home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 219 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 185618 gange)
Tash
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #930: 06 Jul 2013, 00:52 »

Ja, så ser det ud til, at det bliver Houston Rockets, der får glæde af Dwight Howard fremover. Jeg ved ikke, hvad jeg skal sige. Det var efterhånden forventet, at han ikke ville forblive hos Lakers, og jeg kan ikke rigtig se, hvilke forventninger jeg skal have til Lakers næste sæson. Det virker lidt som om, at det hele bare er begyndt at falde sammen under Jim Buss.
Logged


iaurdae
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #931: 06 Jul 2013, 07:15 »

Ja, så ser det ud til, at det bliver Houston Rockets, der får glæde af Dwight Howard fremover. Jeg ved ikke, hvad jeg skal sige. Det var efterhånden forventet, at han ikke ville forblive hos Lakers, og jeg kan ikke rigtig se, hvilke forventninger jeg skal have til Lakers næste sæson. Det virker lidt som om, at det hele bare er begyndt at falde sammen under Jim Buss.

Lakers er et dynasty man aldrig kan udelukke. Det er klart, at næste år ser ud til at skyde et rebuild igang, men jeg synes nu stadig, at vi så, at de var bedre før D. Howard kom. Jeg tror, at med den mængde cap space de får ud af, at trade Howard, kan bygge op som de har gjort så mange gange før. Til gengæld tror jeg, at Rockets vil få svært ved, at få Howard til, at spille så godt som de gerne vil.
Det bliver helt sikkert spændene, men det er ikke så forfærdeligt mange år siden da det var flot hvis Lakers bare kom i PO.. Der er et par af de klubber i NBA der bare kan det der med at bygge op over et par år og så høste frugterne, Lakers er et af dem.
Logged

Our Honor Defend! We will fight to the end!

clubnougat
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #932: 06 Jul 2013, 16:09 »

Lakers er et dynasty man aldrig kan udelukke. Det er klart, at næste år ser ud til at skyde et rebuild igang, men jeg synes nu stadig, at vi så, at de var bedre før D. Howard kom. Jeg tror, at med den mængde cap space de får ud af, at trade Howard, kan bygge op som de har gjort så mange gange før. Til gengæld tror jeg, at Rockets vil få svært ved, at få Howard til, at spille så godt som de gerne vil.
Det bliver helt sikkert spændene, men det er ikke så forfærdeligt mange år siden da det var flot hvis Lakers bare kom i PO.. Der er et par af de klubber i NBA der bare kan det der med at bygge op over et par år og så høste frugterne, Lakers er et af dem.

For det første har Lakers ikke traded Howard, Howard har valgt ikke at resigne med Lakers. For det andet så er Lakers stadig i Luxury tax selv efter at de er kommet af med Howard. Cappen ligger på 58.044 millioner dollars og lakers er pt på 78.379.907 dollars. 2014/2015 sæsonen ser til gengæld bedre ud da Lakers har en shitload af kontrakter der udløber, faktisk er det som det ser ud nu kun Nash der er på kontrakt i 14/15. Så kan de smide Pau af helvedes til og hvis Kobe vil indse at han er oppe i alderen og spille for mindre end maks så kan de resigne ham for mindre og på den måde have en masse cap space. Free agents i 14/15 tæller blandt andet Lebron og Melo såfremt de vælger ikke at bruge deres player options. Det er i hvert fald sådan jeg har opfanget det  Tunge

Dwight i Rockets, ved jeg sku heller ikk rigtig om vil fungere. jeg tror chancerne er større for her kan han være stjernen over dem alle, (Harden er hjernedødt god, men han er ikke Kobe). Men et eller andet siger mig at Howard mentalt bare ikke har hvad der skal til.
Logged

iaurdae
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #933: 13 Jul 2013, 20:00 »

For det første har Lakers ikke traded Howard, Howard har valgt ikke at resigne med Lakers. For det andet så er Lakers stadig i Luxury tax selv efter at de er kommet af med Howard. Cappen ligger på 58.044 millioner dollars og lakers er pt på 78.379.907 dollars. 2014/2015 sæsonen ser til gengæld bedre ud da Lakers har en shitload af kontrakter der udløber, faktisk er det som det ser ud nu kun Nash der er på kontrakt i 14/15. Så kan de smide Pau af helvedes til og hvis Kobe vil indse at han er oppe i alderen og spille for mindre end maks så kan de resigne ham for mindre og på den måde have en masse cap space. Free agents i 14/15 tæller blandt andet Lebron og Melo såfremt de vælger ikke at bruge deres player options. Det er i hvert fald sådan jeg har opfanget det  Tunge

Dwight i Rockets, ved jeg sku heller ikk rigtig om vil fungere. jeg tror chancerne er større for her kan han være stjernen over dem alle, (Harden er hjernedødt god, men han er ikke Kobe). Men et eller andet siger mig at Howard mentalt bare ikke har hvad der skal til.

ang. Howard har du opfanget det rigtigt.. jeg har ikke lige fået fat i at Howard handelen gik igennem sådan, og ærligt talt interesserer det mig ikke så meget hvordan han er gået.. jeg har set det hold være meget bedre i stand til, at løse forskellige situationer uden ham. Så fint med mig, at han nu skal skabe ravage i Houston.

Kobe og Pau tror jeg til gengæld ikke at de rører så meget ved. Kobe har jo udtalt at han mener han har minimum to gode år endnu hvis han kan holde sit helbred.

Ang. Houston tror jeg heller ikke, at det er noget der hjælper dem fremad, de mangler meget mere end det og Dwight er meget skadestruet.

Jeg glæder mig bare til, at se hvad Lakers får ud af det de har at gøre med nu og hvad der sker i den kommende sæson. og ang. Cap så er det selvfølgelig en udfordring, men det er jeg sikker på at de finder ud af, og om ikke andet finder de ud af hvem der skal blive og hvem de ikke ønsker at resigne..

der skal helt sikkert ryddes meget op, men det er som sagt en proces de har været igennem før, så det er jeg sikker på, at de finder ud af..
Logged

Our Honor Defend! We will fight to the end!

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #934: 13 Jul 2013, 21:47 »

Jeg er lidt i den anden lejr mht. til D12. Jeg tror, at Kobe og skaderne ødelagde hans sæson sidste år, hvor han dog gradvits så ud til at blive bedre, hvilket også tegner godt for den nye sæson. Houston står nu med den bedste SG, den bedste C og en rigtigt ung og spændende Chandler Parsons, som jeg har kæmpe forventninger til. Han minder mig lidt om en hvid Durant - der dog slet ikke er så god - da han er høj, ranglet, kan håndtere bolden, spille forsvar og ikke mindst score. De ender klart i slutspillet med den roster, forudsat at de ikke får store skader på Harden eller Howard, da resten af holdet mere eller mindre er en bunke scrubs. Terrence Jones håber jeg dog får lov til en spille stretch 4, da jeg ligefra hans rookiesæson (så ham i Summer League) har været varm på ham.

Ellers er der jo sket en helvede masse henover sommeren. Pelicans tradede deres pick, Nerlens Noel, til 76'ers for Jrue Holiday, hvilket er et move, som jeg elsker fra 76'ers side, da man så står (måske) med en fremragende defensiv center til fremtiden + en højt draftpick næste år i en fremragende klasse, da de kommer til at babbe forfærdeligt meget løg i år. Jeg tror godt, at de kan gå hen at blive værre en Bobcats. Jeg kan egentligt også godt lide movet fra Pelicans, men det kommer naturligvis an på, hvordan Holiday og Noel udvikler sig - det kunne dog være rigtigt sjovt at se Davis og Noel på samme hold! Pelicans står dog nu med Tyreke Evans, Eric Gordon, Anthony Davis og Jrue Holiday - alle spillere med stort potentiale, men jeg tror dog stadig ikke, at de rammer slutspillet. Desværre. Et hold som jeg dog kommer til at følge en del næste år ligesom Rockets.

Warriors har lavet et mindre kup og skaffet Andre Igoudala, som måske er den bedste holdspiller i NBA. Gør alt, er ligeglad med stats og lukker de bedste spillere ned (i playoffs ville han kunne gøre livet svært for Durant, Tony Parker, CP3, James Harden og hvem de ellers møder i WC - derfor klasse signing), så en signing jeg er tilfreds med. Det skulle dog først til at vi sendte en masse udløbende kontrakter til Utah for nogle picks, men jeg er lidt ligeglad. Vi kan seriøst vinde nu - Curry, Thompson, Iggy, Lee og Bogut. Harrison Barnes som 6th man, Jermaine O'Neal og Speights fra bænken. Det er ret klasse. Naturligvis også et hold, som jeg kommer til at følge næste år.

Cavaliers er dog næste dem, som har lavet de mest interessante (og måske overraskende) handler. De har begge hentet 2 spillere, som har kæmpe potentiale, men desværre også en del risk - Bynum og Bennett, Bynum igennem free agency (var unrestricted) og Bennett igennem draften som 1. round 1. pick, hvilket var meget overraskende. Begge har lidt skadesproblemer, men hvis begge får det op at køre, er Cavaliers fra næste år en kandidat til EC, da holdet også rummer Kyrie Irving - som bliver den bedste PG indenfor 1-2 år - Dion Waiter og Tristan Thompson.

Der er sket en masse mere, men jeg har lige taget det, som jeg synes, var det mest interessante, da det nok er de 4 hold, som jeg ville forsøge at følge lidt på LP næste år. Lige på falderebet er Clippers dog også blevet noget stærkere, da de har hentet Doc, J.J. Redick, Darren Collison og selvfølgelig det mest vigtige, nemlig at forlænge med CP3. Brooklyn Nets har lavet flere hjernedøde moves og har nu hentet Garnett og Pierce, som sammen med Deron, Lopez og Johnson SUVERÆNT udgør NBAs dyreste starting 5. Jeg tror og håber ikke, at de for alvor kan få det til at fungere, da jeg tror, at Pacers, Buls og Heat er bedre. Men spændende sæson vi går i møde!
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: NBA
« Svar #935: 24 Okt 2013, 22:45 »

Der er ikke så forfærdelig længe tilbage til den nye sæson starter, så skal vi ikke lige så stille få lidt gang i tråden igen?

Ret hurtigt kan man jo lige høre, hvem I holder med? Selv er jeg Lakers-fan, mens jeg også har en svaghed for Wizards (Beal/Wall). Det er dog utvivlsomt Lakers, jeg holder mest med. Så næsten alle deres kampe sidste sæson (via League Pass dagen efter), og i går jeg efter at se alle 82 kampe (og så bliver det næppe flere), samt en hel del af Wizards' kampe. Foruden de livekampe, jeg skal se, når de kører på et menneskeligt tidspunkt, naturligvis.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #936: 24 Okt 2013, 23:07 »

Jeg er selv Celtics mand.... Ja, det bliver jo nok ikke i denne sæson vi når noget nævneværdigt igen Smiley Tror der er en masse der skal prøves, og den nye stil skal findes.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: NBA
« Svar #937: 25 Okt 2013, 23:47 »

Wizards og Suns har lavet et trade. Suns får Wizards' 1st round pick (top12-beskyttet så vidt jeg ved) og Emeka Okafor for Marcin Gortat, Marshall Henderson, Shannon Brown og Malcolm Lee. Jeg kan ret godt lide tradet for begge hold. For Wizards betyder det, at man får lidt tiltrængt størrelse i form af Gortat. Seraphin har gjort det fint nok, men med Okafors og Nenes mange skader, er det tiltrængt med lidt flere folk. Og Gortat er ret dygtig. Ret godt han kommer væk fra det hold og ind på et hold med playoff-ambitioner i år.

Nu skal Wall bare løfte sit spil lidt, så begynder det så småt at se ganske fint ud. Kan også godt lide tilføjelsen af Brown, ligesom Henderson vel har noget potentiale.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #938: 26 Okt 2013, 05:50 »

Der er ikke så forfærdelig længe tilbage til den nye sæson starter, så skal vi ikke lige så stille få lidt gang i tråden igen?

Ret hurtigt kan man jo lige høre, hvem I holder med? Selv er jeg Lakers-fan, mens jeg også har en svaghed for Wizards (Beal/Wall). Det er dog utvivlsomt Lakers, jeg holder mest med. Så næsten alle deres kampe sidste sæson (via League Pass dagen efter), og i går jeg efter at se alle 82 kampe (og så bliver det næppe flere), samt en hel del af Wizards' kampe. Foruden de livekampe, jeg skal se, når de kører på et menneskeligt tidspunkt, naturligvis.

Timberwolves. Dette bliver den tredje sæson jeg følger dem. I de foregående to sæsoner formåede jeg at se samtlige af deres kampe (også via League Pass). Jeg begyndte egentlig at følge dem lidt ved et tilfælde. Jeg havde aldrig for alvor interesseret mig for basketball, men jeg faldt over en video på YouTube med Ricky Rubio, der på daværende tidspunkt lige var kommet til NBA fra Barcelona, og tænkte at jeg egentlig burde se noget mere basket. De første 8-10 kampe så jeg via streams, hvorefter jeg besluttede mig for at hive den store pengepung ud.

I år skal det være for Timberwolves. Det er jeg sikker på. Nu kan det ikke gå galt igen, med skader, sygdom og jeg ved snart ikke hvad. I år skal det bare lykkes at nå playoffs og med de nye spillere ser jeg det ske. I Corey Brewer har Wolves endelig fået en stærk defensiv spiller og med Kevin Martin har de endelig fået en trepoints-skytte (udover Love). Love er tilbage fra sine skader og har set stærk ud i preseason. Pekovic har fået forlænget sin kontrakt og kan forhåbentlig fortsætte med at udvikle sig så positivt, som han gjorde i løbet af de sidste to sæsoner. Rubio fortsætter forhåbentlig i det spor han kørte i de sidste to år (bare minus knæskade, tak). Derudover har de stadig et par stærke rollespillere på bænken (Barea, Budinger, Williams, Shved, Cunningham) og en spændende rookie i Shabazz Muhammad. Og så kan man jo håbe at Turiaf har taget lidt 'Lob City' med til Minnesota, og har lært dem alle sammen at man gerne må være lidt mere flashy, end de har været de sidste to år.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: NBA
« Svar #939: 26 Okt 2013, 13:51 »

og har lært dem alle sammen at man gerne må være lidt mere flashy, end de har været de sidste to år.
Er det ikke lidt forbandelsen samt charmen ved at holde med det hvideste hold i NBA?
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #940: 26 Okt 2013, 21:15 »

Nogen der har forstand på NBA billetpriser?? Jeg var selv i Stable Center forrig år til en kamp imellem Lakers og Grizzlies, men næste år skal jeg til cali i slut Maj, og der er vi jo gået ind i PO. Så der går jeg ud fra at billetpriserne er en del anderledes. Så mit spørgsmål lyder; Hvad koster en PO billet til enten Lakers eller Clippers til de billige pladser?
Logged

iaurdae
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #941: 26 Okt 2013, 21:58 »

Nogen der har forstand på NBA billetpriser?? Jeg var selv i Stable Center forrig år til en kamp imellem Lakers og Grizzlies, men næste år skal jeg til cali i slut Maj, og der er vi jo gået ind i PO. Så der går jeg ud fra at billetpriserne er en del anderledes. Så mit spørgsmål lyder; Hvad koster en PO billet til enten Lakers eller Clippers til de billige pladser?

Det svinger rigtigt meget.. jeg vil råde dig til, at tjekke stubhub op til, måske en uges tid før, og følge om der kommer nogle til salg.. Ellers bliver det en dyr omgang, ihvertfald de PO kampe jeg har været til, har jeg måtte smide over 1500 pr. billet..

men det afhænger af hvilken kamp, om det er nummer 1 eller 7 og hvad der ellers sker i sæsonen..
Logged

Our Honor Defend! We will fight to the end!

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #942: 27 Okt 2013, 23:29 »

Er det egentligt muligt at dele sit NBA League Pass med en kammerat? Altså om det kan benyttes på flere enheder, ligesom man fx. kan på ViaPlay , eller er det kun muligt for køberen at anvende det?
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #943: 29 Okt 2013, 10:17 »

Woop! Så er det i aften/nat NBA starter. DK4 ligger flot ud med at sende Bulls@Heat fra kl. 01 i nat!  Thumbs Up

EDIT: De sender sgu også Clippers@Lakers bagefter!

http://www.dk4sport.dk/index.php?page=news&id=7773
« Seneste Redigering: 29 Okt 2013, 10:21 af Caviezel » Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #944: 29 Okt 2013, 10:27 »

Er det egentligt muligt at dele sit NBA League Pass med en kammerat? Altså om det kan benyttes på flere enheder, ligesom man fx. kan på ViaPlay , eller er det kun muligt for køberen at anvende det?

Så vidt jeg kan finde af svar på nettet, så ja, det kan man godt.
Eneste problem er at man ikke kan være logget ind på samme tid. Så hvis du ser en kamp og din ven logger ind, bliver du smidt af.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Sider: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 81 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010