home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 240 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 185623 gange)
Madsovic
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #960: 17 Apr 2014, 19:57 »

Enig SC30 Smiley

Med den sæson KD har leveret, fortjener han mindst en MVP-titel. Jeg tvivler dog på, at OKC går hele vejen, for Spurs ser godt nok skræmmende gode ud!
Logged

Trohde
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #961: 17 Apr 2014, 20:32 »

Spurs har været skræmmende stabile mod de dårlige hold, de har haft det meget meget svært mod de gode hold. OKC har slået dem 4-0 i grundspillet, ligesom at Houston var dem overlegne. Jeg tror på Spurs og OKC kommer til at kæmpe om at møde Miami i finalen. Selvom jeg håber Miami bliver kylet ud inden Smiley
Logged

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

Madsovic
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #962: 17 Apr 2014, 20:44 »

Det kan du have ret i, men man kan ikke benægte, at Coach Pop igen og igen formår at skabe et hold, som topper på det rigtige tidspunkt. Det er derfor, jeg anser dem som favoritter i West.

Apropos Spurs, så er det da intet mindre end fantastisk, at vi får lov til at opleve to af de bedste PF's nogensinde (Dirk og Duncan) stå overfor hinanden i første runde  Smiley
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #963: 18 Apr 2014, 00:42 »

Bliver sgu overrasket hvis Spurs vinder West, men så igen, sådan har jeg haft det med dem de senere par år også og de præsterer bare i playoffs.. man har vel sagt, at alderen var begyndt at trykke for 3-4 år siden, men de møder stadig op hvert år som 1 eller 2 seed og leverer. Rimeligt ondt hold.

Og ja, giv KD MVP og så lad os da få endnu en Thunder-Heat finale, denne gang med Thunder som vinder. Det kan godt gå hen at blive lidt Lakers/Celtics-Magic/Bird agtigt, hvis Durant og James fortsætter det her og mødes i et par finaler fremover, selvom det selvfølgelig aldrig kan trumfe det.

Btw, sidder lige og ser lidt First Take for at blive pumped. Skip Bayless og Stephen A kan ikke få hænderne ned over Curry. Bayless, selvom han lukker ufatteligt meget lort ud, siger bl.a. det her: "I have always been of that belief that the Clippers shoulda drafted Steph Curry as the 1st pick, even Blake Griffen was indrecibly hyped and many people believed it was insanity". Det kan helt reelt godt forsvares i dag.
« Seneste Redigering: 18 Apr 2014, 18:08 af SC30 » Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #964: 18 Apr 2014, 19:00 »

Smider lige min top 5 ind, hvis nogle skulle være interesseret. Andre er også velkommen!

1. Steph Curry
2. Kevin Durant
3. Derrick Rose
4. Kyrie Irving
5. Kawhi Leonard/Melo
Logged

Trohde
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #965: 18 Apr 2014, 20:14 »

Jeg går ud fra det er en top 5 af de spillere du bedst kan lide, og ikke over bedste spillere i ligaen?
Logged

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #966: 18 Apr 2014, 20:37 »

Jeg går ud fra det er en top 5 af de spillere du bedst kan lide, og ikke over bedste spillere i ligaen?

Haha, skulle jeg nok være mere klar med, Men ja, klart!  Smiley
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: NBA
« Svar #967: 18 Apr 2014, 21:01 »

Mit et og alt:
Logged

Madsovic
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #968: 18 Apr 2014, 21:13 »

Jeg vil da også gerne dele min top 5:

1. Chris Paul
2. Tim Duncan
3. Kevin Durant
4. Blake Griffin
5. Anthony Davis

Boblere: Derrick Rose, James Harden, Russell Westbrook og Giannis Antetokounmpo (alene pga. det dejlige navn)

Og ja, jeg er Clippers-fan Wink
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #969: 18 Apr 2014, 22:49 »



Btw, sidder lige og ser lidt First Take for at blive pumped. Skip Bayless og Stephen A kan ikke få hænderne ned over Curry. Bayless, selvom han lukker ufatteligt meget lort ud, siger bl.a. det her: "I have always been of that belief that the Clippers shoulda drafted Steph Curry as the 1st pick, even Blake Griffen was indrecibly hyped and many people believed it was insanity". Det kan helt reelt godt forsvares i dag.

Skip Bayless at it again. Forsvares kan det godt ja, men ser man på Blakes foreløbige sæson, og sammenlignet med hvem de har som PG nu, har jeg godt nok svært ved at se, at de kunne stå i en bedre situation, hvis de havde valgt Curry. Blake har været fantastisk i år, og tilføjer hele tiden ting til sit spil. Læg dertil at han udover sin rookiesæson, stort set ikke har været skadet. USAs svar på Karsten Aabrink og Fernando Olsen, har sgu sjældent meget fornuftigt at sige.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #970: 19 Apr 2014, 01:11 »

Skip Bayless at it again. Forsvares kan det godt ja, men ser man på Blakes foreløbige sæson, og sammenlignet med hvem de har som PG nu, har jeg godt nok svært ved at se, at de kunne stå i en bedre situation, hvis de havde valgt Curry. Blake har været fantastisk i år, og tilføjer hele tiden ting til sit spil. Læg dertil at han udover sin rookiesæson, stort set ikke har været skadet. USAs svar på Karsten Aabrink og Fernando Olsen, har sgu sjældent meget fornuftigt at sige.

Blake var været ufatteligt god i år, men det samme kan siges om Curry. Prøv at adde en top-5 spiller til Warriors og jeg er sikker på, det han kunne komme til at se bedre ud. Jeg er ikke i tvivl om, at Clippers stadig vil vælge Griffin, men pointen er nu stadig ret god (selvom det kommer fra Skip)..
Logged

Notorious B.IV
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #971: 19 Apr 2014, 01:47 »

Skip Bayless at it again. Forsvares kan det godt ja, men ser man på Blakes foreløbige sæson, og sammenlignet med hvem de har som PG nu, har jeg godt nok svært ved at se, at de kunne stå i en bedre situation, hvis de havde valgt Curry. Blake har været fantastisk i år, og tilføjer hele tiden ting til sit spil. Læg dertil at han udover sin rookiesæson, stort set ikke har været skadet. USAs svar på Karsten Aabrink og Fernando Olsen, har sgu sjældent meget fornuftigt at sige.
Jeg er ret enig, selv set i bagklogskabens lys så har de en bedre point guard end Curry nu og de fik stadig en amazing spiller i Griffin.

Skip er jo ret nice på den måde, men den der Curry/Blake holdning er jo en han har haft i evigheder og så er det ikke altid han lige orker se på hvor lækkert det må være for Clippers at have fået Griffin OG CP3. Det er faktisk ret vildt at han ikke bare lader den smutte væk, men der er jo altid muligheden for at Warriors går videre og så ser han rigtigt smart ud.

Men Blake Griffin bliver vel nr. 3 i MVP afgørelsen i år, der er da ingen grund til at have regrets der selvom det selvfølgelig kun er the regular season. Det gør selvfølgelig heller ikke ondt at Blake er en highlight-machine:

Logged


SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #972: 19 Apr 2014, 02:32 »

Egentligt enig med jer begge 2, men for 2 år siden havde man siddet hovedrystende, hvorimod den på sin hvis godt kan forsvares i dag. Det er mere det, som pointen er Peace
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: NBA
« Svar #973: 19 Apr 2014, 11:07 »

1 Kobe Bryant
2 Bradley Beal
3 John Wall
4 Pau Gasol
5 den her plads er til salg, men lige nu: Jordan Farmar
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: NBA
« Svar #974: 19 Apr 2014, 11:40 »

Nu hvor playoffs er så ligegyldige, så har jeg længe kun fokuseret på draften. Her er der primært én spiller, som jeg virkelig godt kan lide, selvom det er noget begrænset, hvor meget jeg har set ham i forhold til fx Randle.



Det her bæst. 6'6" PG, der også kan spille SG, har et ret godt wing span, spiller ret godt forsvar og kan meget af det meste. Hans største problemer er hans skud bag 3'eren, hans venstre hånd og han mangler lidt kropsmasse. Det skal nok komme. Det er Dante Exum, og han står til at blive valgt i top5 i årets draft ifølge Draftexpress. Efter Wiggins, Embiid, Parker og Randle (tror han ender over Randle dog).  Jeg kan lide ham en del bedre end Marcus Smart, som menes at være den bedste PG i college sammen med Ennis, men Smart er ren Chris Paul og kan ikke vinde, når det gælder. 0 sejre i March Madness.

Dante elsker Lakers. Han har signet med Kobe Bryants agent, og vil gerne til Lakers for at få Kobe som mentor (stakkels knægt, men nu har han selv sagt det!!). Exum er flyttet til Los Angeles. Kunne godt minde lidt om hvordan Bryant og hans agent gjorde alt for ikke at ende i Nets, fordi man ville til Lakers. Flere spekulerer i om Dante Exum forsøger at presse sig til Lakers på samme måde. Jeg er ikke sikker på, at Lakers ville tage ham med #1 i draften, men hvis Wiggins/Embiid/Parker er væk, så er det vel ham, de går efter. Måske også ham over Embiid, ved ikke hvor vilde Lakers er med sådan et langtidsprojekt.

Jeg kørte lige Chad Fords NBA Lottery Mock Draft igennem, og her fik Lakers Aaron Gordon med #6. Jeg har slet ikke kigget nok på dem udenfor top5 (Wiggins, Embiid, Parker, Randle, Exum) til at vide om han er god eller dårlig, men skal da gerne indrømme, at et pick udenfor top5 er som en lille mavepuster.
Logged

Sider: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 81 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010