home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 397 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 185599 gange)
JG7
Gæst
 
Sv: NBA
« Svar #945: 29 Okt 2013, 10:39 »

Det kan du sagtens - men som Caviezel skriver: desværre ikke på samme tid.
Logged

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #946: 29 Okt 2013, 12:33 »

Det kan du sagtens - men som Caviezel skriver: desværre ikke på samme tid.

Ahh, okay. Så må mig og min kammerat hellere købe en hver.

Woop! Så er det i aften/nat NBA starter. DK4 ligger flot ud med at sende Bulls@Heat fra kl. 01 i nat!  Thumbs Up

EDIT: De sender sgu også Clippers@Lakers bagefter!

http://www.dk4sport.dk/index.php?page=news&id=7773
Ja, det bliver edderhukme godt. Som Lakers fan, eller sympatisør ihvertfald, bliver det også kanon at få regular season skudt igang imod Clippers.

Det bliver en spændende sæson som Lakers tilhænger, tror jeg. Det kan ende i både fiasko og med pæn succes. Gasol får vi forhåbentligt at se tilbage på sit bedste niveau, efter hans mange skader sidste sæson. Ham ser jeg specielt frem til at følge.

Så er der manden, der kan ligeså meget med en fodbold som Messi, Steve Nash. Vores startende point guard, der ligesom Gasol også havde en underlig sidste sæson, da han også var plaget af skader. Men det er vel også mere naturligt, eftersom han vel snart runder de 60 år.

Derudover er der selvfølgelig Kobe, der er på vej tilbage fra en frygtelig skade som basketballspiller. Hvilket niveau er han på, når han kommer tilbage? Han har været min, ligesom så mange andre tror jeg, personlige helt siden jeg begyndte at følge NBA. ESPN havde ham som, mener jeg, nr. 25 bedste spiller i NBA i år, hvilket jeg selvfølgelig synes er en omgang lort. Uanset om han er på vej tilbage fra skade eller ej, synes jeg virkelig, at det er underligt at putte ham så langt ned. Men det viser vel også endnu engang, at Lakers og ESPN ikke ligefrem er hombres.

Som jeg ser det, vil Lakers endnu engang få et svært år. Jeg synes, at der er for mange spørgsmålstegn ved holdet, og for mange ting, der kan gå galt. Det er et par spændende nye spillere der er blevet hentet ind i år, en del mere atletiske spillere, men jeg ser bestemt ikke nogen af dem gør en stor forskel i år. Næste sommer derimod, tror jeg bliver ret så interessant som Lakers fan.

Men ligesom sidste år, minus Howard selvfølgelig (thank fuck), så skal det komme fra Nash, Gasol og Kobe. Og det tror jeg bliver for usikkert og svingende. Potentialet blandt de 3 er selvfølgelig rigtig stort, og kan de finde formen både individuelt og som hold, kan det også blive til en fantastisk sæson. Jeg tror bare, at det blive en frustrerende sæson - ligesom sidste sæson.

Men, det bliver satme godt når sæsonen bliver skudt igang i nat.
Logged

Tash
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #947: 29 Okt 2013, 12:43 »

Jeg er, ligesom nogle af jer andre, også Lakers-fan. Jeg gider ikke til at nævne alle de samme, som Scholesy har gjort i indlægget ovenover, så jeg nøjes bare med at sige, at jeg glæder mig utrolig meget til at se, hvordan Nick Young kan gøre sig gældende. Han kan gå helt amok og score 20+ point, men han har samtidig også en "evne" til at vælge nogle mærkværdige skud nogle gange.

Forhåbentlig får man mest "den gode" Nick Young at se. Jeg glæder mig ihvertfald til at se ham i aktion.
Logged


Netrom89
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #948: 29 Okt 2013, 14:25 »

Personligt ser jeg mest af alt frem til, at se hvordan Derrick Rose og Chicago Bulls kommer til at klare sig. De imponerede mig meget i pre-season, og den første store test kommer allerede i aften med kampen imod Miami Heat.
Jimmy Butler spillede fantastisk i play-off sidste sæson og bliver formentlig kun bedre. Spændende hvordan han udvikler sig.
Kan Bulls holde sig mere eller mindre skadesfrie, så ser jeg ingen grund til at de ikke skulle kunne tage tronen i øst.

Golden State bliver også utroligt spændende at se. De kan næsten kun blive underholdende at følge!
Det samme gælder Clippers som jo har fået Doc Rivers som coach.

I det hele taget glæder jeg mig bare helt enormt til, at kunne se god basket hver dag igen! Opstemt
Logged

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

JG7
Gæst
 
Sv: NBA
« Svar #949: 29 Okt 2013, 16:20 »

Jeg har desværre eksamen i morgen, hvilket ikke helt huer mig. Men så kan jeg bare se kampen i morgen via League Pass.

League Pass har iøvrigt fået NBA TV Live med i pakken i år. Jeg har altid haft det, men nu er den også en del af NBA-appen på Apple TV, så det er bare forrygende!
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #950: 29 Okt 2013, 16:47 »

Husk at The Starters har premiere som live-podcast og på NBA TV i morgen. Det vil i ikke gå glip af.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #951: 04 Nov 2013, 21:37 »

Dejlig start på sæsonen som Minny-fan. Første gang siden 2001 at de går 3-0 i sæsonens første kampe. I nat var en svær kamp og den viste at der er krummer i holdet. Knicks var godt på vej tilbage, men et par store 3'ere fra de to Kevins (Love og Martin) gav den nødvendige føring. Brewer har også været en fantastisk tilføjelse. Det er helt rart, og noget helt nyt, med en dygtig defensiv-spiller i Minnesota.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #952: 15 Nov 2013, 15:16 »

Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #953: 01 Apr 2014, 19:35 »

Dejlig start på sæsonen som Minny-fan. Første gang siden 2001 at de går 3-0 i sæsonens første kampe. I nat var en svær kamp og den viste at der er krummer i holdet. Knicks var godt på vej tilbage, men et par store 3'ere fra de to Kevins (Love og Martin) gav den nødvendige føring. Brewer har også været en fantastisk tilføjelse. Det er helt rart, og noget helt nyt, med en dygtig defensiv-spiller i Minnesota.

Gid man kunne sige det samme her i april. Men jeg er simpelthen godt træt af Rick Adelman. Han er en af de største coaches i NBA, men hans rotationer giver simpelthen ingen mening. At Shabazz Muhammad har spillet 550 minutter mindre end Luc Mbah a Moute er simpelthen hovedrystende dumt. Muhammad oser af talent og er en high-energy spiller, der giver hele holdet et boost når han kommer på banen. Det samme kan siges om Gorgui Dieng, der virkelig har været et af de få lyspunkter i denne sæson. Jeg har sjældent set en så naturligt dygtig rebounder. Så skulle det da lige være Kevin Love. Dieng flår den ene rebound efter den anden til sig og er en utroligt dygtig rim-protector. Jeg forestiller mig at Ronny Turiaf bliver sorteret fra til sommer, dels på grund af alderen, dels på grund af at han har været så skadeplaget, og at Minnesota i næste sæson kommer til at køre med Pekovic som starter og Dieng som backup.

Netop Pekovic har også været et problem i år. Ikke fordi han har været ringe, nærmere tværtimod. Han har bare været ramt af flere skader igen i år og når han har været ude, har der bare manglet noget rent offensivt. Dels scorer han så mange 2nd chance points, dels er han uhyre giftig i pick and roll situationer, som Rubio læser ligeså godt som kan ønske sig at en pointguard kan. For så vidt angår Rubio, så mangler han åbenlyst stadig noget når det handler om at afslutte, men det skal samtidig påpeges at han siden All Star weekend, har været meget bedre skydende end inden og faktisk har været ret konsistent. 41% FG og 35% 3FG er slet ikke så ringe endda. Det er omtrent ligeså godt skydend som Kevin Martin har været siden All Star weekend.

Men ligesom i de forgange 3 sæsoner, sidder man bare med en fornemmelse af at der mangler en vindermentalitet på holdet. De 5 der som regel starter (Rubio, Martin, Brewer, Love, Pekovic) ser egentlig ud til at have denne vindermentalitet, men når bænken kommer i spil falder det hele simpelthen fra hinanden. JJ Barea har været patetisk ringe spillende i år og Chase Budinger har slet ikke kunnet finde fodfæste. Alexey Shved har lignet en mand der ikke engang burde spille professionel basketball. Det er netop de tre der skulle bidrage med noget alvorligt, for at det hele kunne gå op i en højere enhed. Det har de bare ikke gjort.

Til sommer ser jeg meget gerne at Rick Adelman forsvinder. På den ene måde eller den anden. Jeg vil dog meget gerne beholde nogle af de assisterende coaches han har, især Jack Sikma som gør et sublimt stykke arbejde med holdets big men. Derudover skal Barea, Budinger og Shved bare væk. Især Barea. Han skal bare så langt væk som det er fysisk muligt. Jeg tror sjældent jeg har set en point guard, der er dårlig til at sætte en offense op. Barea er en one-trick pony. Han kan drive og det er sådan cirka det. Ud med ham.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #954: 16 Apr 2014, 18:11 »

Til Minnys forsvar vil jeg også sige, at West er ufattelig stærk i år. Havde de spillet i East havde de ingen problem med at hive et 4-6 seed hjem, men det kan man desværre ikke bruge til noget. Som jeg ser det, har Rubio ikke udviklet sig til den spiller, som alle håbede. Han er god, ingen tvivl om det, men en PG skal kunne score bolden langt mere, end han kan..

Jeg har desværre ikke fuldt specielt meget med i år, dels fordi at jeg mistede lysten meget tidligt grundet Roses skade og fordi, at jeg måske i virkeligheden har set for meget de 2 foregående år, men derfor har jeg nu stadig fuldt med i Golden States sæson (Curry er hovedsageligt det, der for mig til at se dem). Derfor ærgrer det mig, at Bogut er blevet skadet, da playoffs begynder om 3 dage, hvor jeg sagtens kunne se os upsette Clippers med ham. Nu ser det utroligt svært ud.

Mht. til playoffs regner jeg med mere eller mindre at følge med i alle serier fra West, mens det sikkert bliver MEGET sparsommeligt, hvad jeg ser i East udover Conference Final (og måske lidt Wizards, som jeg må sige at sympatisere med i East, nu hvor Cleveland ikke er med). Der er simpelthen så stor forskel imellem de 2 conferencer rent breddemæssigt.
Logged

Trohde
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #955: 16 Apr 2014, 19:59 »

Timberwolves sæson er en kæmpe katastrofe. Endelig havde de muligheden for at spille med Love og Rubio sammen, og så formår de ikke engang at komme i playoff. Jeg vælger at sætte mine penge på at Love spiller et andet sted til næste sæson.

Som Chicago-fan glæder jeg mig helt vildt til playoff. Noah spiller fantastisk og står lige nu som måske den bedste center i ligaen for mig. Rygter om at Rose bliver testet senere og måske kommer i spil gør det ikke mindre spændende.
Toronto og Chicago skal selvfølgelig bytte plads, så Miami ikke får den ultimative nemmeste vej til finalen.
Logged

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #956: 16 Apr 2014, 20:10 »

Mht. til Love har jeg hørt mange forslag på goldenstwarriors.co m om et muligt trade for Lee og Barnes. Præmissen lød på, at Barnes stadig er noget værd (er han ikke hvis han har endnu en af disse sæsoner), da han uden tvivl stadig har en masse talent og at Love ellers bare ville gå for free. Jeg er personlig vild med tradet for håber virkeligt, at det kan blive til noget, for så bliver Warriors for alvor cancer at møde i playoffs for hold som Thunder og Spurs med fine muligheder for at komme ud af West.

Chicago tror jeg ikke på. Alt skal i mine øjne gå op i en højere enhed hvis de bare skal i Conference Finals. Hvis Miami ikke vinder East, ville jeg blive meget overrasket.
Logged

Tash
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #957: 16 Apr 2014, 20:31 »

Pas på Brooklyn i East. Jeg glæder mig lidt til at se, hvad de kan drive det til, efter de har været det bedste hold siden All Star-pausen. De vandt alle kampe over Heat i grundspillet, og de kan sagtens drille dem i slutspillet også, hvis de skulle løbe ind i hinanden. Jeg har dog Heat til at repræsentere East i finalen for fjerde år i streg.

For mig personligt har det godt nok været en lang sæson. Den ene skade efter den anden + et hold med ikke ret meget talent. En masse spillere der har haft mulighed for at vise sig frem, og der er også enkelte spillere, jeg gerne så bære Lakers-trøjen fremover. Nick Young aka Swaggy P er jo en fornøjelse at se på. Han opter nok ud af sin option, men han har sagt, at han gerne vil returnere til Lakers.

Udover ham er det primært Jodie Meeks, der virkelig har spillet på et stabilt, højt niveau i år, men han kunne sagtens få en bedre kontrakt andetsteds, og så bliver han svær at holde på. Kent Bazemore viste også lidt potentiale, og så så jeg også gerne, at man forlængede med Jordan Farmar.
Logged


SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #958: 17 Apr 2014, 15:53 »

Spurs - Mavericks, 4-1
Thunder - Grizzlies, 4,2
Clippers - Warriors, 3-4
Rockets - Blazers, 4-3

Pacers - Hawks, 4-1
Heat - Bobcats, 4-0
Rapors - Nets, 3-4
Bulls - Wizards, 3-4

Tror der bliver et par tætte serier i både East og West. Thunder, Spurs, Heat og Pacers går komfortabelt videre, mens de 4 resterende serier bliver ret spændende. Clippers vinder nok imod Warriors, men jeg skal trods alt tro lidt på dem, mens Blazers-Rockets sterien også kan blive rigtigt spændende. Det samme kan siges om de 2 resterende serier i East - jeg håber på Raptors, men tror på Nets. Wizards - Bulls bliver også tæt, er jeg ret sikker på.

Glæder mig vildt til at det går igang. Tror vi bliver vidne til en ret ekstrem West i år - der er simpelthen så mange god hold.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #959: 17 Apr 2014, 19:03 »

Og hold nu kæft hvor jeg glæder mig til at følge KD og Steph. Som Stephen A. Smith siger, kan de begge pull up from 30! De er er så PURE begge to. Håber virkeligt, at KD endeligt vinder.
Logged

Sider: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 81 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010