home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  1 Bruger, 731 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Polideportivo Ejido - 11 - Den europæiske mødom
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Mere?!
JA!
- 13 (92,9%)
Njaa...
- 0 (0%)
Njoo...
- 0 (0%)
njaa...
- 0 (0%)
Aldrig i livet!
- 1 (7,1%)
Antal Stemmer: 14

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Polideportivo Ejido - 11 - Den europæiske mødom  (Læst 17178 gange)
El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Polideportivo Ejido - 5 - Sommerpause
« Svar #30: 14 Feb 2009, 21:35 »

Mange tak for kommentarerne. Det varmer helt vildt at vide, at det ikke er helt forkert det man laver, når det er min første blog nogensinde Smiley
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Polideportivo Ejido - 6 - Som nat og dag
« Svar #31: 15 Feb 2009, 11:58 »


Som nat og dag



Lørdag d. 18. december 2010


Den sidste periode har så sandelig været mærkværdigt. Først starter vi ud med elendigt spil, og får kun 4 sejre i 11 kampe. Kun siger jeg, fordi en sejr skyldes en fjollet udvisning til  modstanderne, og en sejr var vanvittig heldig, så kun 2 retfærdige sejre. Spillet var jævn kedeligt, og i kun en af de elleve kampe blev der scoret over 2 mål! Nedrykningsstregen kom tættere og tættere på, på et tidspunkt var der kun 3 point ned. Derfor blev taktikken radikalt ændret. Jeg havde prøvet Brodtgaards 4-2-2-2 med begrænset succes. Alligevel tog jeg udgangspunkt i denne taktik, da jeg skulle finde på noget nyt. Opstillingen er stadig 4-2-3-1, men lidt af det flotte tekniske spil er forsvundet. Jeg spillet meget mere langsomt, og med meget kortere aflevering. En lidt sjov blanding, men den virker. Og ironisk nok, så har det langsomme spil givet os mange flere kontramål, og derfor er flere sejre blevet større, end spillet har været til.


De fanatiske supportere har virkelig fået noget at glæde sig over


Det hele startede med en flot 4-1 sejr ude over Tenerife. Både Miguel Angel Amaro og Vincenzo Rennella kom i gang i den kamp. Selvfølgelig var Mikel Rico som altid i forrygende spilhumør. Denne trio har været altafgørende i den seneste tids gode form. Derefter blev det til 1-1 hjemme mod topholdet Castellon. 4 fantastiske sejre fulgte derefter. Hele 10 mål scorede vi i de fire kampe, altså flere end i de første 11 kampe! Vi blev nu anset som favoritter, selv hjemme mod topholdet Murcia. 0-0 blev den. Vores speciale er åbenbart at spille uafgjort med topholdene hjemme. I sidste sæson havde jeg været meget tilfreds, men det var jeg faktisk ikke efter den kamp. Runden efter blev det til en 2-0 sejr over Aguilas.

Amaro har fået sin debut på det spanske u/21 landshold. Virkelig flot af den bare 17-årige angriber, der kom til klubben i sommerpausen. Set i det lys har jeg også kraftigt oprustet i talentarbejdet. Jeg har først og fremmest hente en talentspejder, som gør det meget bedre, end den tidlige talentspejder. Jeg har også hentet hele 5 nye trænere. Arbejdsområdet er blevet bedre fordelt, så hver træner kan koncentrere sig om deres træningsområde, og de trænere der er blevet hentet, er nogle virkelig kompetente folk, som alle har 20 i en egenskab. Det nye setup skal selvfølgelig prøves af, og derfor har jeg hentet hele 6 habile talenter. Alle er regens. 5 argentinere og en dansker. I vil sikkert komme til at høre mere til dem i fremtiden!

Seneste kampe (har ikke lige fået de to første med, men det blev til en 2-0 sejr over Celta og 1-0 over Levante)
Den flotte ligatabel

Jeg modtager som altid ris og ros, så hold jer ikke tilbage. Heller ikke med den negative kritik.
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Polideportivo Ejido - 7 - Mod på mere? Anden omgang
« Svar #32: 15 Feb 2009, 17:22 »


Mod på mere? Anden omgang



Torsdag d. 3. marts 2011


Endnu flere talenter er kommet til klubben. Denne gang er det særligt spillere fra Brasilien der har fundet vej. To
spillere på 17 og 18 år, som først kommer om 1 år og ½ år. Den sidste brasser er en markant bedre forstærkning. Han er 19 år, og er gået direkte ind i startopstillingen. Navnet er Bolivar. Han er 19 år, og spiller på den centrale midtbane. Bolivar har taget pladsen fra en anden brassilianer, Diego Marfori, som han minder meget om. Forskellen er dog, at Bolivar er 3 år yngre og meget bedre. Han er så dygtig, at han helt sikkert kommer med op i Primera Division, så læg mærke til navnet, han har en fremtid. Det er ikke kun på holdet, at Bolivar overtager Marforis plads. Faktisk også i truppen. Ingen af dem har EU pas, og vi må kun have to spillere uden eu-statsborgerskab i truppen, og German Montoya er jo selvskrevet i truppen. Jeg indrømmer, at det Ikke var en smart disposition af mig, Diego Marfori havde gjort det meget godt for mig. Desuden hæver Marfori 20.000 om måneden, og da Bolivar kræver 35.000 kr, så gør de to et væsentligt indhug i mit lønbudget. I skrivende stund er der 137 dage til han opnår spansk pas, og jeg ved hverken hvordan Marfori står spillemæssigt eller hvordan hans rolle i klubben er til den tid. Jeg behøver næsten ikke og nævne, at alle 3 kommer på en fri transfer.

I ligaen har vi fortsat de positive takter. Det er kun blevet til et 3-1 nederlag ude mod Las Palmas. En decideret svipser, som med vores unge hold sagtens kan forekomme. på udebane har vi spillet mere afventende, og det er kun blevet til en sejr der. Det er også gangske udemærket. Mod nogle af holdene kunne jeg godt have ønsket mig
Nyindkøb:
   
en sejr, men så længe vi vinder hjemme, så ser det fornuftigt ud. Fornuftigt ser det også ud i ligatabellen. Vi er nu kravlet op på en 4. plads efter vores flotte periode. Hvis vi fortsætter vores gode spil, så ser det godt ud. De 3 hold der ligger over os, og dermed også på en oprykningsplads har kun 2 point mere end os, og med 16 runder tilbage er alle muligheder åbne. Jeg ser os også som det 2. stærkeste hold i ligaen. Kun Murcia overgår os, bl.a. med en fremragende Daniel Aquino på toppen. Faktisk er vi det hold med den bedste form, og med det 3. bedste forsvar. En af grundende til det flotte spil er højrefløjen Juli. Lidt en Rommedahl-type, der er meget hurtigt, men ikke med så mange kvaliteter. Alligevel er han blevet MoM de sidste 3 kampe, med 3 mål! En fantastisk præstation, som gør at han stille og roligt bliver vigtigere og vigtigere for holdet. Amaro har også markeret sig stærkt, med et par flotte kampe, og er nu mere fast mand på det spanske u/21-landshold sammen med Pichu Atienza. Birol Schmidt er også en del af den danske u/21-landshold.

Så om 16 kampe kan oprykningen være en realitet. Det vil være en fantastisk præstation, som helt sikkert vil give et boost til klubben, men også vil kræve meget af omgivelserne. Bl.a. stadionet. Jeg har spurgt flere gange til det, og klubben forventer ikke og udbygge det, men en kapacitet på 7800 sætter altså sine begrænsninger, mod store hold ville vil helt sikkert kunne lukke 20.000 ind, og så er det altså bittert kun at kunne lukke 7800 ind. Desværre er økonomien ikke til det, og derfor vil det heller ikke være realistisk.

Seneste kampe
Ligatabel

Jeg modtager som altid ris og ros, så hold jer ikke tilbage. Heller ikke med den negative kritik.
« Seneste Redigering: 15 Feb 2009, 18:24 af El Kun » Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Polideportivo Ejido - 7 - Mod på mere? Anden omgang
« Svar #33: 15 Feb 2009, 17:24 »

Jeg har lidt svært ved at fylde mine updates ud. Hvad savner i? Skal jeg gå mere over til en episk fortælling (altså som en historie) eller skal jeg fortælle mere detaljeret om kampene, eller noget helt andet?
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Polideportivo Ejido - 7 - Mod på mere? Anden omgang
« Svar #34: 16 Feb 2009, 01:17 »

Stadig en rigtig god blog!
Hvis jeg skulle nævne noget der mangler, er det måske lidt mere om de enkelte kampe.

Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Polideportivo Ejido - 7 - Mod på mere? Anden omgang
« Svar #35: 16 Feb 2009, 04:06 »

Hey El Kun.
Vil også sige mere om de enkelte kampe, hvis du skal have mere med, men synes egentlig ikke det er nødvendigt,
Kan meget godt li længden af de sidste to updates,
Fedt at det går så godt, håber du rykker op, selvom du måske ikke helt er parat til det, men det bliver jo bare en udfordring så.
Du kan godt regne med, at jeg bliver ved med at læse denne blog, sammen med JStoffers blog om Stuttgart, synes jeg denne blog er den bedste, begge blogs er utroligt gode.

Vh. Blackstone
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Polideportivo Ejido - 8 - 4 personer!
« Svar #36: 16 Feb 2009, 17:28 »


4 personer!



Søndag d. 26. Juni 2011


Oprykningskampen!
Hen mod slutningen af sæsonen, blev oprykningskandidate rne mere og mere klare. Vi rykkede forbi Alaves, og kom op på 3 pladsen. Derefter fortsatte i vores hastige tempo mod toppen. Snart var der sågar slået et lille hul ned til Alaves, derfor stod vi med alle muligheder for at rykke op. Efter et kosmetisk nederlag på 2-0 ude mod Murcia havde vi 3 kampe hjemme, i det resterende kampprogram på 4 kampe. Første skridt væk fra Liga adelante skulle tages hjemme mod Valladolid, et midterhold, som for kun få sæsoner siden tilhørte Primera Division. Kampen var præget af dens store betydning. Derfor blev det heller ikke en spillemæssig oplevelse. Vi sad på det meste af spillet, og særligt Miguel Angel Amaro havde store muligheder, men det 17-årige stortalent formåede ikke at udnytte mulighederne. Efter knap 30 minutter sendte Rennella en flot stikning i dybden til Amaro, han hamrede bolden ind på den stakkels Valladolid-forsvarer. Bolden sprang ud til Mikel Rico, så resolut trykkede af. Bolden snittede endnu engang en Valladoligspiller, denne gang Alex Quillo. MÅL! Jeg var i ekstase, nu var vi kun en hjemmesejr over bundholdet Castilla fra at rykke op. Resten af kampen kørte vi bolden rundt i et astadigt tempo. Valladolid var gæstfrie, og havde ikke i sinde at aflyse vores fest.

Nu var alt lagt an til en fest hjemme mod Castilla. Med en sejr var vi i Primera Division! Med et nederlag ville Castilla omvendt rykke ned. Det glædede hele mit Atlético Madrid-hjerte, at jeg kunne sende Real Madrids andethold ned! Hvad kampen mod Valladolid ikke blev spillemæssigt, blev kampen mod Castilla til gengæld. Kampen blev et sandt bombement af Castilla forsvaret. Efter 17 min. tog stortalentet Bolivar et frispark i venstre side af banen. Han sendte det ind i pandebrasken på Pichu Atienza, som fra få meters afstand nemt kunne heade sit 9. sæsonmål ind. Kort efter fik Amaro endelig lov til at sende bolden i mål. Valera slog et fladt indlæg ind, som Amaro kunne glide i mål ved bagerste stolpe. Oprykningen virkede mere og mere sikker. Desværre scorede Castilla kort efter, og vi måtte have arbejdshandskerne på. 10 minutter senere sendte Eliseu et indlæg fra venstre ind i panden på Rennella, som kom stormende ind i det lille felt! 3-1! 10 minutter før tid fik Castilla lov til at pynte på resultatet, desværre for dem var det i den forkerte ende. Hårdt presset af Amaro sendte de bolden i eget net, og oprykningen var nu definitiv med en 4-1 føring. Hvilken forløsning! Men samtidig også en stor overraskelse. I lang tid havde vi haft det berømte momentum i kampene, med mange spillere der brillierede. Jeg frygtede kun for dagen, hvor holdet ville gå ned. Heldigvis skete det aldrig, og jeg glæder mig Primera Division. Det bliver en spændende sommer. Endnu engang huer jeg for, hvilke spillere vi kan lokke til, og jeg tør altså snart lægge hovedet på bloggen, og sige, at vi snart må få fat i nogle profiler.

De to sidste kampe blev betydningsløse efter vores oprykning. Efter kampen mod Castilla var der 14 dages pause, hvilket var lidt demotiverende. De største profiler var også gået på sommerferie, og vi skulle bare nyde, at vi kunne spille så frit. Det eneste der var på spil var 1. pladsen i Liga adelante, hvilket også ville være en stor præstation, men Murcia havde 2 points forspring inden de sidste to kampe. Pichu Atienza tog i øvrigt med det spanske u/21-landshold til EM for u/21, hvilket ikke gjorde kampen om 1. pladsen lettere. I første kamp blev det til en snæver 1-0 sejr ude over Alicante. I sæsonens sidste kamp blev hele b-holdet sendt på banen. Flere af spillerne fik deres afskedeskamp, da deres kontrakt ophørte kun 5 dage efter. Kampen bar også tydeligt præg af spillernes kvaliteter. Juli bragte os foran, 5 minutter senere havde Las Palmas udlignet. Pausen blev brugt på at opmuntre holdet, for en sejr gav højest sandsynligt en 1. plads. Mikel Rico blev også sendt på banen blandt reserverne, da Juli var blevet skadet. 20 minutter før tid gjorde han forskellen, da han gav os en 2-1 sejr, og så var førstepladsen i ligaen også hjemme!

Den endelige slutstilling
Kampene der sikrede os oprykningen

4 personer fik ret i afstemningen. Vi rykkede op!

Jeg modtager som altid med glæde ris og ros, så hold jer ikke tilbage. Heller ikke med den negative kritik.
« Seneste Redigering: 16 Feb 2009, 17:35 af El Kun » Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Polideportivo Ejido - 8 - 4 personer!
« Svar #37: 16 Feb 2009, 18:03 »

Tillykke med oprykningen, altid dejligt når det går godt, lykkelige slutninger, men forude venter en lang kamp om overlevelse, du skal selvfølgelig ikke ta sorgerne på forskud, men derimod bare kæmpe røven ud af bukserne, så skal nedrykningen nok ungåes, det kræver selvfølgelig nogle store profiler, hvilket jeg også er sikker på, at du får fat i, hvis det skulle ske, at du rykker ned, er det bare op på hesten og prøve igen. Men lige nu drejer det sig bare om, at være glad for oprykningen og forberede sig optimalt på den udfordring, der venter om lidt...
Blir Spændende at følge og du er sikert endnu mere spændt, på hvordan det går, end jeg er(måske hehe)

Vh.Blackstone
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Polideportivo Ejido - 8 - 4 personer!
« Svar #38: 16 Feb 2009, 19:49 »

Tillykke med oprykningen, altid dejligt når det går godt, lykkelige slutninger, men forude venter en lang kamp om overlevelse, du skal selvfølgelig ikke ta sorgerne på forskud, men derimod bare kæmpe røven ud af bukserne, så skal nedrykningen nok ungåes, det kræver selvfølgelig nogle store profiler, hvilket jeg også er sikker på, at du får fat i, hvis det skulle ske, at du rykker ned, er det bare op på hesten og prøve igen. Men lige nu drejer det sig bare om, at være glad for oprykningen og forberede sig optimalt på den udfordring, der venter om lidt...
Blir Spændende at følge og du er sikert endnu mere spændt, på hvordan det går, end jeg er(måske hehe)

Vh.Blackstone
Mange tak. Ja, jeg giver bestemt ikke op på forhånd, og derfor forstærker jeg mig også kraftigt for tiden. Truppen og økonomien er ved at ligne et Liga BBVA hold. Ud fra det ville det også være en katastrofe at rykke ned, og derfor vil jeg gøre alt hvad der står i min magt for at blive oppe!
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Polideportivo Ejido - 8 - 4 personer!
« Svar #39: 16 Feb 2009, 20:55 »

http://roflsaurus.com/users/public/u20971whatthefuckp221.jpg
38 kampe i næste sæson, og så hedder det chl!
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Polideportivo Ejido - 8 - 4 personer!
« Svar #40: 16 Feb 2009, 22:50 »

Lyder sgu godt og godt resultat mod Man.U. Glæder mig utroligt meget til dine næste updates, vil følge med med spænding. Skal til at  spille med mit Marbella spil, hvor jeg ligger nr.1 med samme point antal, som nr.2 men med en bedre målscore  og er i samme liga som Ejdo, der ligger nr. 3 eller 4 i ligaen ca. 4 point efter mig, så ejdo er vidst et meget godt hold generelt, ka man sige, men nok om mit spil.
Som sagt glæder jeg mig utroligt meget til næste update,,,

Vh.Blackstone
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Polideportivo Ejido - 8 - 4 personer!
« Svar #41: 16 Feb 2009, 23:11 »

Køligt du vinder med dit B-hold alligevel, god blog her Magnus. (: Tror du kan føre den til noget stort, men prøv at blive lidt mere nær holdet, så man føler man er mere end del af det .. jeg ved jo du har gigantiske talenter, prøv at før dem ud så man kan se det.
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: Polideportivo Ejido - 8 - 4 personer!
« Svar #42: 17 Feb 2009, 12:16 »

Fantastisk at du rykkede op. Tillykke med det Thumbs Up. Men nu bliver det bare spændende om du kan overlevede i Primera Division.

KIU Thumbs Up
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Polideportivo Ejido - 8 - 4 personer!
« Svar #43: 18 Feb 2009, 11:36 »

Tillykke med førstepladsen og oprykningen. Det var flot.
Det bliver spændende at se hvordan det kommer til at gå i den bedste række. Thumbs Up
Jeg håber at du kan lokke nogle gode spillere til, så du kan overleve i ligaen.
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Polideportivo Ejido - 8 - 4 personer!
« Svar #44: 18 Feb 2009, 11:51 »

Hey El Kun. Tror det er første gang jeg læser dine blogs. Ved sku ikke om du har lavet en før, men i så fald vil jeg lige give min mening om denne blog. Jeg har nu læst med i de seneste updates, uden at nævne et eneste ord. Det vil jeg så give nu. Holdet vil jeg sige er utrolig spændende og har mange gode spillere. Og tillykke med du rykkede op! Virkelig flot. Alt andet er bare super. Kan se det er Zulue der har været på lur med grafikken. Tekstmæssigt og opsætningsmæssigt er der intet at sætte en finger på. Jeg håber bare du kan tiltrække nogle gode spillere til klubben, så du kan overleve i den frygtede Liga BBVA. Glæder mig til at høre mere fra dig af, El Kun. Keep It Up!!! Thumbs Up.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010