home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 930 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  (Problem!) Olympique Lyon - Et hold i fremgang!
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: (Problem!) Olympique Lyon - Et hold i fremgang!  (Læst 52108 gange)
Metsu1
Manager

(Problem!) Olympique Lyon - Et hold i fremgang!
« : 08 Mar 2009, 09:51 »

CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
- Nu med en legende i trænersædet

Den russiske hovedstad Moskva er Europas største by og en by med store ambitioner inde for europæisk topfodbold.
En af byens klubber med de største ambitioner er uden tvivl CSKA Moskva, men efter den første halvdel af 2008-sæsonen er færdigspillet, ser det ikke godt ud for det ambitiøse hold og det har fået bestyrelsesformand Eugeny Giner til at indkalde til pressemøde hos den russiske klub.
Rygterne vil vide at man har valgt at fyre træner Valery Georgievich Gazzaev, men også at der allerede er udpeget en afløser, som eftersigende skulle være kendt i hele fodboldverdenen.
Ser man på tabellen efter de første 14 kampe af sæsonen, så ligger CSKA som sagt placeret på en tredjeplads, men det værste er ikke placeringen som nummer tre, men det faktum at førerholdet fra Zenit allerede på nuværende tidspunkt har et forspring på 7 points ned til CSKA og det ligner et forspring, der bliver uhyre svært at hente for den traditionsrige Moskva klub med den form, de har vist indtil videre i denne sæson.

Bestyrelsesformand Eugeny Giner gør klar til at åbne pressemødet:

- Som mange af jer allerede ved, har vi i CSKA Moskva stoppet samarbejdet med Valery Gazzaev efter en skuffende halvsæson, men vi kan allerede i dag præsentere en erstatning for Valery og jeg er utrolig stolt over, at kunne præsentere en legende af denne kaliber som ny træner for os.
Han er kendt over hele fodboldverdenen, hvor han har været vidt omkring både med det franske landshold og i de klubber, han har repræsenteret i løbet af hans karriere.
Mine damer og herrer, tag godt i mod den nye cheftræner hos CSKA Moskva, Zinedine Zidane.

Zizou er ny styrmand hos CSKA

Zidane træder ind i presselokalet og bliver modtaget af noget så usædvanligt som stående ovationer fra de fremmødte journalister. De er alle sammen godt klar over, hvad ansættelsen af Zidane betyder for russisk fodbold og især for CSKA Moskva.
Den franske superstjerne sætter sig til rette og begynder at fortælle om sit nye job:

- Der har været mange overvejelser inden jeg sagde ja til dette job, er det nu det rigtige sted at starte min trænerkarriere og er jeg klar til en så stor klub allerede i mit første job som træner?
Det mener jeg, jeg er og jeg er lykkelig over at få chancen hos CSKA og ser frem til at komme i gang med alle de opgaver, der er forbundet med at være træner i en europæisk storklub.

Det er en ære at se dem her, Hr. Zidane udbryder en af de mange journalister og får fremstammet et spørgsmål på et noget gebrokkent engelsk:
Ved De overhovedet noget om russisk fodbold og i særdeleshed CSKA Moskva og hvordan har De tænkt Dem at få deres budskaber givet videre til spillerne, når De ikke taler russisk?

- Jeg har været væk fra fodbolden i noget tid, men har gjort meget for at følge med og det gælder også i russisk fodbold og jeg ved, at jeg overtager en klub med flere af de største talenter i russisk fodbold, hvilket kun gør det endnu mere interessant at sidde her i denne stol.
Med hensyn til sproget ser jeg ikke de store problemer, da jeg kan tale flere sprog og jeg ved allerede nu, at flere af spillerne også kan tale andet end russisk, så jeg er ganske fortrøstningsfuld og ser meget frem til udfordringen.

Der er mange spørgsmål til den franske legende og han svarer stille og roligt på samtlige spørgsmål uden tøven og virker meget afslappet i hans holdning.

Det skal blive spændende at følge Zizous meritter i russisk fodbold........
« Seneste Redigering: 24 Aug 2009, 21:46 af Metsu1 » Logged

Cesc
Gæst

Sv: CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #1: 08 Mar 2009, 11:26 »

Den blog her glæder jeg mig til at følge.

Du ved nok godt hvorfor Metsu1.

Spændende med Zidane i sædet.

Smiley

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #2: 08 Mar 2009, 11:32 »

Lyder fint jeg vil også gælde mig til noget mer  Thumbs Up
KIU!!! Peace

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #3: 08 Mar 2009, 12:05 »

jeg har glædet mig til en 09 blog fra din side da jeg mener du er den bedste blogger på siden.

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

.::TheDutchman::.
Gæst

« Svar #4: 08 Mar 2009, 12:07 »

Jeg synes det ser spændende ud, og vil helt sikkert prøve at følge med. Smiley
- Dog er det lidt ærgeligt at dit top banner er grynet.

Metsu1
Manager

« Svar #5: 08 Mar 2009, 12:32 »

Det glæder mig, at I vil følge bloggen, så håber jeg bare, at jeg kan forme den, så den er værd at følge med i  Peace

Fortællingsformen bliver udelukkende fra en journalists synspunkt, som følger CSKA Moskva tæt.

Jeg vil prøve at stille det op således, at han gennemgår trup, transfers osv. og fortæller om hans forventninger til klubben og så krydrer det med kommentar fra Zidane og andre relevante personer fra CSKA.

Jeg vil bruge den model, jeg plejer at bruge med kampreferater efter hver kamp, dog ikke i de første 12-14 kampe, da jeg havde spillet lidt på spillet, inden jeg besluttede mig for at blogge om det.

Endnu en gang tak for de mange kommentarer og som sagt, håber jeg, at den vil leve op til alles forventninger  Thumbs Up

- Dog er det lidt ærgeligt at dit top banner er grynet.

Det er egentlig lavet sådan med vilje, men jeg skal nok rette det i næste update, hvor der vil blive brugt et andet banner  Wink

JimmyGP
Manager

« Svar #6: 08 Mar 2009, 12:34 »

En yderst lovende start fra dig metsu, men det er det jo altid og jeg ser frem til et russisk eventyr med Zidane.. Glæder mig til mere.. KIU Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Temp
Reserveholdsspiller

« Svar #7: 08 Mar 2009, 19:28 »

Så kom den 09 blog fra dig Opstemt
Det lyder bestemt spænende med Zidane Smiley

El Barto
Lilleputspiller
*

« Svar #8: 08 Mar 2009, 19:45 »

jeg er med Opstemt har altid elsket dine blogs  Opstemt

The Perfect World:

Pizza, Cola, Simpsons og Football Manager! Opstemt
Jeg anklager dem for at have lavet filmen med vilje! - Homer Simpson

Metsu1
Manager

Sv:(Transfers & Trup) CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #9: 09 Mar 2009, 19:29 »

CSKA Moskva – Transfers og Truppen
- Zidane chokerer CSKA fans!

Den franske legende har kun været ved roret i knap en måned, men allerede nu er der sket ting og sager hos CSKA Moskva.
Transfervinduet er netop åbnet og Zidane har allerede hentet de forstærkninger, han mener, der skal til for at få Moskva klubben tilbage på toppen af russisk fodbold.

Det er dog ikke indkøbene, der har været talt ret meget om, men derimod det ene spillersalg som Zinedine Zidane har foretaget sig. Han har nemlig sagt farvel til en af de helt store stjerner på CSKA mandskabet, brasilianske Vagner Love og i manges øjne, har han dermed svækket holdet betragteligt i kampen om det russiske mesterskab.
Set rent objektivt på det, kan der ikke siges meget til salget af den brasilianske angrebsstjerne, idet ukrainske Shaktar Donetsk smed det fyrstelige beløb af 177.000.000 kr. på bordet for at sikre sig Love’s underskrift. Det beløb, har finansieret indkøbene, der er foretaget og samtidig er der stadig penge på kistebunden, hvis det skulle vise sig at være brug for yderligere indkøb.

I modsætning til det spektakulære spillersalg, er der ingen er indkøbene, der kan betegnes således. Det er fornuftige spillere, der er hentet og som passer godt ind i det 4-4-2 system, det lader til, Zidane vil implementere i CSKA.
Han har været i Frankrig for at sikre sig landsmanden Rio Mavuba, der er udset til at skabe stabilitet på den defensive midtbane. Derudover har han hentet en erstatning for Vagner Love i hollandsk fodbold, nærmere betegnet i Groningen, hvor han har sikret sig den unge svenske bomber, Marcus Berg.
Det er også lykkedes for franskmanden at sikre sig den russiske landsholdsspiller Denis Kolodin og i mine øjne er Kolodin måske Zidanes bedste indkøb. Den russiske landsholdsspiller er en rigtig dygtig forsvarsspiller og er en spiller, jeg har store forventninger til. Den sidste forstærkning, der er kommet til CSKA i denne omgang, er den argentinske venstrefløj Osmar Ferreyra, der er udset til at agere dækning for Alexey Berezutskiy på venstrebackpladsen. Han er blevet hentet hos samarbejdsklubben Dnipro og ligner lidt af et røverkøb.
Efter pressemødet, hvor de fire nye spillere blev præsenteret, fik jeg denne kommentar fra den franske manager omkring salget af Vagner Love og de nye spillere i klubben.
- Jeg er godt klar over, at det kom så et chok, da jeg sagde ja til salget af Love, men med det beløb der blev budt, var der ingen anden mulighed og lad os nu ikke glemme, at fodbold er en holdsport og med de nye spillere, der er kommet til, er jeg sikker på, vi nok skal gøre en rigtig god figur i resten af sæsonen.

Truppen anno 2008

Akinfeev er en sand klassekeeper

Målmænd
Igor Akinfeev*
Eugeny Pomazan

Hos CSKA Moskva råder man ikke bare over Ruslands bedste målmand, men samtidig også over en af de bedste målmænd i verden.
Igor Akinfeev er bare 22 år gammel, men har allerede spillet 28 gange for Rusland, hvilket har givet ham en masse erfaring og sammen med hans evner betyder det, at han allerede nu har udviklet sig til en decideret klassekeeper og han må betegnes som en nøglespiller for CSKA Moskva.
Jeg har dog ikke givet topkarakter på denne position, men det har intet med Akinfeev at gøre som egentlig fortjener topkarakter, men derimod med reservekeeper Pomazan, der slet ikke har evnerne til at erstatte Akinfeev, hvis der skulle ske noget med førstemålmanden. Skulle Akinfeev blive skadet eller solgt på et tidspunkt, ville CSKA stå tilbage med kæmpe problemer på målmandsposten.

Sergey Ignashevich -
Anfører og styrmand for CSKA

Forsvar
Alexey Berezutskiy – F VC
Anton Grigorjev - F VC
Osmar Ferreyra – WB/OM V
Vasily Berezutskiy – F HC
Chidi Odiah – F/WB/M H
Denis Kolodin – SW, F C
Sergey Ignashevich* – F HC

Efter indkøbet af den russiske landsholdsforsvarer Denis Kolodin må forsvaret betegnes som CSKA’s absolut stærkeste kæde.
I forsvaret råder man ikke bare over en stærk spiller til hver position, men man har også bredden til at kunne klare op til flere skader på hver af positionerne i den bagerste kæde. Det sværeste for manager Zidane er at skulle udvælge de fire spillere, der skal danne forsvaret.
I den centrale forsvar er der mange mulige konstellationer, men jeg er ikke i tvivl om, hvilken sammensætning, der er den stærkeste. Det stærkeste centerforsvar ville være duoen bestående af de to russiske landsholdsspillere Denis Kolodin og Sergey Ignashevich.
På backpladserne er der også hård kamp om pladserne og her er det svært at sige, hvem der er stærkest, men mon ikke det bliver Berezutskiy brødrene, der kommer til at spille de fleste kampe på hver deres back.

Yuri Zhirkov
er en nøglespiller for CSKA

Midtbane
Deividas Semberas – F HC, WB, DM, M C
Rio Mavuba - DM, M C
Elvir Rahimic – DM, M C
Pavel Mamaev – M HC
Alan Dzagoev – OM C
Yuri Zhirkov* – WB/OM V
Caner Erkin – OM V
Milos Krasic – OM HC
Lubos Kalouda – OM H

Midtbanen hos CSKA er en af de mest talentfulde, hvis ikke den mest talentfulde i russisk fodbold i øjeblikket og samtidig råder man over en af Ruslands bedste fodboldspillere i venstrefløjen Yuri Zhirkov.
Indkøbet af den franske defensive midtbanespiller Rio Mavuba har sørget for mere bredde og stabilitet på den centrale del af midtbanen og med talenter som Mamaev og Dzagoev til at besætte den anden plads på den centrale midtbane, ser det ganske fornuftigt ud for CSKA.
På fløjene råder man som sagt over den fremragende Zhirkov til venstrefløjen, mens man har den serbiske hurtigløber Milos Krasic til højrekanten, hvor han med garanti vil skabe noget ravage hos modstanderne på baggrund af hans fantastiske speed. Reserverne til kanterne kunne være bedre, men samtidig skal man også som manager sikrer sig, at det er spillere, der er villige til at sidde på bænken og det tyder det på, at både tyrkiske Erkin og tjekkiske Kalouda er klar til.

Kan Berg løfte arven fra Love?

Angreb
Daniel Carvalho – OM VC, A C
Ramon – OM/A C
Tomas Necid – A C
Ricardo Jesus – A C
Markus Berg* - Bo

Salget af verdensstjernen Vagner Love har efterladt et gigantisk hul i angrebet hos CSKA. Som erstatning for brasilianeren har Zidane som nævnt tidligere hentet svenske Marcus Berg, men jeg tror ikke, den unge svensker endnu er klar til at løfte arven fra den lille brasilianer.
Det er også den væsentligste årsag til, at jeg kun giver angrebet tre ud af fem logoer, da man mangler en klassespiller og samtidig mangler man også bredden. Jeg tør slet ikke tænke på, hvad den franske manager vil gøre, hvis Marcus Berg skulle blive skadet i løbet af efteråret.
En ting, der trækker lidt op, er de mange gode talenter, der er i angrebet hos CSKA, hvor flere af dem med den rette mængde spilletid og træning, sagtens kan udvikle sig til nogle rigtig gode angribere i løbet af nogle sæsoner. Især tjekkiske Tomas Necid bliver interessant at følge fremover og måske kan han allerede gøre sig gældende som fast mand i denne sæson.

Temp
Reserveholdsspiller

Sv: (Transfers & Trup) CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #10: 09 Mar 2009, 19:37 »

Lækker update... Kan godt lide det med de logoer Thumbs Up

Håber at i kan klare jer uden Vegner love
« Seneste Redigering: 09 Mar 2009, 19:40 af Ras88 » Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #11: 09 Mar 2009, 19:54 »

som altid en fremragende trupgennemgang i dine blogs  Thumbs Up

ser frem til at høre mere til cska moskva

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #12: 09 Mar 2009, 20:10 »

Det var sgu på tide du kom med en 09 blog  Thumbs Up Peace
Følger helt sikkert med!
Kan godt lide du bruger samme stil som i dine tidligere blogs, den er super flot.
KIU!

CarlosVela
Landsholdsspiller

« Svar #13: 09 Mar 2009, 20:14 »

Det er en rigtig god blog KIU hvor har du hentet logoet til CSKA Moskva?

FMFreaks inside you.

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #14: 09 Mar 2009, 20:16 »

intet mindre end den bedste trupgennemgang man kunne ønske sig som læser! det er klasse!

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010