home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 283 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 186953 gange)
SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #885: 20 Apr 2013, 18:04 »

Today is the day. #Cantwait

Man kan se kampene gratis i weekenden. Starter med Celtics @ Knicks og Warriors @ Nuggets, som er 2 fremragende kampe. Især sidstnævnte bliver vanvittigt underholdene med de 2 holds stile.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #886: 21 Apr 2013, 14:33 »

Fantastisk kamp mellem GSW og Denver i nat. Jeg har ikke haft tid til at tjekke det i dag, men det så ikke godt ud med David Lee? Det var dog fantastisk at se Andre Miller tage ansvar på den måde. Virkelig en stor spiller med en stor karriere, på trods af at han faktisk aldrig har vundet en playoffs serie - det kan han jo så passende gøre nu. De har et godt og spændende hold i Denver. Det er sådan en serie som jeg virkelig nyder at se, for jeg er fuldstændig ligeglad med hvem der vinder den. Jeg kan bare nyde den i fulde drag, for det er to fantastiske hold, som jeg virkelig nyder at se. Er spændt på at se om Steph Curry ikke stepper up på tirsdag og skyder lidt bedre end 35% på sine FG's.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Tash
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #887: 21 Apr 2013, 15:11 »

Fantastisk kamp mellem GSW og Denver i nat. Jeg har ikke haft tid til at tjekke det i dag, men det så ikke godt ud med David Lee? Det var dog fantastisk at se Andre Miller tage ansvar på den måde. Virkelig en stor spiller med en stor karriere, på trods af at han faktisk aldrig har vundet en playoffs serie - det kan han jo så passende gøre nu. De har et godt og spændende hold i Denver. Det er sådan en serie som jeg virkelig nyder at se, for jeg er fuldstændig ligeglad med hvem der vinder den. Jeg kan bare nyde den i fulde drag, for det er to fantastiske hold, som jeg virkelig nyder at se. Er spændt på at se om Steph Curry ikke stepper up på tirsdag og skyder lidt bedre end 35% på sine FG's.

Fremragende kamp! Denver begyndte at spille lidt forsvar også, hvilket var dejligt at se, når de navne som Chandler, McGee og Igoudala. Den serie skal nok blive underholdende Smiley

Mht. David Lee, så har jeg kun lige læst dette:

"David Lee will have an MRI on his right hip on Sunday.

The X-rays were negative and Lee was diagnosed with a strained right hip flexor. Lee was in a lot of pain as he walked back to the locker room under his own power and he should be considered questionable for Tuesday's game in Denver. Carl Landry would likely become the team's starting power forward in his absence."
Logged


SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #888: 21 Apr 2013, 17:46 »

Det er sådan en kamp, som vi skal vinde, hvis vi skal have nogle forhåbninger om at vinde imod Denver. Det er bare uheldigt, at Steph og Lee har en off-night, for Denver er til at tale med uden Faried og Gallinari, hvor førstnævnte sandsynligvis er tilbage igen næste kamp. Virkeligt røv og så bliver Lee ovenikøbet også skadet. Er ret overbevist om, at Curry nok skal spille sig varm, selvom det nu også var en meget flot 3'er han sænkede til 95-95.

Denver er dybe as hell og det var en gylden mulighed for at stjæle en, for det skal vi under alle omstændigheder for at avancere, hvilket helt sikkert er muligt, fordi Gallinari betyder mere end man lige skulle tro for dem. Han giver dem noget, som de ikke har i nogen af de andre spillere.
Logged

Tash
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #889: 21 Apr 2013, 19:50 »

Av, av, av.

"David Lee suffered a complete tear to his right hip flexor and will miss the rest of the season."

Kæmpetab for Warriors, desværre.
Logged


SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #890: 21 Apr 2013, 20:38 »

Vi har måske den bedste PF fra bænken i Carl Landry, så det gør ikke HELT så ondt. Men stadig er det nok vores chancer for at vinde serien, der ryger der. Det er simpelthen for meget. Nu skal Bogut steppe up big time og Landry skal spille 35-38 minutter.

Det er så nedtur. Når det endeligt ikke er Stephen eller Bogut, så er det gudhjælpemig Lee. Og så på det her tidspunkt.
Logged

Tash
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #891: 22 Apr 2013, 14:53 »

Ja, det var sgu ikke kønt at se på i går, når man er Lakers-fan. Angrebet fungerede overhovedet ikke, og jeg måtte også ud med noget frustration i løbet af kampen pga. Mike D'Antoni. Jeg fatter simpelthen ikke, at man vælger at tage Pau Gasol ud af kampen i en periode, hvor han er matchet op med Matt Bonner. Milk that matchup!

Men så igen, jeg havde på ingen måder forventet, at man ville vinde kampen. On to game two!
Logged


SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #892: 22 Apr 2013, 21:37 »

Jeg tror godt på, at Lakers kan lave et upset. Ikke fordi de er godt kørende, men Spurs spiller SLET ikke op til det niveau, som de har gjort tidligere på sæsonen, hovedsageligt pga. Tony Parker. Han spillede på et MVP-level på et tidspunkt, men er gået lidt tilbage på det sidste.

Jeg tør i øvrigt godt næsten lægge hovedet på blokken og sige, at finalen står imellem Thunder og Heat. Ingen kan på nuværende tidspunkt matche dem.
Logged

Tash
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #893: 22 Apr 2013, 22:19 »

Jeg tør i øvrigt godt næsten lægge hovedet på blokken og sige, at finalen står imellem Thunder og Heat. Ingen kan på nuværende tidspunkt matche dem.

Jeg gør godt sige, at du nok får ret i den udmelding.
Logged


SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #894: 24 Apr 2013, 21:18 »

Wow, var der lige nogen der så Golden State i nat (det gjorde jeg godt nok ikke, men så den i dag..)? Hold nu kæft det er er vanvittigt, 131-117 mod det bedste hold på hjemmebane i NBA. Curry brænder af med en 30 points og 13-assists performance, mens Barnes, Thompson og Jack også scorer +20. Fantastisk kamp, konstant højt tempo og regnende 3'ere og en fed playoffstemning. Nu tager vi lige 2 sejre i Oakland og så står den 3-1!

Det havde jeg sgu ikke forventet og så uden Lee! Helt oppe at ringe over den sejr, især fordi jeg ikke rigtigt havde forventet så meget. Denver kan sagtens slås! We Believe!!
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #895: 27 Apr 2013, 20:34 »

Og så er vi oppe 2-1 efter en fremragende kamp igen af Curry med 29 og 11. Det holdt hårdt, men igen en fantastisk indsats og sejr og kæmpe credit til tilskuerne. Hold kæft en heksekæddel i Oakland i nat.

Westbrook er ude med en skabe, som han måske kan komme over i playoffs, måske ikke. De vinder stadig over Houston, men det kunne godt gøre det svært for dem imod Clippers eller Spurs. Det betyder tilgengæld +30 skud til Durant. 
Logged

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #896: 28 Apr 2013, 00:16 »

Sikka da en kamp mellem Nets og Bulls der netop er slut efter 3x OT med en sejr til sidstnævnte. Fremragende comeback i 4. quarter af Bulls og især Robinson. Selvom man efterhånden har set den mand i aktion tonsvis af gange, bliver man ligeså imponeret og inspireret over ham hver evig eneste gang pga. hans højde. Det er sku for fedt at se på.
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #897: 28 Apr 2013, 11:19 »

Sikka da en kamp mellem Nets og Bulls der netop er slut efter 3x OT med en sejr til sidstnævnte. Fremragende comeback i 4. quarter af Bulls og især Robinson. Selvom man efterhånden har set den mand i aktion tonsvis af gange, bliver man ligeså imponeret og inspireret over ham hver evig eneste gang pga. hans højde. Det er sku for fedt at se på.

En af de vildeste kampe jeg har set. Det comeback han(og ja jeg skriver han) laver er helt utroligt. Den kamp havde det hele. Buzzer beaters, sindssygt comeback/run, høj intensitet, og virkelig bare skreg af playoffs. Fedt, fedt, fedt!
Logged

Manchester United

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #898: 29 Apr 2013, 22:11 »

Det bliver snart kedeligt at skrive, men Golden State er nu oppe 3-1 mod Denver og skal nu kun bruge én ud af de resterende 3 kampe for at gå videre imod Spurs. Curry igen on-fire, denne gang med 34 points og et vanvittigt 3rd quarter. Det ser så godt ud det her! Man skulle virkeligt sætte sig ned og se en kamp fra Oracle Arena og se det sus der går igennem publikum, når Curry sender en af sine mange treere afsted. Det er simpelthen vildt!

Jason Collins, en gammel center, er iøvrigt hoppet ud af skabet som homoseksuel, i hvad der vidst er den første i en af de 4 store amerikanske sportsgrene. Det er helt klart noget, som åbner op for, at andre går i samme fodspor og det er da kun godt.
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #899: 29 Apr 2013, 22:19 »

Det bliver snart kedeligt at skrive, men Golden State er nu oppe 3-1 mod Denver og skal nu kun bruge én ud af de resterende 3 kampe for at gå videre imod Spurs. Curry igen on-fire, denne gang med 34 points og et vanvittigt 3rd quarter. Det ser så godt ud det her! Man skulle virkeligt sætte sig ned og se en kamp fra Oracle Arena og se det sus der går igennem publikum, når Curry sender en af sine mange treere afsted. Det er simpelthen vildt!

Jason Collins, en gammel center, er iøvrigt hoppet ud af skabet som homoseksuel, i hvad der vidst er den første i en af de 4 store amerikanske sportsgrene. Det er helt klart noget, som åbner op for, at andre går i samme fodspor og det er da kun godt.

Jeg ved ikke det store om NBA, men det bliver bestemt spændende, at se om flere følger i Jason Collins' fodspor. Det er jo heller ikke ret længe siden, at en anonym NFL-spiller meddelte, at han overvejede at springe ud. Der skulle angiveligt være skabsbøsser i NFL, og sikkert også i de andre store sportsgrene, så det ville bestemt ikke skade sporten i USA, hvis det blev mere accepteret at være homoseksuel, end det er nu.
Logged

Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 81 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010