home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 325 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 185594 gange)
SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #915: 06 Jun 2013, 00:56 »

Siger Heat i 7!
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #916: 17 Jun 2013, 01:08 »

Hvem tror i vinder i nat mellem Spurs - Heat? Har ikke fulgt så meget med, men kan se, at de står 2-2 i deres finaleserie. Hvor mange kampe spilles der bedst ud af? Og er der nogen spillere man skal holde ekstra meget øje med, som er en fryd for øjet og gør kampen endnu mere seværdig?
« Seneste Redigering: 17 Jun 2013, 01:17 af AFC » Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #917: 17 Jun 2013, 01:51 »

Hvem tror i vinder i nat mellem Spurs - Heat? Har ikke fulgt så meget med, men kan se, at de står 2-2 i deres finaleserie. Hvor mange kampe spilles der bedst ud af? Og er der nogen spillere man skal holde ekstra meget øje med, som er en fryd for øjet og gør kampen endnu mere seværdig?
Jeg både tror og håber at Heat vinder idag, der spilles bedst af syv og kampene går 2 Hjemmekampe til Heat 3 Hjemmekampe til Spurs 2 Hjemmekampe til Heat.
Jeg ville da sige du skulle tag og holde øje med Tony Parker fra Spurs med nr 9 og ellers Lebron James som er verdens bedste spiller lige pt med nr. 6 samt Dwayne Wade med nr. 3 fra Heat. Til slut så kunne Gary Neal og Danny Green også være et kig værd, begge 2 har været on fire bag 3 points linjen, begge fra Spurs.
Logged

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #918: 17 Jun 2013, 02:12 »

Spurs vinder og du skal bare holde øje med nummer 20 Ginobili, det bliver ikke meget mere seværdig basket end det han kan præstere.
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #919: 17 Jun 2013, 03:07 »

Er Dk4's dækning altid som den er nu?
Logged

Trohde
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #920: 17 Jun 2013, 12:06 »

Vigtigt vigtig sejr til Spurs! Havde Heat vundet havde serien været så godt som lukket, nu er den meget lige.
Spurs skal vinde i Miami, de gjorde det i kamp 1, men det er et meget svært sted at vinde.

Kæmpe ros til Popovich, intet mindre end en genistreg at starte Manu som viste sig fra sin gode side. Parker er bare Parker, en fryd for sporten, tænk at han i sin tid blev draftet som nummer 28! Green tog rekorden for flest 3'ere i en finaleserie, og så kun på 5 kampe!
Har aldrig decideret hold med Spurs, men må sige de gamle drenge i den grad har åbnet mine øjne for deres spil, er ked af jeg ikke fulgte med i NBA da Duncan var på toppen, hvilken spiller!

Har også fået en forkærlighed for Kwah Leonard, tror han går en stor fremtid i møde. Han kan alt, gå til ringen, skyde 3'ere og så kan han dække LeBron som de færreste kan.

Håber Spurs vinder, og den ligger selvfølgelig mest til dem. Rutinen slår Heat
Logged

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #921: 17 Jun 2013, 12:43 »

Vigtigt vigtig sejr til Spurs! Havde Heat vundet havde serien været så godt som lukket, nu er den meget lige.
Spurs skal vinde i Miami, de gjorde det i kamp 1, men det er et meget svært sted at vinde.

Kæmpe ros til Popovich, intet mindre end en genistreg at starte Manu som viste sig fra sin gode side. Parker er bare Parker, en fryd for sporten, tænk at han i sin tid blev draftet som nummer 28! Green tog rekorden for flest 3'ere i en finaleserie, og så kun på 5 kampe!
Har aldrig decideret hold med Spurs, men må sige de gamle drenge i den grad har åbnet mine øjne for deres spil, er ked af jeg ikke fulgte med i NBA da Duncan var på toppen, hvilken spiller!

Har også fået en forkærlighed for Kwah Leonard, tror han går en stor fremtid i møde. Han kan alt, gå til ringen, skyde 3'ere og så kan han dække LeBron som de færreste kan.

Håber Spurs vinder, og den ligger selvfølgelig mest til dem. Rutinen slår Heat
Nogen der sagde Boris Diaw?  Huh
Efter nattens kamp så er mine Heat drenge godt presset, men når alt kommer til alt så er vi ude i at begge hold har "holdt" hjemmebanen og derfor så skal Heat "kun" vinde 2 gange i træk i AAA og hvor mange gange har de ikke gjort det i denne sæson?
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #922: 17 Jun 2013, 13:39 »

Må indrømme jeg er rystet over hvor dårlige Heat var i nat, de brændte utallige af åbne skud i 2. halvleg, og deres defense var i perioder ikke eksisterende. Fortjent sejr, og godt for serien, men skidt for min odds Wink
Logged

Trohde
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #923: 17 Jun 2013, 15:12 »

Boris Diaw ligner en stor bamse, men spiller overraskende godt. Synd han misser sin frie 3'er, for det havde været prikken over i'et!

Det er faktisk lang tid siden Miami har vundet 2 kampe i streg. Mener det er 12 kampe siden det er sket, men de er selvfølgelig det bedste hold i ligaen, og derfor må det siges at være mere end muligt. Jeg giver serien 50/50 lige nu.

Også lidt ris til Chalmers for en vanvittig dårlig forsvarskamp. Har slet ikke styr på Green, og så bliver man straffet når en spiller er så varm som han er.
Logged

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #924: 19 Jun 2013, 08:08 »

Så skal finalen ud i en syvende og afgørende kamp. Sikke en et vildt comeback Miami lavede!  Det bliver spændende!  Opstemt

Jeg er desværre forhindret i at se kampen, da jeg skal op til historie klokken 8:00.  crazy
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #925: 21 Jun 2013, 10:15 »

Så vandt Miami Heat NBA!
Det blev godt nok en spændende og intens kamp til sidst. Lebron scorede godt nok mange treer. Samlet set synes jeg, det er mest fair Miami vandt, da jeg synes, de har været bedst gennem hele sæsonen.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #926: 21 Jun 2013, 16:40 »

Ja, fantastisk kamp og serie. Jeg har så stor respekt for LeBron James. Kæft hvor har han spillet godt de sidste 4 kampe og den tale i forbindelse med MVP-trofæet gav mig gåsehud. Dejligt at han gav dem, som elsker at hade ham, tørt på både med sit spil og talen. Klasse.

Skal dog nævnes, at jeg ikke er James-fanboy, men ligegyldigt hvor meget, som man hader på ham, kan man ikke undgå at have respekt for ham.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: NBA
« Svar #927: 01 Jul 2013, 15:40 »

Det er ikke tit Dwight Howard faktisk viser sig at være nyttig, men når han gør, så er han en ven af huset. Tak for T-Rob, Howard.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #928: 01 Jul 2013, 15:52 »

Ret lol. Noget der dog også kunne tyde på, at i vil forsøge at deale Aldridge. Ligegyldigt hvad er det dog en af de handler, som man bare ikke kan tabe på.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: NBA
« Svar #929: 01 Jul 2013, 16:01 »

Jeg tror, vi vil se, hvad vi kan få for ham. Dog tror jeg ikke der kommer nogen handel ud af det. Lige ligesom GS prøver med Lee. Så længe Bulls ikke vil af med Noah eller Butler, kan man kun grine af det de tilbyder. Kan også være det bare er et lolleren rygte, hvilket jeg næsten tror det der. Cavs' var lidt mere interessant, men nu kan de ikke tilbyde 1st overall, så meh.

Men alle skriverierne om at LMA vil væk er dog også blevet stærkt overdrevet.
Logged

Sider: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 81 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010