home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 700 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Polideportivo Ejido - 11 - Den europæiske mødom
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Mere?!
JA!
- 13 (92,9%)
Njaa...
- 0 (0%)
Njoo...
- 0 (0%)
njaa...
- 0 (0%)
Aldrig i livet!
- 1 (7,1%)
Antal Stemmer: 14

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: Polideportivo Ejido - 11 - Den europæiske mødom  (Læst 17177 gange)
El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Polideportivo Ejido - 10 - Spændende
« Svar #60: 24 Feb 2009, 19:57 »


Spændende



Søndag d. 15. Juli 2012



Undskyld den meget lange ventetid! Jeg ved hvordan i trofaste fans må have haft det, og som kompensation for svie og smerte får i lige en god nyhed. Nå, men jeg har haft lidt tekniske problemer med FM, samtidig har det sidste halve år gået så stærkt, at jeg bare har drønet derud af.

UEFA cuppen næste år bliver spændende. Meget spændende. Især for de hold de deltagende hold, som med en ny turneringstruktur skaber en spændende cup. MEN DET KAN VÆRE LIGE MEGET! Det kan blive til meget mere. Hvor er det bare fantastisk! Hvem havde tænkt
sig, at vi kunne ende så langt oppe i første sæson, det er helt vanvittigt, hele forløbet er gået meget hurtigere end jeg nogensinde havde forestillet mig! Vi har nedlagt hold, som end ikke havde hørt om os! Vores spillere er vokset enormt, og bliver også regnet for noget internationalt set. Efter sidste update gik det ikke så godt. Vi tabte sågar til oprykkerne Hercules to gange. Pludselig vendte det hele. Vi mødte Villarreal over to gange i pokalen. Præcis som i virkeligheden leverede vi en præstation af dimensioner. 2-1 hjemme, og 2-2 ude efter forlænget spilletid. Det var et fantastisk boost. Kampen efter mødte vi Barca hjemme. Mange af deres spilålere havde sikkert ikke spillet for 7800 mennesker i flere år, men når vi så vinder, så er tilskuertallet ligegyldig! Vi mødte desværre overmagten i pokalen, i form af Real Madrid, selvom vi kun tabte 3-2 hjemme. Da oplevelsen var rystet ud af kroppen fortsatte vi frygteløst. Efter returkampen i pokalen var vi ubesejret i 8 kampe, heraf 6 sejre i træk; har et oprykkerhold overhovedet lov til det? 2 måneder uden nederlag løfter truppen markant, og derfor betød nederlaget på 2-6 til Sevilla heller ikke så meget. Selvom vi mistede lidt af pusten, så vandt vi stadig 6 af de sidste 10 kampe.

Flot sejr!                                                                                                                 Seneste kampe1                                                                       Seneste kampe2

Kampen hjemme mod Betis er næsten en hel updates værd alene. Betis havde ikke meget at spille for. Vi havde alt at spille for. Kun med en sejr kunne vi sikre os en sindssyg 4. plads! Kampen startede roligt. Vi havde et stort spilovertag, og førte skudstatistikken. Kort før pausen dummer Bolivar sig. På kanten af feltet, ved et hjørnespark, dummer han sig katastrofalt. Han sparker en modstander! NEJ NEJ NEJ! IDIOT! Hold kæft man, skulle holdets store profil sælge os i en så vigtig kamp?! Heldigvis nåede Betis også at få smidt en mand ud inden pausen. Dermed var det 10 mod 10 i anden halvleg. Jeg var selvfølgelig desperat, og derfor satsede jeg stort. 3-mands forsvar, og lange bolde til en stærk offensiv. Alligevel gav det ikke udbytte. Indtil kort før tid! Amaro er en fantastisk angriber, og er guld værd for vores hold. Alligevel kan jeg bande af ham flere gange i en kamp. Han er kun 19 år, men han er allerede løbet i offside-fælden flere gange end Fillippo Inzaghi nogensinde kommer til. Men i det 85. minut kunne det hele være ligemeget. Kontraangreb, og vi er i stærkt overtal. Rennella trækker ind mod midten, og Amaro kommer stormende i et overlap og får bolden. Han løber mod målet, runder målmanden! MÅÅÅÅÅÅÅL! JAJAJAJA! 7800 mennesker lyder som en atomprøvespræning. Hvor er det vildt! Sæsonen ender i ekstase! Glæd jer guys!

Taktisk ændrede jeg meget. Efter vores lille krise forsøgte jeg med kontraspil, som bl.a. gav avanchement mod Villarreal. Efter den kamp gik det hele fantastisk, og jeg måtte ironisk nok skifte taktik. Vi var nu spilstyrende, og favoritter mod dygtige hold.  Derfor gik jeg over til 4-4-2 med Stjerneskuddet Amaya på toppen sammen med Amaro. Det har til tider virket godt, selvom de begge har været svigende i deres præstationer. I slutningen af sæsonen er Bolivar derimod sprunget ud af som en af ligaens største profiler, og jagtes af enorme klubber.

Holdet

Jeg modtager som altid ris og ros, så hold jer ikke tilbage. Heller ikke med den negative kritik.
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Polideportivo Ejido - 10 - Spændende
« Svar #61: 24 Feb 2009, 20:20 »

Satme stærkt gået El Kun, stort tillykke herfra.
Har en af dine udlændinge spansk eller EU pas? ellers kan jeg ikke få det til at gå op.
Din Målmand og en af dine angribere er Argentinere, en af dine forsvarer og en midtbanespiller er fra Brasilien, det gir 4 udlændinge.
Nå men glæder mig ihvert fald til at læse om næste sæson og UEFA cup, det bliver sku spændende.
Vh.Blackstone
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Polideportivo Ejido - 10 - Spændende
« Svar #62: 24 Feb 2009, 20:26 »

Ja det er virkeligt et stort problem Skuffet Kan afsløre, at jeg allerede har købt en med det forkerte pas, men i næste sæson kommer Felipe ned i u/truppen igen, han er jo ung. Og positivt er det, at det kun tager 2 år, at får et spansk pas. Og BTW, så har Montoya spansk pas nu.
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Polideportivo Ejido - 10 - Spændende
« Svar #63: 24 Feb 2009, 20:34 »

OK tak for svar. så går det op.
Vh. Blackstone
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Polideportivo Ejido - 10 - Spændende
« Svar #64: 25 Feb 2009, 15:42 »

Rigtig flot, tillykke med 4. pladsen og CHL:)
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Polideportivo Ejido - 11 - Den europæiske mødom
« Svar #65: 26 Feb 2009, 22:12 »


Den europæiske mødom



Onsdag d. 29. August 2012


For at gøre holdet klar til de europæiske udfordringer, har transfervinduet flittigt været i brug. For mange managere er det et mantra, at rutine skal hentes til, når europæisk succes skal sikres. Ikke for mig. Holdet er efterhånden meget ungt, og med de spillere der netop er hentet, er gennemsnitsalderen faldet. Vi sikrede os bekendt champions league-kvallifikation gennem en overraskende 4. plads. I lodtrækningen blev det portugisiske storhold Benfica trukket. Hverken fugl eller fisk, en modstander, som vi godt kunne slippe forbi, men også et gold der kunne gøre ende på vores vej i Champions League. Nå, tilbage til transfervinduet. Vi fik mange penge, og mange penge forsvandt hurtigt. 112 mio. kr. er allerede brugt. Ikke alle penge er kommet direkte fra klubkassen. For at sikre os forstærkninger har vi bl.a. måtte sige farvel til Mikel Rico. En sorgens stund, klubbens mand er smuttet til Athletic for 30 mio, hvilket også var grunden til at jeg takkede ja.



Hvis vi starter i den billige ende, så har jeg sikret mig Javier Vales på fri transfer. Et stort talent, som allerede bliver sammenlignet med Amaro. Javier har spillet ungdomsfodbold i Real Madrid, og med de talenter kan han kun være skolet godt. Luca Santonocito har på trods af hans italienske pas både været i Skotland og Portugal. Han får en vigtig plads på den centrale midtbane. En gammel kendning, Mark Randall, er blevet genlejet i Arsenal. Et godt samarbejde er blevet forlænget med endnu et år. Ham med det forkerte pas er columbianske Samuel Munoz, en typisk sydamerikansk fløj, som overtager pladsen på venstre fløj. Han har kostet 21 mio kr. i Racing. Nu vil jeg fortælle jer om en meget spændende spiller, i sær med
danske briller. Han er hentet i Brøndby. Han er bare 18 år, men har spillet en landskamp. Talentspejderen siger, at han kan blive en af de bedste på sin position i Spanien, og han har kostet 43 mio kr! Carsten Møller! Endnu en angriber, og nu har vi fire, unge og fantastiske angribere, dejligt med den bredde! Den sidste mand er en gammel fm-kending, Aurelien Teaudors, spændende franskmand, som går ind i midterforsvarer, højest sandsynligt sammen med Atienza. Udover Mikel Rico har vi også lidt et kæmpe tab, spillemæssigt et enormt tab, men økonomisk vanvittig godt salg! Jeg har brugt mange superlativer i bloggen, men jeg har godt nok svært ved at finde et, der kan beskrive salget af Bolivar. han kom til for 1½ år siden, gratis, og nu er han solgt for astronomiske 205.000.000 kr, jeps, 6 nuller! Det salg kan mildest talt godt ses i regnskabet! Omsætningen blev mangedoblet ved det salg.

I træningskampene har vi ikke mødt så skræmmende modstandere som i sidste sæson. Vi har dog mødt vores kommende chl modstander Benfica, som vi uinspireret tabte 1-0 til. Dernæst har vi vundet to kampe i Italien.

Kampene mod Benfica var nervepirrende. I første kamp, som var ude spillede vi flot 1-1. Kort før pausen kom vi foran 1-0 ved nyindkøbet Teaudors på hjørnespark. I 2. halvleg pressede Benfica os i bund, og efter en time udlignede de til 1-1. Så skulle slaget stå hjemme i El Ejido. I kampen mod Racing, som endte 3-1 til os, blev Amaro skadet, og var dermed ikke med i den vigtige kamp. Kampen var jævnt kedelig, og jeg var egentlig ligeglad, da vi bare skulle i det forjættede land. I anden halvleg blev det noget sværre. Cristian Amaya blev udvist. Med den ændring skulle 0-0 bare holdes nemt. Derfor blev forsvaret udvidet til et femmands forsvar. Kampen skred langsomt frem, men vi holdte stillingen, og så var det goddag til Champions League og de mange penge!

***Breaking news***
Vincenzo Rennella er netop blevet solgt for sølle 1,6 mio, men da han havde en frikøbklausul på 1 mio, var det et fint salg. Rafael Cabrera er kommet til fra Numancia for kun 15 mio kroner.

Jeg modtager som altid ris og ros, så hold jer ikke tilbage. Heller ikke med den negative kritik.
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Polideportivo Ejido - 11 - Den europæiske mødom
« Svar #66: 27 Feb 2009, 13:39 »

God update!:)
Flot salg af Bolivar!:O - tror dog godt du kunne have fået mere for Mikel Rico
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Polideportivo Ejido - 11 - Den europæiske mødom
« Svar #67: 18 Mar 2009, 11:18 »

Kommer der snart en update ?
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Polideportivo Ejido - 11 - Den europæiske mødom
« Svar #68: 18 Mar 2009, 11:20 »

Jeg er ked af, at jeg på det seneste har syltet denne blog så kraftigt. Jeg har stadig en enorm lyst til spillet og har faktisk spillet 3 år ingame, siden sidste update. Hvis folk ønsker en update kan jeg godt starte op igen, jeg kan dog ikke love for meget, en kunstner skal jo have frie tøjler Wink
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Polideportivo Ejido - 11 - Den europæiske mødom
« Svar #69: 18 Mar 2009, 11:32 »

Jeg vil meget gerne se mere til dit hold! Thumbs Up
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Polideportivo Ejido - 11 - Den europæiske mødom
« Svar #70: 18 Mar 2009, 11:42 »

Vil helt sikkert gerne høre mere....
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

cjensen94
Gæst
 
Sv: Polideportivo Ejido - 11 - Den europæiske mødom
« Svar #71: 18 Mar 2009, 16:42 »

Mere mere mere!
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Polideportivo Ejido - 11 - Den europæiske mødom
« Svar #72: 18 Mar 2009, 17:00 »

El kun:
Bare kom med det, det bestemmer du selvfølgelig selv, men vil følge med med glæde, hvis du bestemmer dig for at blogge videre i denne fantastiske blog.
Venter spændt på om bloggen fortsætter.

Vh.Blackstone
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010