home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 832 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 197750 gange)
Batigol
Manager

Sv: NBA
« Svar #855: 13 Mar 2013, 07:01 »

Sikke en sejr over Spurs af Timberwolves. Og jeg vil ikke høre et ord om at Spurs var 'short-handed' som NBA.com ellers skriver. Hvis der et af de to hold der er 'short-handed' er det kraftpetervæltemig Timberwolves. Nok manglede Spurs Parker, Duncan og Leonard - men Timberwolves var altså uden Love, Kirilenko, Pekovic, Budinger, Roy og Lee. Det er en kæmpe sejr og Rubio stod for sin portion af den, med sin første triple-double med 21 point, 12 assists og 13 rebounds. Jeg glæder mig så meget til at få Love og alle de andre tilbage, for med en så velspillende Rubio, der forhåbentlig kan holde sig fri fra alvorlige skader de næste mange sæsoner, kan fremtiden da nærmest kun se lys ud.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #856: 21 Mar 2013, 19:08 »

Har efterhånden lidt svært ved at se en fuld basketballkamp og kan godt mærke, at jeg glæder mig til playoffs. Vi har mere eller mindre fundet ud af, hvem de 16 hold er. De 8 i East i er hvert fald helt lukkede, mens Utah spiller elendigt basket og Mavericks og Trail Blazers måske lige er en tand for langt bagude nu, da Lakers også ser ud til at have fundet rytmen. Jeg er fuldt ud tilfreds med, at det er de hold, vi får at se, da det havde været en skandale ikke at skulle se Bryant, Howard og Nash tage kampen op i playoffs, som de nok ender med at tabe alligevel. Vi kan dog få nogle helt forrygende serier. Især ser jeg frem til Western Conference, som man må sige, bare lige er et par niveauer over Eastern Conference. West har 6 ud af de 7 bedste hold i NBA: Spurs, Thunder, Clippers, Nuggets, Grizz og Lakers.

Det næste spørgsmål er, hvornår Rose kommer tilbage. Hvis han ikke kommer tilbage før 1. april, kan jeg ikke se, hvordan han skulle komme tilbage. Rapporterne på ham er, at han er vanvittigt eksplosiv nu og har forbedret en helt masse ting, men simpelthen ikke er mentalt klar til at gå på banen. Det håber jeg for alt i verden han får inden alt for længe, for så ser Eastern Conference også langt mere spændende ud hvis NY kan få det til at klikke igen, med Pacers, Nets med en langt bedre Williams og så Bulls med Rose tilbage. De kan godt udfordre Heat. Tror ikke på de 3 resterende hold, især ikke Hawks og Bucks, som højest vinder én kamp hver.

Ellers er det store emne Miamis fuldstændigt vanvittige streak, hvor de vist nu er oppe på 24 sejre. Det er jo vanvid. James, Wade og resten af Heat spiller forrygende og jeg kan ikke se et hold i East, som for alvor kan drille dem, hvis de begge 2 er friske. De er simpelthen for gode. En anden vild streak er Denver, som vidst nok er oppe på 13 i streg nu. Jeg giver en fuck for dem, som siger, at de ikke har en stjernespiller i playoffs og at tempoet bliver skruet ned. Der er INGEN, som har lyst til at møde Denver i playoffs. Især ikke hvis de har hjemmebanefordel, hvor de simpelthen kører hold ud af banen.

Playoffs kan kun komme for langsomt nu. Der er også March Madness nu, hvor alle de bedste college-spillere er repræsenteret. Spillet går ikke så hurtigt og er ikke så underholdende, men tilskuerne er simpelthen fantastiske. Det er helt forrygende at se sådan en kamp. Det er noget vildere end i NBA. Jeg har ikke sat mig vanvittigt meget ind i det, men er blevet lidt lun på Otto Porter og derfor og Georgetown. Jeg håber virkeligt, at Clevanland snupper ham i draften. Det kunne være helt fantastisk. Det er MKG med et langt bedre skud. Ben Mclemore er også fuldstændig fantastisk - han har en yderst sjældent kombination i, at han er fremragende atletisk og har et perfekt skud. Jeg kan kun komme på Durant, som har samme egenskaber i NBA lige nu. Så god bliver han dog næppe, selvom han er projekteret til at gå som 1'er efter Noels skade.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #857: 22 Mar 2013, 20:22 »

Nogen der skal se March Madness i aften?

Badefar
Manager

« Svar #858: 22 Mar 2013, 20:35 »

Nogen der skal se March Madness i aften?

Mon ikke. Har fået ESPN America marts ud gratis. Det skal udnyttes.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #859: 22 Mar 2013, 21:19 »

Mon ikke. Har fået ESPN America marts ud gratis. Det skal udnyttes.

HOW?!

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #860: 22 Mar 2013, 22:05 »

Nå, nå jeg har lige købt lortet for 19,99 Euro. Det bliver fedt.

Badefar
Manager

« Svar #861: 23 Mar 2013, 01:30 »

Yousee har åbenbart åbnet for alle deres HD ekstra kanaler i marts og der er ESPN America en af dem. Bortset fra March Madness og NBA Tonight er det dog kun skrald der bliver sendt.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #862: 23 Mar 2013, 12:36 »

Yousee har åbenbart åbnet for alle deres HD ekstra kanaler i marts og der er ESPN America en af dem. Bortset fra March Madness og NBA Tonight er det dog kun skrald der bliver sendt.

TAK Opstemt HAHAHAHA!!!!!!!!! Ved hvad jeg skal hele natten da

Manchester United

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #863: 23 Mar 2013, 14:14 »

Har bare købt ESPN Player med adgang til College Pass. Hvad giver I for jeres?

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #864: 23 Mar 2013, 15:17 »

Har bare købt ESPN Player med adgang til College Pass. Hvad giver I for jeres?

Mine forældre har en Yousee boks. Så
De betaler ;-)

Manchester United

Badefar
Manager

« Svar #865: 23 Mar 2013, 17:49 »

Har folk nogle gode bets til i aften? Jeg har 200 på Michigan -3,5 nu, men jeg skulle da gerne have lidt flere til aftenen og natten.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #866: 23 Mar 2013, 20:35 »

Hvem tror folk vinder turneringen? Marcus Smarts Oklahoma, Muhammeds UCLA og Porters Georgetown er overraskende allerede ude af turneringen - folk, som der regnes med alle går i hvert fald i top-7. Så det er selvfølgelig skuffende. Jeg tror på Michigan, som med Trey Burke, Robinson og Hardeway Jr. (alle projekteret til at gå i top 20) ser ud til at være rigtigt stærke.

Batigol
Manager

« Svar #867: 23 Mar 2013, 23:36 »

Jeg håber på Jayhawks, som jeg fulgte lidt for nogle år siden, dengang de havde Cole Aldrich, Morris tvillingerne, Henry brødrene og en ung Thomas Robinson, men jeg har ikke rigtigt fulgt med siden, så jeg ved ikke engang hvor dybt et hold de har, og om de overhovedet har andre stærke spillere end Ben McLemore. Er der nogen af jer der har lidt bedre styr på det?

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Badefar
Manager

« Svar #868: 24 Mar 2013, 00:22 »

Jayhawks ser ikke så gode ud i år som de burde imo. Massere af talent, men det er som om det ikke kører på alle cylindere og derfor tror jeg ikke på at de kan vinde i år.

Min personlige favorit er Indiana. De har en god bredde og tre fremragende startere i Ferrell, Zeller og Oladipo. Specielt Oladipo har jeg lidt et mancrush på. Han bringer det 100% defensivt, og han er så hurtig at han nærmest er umulig at komme forbi. Offensivt er han med sin hurtighed virkelig god til at komme til ringen og laver nogle lækre dunks. Hans skud kan godt forbedres, men det er ikke helt uefent. Bliver spændende at se, hvad han kan drive det til i NBA. Gode perimeter defenders er altid i høj kurs, og kan han få et skud kørende, bliver han virkelig giftig.

Alt efter hvordan Indiana klarer sig, kan han måske lige klemme sig ind i top 10 til draften. Det er ville være meget pænt, når man var projected i anden runde før sæsonen.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #869: 28 Mar 2013, 23:53 »

Så er det nu turneingen for alvor begynder. Marquette (3) skal spille mod Miami (2) og Arizona (6) og Ohio St (2) skal spille imod hinanden om lidt, mens aftenens største opgør (i hvert fald mest hypede) mellem Syracuse (4) og Indiana (1) spilles om en 3 timer. 3 ret fede og umiddelbart lige kampe. Imorgen bliver dog den fededste dag i Sweet Sixteen med Kansas (1) og Michigan (4), som bliver en fantastisk kamp og vist nok også bliver spillet på Cowboys stadium. Den glæder jeg mig meget til, især fordi der er en 4-5 NBA propects. Også Michigan St. (3) og Duke (2) bliver spændende - Duke har naturligvis USA's OL-coach og Mason Plumlee, men også min yndlingsspillers lillebror Seth Curry, som dog er betydeligt mindre skilled end Steph.

Mine picks til Elite 8 er: Florida, Ohio State, Indiana, La Salle, Louisville, Michigan, Duke og FGCU (15), som jeg satser på laver endnu et upset! Det kunne være en kæmpe historie.

Og tjek lige dette ud: http://espn.go.com/college-sports/basketball/recruiting/playerrankings
Mange siger, at det er den stærkeste klasse, som der nogensinde har været. Det er fuldstændigt vanvittigt. Hvis Andrew Wiggins, som er den bedste spiller i den klasse og som jeg virkeligt kan anbefale at gå ind at se hans hoops, også comitter til Kentucky er det jo fuldstændigt vanvittigt. Hvis der er nogle, som kan gå ubesejrede, er det den her gruppe. 5 ud af de første 11 spillere og med Boythress og Goodwin, som vist heller ikke går i draften, får de en vanvittigt rotation på 8 mand. Jeg håber dog, at Wiggins tager til North Carolina, så Kentucky måske kan få en lille smule udfordring. Duke med Parker skal nok også blive spændende og er sammen med Wiggins de 2 mest talentfulde spillere, som begge spiller SF - Wiggins er den mere eksplosive scorer og atlet og sammenlignes med Durant/Anthony-typen, mens Parker er lidt mindre atletisk, men måske en bedre holdspiller, forsvarer og assistmand. Det er i hvert fald det, som jeg har kunnet læse mig frem til. Kunne være fedt hvis de 2 allerede i college etablerede et rivalry lidt ligesom Magic og Bird, selvom de selvfølgelig er lidt ønsketænkning. Også de 2 brødre fra Kentucky glæder jeg mig til at se. Tror de kommer til at gøre ALT konkurrence over.
« Seneste Redigering: 29 Mar 2013, 00:07 af Riis » Logged

Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 81 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010