home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 680 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Dansker klubben Bochum!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem scorer flest mål i resten af sæsonen ?
Christian Vieri
Filippo Inzaghi

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Dansker klubben Bochum!  (Læst 14732 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Sv: Dansker klubben Bochum!
« Svar #15: 26 Maj 2006, 12:40 »

Tak for jeres kommentar. Men hvad med:

1) Farverne hvor jeg viser hvem der har scoret. Er de fine nok eller skal det være 2 andre ?
2) Hvad med min økonomi sidst i updaten. Har i forslag til hvordan jeg kan ændre det ?
3) Hvad synes i om mine 2 talenter på venstre kanten ?

og ja, det skal nok blive godt mod Bayern Opstemt

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Zone 43
Manager

« Svar #16: 26 Maj 2006, 12:44 »

Tak for jeres kommentar. Men hvad med:

1) Farverne hvor jeg viser hvem der har scoret. Er de fine nok eller skal det være 2 andre ?
2) Hvad med min økonomi sidst i updaten. Har i forslag til hvordan jeg kan ændre det ?
3) Hvad synes i om mine 2 talenter på venstre kanten ?

og ja, det skal nok blive godt mod Bayern Opstemt

1. De er fine nok Smiley
2. Jeg ved ikke lige hvordan det kan ændres, men det er vel fint nok som det er nu Huh
3. Jeg beskriver dem med denne smiley Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

United-styrer
Gæst

« Svar #17: 26 Maj 2006, 12:44 »

1. Den mørkegrønne er helt fin, men den røde er ret svær at læse IMO.

2. Indtægter i grøn, udgifter i rød, men ikke den blodrøde som ved mål Wink

3. De ser begge lovende ud Cool

God start på bloggen Thumbs Up

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #18: 26 Maj 2006, 12:50 »

Citat
2. Indtægter i grøn, udgifter i rød, men ikke den blodrøde som ved mål

Nu tænker jeg på hvordan jeg kan få ændret min økonomi! Wink

Men Zone 43. Et underskud på 11mill hver måned er fandme ikke optimalt. Men problemet er at jeg har ca 8mill på udgifter ud af 16 mill. Så selvom jeg sælger spillere for omkring 2-3 mill i løn har jeg stadigvæk et rimelig stort underskud.

Velkommen til Hazard.

United-styrer
Gæst

« Svar #19: 26 Maj 2006, 12:54 »

Nu tænker jeg på hvordan jeg kan få ændret min økonomi! Wink

Ah, på den måde Smiley Du kan vel ikke gøre det store, udover at sælge et par overflødige spillere og prøve at forhandle førsteholdets kontrakter ned. De vil ofte gå overraskende langt ned i løn, hvis man bare forhandler dem en smule ned ad gangen.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #20: 26 Maj 2006, 12:56 »

Ja, det kunne jeg jo prøve. Har prøvet med nogen stykker, men endnu ikke lykkes. Bönig, som får 900.000 i løn vil ikke gå ned på 700.000 som er det højeste som jeg kan give PT.
Men jeg vil da klart prøve at få nogen spillere lidt ned i løn.

Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #21: 26 Maj 2006, 17:06 »

Oktober måned starter ud med et voldsomt opgør hjemme mod rækkens nr 1, Ahlen.

Kampene i Oktober måned ser således ud:

2/10-2005: Bochum - Ahlen
16/10-2005: Offenbach - Bochum
23/10-2005: Bochum - Aue
26/10-2005: Rostock - Bochum
30/10-2005:  Bochum - 1860 Munchen

Alle kampe er i ligaen og der venter et par svære kampe mod Ahlen, Rostock og 1860.

Skaderne lige pt: Van Hout (2-3 uger). Trojan (4-5 måneder) og Martin E. Jensen (1 til 2 uger)
Mine 2 angribere, Pettersson og Misimovic er ikke 100% i kondi endnu og med dagen inden topopgøret mod Ahlen så har jeg et problem der.

7.kamp
Bundesligaen (2/10-2005)
Bochum(3) - Ahlen(1)

Duijnhoven
Colding - Maltritz - Meichelbeck - Bönig
Bechmann - Wosz - Zdebel - Costa
Edu - Pettersson

Har ikke ændret sig meget, Pettersson starter inden for første gang selvom han ikke er 100%. Misimovic er med som joker og vil nok få de sidste 15-20 minutter. Jeg føler på nuværende tidspunkt at Peter Skov Jensen ikke er den bedste af de 2 rutinerede målmænd.

Resultat: 5-0
21min: Edu (1-0)
29min: Wosz (2-0, pen)
50min: Wosz (3-0, pen)
60min: Edu (4-0)
62min: Bechmann (5-0)

Efter kun 10 minut får Marko Tredup fra Ahlen direkte rødt kort. Og med det røde kort har jeg selvfølgelig en klar fordel.
Jeg ved ikke om det var pga det røde kort at jeg gav Ahlen smæk, jeg spillede en fantastisk kamp hvor Pettersson var "oplægger" til Wosz to straffespark. Jürgen er en god angriber og meget stærk, begge gange kommer Jürgen forbi hans modstander og de bliver nød til at fælde ham.
Edu viste igen hans målfarlighed og lavede 2 kasser, endelig fik vi en dansker scoring da Bechmann lukkede kampen. Misimovic fik de sidste 16 minutter.

MOM: Edu (10)

Træningen efter skulle jeg selvfølgelig fortsætte mig uheld med skader. Min viceanføre, Wosz, blev under en spurtøvelse så meget skadet i hasesene at han må holde 2 til 4 ugers pause. Det ventes at enden Kavidkia eller Grote får chancen på den centrale midtbane i stedet for.
Udover Wosz blev også Edu og de 2 danskere, Colding og Bechmann udtaget til ugens hold.

Dennis Grote fik endnu en kamp på det tyske U19 landshold. Det blev til en 3-2 sejr over Tyrkiet hvor han spillede til et 8 tal. Det kunne være stort hvis Grote kunne være med i U21 EM, men jeg tror desværre at der er mange spillere foran ham.

Inden sæsonen nævnte jeg Misimovic som den helt store stjerne, men siden hans skade har han ikke rigtig vist hvad han kunne. Han fik lige de første 45minutter for bosnien i deres vigtige kval kamp til VM. De vandt 2-1, Misimovic scorede dog ikke.

Cedric De Troetsel spillede i midterforsvaret for Belgeien U19 da de slog skotland 1-0. Aborah scorede kampens eneste mål.

Endnu en offensiv spiller ude, det drejer sig nu om Irans offensive midtbanesspiller, Navidkia, der er ude med skade. En skadet skulder vil holde ham ude i 2-4 uger. Det er endnu et slag til min offensive del af holdet!

Bosnien, med Misimovic med fra start igen, fik 2-2 ude mod Serbien&Montenegro. Det betød samtidig at vi ikke skal se Misimovic under VM i tyskland. Spanien vandt gruppen og Belgien skal spille playoff.

Nu er det snart slut med de landskampe. Cedric De Troetsel spillede til et 8-tal da Belgien U19 slog Moldova med 4-0 og lagde op til et mål.

8.kamp
Bundesligaen (16/10-2005)
Offenbach (10) - Bochum (2)

Duijnhoven
China - Maltritz - Meichelbeck - Bönig
Bechmann - Gordon - Zdebel - Costa
Edu - Pettersson

Ville ellers have brugt Grote og Ucar, men da begge havde utrolig dårlig kondi så blev det dette hold. Colding og Wosz ud - China og Gordan ind. Gordon er normal mere en defensiv spiller, men i dag får han ansvar for det mere offensive. Misimovic er på bænken med 86% i kondi.

Resultat: 2-0
28min: Maltritz (1-0, selvmål)
65min: Vandair (2-0)

En mega dårlig kamp af holdet i dag. Savnet af Wosz og Van Hout er åbenbart for stort. Ingen af spillerne på banen viste viljen og det var måske også en smule dumt at sætte min anføre på bænken da viceanføren heller ikke var med. Jeg ligger dog stadigvæk i top 3 og dermed oprykning efter 8 kampe.

MOM: Ramovic (9,Offenbach, målmand)

Lidt godt nyt efter en dårlig kamp. Van Hout er kommet sig over sin skade og kan snart være med igen.

9.kamp
Bundesligaen (23/10-2005)
Bochum (4) - Aue (5)

Peter Skov Jensen
Bechmann - Pettersson - Zdebel - Costa
Edu - Misimovic

Jeg prøver at sætte Pettersson ned som den offensive del af midtbane også får Misimovic startdebut i angrebet sammen med Edu.

Resultat: 3-2
13min: Bechmann (1-0)
19min: Nagorny (1-1)
47min: Pettersson (2-1)
71min: Nagorny (2-2)
77min: Edu (3-2)

En dansker, svensker og brasilianer blev målscorer for os da vi hjemme vandt med 3-2 i en meget hård kamp mod Aue. De startede kampen i en 3-4-3 og det var ikke noget spillerne var specielt tilfreds med. De var farlige i deres kontra angreb.
Min defensive midtbane spiller, Zdebel lagde op til 2 kasser og Edu lagde flot op til Pettersson. Jeg synes ikke rigtig det fungere med Pettersson på den centrale offensive plads, så jeg byttede ham og Misimiv i pausen og bang! 2 minutter på toppen  i anden halvleg var nok for svenskeren som scorede hans først mål i Bochum trøjen.
I anden halvleg valgte jeg også at give debut til min 20 årige kantspiller fra Tyrkiet. I slutningen af kampen måtte en Aue spiller forlade kampen pga hans andet gule kort.

MOM: Edu (8)

Chelidze90, du skal ikke komme og sige at Edu ikke kan afgøre en fodboldskamp Wink

Jürgen Pettersson om hans første mål:

"Edu finder mig, med en rigtig flot aflevering, bagerst i feltet og jeg kan med lethed heade den ind bag målmanden. Det var dejligt at få scoret efter en irreterende skade jeg har haft. En sejr i dag kan bringe lidt ro i truppen og det har vi brug for lige iøjeblikket"

10.kamp
Bundesligaen (26/10-2005)
Rostock (3) - Bochum (2)

Peter Skov Jensen
Bechmann - Misimovic - Zdebel - Costa
Edu - Pettersson

Van Hout er tilbage, på bænken. Pettersson får chancen på top efter hans scoring mod Aue. Misimovic går så ned på midtbanen. Grote og Ucar er 2 unge spillere på bænken.

Resultat: 1-1   
18min: Arvidsson (1-0)
50min: Pettersson (1-1)

Et skuffende resultat. Sad på kampen gennem alle 90 minutter. Bönig laver en fejl ved deres mål efter 18 minutter, derefter er det op af bakke. Heldigvis får Pettersson scoret for anden kamp i træk og sikre mig det ene point. Chancerne var der nok af, den ville bare ikke ind. Altid noget at Rostock ikke fik de 3 point. Både Van Hout, Ucar og Grote kom ind i anden halvleg.

MOM: Meichelbeck (8)

Lidt ligegyldig info, men kan sige så meget at St Pauli og Düsseldorf har fyret deres trænere.

Der er utrolig mange kampe lige efter hinanden i denne tid. Så der er for det meste kun update af kampene i denne update.

11.kamp
Bundesligaen (29/10-2005)
Bochum (2) - 1860 Munchen (5)

Peter Skov Jensen
Edu - Pettersson

Wosz er tilbage på træningsbanen, men et stykke fra formen. Jeg prøver med samme hold. Jeg håber lidt at Pettersson kan scorer for 3.kamp i træk.

Resultat: 3-0
40min: Zdebel (1-0)
85min: Edu (2-0)
90min: Zdebel (3-0)

Efter bare 4 minutter bliver Pettersson skade og håbet om 3 mål i 3 kampe i træk forsvandt. Van Hout kommer ind på target player pladsen. Det blev en meget underlig kamp.
Som skrevet før blev Pettersson jo skadet, kampen er meget lige indtil jeg får scoret til 1-0 af min polske midtbane styrmand. 1860 har ikke voldsomt mange chancer, så jeg er sådan set aldrig nervæs for sejren.
I det 72min bliver Van Hout så halvskadet og jeg skifter ham ud. Ucar kommer samtidig ind for Bechmann. Med kun 12 minutter på banen må Ucar så udgå pga en skade og derefter går holdet amok. Med 10 mand, Edu alene på toppen får jeg både scoret til 2-0 og 3-0. I løbet af kampen kunne jeg sagens have scoret til 2-0, men jeg skulle netop lukke kampen med 10 mand og 5minutter tilbage.

MOM: Zdebel (9)

Skades update efter kampen:

Jürgen Pettersson ude i 1 til 2 måneder (Forstuvet ankel)
Suri Ucar ude i 1 til 2 uger (Forstuvet håndled)
Navidkia ude i en lille uge (Skulder)
Phillip Trojan ude i 3--4 måneder (Skadet korsbånd)

Alle offensive spillere, men rart at både Van Hout og Misimovic er klar.

Jeg fik også lige rost Costa på venstre kanten for hans seneste kampe, han har spillet rigtig godt og har en stor andel i min succes.
Sjovt nok blev Costa dagen efter kåret til månedens spiller i Oktober

Status for Oktober måned:

Selvom jeg vandt mod Ahlen så ligger de forsat 5 point foran. Så det bliver spændende hvem der kan hente de 3 oprykningspladser.
I DFB-Pokalen er jeg i 3. runde hvor Bayern venter i næste måned.

Resultater:
2/10-2005: Bochum - Ahlen 5-0
16/10-2005: Offenbach - Bochum 2-0
23/10-2005: Bochum - Aue 3-2
26/10-2005: Rostock - Bochum 1-1
30/10-2005: Bochum - 1860 Munchen 3-0

Træning:

+ (plus)
Misimovic (boldkontrol)
Martin E. Jensen (forsvarsspil)

- (minus)
Wosz (styrke)
De Troetsel (afslutninger)

Økonomi:
Igen et underskud, det blev på 8,64mill så jeg har fået lidt flere tilskuere indtægter denne gang. Og der blev også solgt lidt mere i Bochum Shoppen, det kan være at PetterssonŽs nr 23 har solgt lidt efter hans succes med 2 mål. Så længe mit underskud bare bliver mindre så er jeg tilfreds.

Det var alt for denne update, i næste update der skal jeg jo møde mægtige Bayern Munchen!

Jeg synes lige i skal se min kommende højre kant, det unge talent Ucar:

Bechmann og Ucar er fremtiden i Bochum...

Velkommen til Hazard.

chelidze90
Gæst

« Svar #22: 26 Maj 2006, 17:13 »

Endnu en stabil måned, godt at se at Petterson er kommet igang, selvom jeg ikke er så glad for ham Wink

Men lidt skidt at du taber til Offenbach Smiley

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #23: 26 Maj 2006, 22:28 »

Imens det danske U21 landshold spiller mod Holland på Zulu så vil jeg fortsætte mit spil imens jeg ser de unge talenter udfolde sig.

Vi er nu kommet til november måned og her er overblik over spilleplanen:

4/11-2005: Freiburg - Bochum (Liga)
8/11-2005: Bochum - Bayern Munchen (Pokal)
20/11-2005: Bochum - Karlsruhe (Liga)
27/11-2005: Burghausen - Bochum (Liga)

Et spændende program synes jeg, hvor hovedkampen er mod Bayern Munhen hvor jeg forhåbenlig for fuldt stadion overraske de forsvarene mestre.

12.kamp
Bundesligaen (4/11-2005)
Freiburg (5) - Bochum (2)

Peter Skov Jensen
Edu - Van Hout

Pettersson er jo som nævnt i seneste update ude med skade. Van Hout overtager som target player. Wosz er tilbage på bænken hvor også Grote og Martin E. Jensen bla også sidder.

Resultat: 2-2
22min: 1-0 (Koejoe)
28min: 1-1 (Colding, pen)
41min: 1-2 (Van Hout)
69min: 2-2 (Antar)

Ikke nogen stor kamp. Hvis man kan sige en vinder så burde det nok være os da vi skabte mange flere chancer. Freiburg havde 3 chancer og scorede på 2. Det kan være at spillerne have Bayern Munchen kampen i hoved. Søren Colding fik scoret på straffe og det siger bare noget om kampen at han blev kåret til MOM med et 7 tal.

MOM: Colding (7)

Costa fik desværre et gult kort og det var hans 5. Det betyder han har karantæne mod Bayern Munchen i pokalen.

Edu skadet inden Bayern kampen!!
Det var en meget skuffet Edu der mødte et par pressefolk efter han kom ned fra lægen. "Jeg er ude i 2-3 uger fik jeg at vide" sagde en skuffet brasilianer. Lægen kom derefter ned og fortale at han forstrukket sit håndled efter at have overanstrengt sig i vægtluftningsrummet .
Med Edu ude til det store opgør er chancerne for en overraskelse minimal....

3.Runde
DFB-Pokalen (8/11-2005)
Bochum - Bayern Munchen

Peter Skov Jensen
Bechmann - Wosz - Zdebel - Grote
Misimovic - Van Hout

Med spillere som Pettersson, Edu, Ucar, Trojan og Costa på skadeslisten så har jeg ikke mange forventninger til kampen. Inden kampen har jeg entreindtægter på 27.000 så jeg er spændt på hvad det er når jeg har spillet kampen.

Resultat: 1-1
9min: 0-1 (Guerrero)
29min: 1-1 (Van Hout)

For satan en kamp! Havde slet ikke regnet med at jeg kunne spille 1-1 mod Bayern. Jeg fik jo den værst tænkelig start da de allerede scorede efter 9 minutter. Heldigt nok fik Van Hout scoret på et langskud. Bayern pressede, pressede og pressede, det var kun stort målmandspil af Peter Skov Jensen der holdte mig ind i kampen. Bayern havde 23 skud hvor 13 ramte inden for rammen. Jeg havde 7 hvor 4 af dem var inden for Kahns bur.
Som sædvanlig er jeg uheldig, Grote blev skadet efter 57 minutter. Da min trup ikke er så voldsom stor så blev jeg nød til at sætte Gordon ind. Wosz blev rykket ud på kanten og Gordon centralt.
Både Van Hout og Misimovic kæmpede godt i kampen og var begge småskadet. Jeg valgte derfor at sætte Martin E. Jensen på toppen i stedet for Van Hout.

Forlænget spilletid: 0-0
Den forlængede spilletid endte så med 0-0. Bayern håbede selvfølgelig på at lave det afgørende mål, men igen stod Peter Skov Jensen i vejen.

Straffespark: 2-4
Ismäel..... scorer (0-1 - 1-2)
Colding.... brænder (0-1 - 1-2)
Scholl.... brænder (0-1 - 1-2)
Zdebel.... scorer (1-1 - 2-2)
Salihamidzic.... scorer (1-2 - 2-3)
Misimovic.... scorer (2-2 - 3-3)
Ballack.... scorer (2-3 - 3-4)
Bönig..... brænder (2-3 - 3-4)
Makaay.... scorer (2-4 - 3-5)

Med Makaays scoring så gik Bayern Muchen videre i DFB-Pokalen efter straffesparks komkurrence.

MOM: Peter Skov Jensen (8)

Brian Lindahl efter kampen:
"Jeg er meget stolt af mit hold. Når man tænker på de skader vi har så er jeg glad for vi kunne spille lige op med tysklands bedste hold. Jeg håber virkelig vores fans fik noget for penge (indtægt på ca 3,6mill). Vores hold har enormt potencielle og ser frem til vi nu kan koncentere os om ligaen hvor vi meget gerne skal rykke på."

Efter kampen kom så 2 skader mere:
Misimovic | 2-4 uger | skadet fod |
Grote | 2-4 uger | forvredet knæ |

Min nuværende trup ser således ud:

Som i kan se har jeg virkelige skadsproblemer i det offensive.

13.kamp
Bundesligaen (20/11-2005)
Bochum (2) - Karlsruhe (11)

Peter Skov Jensen
Colding - Martin E. Jensen - Meichelbeck - Bönig
Ucar - Wosz - Zdebel - Costa
Bechmann - Edu

Har lavet et par ændringer. Flere af mine spillere er blevet klar da der var næste 2 uger unden en kamp grundt nogen landskampe. Jeg prøver Bechmann i front som den mere frie angriber. Martin E. Jensen skal holde styr på forsvaret sammen med landsmanden Colding. Så alle mine 4 danskere er med i truppen.

Resultat: 1-0
82min: 1-0 (Bechmann)

Det var nok en af de værste kampe jeg har spillet, selvom jeg vandt. Det holdt virkelig hårdt. Jeg havde bolden stortset heletiden, men chancerne skabte jeg ikke. Det var en forlængelse på et hoved af Van Hout der skabte chancen som Bechmann scorede på. Martin E. Jensen spillede en fejlfri kamp uden at gøre den store væsen af sig. 3 point i hus, mere kan jeg ikke sige.

MOM: Wosz (8)

Polat Keser, ung reserve målmand, som sad på bænken:

"Det var en forfærdelig kamp at se på udefra. Vi spillede til et mål og jeg ventede bare på hvornår vi fik scoret. Heldigvis satte Tommy den sikkert ind til slut. Det vigtigste er jo 3 point og det fik vi. Det er altid vigtig at vi vinder vores hjemmekampe og indtil videre er det blevet til 7 ud af 7."

Rygter om en ny midterforsvar!
De seneste par uger har der været rygter på Bochums fan forum at Bochum skulle være tæt på at hente en ung hollandsk midterforsvar fra januar af. Det skulle være et langsigtet køb, der er ingen navne nævnt.
Endnu en dårlig nyhed kom også ind på Fan Forummet: Costa skadet i en måned
En bruger kom med dette indlæg:

"Det var dog utroligt! Hvad fanden laver klubben under træning. Jeg synes vi har den ene offensive skade efter den anden. Vi skal jo snart bruge forsvarsspillere i angrebet. Vi burde gøre noget ved det her problem"

14.kamp
Bundesligaen (27/11-2005)
Burghausen (15) - Bochum (2)

Peter Skov Jensen
Ucar - Wosz - Zdebel - Höhle
Edu - Van Hout

Bechmann er kommet på bænken for at give plads til Ucar på kanten. Jeg har rykket Höhle op fra reserve holdet da jeg ikke kan stille med en venstre wing.

Resultat: 1-2
26min: 0-1 (Edu)
45min: 0-2 (Edu)
51min: 1-2 (Kazior)

Jeg fik lidt mere modstand end jeg havde regnet med. Edu viste klassen i første halvleg, han forsvandt lidt i anden. Ellers var det en meget stabil kamp for min side, Ucar, Edu, Van Hout og selvfølgelig MOM, Meichelbeck viste lidt mere klasse end resten og det gjor udfaldet.

MOM: Meichelbeck (8)

Med sejren over Burghausen har jeg ikke tabt de seneste 6 kampe i ligaen. Seneste nederlag var mod Offenbach!

Status over November:

Resultater:
4/11-2005: Freiburg - Bochum (Liga) 2-2
8/11-2005: Bochum - Bayern Munchen (Pokal) 1-1 (Nederlag efter straffesparks konkurrence)
20/11-2005: Bochum - Karlsruhe (Liga) 1-0
27/11-2005: Burghausen - Bochum (Liga) 1-2

Som i ved så røg jeg jo ud af DFB-Pokalen mod Bayern Munchen.

Stillingen efter 14 ligakampe:

Træning:

+ (plus)
Navidkia (Angrebsspil)
De Troetsel (Forsvarsspil)
Westerhoff (Styrke)

- (minus)
Van Duijnhoven (Boldkontrol)
Dennis Grote (Angrebsspil)
Phillip Langen (Angrebsspil)

Økonomi:
Et underskud på 5,25mill blev det til. Hjemmekampen mod Bayern Munchen gav godt i klubkassen. Min balance startede på ca 84mill dkr. Den er nu nede på 49mill. En oprykning til tysklands bedste række burde hjælpe på min økonomi.

Velkommen til Hazard.

chelidze90
Gæst

« Svar #24: 27 Maj 2006, 08:15 »

Det går jo godt med det sportslig succes, en skam med nederlaget til Bayern, men ne sejr var vel for meget forlangt. Økonomien ser dog ikke så god ud, men den bliver nok bedre når du rykker op Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #25: 27 Maj 2006, 08:50 »

Du spillede da en god kamp mod de kejserlige bayern. Med lidt havde du slået dem ud, men skidt, i næste sæson får du chancen for hævn i bundesligaen.  Wink

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #26: 27 Maj 2006, 11:18 »

Det ser jo godt ud, BlaZZo! Du skal sgu nok rykke op  Thumbs Up

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #27: 27 Maj 2006, 18:22 »

I December måned er der kun 3 kampe før at spillerne går på en lille vinterferie. 2.Bundesliga ligger stille fra den 17-12-05 til 29-1-06. Jeg har allerede lavet en aftale med frem om en træningskamp i januar måned. Det var købet af Martin E. Jensen der fik ordnet det. Jeg regner stærkt med at få et par andre træningskampe også. Så de spillere der ikke har fået specielt meget spilletid også spiller lidt.

Mit kampprogram for December:

4/12-2005: Bochum - Braunschweig
9/12-2005: Saarbrücken - Bochum
16/12-2005: Bochum - Paderborn

Som jeg lige kan se, så skal jeg meget gerne vinde alle 3 kampe hvis jeg vil rykke op.

Nu er halvdelen af sæsonen snart gået og jeg har lagt mærke til at jeg ikke få særlig meget ud af mine dødbolde. Derfor har jeg nu gået ind og rettet lidt på nogen forskellige ting og det skal nu bliver spændende om mine forsvarsspillere kan få noget ud af ændringerne på hjørnespark og frispark.

Som noget nyt vil jeg giver et +,0 og - til spillerne!

+ = De spillede bedst for holdet
0 = De spillede en godkendt kamp
- = De skuffede lidt

Det er også tiden hvor ens spillere der har kontrakt udløb ved sommeren 2006 kan forhandle med andre klubber.
Rein Van Djinhoved, China, Meichelback og Bönig.

Disse 4 spillere fra førsteholdet har kontrakt til sommer. Der er 6 spillere på anden holdet som også udløber.
China er jo en spiller der var lejet. Ikke en jeg vil prøve at købe fast. Så derfor skal jeg hente en ny højre back.
Rein Van Djinhoved er min 38 årige hollandske målmand som har været i klubben siden 1999. Jeg kan ikke se så meget fremtid i ham. Muligvis vil jeg prøve at skrive under på en 1 årige kontrakt.
Meichelback og Bönig er klart 2 spillere jeg gerne vil forlænge med. Jeg har spurgt Bönig flere gange og har endnu ikke accepteret noget. Men jeg opgiver ikke!
Meichelback får jeg nok svært ved at forlænge med. Han er slet ikke interesseret i at forlænge med mig på nuværende tidspunkt!

Tidligere på året var der rygter om en hollandsk forsvarsspiler. Han er nu købt og vil tiltræde i truppen per 1-1/2006. Meget mere info, og SS i næste del som er Januar!

15.kamp
Bundesligaen (4/12-2005)
Bochum (2) - Braunschweig (17)

Peter Skov Jensen
Edu - Van Hout

Selvom Ucar spillede i fint kamp sidst, så er Bechmann på holdet. Grote er med på venstre kanten.

Resultat: 3-0
2min: 1-0 (Wosz)
17min: 2-0 (Edu)
28min: 3-0 (Edu)

Efter bare 17 minutter var denne kamp lukket. Intet spænding overhoved. Zdebel, Edu og Wosz lagde op til de 3 mål. Braunschweig havde en enkelt chance inden for rammen....

+ = Bönig, Meichelbeck, Wosz, Edu og Van Hout (alle 8)
0 = Skov Jensen, Colding, Maltritz, Grote, Bechmann og Zdebel (alle 7)
- = Ucar, Navidkia og Misimovic (alle 6 - indskiftere)

MOM: Edu (8)

Det er glædeligt at jeg har fået aftalt 2 træningskampe i januar måned udover Frem kampen. Jeg skal møde AB hjemme og 1860 Munchen ude. Jeg regner med at få 2 træningskampe til, så jeg har 5 ialt.

Dagen efter accepterede AGF mit forslag om en træningskamp. Glostrup sagde også ja tak til en kamp.
Så jeg skal møde 4 danske klubber i optakten og et enkelt tysk hold.

Pettersson er meldt tilbage på træningsbanen og med lidt held kan han nok være med i den sidste kamp i 2005. Da Ahlen kun spillede uafgjort er jeg kommet på første pladsen. Det er første gang jeg er på førstepladsen, jeg har kørt pænt på den anden pladsen, jeg regner dog med at holde min første plads i de 2 sidste 2.bundesliga kampe så vi kan overvinter på første pladsen.

16.kamp
Bundesligaen (9/12-2005)
Saarbrücken (9) - Bochum (1)

Peter Skov Jensen
Colding(C) - Maltritz - Meichelbeck - Bönig
Edu - Van Hout

Alle 11 spillere for genvalg fra sidste kamp!

Resultat: 2-2
5min: 0-1 (Wosz, pen)
21min: 1-1 (Jamelli)
67min: 1-2 (Van Hout)
73min: 2-2 (Thiebaut)

Hvis man ser på kampens udvikling så er det både og jeg kun får 2-2. Jeg er foran 2 gang, og det er ikke godt nok de scorer 2 gange på mig. Alligevel så er jeg tilfreds da Saarbrücken kæmpede flot og faktisk havde flest chancer. Det var lidt af en off-day for holdet. Det er altid noget at Ahlen tabte 4-0 til Rostock.

+ =  Van Hout(9) - Edu (8) - Wosz (8) - Meichelbeck (8)
0 = Skov Jensen - Bönig - Maltritz - Grote - Bechmann - Zdebel - Imhof - Misimovic - Alle 7
- = Colding - Ucar - 6

MOM: Van Hout (9)

Jeg har fået en aftale i hus med en 17 årige knægt. Han er en central midtbane og planen er at jeg vil udvikle ham så han skal overtage Zdobel om et par år. Hvem det er, får i at se til januar.

Martin E. Jensen og Imhof er blevet sendt hjem med influenza. Ingen af dem vil dermed indgå i truppen til den sidste kamp.

17.kamp
Bundesligaen (16/12-2005)
Bochum (1) - Paderborn (16)

Peter Skov Jensen
Colding(C) - Maltritz - Meichelbeck - Bönig
Bechmann - Wosz - Zdebel - Edu
Misimovic - Van Hout

Tror faktisk det er første eller anden gang at Edu spiller på den plads som faktisk var meningen han skulle spille. Misimovic er smidt på toppen hvor jeg håber at han kan få noget at arbejde med. Bla ligger Edu nogen fremragende indlæg.

Resultat: 0-0

Jeg fatter ikke hvordan denne kamp kan ende 0-0! Paderborn har styr på første halvleg hvor de har nogen pæne store chancer. Anden halvleg bliver så min, jeg dominere den total. Misimovic, Van Hout og Bechmann var de store misbrugere. Pettersson blev sat ind med 22 minutter igen og var meget tæt på at ligge op til Edu i slutminutterne.
Et ellers godt efterår slutter af med 2 uafgjorte kampe, meget ærgeligt. Heldigvis vandt ingen af mine konkurrenter, så jeg overvinter på 1.pladsen!

+ = ingen
0 = Skov Jensen, Colding, Edu, Zdebel, Misimovic, Pettersson (7)
- =  Bönig, Maltritz, Meichelbeck, Bechmann, Wosz, Van Hout, Grote (6)

MOM: Wolfgang Hesl (Paderborn, 8)

Mega surt for min optakt i januar måned så er Pettersson, Ucar og Meichelbeck blevet skadet under træning.
Pettersson vil være ude i 2 til 4 uger.
Ucar i 1 til 3 uger
Meichelbeck i en uge.

Planen var at Pettersson og Ucar skulle have rimelig meget spilletid.

Vi skriver lige nu den 27 december og jeg har valgt at give det sidste kontrakt tilbud til Bönig og Meichelbeck.
Begge spillere sagde desværre nej til mit tilbud. Jeg har derfor tilbudt de 2 spillere til andre klubber og håber jeg kan få lidt penge for dem.

Status over December måned:

4/12-2005: Bochum - Braunschweig 3-0
9/12-2005: Saarbrücken - Bochum 2-2
16/12-2005: Bochum - Paderborn 0-0

Træning:

+ (plus)
Rein Van Djinhoved (boldkontrol)
Misimovic (boldkontrol)
Langen (angrebsspil)

- (minus)
Butscher (boldkontrol)

Økonomi:
Mit underskud var denne gang 5,95mill dkr. 700.000 mere end sidste måned. Indtil videre har jeg tabt 38 mill i denne sæson.

Læs mere i næste del om de 2 nye unge talenter jeg får!

Velkommen til Hazard.

United-styrer
Gæst

« Svar #28: 27 Maj 2006, 18:28 »

Ærgeligt med de to uafgjort, men fint nok så længe du ligger nummer et. En fin idé med "karaktergivningen" Thumbs Up

chelidze90
Gæst

« Svar #29: 27 Maj 2006, 18:40 »

Ja, pengene ralser som de plejer ud af kassen, men ellers en fin måned og tillykke med den forløbige førsteplads Smiley

Og en god idé med karaktergivningen Smiley

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010