home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 724 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Polideportivo Ejido - 11 - Den europæiske mødom
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Mere?!
JA!
- 13 (92,9%)
Njaa...
- 0 (0%)
Njoo...
- 0 (0%)
njaa...
- 0 (0%)
Aldrig i livet!
- 1 (7,1%)
Antal Stemmer: 14

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Polideportivo Ejido - 11 - Den europæiske mødom  (Læst 17179 gange)
sindsygt
Gæst
 
Sv: Polideportivo Ejido - 8 - 4 personer!
« Svar #45: 18 Feb 2009, 11:58 »

Virkelig flot arbejde El Kun... Virkelig klasse... Tillykke med oprykningen... KIU Peace
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Polideportivo Ejido - 8 - 4 personer!
« Svar #46: 18 Feb 2009, 12:08 »

Det er sgu smukt El Kun.. Hvad kan jeg sige.. Kan ikke rigtig finde noget negativt og derfor tror jeg giver dig et helt fortjent KUTGW samt Tillykke og jeg er fast læser,.,
Logged

- Veni, vidi, vici -

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Polideportivo Ejido - 8 - 4 personer!
« Svar #47: 18 Feb 2009, 19:21 »

Hey El Kun. Tror det er første gang jeg læser dine blogs. Ved sku ikke om du har lavet en før, men i så fald vil jeg lige give min mening om denne blog. Jeg har nu læst med i de seneste updates, uden at nævne et eneste ord. Det vil jeg så give nu. Holdet vil jeg sige er utrolig spændende og har mange gode spillere. Og tillykke med du rykkede op! Virkelig flot. Alt andet er bare super. Kan se det er Zulue der har været på lur med grafikken. Tekstmæssigt og opsætningsmæssigt er der intet at sætte en finger på. Jeg håber bare du kan tiltrække nogle gode spillere til klubben, så du kan overleve i den frygtede Liga BBVA. Glæder mig til at høre mere fra dig af, El Kun. Keep It Up!!! Thumbs Up.
Det kan også være ham selv der har lavet grafikken... såvidt jeg ved er EK en udemærket grafiker. Peace

Men ligemeget, for jeg vil ligesom de andre rose dig for denne geniale blog. Holdvalget er genialt (Også selvom de tævede Villarreal for nogle måneder siden.. Skuffet Peace) og du formår at fortælle kort og godt om holdet uden problemer og med et højt skriftligt niveau. Opsætningsmæssigt og grafisk er der heller ej en finger at sætte på noget.

KIU! Thumbs Up
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Polideportivo Ejido - 8 - 4 personer!
« Svar #48: 18 Feb 2009, 19:28 »

Det kan også være ham selv der har lavet grafikken... såvidt jeg ved er EK en udemærket grafiker. Peace

Men ligemeget, for jeg vil ligesom de andre rose dig for denne geniale blog. Holdvalget er genialt (Også selvom de tævede Villarreal for nogle måneder siden.. Skuffet Peace) og du formår at fortælle kort og godt om holdet uden problemer og med et højt skriftligt niveau. Opsætningsmæssigt og grafisk er der heller ej en finger at sætte på noget.

KIU! Thumbs Up
Ja, det er meget muligt, men jeg går da ud fra at Zulue har lavet topbanneret så når El Kun skriver dette på første side: ''Så har vi fået et meget flot topbanner. Tak til Zulue!''
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Polideportivo Ejido - 8 - 4 personer!
« Svar #49: 20 Feb 2009, 12:41 »

Hej El Kun.
Da jeg jo har et spil kørende med Marbella og har spillet slutspilskampe for at rykke op(hvilket jeg desværre ikke gjorde), vil jeg bare vide om det også var tilfældet for dig, at du skulle spille slutspilskampe for at rykke op eller hvad?
Hvornår kan vi regne med næste update?, da jeg glæder mig vildt meget.
Vh. Blackstone
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Polideportivo Ejido - 8 - 4 personer!
« Svar #50: 20 Feb 2009, 16:00 »

Hej El Kun.
Da jeg jo har et spil kørende med Marbella og har spillet slutspilskampe for at rykke op(hvilket jeg desværre ikke gjorde), vil jeg bare vide om det også var tilfældet for dig, at du skulle spille slutspilskampe for at rykke op eller hvad?
Hvornår kan vi regne med næste update?, da jeg glæder mig vildt meget.
Vh. Blackstone
Hej
Ja, jeg har spillet oprykningskampe for at rykke op. Du kan se strukturen ved mit oprykningsspil her: http://s131.photobucket.com/albums/p297/Magnus_Atleti/Bloggen/?action=view&current=Spanske2DivisionB4-2.png

Jeg har lidt "problemer" med FM, men problemerne ser ud til at være løst snart, og jeg regner med en lang update, da jeg har spillet næsten en halv sæson siden sidst, i weekenden, med lidt held i aften.
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Polideportivo Ejido - 8 - 4 personer!
« Svar #51: 20 Feb 2009, 17:18 »

Dejligt at høre. Glæder mig til updaten.

Vh.Blackstone
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Polideportivo Ejido - 9 - En lang sommer
« Svar #52: 20 Feb 2009, 23:53 »


En lang sommer



Onsdag d. 19. Oktober 2011

Ak ja. meget er hændt siden sidst. Først og fremmest er transfervinduet overstået. Et vindue, hvor vidden mellem adelante og BBVA skulle hentes gennem smutvejen forstærkninger. Intet ville have kunne lykkes uden forstærkninger. Holdets svage punktet skulle forsvares, ellers findes der altså dygtige spillere, som kan bruge 90 min. hver uge på at udstille det. jeg ville også have dygtige spillere, derfor har jeg været utrolig grundig på transfermarkedet. I kendte ikke klubben Ejido, og gør det nok stadig ikke, men nu kender I i det mindste to spillere fra klubben. De er kommet til i sommerpausen, og de er ikke kommet for at sælge trøjer, det kan englænderen og svenskeren heller ikke. På Bagerens fødsesldag, 11.11, blev Erik Edman født, og jeg tror ikke jeg har slået et for stort brød op, når jeg siger, at han kan være med til at holde os ovenvande. På venstrebacken var der ikke lutter stjerner. Gomis og Catala havde været med fra starten, og det siger sig selv, at når man velvilligt træder til i 3. division i Spanien, så er det nok fordi man ikke får mange tilbud fra rækkerne over. Han er kun 22 år, og han er fremtidens mand på det engelske landshold. Han er kommet til fra multinationale Arsenal, dog nok ikke på grund af sprogvanskeligheder . Mark Randall er ikke en typisk spiller i Spanien, men han er alligevel en dygtig spiller. Han er tiltænkt en plads som doblé pivote sammen med Bolivar. De to, er måske Spaniens mest talentfulde centrale midtbaner, gud hvor er Bolivar dog god allerede! Han er kun 19 år, og har netop fået debut på landsholdet! Hvis det havde været det færøske landshold havde det været sjovt, hvis det havde været det dansk havde det været godt og hvis det havde været det hollandske havde det været flot. Men Bolivar er altså brasilianer! Jeg tror sku han bliver spansk mester med Ejido. Nå, en anden som også har en lovende karriere foran sig er Dario Mendez. Han er en af de talentfulde argentinere jeg har fortalt om. Derfor har det ikke været dyrt at hive ham op i førsteholdstruppen. Ingen af spillerne har heller kostet noget. Randall er desværre kun på en et-årig lejeaftale.

Sæsonen er også startet godt. I træningskampene er det blevet til nogle mildest talt imponerende kampe. Jeg har allerede dokumenteret sejren på hele 3-0 over mægtige Manchester United. Inden det lagde vi ud med at tabe med et enkelt mål til Atlético Madrid, Arsenal og Valencia. Meget flotte resultater, som godt kunne have givet mindst en uafgjort, men også kunne have blevet til meget større nederlag. Så drog vi til England for at spille 3-3 med West Ham og tabe 2-0 til Everton. Inden sæsonen endelig skulls skydes i gang mødte vi ADO Den Haag og Alcala, en rugekasseklub, som vi slog klart hhv. 5-0 og 4-0.

Ejidos første kamp nogensinde i La Liga ventede hjemme mod Racing. En kamp hvor der var mulighed for points. Eliseu scorede holdets første mål i La Liga nogensinde. Racing fik dog udlignet. Derefter ventede en svær udekamp mod Villarreal. holdet leverede overraskelsen: 2-1! To flotte mål af unge Amaro. Svingende blev det weekenden efter, hvor vi tabte til nedrykningskandidat en Gijon. Derefter blev det til to uafgjorte mod Osasuna og Zaragoza. Mod Zaragoza impnerede Dario Mendez. Han fik for første gang nogensinde spilletid på holdet og kvitterede med to flotte mål. Han bliver OGSÅ en stjerne! Mod Valencia var vi overmathcede og var heldig kun at tabe 2-1. Alt i alt nogle positive præstationer. Kun mod Gijon har vi skuffet, måske fordi vi oplevede at være favoritter? Ellers har vi fået points i 4 ud af 6 kampe. Meget flot! Derfor ligger vi på en solid 9. plads, allerede 6 points over nedrykningsstregen


Jeg retter lidt på skidtet i morgen, og jeg tilføjer screenshots og grafik. Orker det bare ikke nu
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Polideportivo Ejido - 8 - 4 personer!
« Svar #53: 21 Feb 2009, 16:41 »

Har først opdaget din blog nu, hvilket er ærgerligt, for nøj hvor er den god, og med gode resultater bliver det jo ikke bedre.
Opsætningen er enkel, og ikke proppet med alt for meget grafik, stort set rigtig flot:)
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Polideportivo Ejido - 8 - 4 personer!
« Svar #54: 21 Feb 2009, 17:18 »

Jeg har lige tilføjet en afstemning. Jeg fortsætter min evaluering af min blog. Det er min første blog nogensinde, så jeg vil blive glad for en vurdering!
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Polideportivo Ejido - 9 - En lang sommer
« Svar #55: 23 Feb 2009, 13:42 »

Brug for en opdatering?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Polideportivo Ejido - 9 - En lang sommer
« Svar #56: 23 Feb 2009, 13:46 »

Brug for en opdatering?

Jo det ville da være nice.. Thumbs Up

Vil dog lige have SS sat ind i den forrige update først.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Polideportivo Ejido - 9 - En lang sommer
« Svar #57: 23 Feb 2009, 21:49 »

NOGET MEGET STORT ER PÅ VEJ!
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Polideportivo Ejido - 9 - En lang sommer
« Svar #58: 23 Feb 2009, 22:51 »

NOGET MEGET STORT ER PÅ VEJ!

Er det mon en update om Zone43?
Logged

- Veni, vidi, vici -

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Polideportivo Ejido - 9 - En lang sommer
« Svar #59: 24 Feb 2009, 15:41 »

Uhada da det lyder spændende, glæder mig til at høre hvad det er og hvor stort det er?.
Vh.blackstone
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010