.

Angribere:
Misimovic (1)
Sebastian Westerhoff (2)

Det eneste sted jeg gerne vil have en ny spiller inden deadline i slutningen af August er en angriber. Flere af mine andre spillere kan spille angribere hvis det behøves, men det vil jeg ikke være afhængig af. Så jeg finder Misimovic bedst som den lidt hængende angriber og indtil videre bliver det nok Van Hout som skal være target Player.
Jeg leder efter en hovedstødsstærk angriber som kan arbejde for holdet.
Westerhoff er en 19 årige gut uden fremtid i Bochum. Spiller på klubbens U19 hold som den eneste spiller i klubben.

Det var lidt update om truppen.

Velkommen til Hazard.

United-styrer
Gæst

« Svar #4: 25 Maj 2006, 19:29 »

Fed gennemgang af truppen, BlaZZo. Glæder mig til at høre nærmere..

chelidze90
Gæst

« Svar #5: 25 Maj 2006, 20:11 »

Held og lykke BlaZZo, lad os håbe du bliver det førende hold i Ruhr-regionen  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 25 Maj 2006, 20:14 af chelidze90 » Logged

SnEEm
Lilleputspiller
*

« Svar #6: 25 Maj 2006, 20:16 »

Da Bochum ikke er verdens rigeste klub, og da du skulle bruge en target man, kan du hente den kontraktløse ghaneser Augustine, der er altid er god for nogle mål... Ellers kan han altid sælges for en slat d-mark...  Wink

Zone 43
Manager

« Svar #7: 25 Maj 2006, 20:20 »

Fed gennemgang af truppen, BlaZZo. Glæder mig til at høre nærmere..

Hørt.

Lad os få, endnu, en danskerklub Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8: 25 Maj 2006, 20:27 »

Citat
Da Bochum ikke er verdens rigeste klub, og da du skulle bruge en target man, kan du hente den kontraktløse ghaneser Augustine, der er altid er god for nogle mål... Ellers kan han altid sælges for en slat d-mark...

Desværre er jeg for sent ude. West Ham har allerede skrevet kontrakt med ham. Jeg har fundet en svensker og i næste update kan i se hvem det er blevet og tak for rosen indtil videre.

Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9: 25 Maj 2006, 22:49 »

Jeg har lige opdaget at jeg har glemt at nævne en forsvarspiller. Det er 25 årige Heiko Butscher. Han kan både spille venstre back og center forsvar. Vil være en stabil gut, desværre skidt i afleveringer. Så han nøjes med en backup plads.

I DFB pokalen, altså den tyske pokal tunering havde anføre Søren Colding denne kommentar til:
"Vi skal møde Cottbus i 1.runde og jeg regner stærkt med at vi kan gøre en god figur der. Ledelsen er kommet med den meddelse at oprykning til bundesligaen er det vigtigste. Personligt håber jeg på noget succes i pokalen og Cottbus burde vi slå"

2.kamp
Bundesligaen (12/8-2005)
Cottbus - Bochum

Resultat: 0-0

En dårlig kamp for min side, heldigvis lukkede forsvaret godt af. Cottbus skabte 3 gange så mange chancer som os. Jeg gav Costa debut for første holdet og satte Edu op som den mere frie angriber. Duoen, Van Hout/Edu så ikke ud til at virke specielt godt og da Bechmann ikke havde en af hans bedste dage så virkede intet i dag. Peter Skov Jensen var ude med skade og Rein Van Duijnhoven greb chancen og stod en fejlfri kamp.

MOM: Marchel Maltritz 8
Gule kort: Gordon og Costa

Dariusz Wosz efter kampen:

"Vi skabte ikke mange chancer i dag. Tydeligt at vi mangler en rigtig angriber. Alt respekt til Van Hout og Edu, men de er ikke rigtige angrebstyper. Det skal dog siges at det ligeså meget er resten af holdet der ikke giver dem nok at arbejde med. Jeg er dog tilfreds med at vi får det ene point med hjem fra en svær udebanekamp"

2 spillere på landsholdet.
Polat Keser er udtaget til tyrkiets landshold og Navidkia skal hjælpe Iran.

Ny angriber i truppen!!

Bochum har her til aften blevet enig med Landskrona. Det var over flere dage at Bochums sportschef endelig kunne blive enige om en pris på den svenske angriber Jürgen Pettersson.
Prisen på den stærke angriber blev 950.000 dkr var sportschefen Dieter Meinhold tilfreds med:

"Det var et par hårde dage i sverige. Efter at cheftræner Brian Lindahl ønskede sig Jürgen til vores hold så tog jeg kontrakt med Peter Condrup og efter 2 dage hårde forhandlinger blev vi til sidst enige"

Jürgen Pettersson om skiftet:
"Jeg er 29 år og var faktisk meget godt tilfreds med min tilværelse i Landskrona, men når et tilbud som dette kommer frem så vil jeg gerne til udlandet igen. Jeg havde en rigtig god tid i tyskland da jeg spillede for Gladbach og Kaiserslutern. Jeg ser frem til at spille for Bochum og hjælpe dem med at komme i Bundesligaen igen"

Kan Pettersson lave kasser for Bochum ?

Brian Lindahl om købet:
"Det var meget svært at finde en angriber for billige penge. Jeg fik nogen forskellige spillere og snakkede med min talentspejder om disse 2-3 spillere der var inde i billedet. Valget faldet så på Jürgen da han har en masse rutine, kan tysk i forvejen og er en anderkendt person i tyskland. Han er meget profesionel og kan hjælpe de unge på vej. Han bliver en vigtig brik i denne sæson"

17 årige back skriver en 4 årige kontrakt!

Cédric De Troetsel er kun 17 år og har netop skrevet en 4 årige kontrakt med Bochum i den anden bedste tyske række.
Cédric De Troetsel kan spille flere forskellige pladser og er bedst på den defensive midtbane. Bochum har dog tænkt sig at lave ham om til højre back så han i fremtiden skal erstatte anfører Søren Colding på back pladsen.

Cédric De Troetsel om skiftet:
"Det er rart at Van Hout, som også er fra belgien, er i truppen. Bochum er en god klub og jeg tror jeg sagens kan udvikle mig under Brian Lindahl. Jeg er forsat meget ung og har ikke så meget erfaring, så jeg har massere af tålmodighed. Jeg har skrevet under på 4 år og glæder mig til at komme rigtig igang"

1.runde
DFB-Pokal (20/8-2005)
Bochum - Cottbus

Resultat: 2-0
21min: Wosz (1-0)
45min: Van Hout (2-0)

Den eneste ændring i forhold til udekampen mod Cottbus i ligaen var at China kom ind på højre back pladsen i stedet for Colding.
Vi skabte hele 21 chancer hvor 8 forsøg ramte målet, chancerne kom i denne kamp i forhold til sidste match mod Cottbus.
Begge mål blev lavet efter hovedstød. Martin E. Jensen og Pettersson fik debut i anden halvleg uden at gøre sig nærmere bemærket.
Igen kunne Rein Van Duijnhoven holde målet rent og har smidt Peter Skov Jensen på bænken. Van Hout blev skadet i slutningen af kampe og en undersøgelse efter viser at hans ribben er bøjet og vil være ude i 5 til 14 dage.

MOM: Wosz 8

Lodtrækning til anden runde i DFB-Pokalen:
Ingolstadt - Bochum

"En lettere modstander i forhold til Cottbus. Vi har meget gode chancer for at gå videre here, men vi skal samtidig ikke undervudere dem. Vi skal spille op til vores bedste hvis vi vil noget i DFB-Pokalen".. udtaler Philipe Bönig.

3.kamp
Bundesligaen (26/8-2005)
Bochum - Siegen

Resultat: 2-0
08min: Edu (1-0)
45min: Zdebel (2-0)

Endnu en 2-0 sejr kom i hus. Og igen blev begge mål lavet i første halvleg. Siegen kom stortset ikke frem til noget farligt og for 3.gang i træk kunne vi holdet målet rent.
Martin E. Jensen startede inde hvor Pettersson også fik startdebut i angrebet sammen med Edu. Lidt skuffende at Jürgen ikke selv fik en chance på mål. Martin E. Jensen spillede en fint kamp og fik et 7 tal.
Der var sæsondebut til den store stjerne, Misimovic. Han fik de sidste 28 minutter, det er dog tydeligt at han lige skal igang igen efter hans skade.
Stor ros er der til de 2 kanter (Bechmann og Costa) som lagde op til et mål hver.

MOM: Edu (8)

Under træning der blev Jürgen Pettersson desværre skadet i lysken og må holde næsten en måneds pause. Og med Van Hout ude også, så ser det ud til at Misimovic vil få hans første kamp fra start i denne sæson når Bochum skal møde Fürth den 11 september.

Edu er som eneste Bochum spiller med på ugens hold. Han er på sin normale venstre kant hvor han også skal være når alle mine angribere er klar.

Status 1/9-2005:

Ligger nr 2 i bundesligaen efter 3 kampe.
Er forsat med i DFB-Pokalen hvor jeg er i 2.runde.

Træning:

+(plus)
Martin E. Jensen - Taktik
Sascha Höhle - Forsvarsspil
David Zajas - Forsvarsspil

-(minus)
Søren Colding - Afslutninger
Van Hout - Aerobic
Böning - Afslutninger

Økonomi:
Økonomien er ikke den bedste, mister en masse penge hver måned. Denne gang tæt på 9mill. Jeg har en gæld på 55mill hvor jeg betaler en mill hver måned. Jeg vil meget gerne lidt ned i lønninger, men da jeg først kan sælge til januar så må jeg regne med et pænt underskud hver eneste måned.

Her til sidst i denne update, kan jeg med glæde sige at Dennis Grote er udtaget til det tyske U19 landshold som skal møde Sydafrika U19 hold.
Desværre ser det ikke ud til at den tyske U21 træner mener at Costa er god nok til U21 holdet.

Velkommen til Hazard.

Zone 43
Manager

« Svar #10: 25 Maj 2006, 23:17 »

Fornuftig periode. Gode resultater og spænende køb. Sådan. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11: 26 Maj 2006, 12:22 »

Så er vi inde i september måned og nu skal jeg ikke bruge tiden på spillerkøb og salg. Her er overblik over mine kampe indtil videre:

11-9 = Fürth - Bochum (Liga)
17-9 = Bochum - Dresden (Liga)
20-9 = Ingolstadt - Bochum (Pokal)
23-9 = Aachen - Bochum (Liga)

Jeg kører fint på hjemmebane og her i september skal jeg altså på 2 udekampe i ligaen og en i pokalen.

Som FM spiller, så er jeg nok ikke den eneste der hader starten af september, med mindre man styre et landshold. Der spilles 2 kampe og det tager altid en del tid at komme forbi denne periode.

Bosnien - Belgien 0-2
Misimovic kom ind de sidste 20 minutter da Bosnien skuffende tabte 2-0 til Belgien.
Desværre ser det ikke ud til at Bosnien kan vise flaget til VM, de ligger 5 ud af 6 og har 7 point. Serbien&Montenegro er 1 med 13 point. Det vil sige, hvis vi skal se Misimovic under VM i tyskland så skal Bosnien vinde de 3 sidste kampe mod: Litauen, San Marino og Serbien&Montenegro. Samtidig må nogen af de andre klubber ikke vinde.

Unge Dennis Grote spillede en fornuftigt kamp for Tyskland U19 da de vandt 1-0 over Sydafrika.
Min unge keeper, der spiller for tyrkiet´s U21 hold. De slog Ukraine med 2-1 og han stod til et 7 tal.

Der kom en meget skidt meddelse fra Bosnien. Misimovic blev skadet under træningen og vil være ude i 2-4 uger med et forvredet knæ.
Et meget skidt tidspunkt, nu er både Misimovic og Pettersson skadet...!

4.kamp
Bundesligaen (11/9-2005)
Fürth - Bochum

Duijnhoven
Colding - Drsek - Meichelbeck - Bönig
Bechmann - Wosz - Zdobel - Costa
Edu - Van Hout

Resultat: 2-3
10min: Van Hout (0-1)
15min: Erceg (1-1)
35min: Wosz (1-2, pen)
40min: Koumantarakis (2-2)
63min: Edu (2-3)

Jeg fik endnu en god start, Van Hout har faktisk lavet kasser som target player og det fungere fint med Edu som den mere frie angriber. Drsek fik ikke den bedste sæsondebut, ved stillingen 2-1 aflevere han direkte til modstanderen som sikkert kunne scorer. Han blev taget ud i pausen!
Edu viste igen klassen da han scorede til 3-2 på et flot mål. Bechmann, Edu og Wosc lagde op til de 3 mål. Bechmann på et fremragende indlæg til Van Hout, der blev begået straffe på Edu som Wosz scorede på og sidst var der Wosz der lagde en fin aflevering til Edu som kunne sikre en fortjent sejr.

MOM: Edu (9)

Efter kampen fik Wosz og Edu at vide de var kommet på ugens hold i "The Bild"

Igen fik jeg en skade, denne gang var det så Martin E. Jensen som jeg må undvære i en 3 til 4 uger. Han fik et brækket ribben i en nærkamp med Søren Colding. Martin E. Jensen siger:

"Det er virkelig skidt det her. Jeg fik lovet at spille i pokal kampen, der ville jeg vise mit værd. Men desværre sker det ikke, jeg er skuffet over det her. Og ligeså snart jeg kommer tilbage, så vil Søren få igen!"

Efter Martin E. Jensen skade så kan det være at Drsek vil få hans sidste chance. Han spillede meget skidt i den seneste ligakamp og flere fejl fra ham betyder afgang fra klubben.

5.kamp
Bundesligaen (17/9-2005)
Bochum - Dresden

Peter Skov Jensen
Colding - Maltritz - Meichelbeck - Bönig
Bechmann - Wosz - Gordon - Costa
Edu - Van Hout

Resultat: 2-1
10min: Neubert (0-1)
35min: Edu (1-1)
49min: Bechmann (2-1)

Peter Skov Jensen var tilbage i målet. Ellers ikke de store ændringer, borset fra at Gordan fik chancen på den centrale midtbane. For første gang kom jeg bagud i en kamp. og det var deres eneste chance i første halvleg. Edu fik med 10min før half-time udlignet til 1-1 på et rigtig flot langskud.
I anden halvleg havde jeg ikke så mange chancer i forhold til første, men det lykkes dog Bechmann at score og dermed blev matchvinder i en kamp som jeg igen dominerede. Jeg savner lidt at jeg vinder en kamp rimelig stort. Men det har nok noget at gøre med at Misimovic og Pettersson er skadet. Min topscorer er Edu, som normalt skal spille på venstre kanten, men iøjeblikket gør Costa det så godt at jeg får et problem der.

MOM: Edu (8)

Dagen efter kampe fik jeg en god meddelse fra min læge, Jürgen Pettersson var tilbage på træningsbanen. Der går dog forsat nogen dage før han er i 100% form. Så han er ikke med i pokalkampen.
Så nu er det kun Trojan, Martin E. Jensen og Misimovic er pt skadet i førsteholdstruppen.

2.runde
DFB-Pokal (20/9-2005)
Ingolstadt - Bochum

Peter Skov Jensen
China - Maltritz - Drsek - Höhle
Bechmann - Navidkia - Imhof - Costa
Edu - Van Hout

Resultat: 0-3
05min: Edu (0-1)
17min: Navidkia (0-2)
46min: Van Hout (0-3)

En stensikker sejr, skabte 22 chancer hvor 10 af dem ramte inden for målet. Ingolstadt havde ikke en eneste chance. Höhle blev rykket op fra reserve holdet og fik chancen på venstre back i stedet for Bönig. Wosz, Meichelbeck og Colding fik også en slapper.
Jeg kørte en sikker 3-0 sejr i hus hvor mit makkerpar i front, Edu og Van Hout kom på måltavlen.

MOM: Edu (9)

Edu efter kampen:
"Jeg har fået en virkelig god start i denne sæson. Vi spiller rigig god fodbold og skaber mange chancer. Brian Lindahl spiller frisk og positivt fodbold og jeg har indtil videre fået en fri rolle i angrebet. Jeg ved dog også at jeg nok skal ud på venstre kanten igen. Jeg er bare glad for min nuværende succes og vil gøre alt for en oprykning med Bochum"

6.kamp
Bundesligaen (23/9-2005)
Aachen(3) - Bochum(2)

Duijnhoven
Colding - Maltritz - Meichelbeck - Bönig
Bechmann - Wosz - Zdebel - Costa
Edu - Van Hout

Resultat: 3-2
10min: Van Hout (0-1)
16min: Meijer (1-1)
56min: Van Hout (1-2)
75min: Fiel (2-2)
79min: Heidrich (3-2)

Det var noget af en topkamp! Og man kan også sige at Aachen var den fortjente vinder. Van Hout spillede en fantastisk kamp, indtil han blev skadet i det 61 minut. Faktisk i de sidste 30 minutter var jeg total presset og da Pettersson kun er 87% så kom han ind i stedet for Van Hout og det havde nok en betydning, for MOM, Van Hout kæmpede virkelig godt for holdet.
Aachen lavede så 2 mål på 5 minutter og det ødelagde en ellers god september måned. Edu var ikke i hans sædvanlige hjørne med smarte driblinger osv, Van Hout overtog idag stjernestatusen.

MOM: Van Hout (9)

Brian Lindahl efter kampen:
"Jeg var ellers så sikker på vi nok skulle vinde den her. Jeg føler vi har et meget bedre team end Aachen har. Uheldigvis bliver kampens bedste spiller skadet og efter der har Aachen overtaget på os. Jeg glæder mig til at Jürgen og Misimovic er 100% klar så jeg kan spille med min optimale holdopstilling."

Lodtrækning til DFB-Pokalen, 3 runde:
Og Bochum skal på hjemmebane møde............. Bayern Munchen!
Kampen bliver spillet i november måned.

Dårligt nyt omkring Van Hout....
En skade i lysken har fået Van Hout væk fra træningsbanen og vil de kommende 2 til 4 uger ikke være med i Bochums kampe. Skaden skete ikke i kampen mod Aahcen, men under træning.
Træner teamet vil nu se på træningen ved angriberne, da det heletiden er dem der er skadet.
Heldigt er det at Misimovic netop er vendt tilbage efter hans skade.

Status efter september måned:

Jeg ligger nr 3. Har 5 point op til Ahlen og 1 op til Aachen.
I DFB-Pokalen skal jeg jo møde Bayern Munchen og det bliver noget af en kamp!

Resultater:
11-9 = Fürth - Bochum (Liga) 2-3
17-9 = Bochum - Dresden (Liga) 2-1
20-9 = Ingolstadt - Bochum (Pokal) 0-3
23-9 = Aachen - Bochum (Liga) 3-2

Træning:
+ (plus)
Mirko Mustroph (Styrke)
Dennis Grote (Dødbold)
Phillip Langen (Dødbold)

- (minus)
Misimovic (Dødbold)
Pettersson (Forsvarsspil)
Cedric De Troetsel (Afslutninger)

Økonomi:
Denne gang blev det på et stort tab på omkring 11mill. 10,95 for at være præcis.
Indtægt: 5,59
Udgidt: 16,55

Udover jeg har min spille lønninger på 8,42 så er der udgift på 2,4 ved "andre". 2mill på stadionvedligeholde lse. 1,54 på skat og 1,03 på kampdage.
Er der nogen der har en ide hvordan jeg kan få min udgifter ned ? Min gæld på 1 mill kan jeg jo ikke ændre. Selvfølgelig kan jeg spare lidt i lønninger, men jeg skal jo også op i bundesligaen. Så hvis der er en der har et forslag så er jeg villig til at høre.
Ud af mine 5,59 i indtægt er 4 mill af dem via indtægter af tilskuere.

Her får i lige et ss af mine 2 talenter på venstre kanten:

Costa har fået en masse spilletid på førsteholdet og skal nok blive en gevinst i fremtiden.

Grote har indtil videre kun spillet for reserve holdet. Hans tid på første holdet skal nok komme.

Velkommen til Hazard.

chelidze90
Gæst

« Svar #12: 26 Maj 2006, 12:27 »

Endnu en god måned, en skam med nederlaget til Aachen 0o

Du skal nok få hentet Ahlen Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #13: 26 Maj 2006, 12:31 »

Gode og spænende opgør, men synd med nederlaget. Thumbs Up

Gi' den gas mod Bayern Smiley

- Daniel Agger.

Dusty78DK
Manager

« Svar #14: 26 Maj 2006, 12:33 »

Bochum er i gang med en god opstartsfase, og det ser jo meget lovende ud i ligaen.

Sygt med kampen mod Bayern! Den glæder jeg mig til at høre om!  Shockeret

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010