home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I dag kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:45:32 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 20:44:32 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
I går kl. 13:42:23 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 756 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Polideportivo Ejido - 11 - Den europæiske mødom
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Mere?!
JA!
- 13 (92,9%)
Njaa...
- 0 (0%)
Njoo...
- 0 (0%)
njaa...
- 0 (0%)
Aldrig i livet!
- 1 (7,1%)
Antal Stemmer: 14

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Polideportivo Ejido - 11 - Den europæiske mødom  (Læst 17176 gange)
jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Polideportivo Ejido - 3 - Mod på mere?
« Svar #15: 13 Feb 2009, 11:17 »

Jeg vil helt klart følge med i din bolg. Du laver din blog præcis som jeg godt kan lide blogs og din fremgangsmåde ligner meget den jeg selv bruger, når jeg laver blogs. Jeg er helt vild med dit valg af hold da jeg også bedst kan lide at bygge noget op og prøve at få et hold til tops. Har godt nok en blog herinde lige nu med Stuttgart den startede dog i USA, en liga der er meget overset.
Så jeg mener at din blog har alt det der skal til for jeg vil følge med, så klø på.
Jeg vil også sige at det er dejligt at læse om de overvejelser du har gjort dig osv, for mig er det nemlig ikke kampene der skal være i fokus, men hvad du tænker, gør osv omkring holdet. 

Så ja, masser af mod på mere  Thumbs Up
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Polideportivo Ejido - 3 - Mod på mere?
« Svar #16: 13 Feb 2009, 11:44 »

Mange tak for den flotte kommentar, jeg sidder netop nu og kigger på din blog! Ja, jeg synes det er dejligt at høre om fremmede ligaer, og det var også derfor jeg startede med Ejido.

Endnu engang tak for kommentarerne
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: Polideportivo Ejido - 3 - Mod på mere?
« Svar #17: 13 Feb 2009, 12:03 »

Så fik jeg også læst dine 3 updates. Jeg syntes ikke at der er noget helt specielt over din skrivemåde, men du formår at gøre det spændende på en måde. Glæder mig til at se flere updates fra din side.

KIU Peace
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Polideportivo Ejido - 3 - Mod på mere?
« Svar #18: 13 Feb 2009, 12:05 »

Det er bare sjovere, syntes jeg at spille med hold som bringer en anden sværhedsgrad med sig. Det er også svært at spille med storhold, men de små hold bringer bare noget mere med sig. Jeg har også et save hvor jeg spiller med Farsley Celtic fra Leeds. Startede som arbejdsløs sunday league footballer og fik jobbet hos dem i blue square premier og nu har jeg ført dem til toppen af league one. Det har taget mig godt 8 sæsoner alt i alt og det har bare svært sjovt.
Så du kan se at jeg elsker de små hold, derfor håber jeg at du kan holde dampen oppe med dette hold. så igen, klø på for pokker  Thumbs Up
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Polideportivo Ejido - 4 - sæsonen er slut
« Svar #19: 13 Feb 2009, 13:18 »


Sæsonen er slut



Mandag d. 21. Juni 2010


Ak nej, det blev til noget eventyr, som jeg kådt havde spået om. Sæsonen blev en mellemsæson - en udmærket mellemsæson. Netop da sidste update var skrevet, var det som om holdet lige tog et skridt ned af den spillemæssige stige, og så var det endda for alvor lige begyndt at blive sjovt! Alligevel er der gang i rygterne og endda tilbuddene, men som lovet, så bliver jeg i Poli Ejido. Jeg har dog ikke ladet mig voldsomt hidse op over de seneste par kampe. Vi må huske på, at det er den første sæson i Liga Adelante. Slevom vi var oprykkere, var vi spået til en flot 14. plads. Jeg havde faktisk heller ikke gjort mig forhåbninger om den placering, som vi har nu. Sæsonen, og særligt vores minikrise har været brugt på, at evaluere spillerene, og se hvem der har niveauet til at spille med i Poli Ejido. Vi har faktisk en okay bredde, især offensivt. Jeg ser det ikke udelukkende positivt. For som en lille klub, som vi nu engang er, så er alle spildte udgifter en katastrofe.

Som skrevet i sidste update, var det angriberen Felipe, der pludselig blev udslagsgiven. Derfor er jo blevet endnu mere bevidst om at en god angriber er alfa og omega - i sær i en 4-2-3-1. Derfor har jeg allerede nu fundet en ny angriber. En angriber af dimensioner. En kun 17-årig angriber, Miguel Angel Amaro, som har et scoringssnit på næsten 1,0 per kamp, i den spanske u/19-række. Af statistikken kan man næsten læse, at han er meget stort talent, og det er han skam også. Jeg vil på ingen måde lægge skjul på, at jeg ser ham som kommende spansk landsholdsspiler. Og hvad har jeg så givet for ham, tænker i sikkert. 0,- dkr. Jeg spiller ikke decideret efter LLM-regler, men jeg har skam helt selv fundet ham. Hans kontrakt udløber efter sæsonen, og derfor kunne jeg få ham billigt. Det undrer mig, at ikke andre har været ude efter ham. Jeg har dog stadig en del bekymringer omkring købet. Paradoksalt er det faktisk kun positive bekymringer. Der går ikke mange sæsoner, før jeg kan få på den gode side af 100 millioner! for ham, og jeg føler, at det godt kan fjerne noget af det sjove ved spillet. Med en så nyrig klub, ville jeg næsten kunne købe et helt nyt hold.

Af andre spændende nyheder kan jeg nævne, at jeg har modtaget et vanvittigt bud fra Bologna på hele 23 mio på elskede Mikel Rico. Jeg takkede dog nej. Mikel Rico er klubbens mand, og et stort idol for alle i Ejido. Det ville være en drøm, at se ham spille i Primera Division. Financielt set ville jeg også kunne få flere penge for ham i fremtiden. Han er kun 24 år, og jeg anser det for realistisk, at vi rykker op, inden han fylder 30. En anden mand i centrum har været Pichu Atienza. Han har været indkaldt til både u/21 og u/19 landsholdet. En stor ære, for en klub på vores størrelse, og rationelt set, hvis han er den bedste i sin aldersgruppe nu, så må han også være den bedste, når det rigtige landshold kalder? Med købet af min vanvittige angriber, er jeg ved at opbygge en rigtig god stamme af unge, spanske spillere. Jeg glæder mig helt enormt til fremtiden, og jeg glæder mig til at se Mikel Rico, Felipe, Pichu Atienza og de andre på Camp Nou.



Af nævneværdige kampe i den forgangne periode har bl.a. været kampen mod topholdet Sociedad. Endnu engang, har vi vist os i stand til at dræbe en kamp mod et tophold. 2 gange 0-0 er ikke dårligt mod en oprykker. I den anden ende af skalaen, har vi slået hullet ud af bunden, og spillet nogle meget skuffende kampe. Vi har tabt både 1-4 og 2-4 hjemme og 0-3 ude. Disse kampe har vist hidtil usete mangler på holdet. Vi mangler rygrad, og derfor henter jeg også en midtbane, eller offensiv midtbane (alt efter hvor jeg placerer Mikel Rico), til at styrke holdet. Holdets eneste nuværende acceptable centrale midtbane, er den kun 22 årige Brasillianer, Diego Marfori. Generelt skal i glæde jer til sommertransfers. Jeg regner stærkt med at hente spillere på lånebasis, fra mine to, nye moderklubber, Valencia og Real Betis. Jeg har tidligere forsøgt med låneaftaler med prominente, unge spillere, men enten har ligaen, eller økonomien stået i vejen. Jeg regner også med at finde en ny højreback. Raul Torres har ganske enkelt ikke spillet godt og Godwin Antwi har været skadet. I midterforsvaret regner jeg med at hente en backup, eller eventuelt en, der kan slå Federico Azcarate af. Med eventuel undtagelse af positionen i midterforsvaret regner jeg med at hente spillere, som er væsentlig bedre, end dem jeg allerede har på positionen, så i har alt mulig grund til at glæde jer til næsten update!

Stillingen ved afslutningen på sæsonen
Miguel Angel Amoro

Jeg modtager som altid ris og ros, så hold jer ikke tilbage. Heller ikke med den negative kritik.
« Seneste Redigering: 13 Feb 2009, 13:40 af El Kun » Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Polideportivo Ejido - 4 - sæsonen er slut
« Svar #20: 13 Feb 2009, 13:36 »

Spæmdemde læsning!  Jeg er fast læser nu... Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

andersfa123
Gæst
 
Sv: Polideportivo Ejido - 3 - Mod på mere?
« Svar #21: 13 Feb 2009, 13:40 »

Rigtig god update igen. Jeg kan godt lide at du ikke fortæller det som journalist eller noget i den dur men fortæller det som personen der sidder bag skærmen.
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Polideportivo Ejido - 4 - sæsonen er slut
« Svar #22: 13 Feb 2009, 13:43 »

Ja, jeg har også bevidst valgt at skrive "som mig selv", for at undgå alt mulig udenomssnak og episke fortællinger
Logged

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Polideportivo Ejido - 4 - sæsonen er slut
« Svar #23: 13 Feb 2009, 13:47 »

Jeg er enig med Afa. Kan godt li' at du skriver om dig selv, i stedet for en journalist. Spændene læsning, og et godt valg af klub Smiley.
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Polideportivo Ejido - 4 - sæsonen er slut
« Svar #24: 13 Feb 2009, 22:27 »


Sommerpause



Søndag d. 15. August 2010

Efter sæsonens afslutning har der været god tid til at kigge på transfermarkedet. Desværre har det ikke været muligt at få istandsat lejeaftaler med nævneværdige spillere. Jeg kiggede på reservespillere fra både AS Monaco, Juventus, United og Arsenal, men selvom klubben var villige til at leje spillerne ud, så var spillerne ikke villige til at lade sig leje ud. I stedet er det blevet til et par mindre forstærkninger, som dog er som sendt fra en klar himmel, da de forstærker de lovede positioner. Samtidig har spillerne heller ikke kostet noget.

Transfers

Juan Valera er kommet til på en fri transfer. Ex-Atlético Madrid spilleren dækker højreback, men kan spille i hele højresiden, og centralt på midtbanen. Spilleren var meget løntung, men var en sand åbenbaring for holdet, da han er tiltænkt en plads på den betændte højreback. Valera havde været på lån i Racing, inden hans kontrakt med Atlético udløb. Ligesom hans positioner, så peger hans stats også på, at han er en spiller, der kan det meste. Han er særligt meget hurtigt, hvilket jo både er vigtigt i løbedueller med modstandernes fløje, men så sandeligt også når vi selv er boldbesiddelse.



Ivan Amaya er en rutineret midterforsvarer, der er hentet for at forbedre situationen centralt, hvor Azcarate ikke har været overbevisende. Ivan Amaya er en ældre herre på 31 år, alligevel er hans fysik meget bedre end Azcarate, og han glider såmænd også direkte ind i startopstillingen. Han er en klassisk forsvarer uden de store spørgsmålstegn. Købt til at dække op, og kan hvad en forsvarer skal kunne. Hans svaghed må være hans teknik og til dels hans hurtighed, selvom han overgår Azcarate med flere længder. Ligesom i øvrigt resten af vores forstærkninger var Amaya en ombejlet herre, efter han var blevet fritstillet fra ligakonkurrenterne Elche, hvor han ellers var fast mand.



En ny spændende herre er Vincenzo Rennella. Han er måske den eneste forstærkning der allerede er kendt i fm-regi. En offensiv midtbane, som ikke fik den spilletid i italienske Parma, som han var berettiget til. Da muligheden bød sig slog jeg til, og hentede ham på fri. Rennella kan også dække højrekanten, og er lige som Canadas en mere stillestående spiller, da hans fysik ikke er til at prale med. Italieneren er også god til dødbolde, såvel som langskud. Rennella er måske den dårligste af de forstærkninger vi har lavet, men derfor skal han alligevel have chancen.



I Argentina har jeg fundet Simone Cazzola. En midterforsvarer, som skal styrke bredden, efter jeg har sluppet Johann Charpenet på 34 år, som ganske enkelt ikke var god nok. Cazzola er ikke en spiller der syner af meget, men med en okay fysik, og nogle brugbare kompetencer kan han nemt afløse Atienza eller Amaya. Han er dog meget dårligt teknisk, og vil blive udfordret en del af de vævre sydlandske spillere i boldomgangen. Han er i øvrigt også hentet gratis og på en 3-årig kontrakt.



Jeg har også hentet to spanske talenter. De dækker henholdsvis højreback og det centrale forsvar. De befinder sig u/19-truppen, og da de kun er 16 år, så vil der gå et par sæsoner, før vi ser dem, Til den tid skal jeg nok præsentere dem. De er ikke guds gave til fodbolden, men jeg tror på, at de har en fremtid i klubben, ellers skiller vi os af med dem. Deres stats er helt fine, både af deres alder, og deres position

Træningskampe

Med undtagelse af en enkelt stor svipser har kampene i pausen været en stor succes. Jeg har ladet alle få spilletid, men i hver kamp, har jeg brugt en halvleg på finde idealopstillingen, til når sæsonen går igang. Modstanderne har været prominente navne, som velvilligt har deltaget i løjerne ved at stille op med deres bedste hold. Det havde jeg ikke forventet, men til gengæld er vi blevet prøvet mod nogle modstandere, som er klasser over os, men som vi samtidig vil rende ind i, hvis vi rykker op. Tidligere har jeg beskrevet hvordan jeg har forsøgt at dræbe kampe mod bedre hold, men jeg har ændret min filosofi. I sæsonens træningskampe har jeg spillet frisk til, og ladet flere hold smage deres egen medicin. Ved sådanne kampe er der to scenarier. Enten matcher vi holdet på vores offensive præmisser, eller så bliver vi rundbarberet, ved at blotte huller i forsvaret.



Vi har mødt Barcelonas andethold, Athletic Bilbaos andethold, Real Madrid, Alcala, Valencia og Catania. Det er selvsagt meget store hold vi har mødt, krydret med mindre hold, som vi forventligt har slået. Kun mod Valencia er det gået helt galt. 0-5 var resultatet efter flot kontrafodbold, men in mente skal også tages, at holdet var mål for mange udskiftninger, modsat Valencia, der spillede kampen med dispositioner og koncentration, som var det en Champions League-kamp. Mod Catania blev det endda til en flot sejr på 2-1, efter vi offensivt havde holdt dem fra fadet. Over godt 14 dage har vi ladet os presse helt i bund, både i hver enkelt kamp, men også restitutionsmæssigt . Derfor tror jeg på, at vi er klar til sæsonens start d. 4. september, hvor vi møder Celta.

Må vi få en stor sæson!


Sommerpausen er ihærdigt blevet brugt til at finpudse formen


I er velkomne til at komme med spørgsmål, ris, ros eller spørge om SS, alt bliver modtaget med glæde.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Polideportivo Ejido - 5 - Sommerpause
« Svar #25: 13 Feb 2009, 22:54 »

Jamen det ser jo slet, slet ikke dumt ud! Lækre updates og et spænende valg. Linket til Rennella skal dog lige fikses en gang :-)

Et SS af truppen og start 11'eren vil jeg ikke takke nej til.
« Seneste Redigering: 13 Feb 2009, 23:11 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Polideportivo Ejido - 5 - Sommerpause
« Svar #26: 13 Feb 2009, 23:29 »

http://xs136.xs.to/xs136/09075/c.p._ejido_s.a.d.-2641.png - Truppen
http://xs536.xs.to/xs536/09075/c.p._ejido_s.a.d.221.png - Idealopstilligen

Efter gentagne forsøg har jeg ikke været i stand til at rette linket til Rennella
« Seneste Redigering: 13 Feb 2009, 23:33 af El Kun » Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Polideportivo Ejido - 5 - Sommerpause
« Svar #27: 13 Feb 2009, 23:59 »

Er helt enig med, Zone! Wink
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Polideportivo Ejido - 5 - Sommerpause
« Svar #28: 14 Feb 2009, 13:45 »

Jeg vil ha mere!!! jeg vil ha mere!!! rigtig go blog. følger helt sikkert med, og venter med spænding på den næste update.
Har selv et spil i gang med Marbella og ved hvor fedt det er, med de mindre hold. Ja kan kun sige jeg glæder mig sgu til næste update, keep em coming, thumps up herfra...

Vh. Blackstone
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Polideportivo Ejido - 5 - Sommerpause
« Svar #29: 14 Feb 2009, 18:22 »

Enig med Zone og Blackstone.

Det er en rigtig god blog Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010