Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
21 Maj 2025, 22:37
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23570
0 Brugere, 510 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
mmb79493
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Hvorfor dansk fodbold?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
[
3
]
4
Forfatter
Emne: Hvorfor dansk fodbold? (Læst 7554 gange)
-KNM-
Manager
Sv: Hvorfor dansk fodbold?
«
Svar #30:
29 Jan 2009, 15:04 »
Jeg vil bare gerne sige at "missen93" er det sødeste navn vi længe har set herinde.
Jeg forstår godt KFs undren og som altid vil jeg komme med svar
et
på dit spørgsmål.
Det er klart, at man danner sig en holdning til noget hvis man bliver bombarderet med nyheder og historier om en sag. Fx. ungdomshuset eller "perle/perker"-sagen.
På samme måde vil fodboldinteresseret blive bombarderet med meninger, kommentare, nyheder og diverse historier om de danske fodboldhold, hvilket tvinger en til at tage stilling.
Læg også mærke til at langt de fleste herinde også har et hold i england eller Spanien som er de ligaer, der bliver dækket næstmest.
Kun meget få har et hold, de virkelig føler noget for i fx Holland eller Frankrig på trods af, at de ligaer er større end den danske.
Oester30
Ynglingespiller
«
Svar #31:
29 Jan 2009, 15:08 »
For mig betyder nationalfølelsen meget. Jeg er knyttet til Danmark, og har derfor et naturligt tilhørsforhold til dansk fodbold. Et forhold der næsten er på samme niveau som med landsholdet.
Selvom jeg er Brøndby-fan kunne jeg da ikke lade være med at føle en lille modvillig stolthed, da FCK kvalificerede sig til Champions League, og jeg er da, som dansker, stolt over at vi har to hold i Uefa Cup Knockout'en.
I Premier League er favoritholdet Man U, som jeg endda faldt for inden Brøndby. I dag føler jeg mig bare langt mere knyttet til Brøndby, fordi England og deres kultur synes fjern, og jeg føler at Superligaen "påvirker min dagligdag" mere end Premier League.
Desuden er der en stor udvikling i dansk fodbold i øjeblikket, som også gør det interessant.. På den internationale scene er "vi" stærke i øjeblikket, og mulighederne virker store.
Mit svar på spørgsmålet: Nationalfølelsen
Øster af navn
Øster af gavn
"Vores mentalitet - jeres misundelse"
Yessir
Manager
«
Svar #32:
29 Jan 2009, 15:28 »
Citat af: g00n 29 Jan 2009, 14:26
Jeg har udover mit generelle favorithold Arsenal, også et favorithold i Danmark - og jeg er i allerhøjeste grad for hooliganregisteret.
Det var da fedt at vide, måske det skulle i din signatur istedet for. Fordi det tilføjede hvad til debatten?
Mika Karppinen
Gæst
«
Svar #33:
29 Jan 2009, 15:47 »
Kort og godt vil jeg give KF ret.
Men kun holder med/af en klub.
ved kort det ikke bidrager med noget fornufte til debat og det undskylder jeg.
Bune
Reserveholdsspiller
«
Svar #34:
30 Jan 2009, 00:38 »
Det her er måske et af de spydige debatopstartindlæg jeg længe har læst, samtidig med at debatstarteren er så provokerende at det næsten burde være løgn.
-KNM-
Manager
«
Svar #35:
30 Jan 2009, 00:45 »
Det er vel også en meget god måde at starte en diskussion.
enged
Gæst
«
Svar #36:
30 Jan 2009, 02:36 »
Hvorfor ikke dansk fodbold?
Vi bor i Danmark, (de fleste af os) derfor gør det jo naturligt at de fleste fodboldinteressered
e følger med i den danske liga, og jeg tror det er lige meget om du kommer fra Taiwan, Polen eller Danmark, og kan lide fodbold, så følger du med i din national liga, så kan det være mere eller mindre prangende. Som det bliver nævnt tidligere i tråden siger du ,KF, at man egentlig burde holde med det hold som spiller bedst, fordi de gør sådan, og forbyde at det nogensinde bliver sådan! Hvis alle bare begyndte at holde med United efter de vandt CHL og Premier League i sidste sæson, så skal de samme personer holde med Barcelona nu, fordi de spiller rigtig flot bold? Dette ville jo være skandaløst at opleve!
-KNM-
Manager
«
Svar #37:
30 Jan 2009, 04:30 »
skandaløst er et meget stort ord at bruge. Det er trods alt kun fodbold.
KF siger ikke vi skal holde med det hold, der vinder. Han spørger blot hvorfor vi følger med i en liga, hvor fodbolden ikke er særlig flot. Som han siger folk, der bor i jylland og holder med FCK kunne ligeså godt holde med everton. Mediedækningen er nogenlunde den samme, fodbolden er flottere og det er ca lige besværligt at komme hen og se dem spille.
plutonium
Manager
«
Svar #38:
30 Jan 2009, 07:04 »
Uanset hvor god mediedækningen er af den engelske liga, så vil du altid blive mere påvirket af den hjemlige liga. På arbejdet, i fjernsynet, i aviserne og på gaden kan man overalt finde dækning af den danske liga. For selvom vi i Danmark også har god dækning af andre ligaer, så får du stadig mest fra DK. I avisen er der jo kun de største nyheder fra andre lande, eller nyheder der omhandler vores udlandsproffer, hvor man til gengæld kan læse om småproblemer i Herfølge. Det gør det også nemmere at få et mere 'nært' forhold til sit hold, når man kan læse så meget om det. Jeg ved godt at du kan finde lige så meget på nettet, men det har ikke den samme charme og påvirkning som avisen og reklamer har. I fjernsynet vil man også i Danmark høre mere om den danske liga end de udenlandske, for vi er jo ligesom i Danmark. Du kan følge de udenlandske kampe, men hele dækningen af klubben får du kun på nettet, og det har ganske enkelt ikke den samme charme, når man som dreng skal finde sit hjertehold. For mig er nettet en værdifuld kilde til nyheder om FCK, men jeg ville ikke for noget undvære alle de andre kilder til viden.
Og desuden, så er chancen for at møde en person der er fan af det samme danske hold som én selv større, end chancen for at finde en der holder med det samme udenlandske (med mindre det selvfølgelig er Barca, Real, United, Liverpool eller lignende). Dvs. at muligheden for at snakke med andre fans i dybe diskussioner om holdet er større i vores lille Danmark, hvis man snakker om et dansk hold.
Og så lige en sidste bemærkning:
Vildt god og debatskabende tråd, KF! Stor ros!
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
KF
Landsholdsspiller
«
Svar #39:
30 Jan 2009, 09:18 »
Citat af: Bune 30 Jan 2009, 00:38
Det her er måske et af de spydige debatopstartindlæg jeg længe har læst, samtidig med at debatstarteren er så provokerende at det næsten burde være løgn.
Jeg har jo netop ogsaa sat min egen holdning/undring paa en spids. Det er jo helt bevist og forhaabentligt har det sat gang i folk. Den provokerende attitude, du haefter dig ved, er bare standard.
"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."
KF
Landsholdsspiller
«
Svar #40:
30 Jan 2009, 09:25 »
Citat af: plutonium 30 Jan 2009, 07:04
Uanset hvor god mediedækningen er af den engelske liga, så vil du altid blive mere påvirket af den hjemlige liga. På arbejdet, i fjernsynet, i aviserne og på gaden kan man overalt finde dækning af den danske liga. For selvom vi i Danmark også har god dækning af andre ligaer, så får du stadig mest fra DK. I avisen er der jo kun de største nyheder fra andre lande, eller nyheder der omhandler vores udlandsproffer, hvor man til gengæld kan læse om småproblemer i Herfølge. Det gør det også nemmere at få et mere 'nært' forhold til sit hold, når man kan læse så meget om det. Jeg ved godt at du kan finde lige så meget på nettet, men det har ikke den samme charme og påvirkning som avisen og reklamer har. I fjernsynet vil man også i Danmark høre mere om den danske liga end de udenlandske, for vi er jo ligesom i Danmark. Du kan følge de udenlandske kampe, men hele dækningen af klubben får du kun på nettet, og det har ganske enkelt ikke den samme charme, når man som dreng skal finde sit hjertehold. For mig er nettet en værdifuld kilde til nyheder om FCK, men jeg ville ikke for noget undvære alle de andre kilder til viden.
Og desuden, så er chancen for at møde en person der er fan af det samme danske hold som én selv større, end chancen for at finde en der holder med det samme udenlandske (med mindre det selvfølgelig er Barca, Real, United, Liverpool eller lignende). Dvs. at muligheden for at snakke med andre fans i dybe diskussioner om holdet er større i vores lille Danmark, hvis man snakker om et dansk hold.
Og så lige en sidste bemærkning:
Vildt god og debatskabende tråd, KF! Stor ros!
Hvorfor har nettet ikke samme charme og paavirkning? Jeg tvivler paa, at der er ret mange, der jaevnligt laeser om deres danske klubhold i Ekstra Bladet. Dette underbygger jeg primaert med, at det simpelthen er de faerreste yngre mennesker nu til dags, der vil 'noejes' med at blive opdateret en gang om dagen - og ofte en halv dag efter, at nyheden er kommet paa nettet.
Jeg kan udmaerket foelge dit argument om, at der simpelthen er flere fans af de danske hold, og dermed er det lettere at diskutere. Det kunne sagtens vaere en af grundene i mine oejne.
"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."
KF
Landsholdsspiller
«
Svar #41:
30 Jan 2009, 09:30 »
Citat af: enged 30 Jan 2009, 02:36
Hvorfor ikke dansk fodbold?
Vi bor i Danmark, (de fleste af os) derfor gør det jo naturligt at de fleste fodboldinteressered
e følger med i den danske liga, og jeg tror det er lige meget om du kommer fra Taiwan, Polen eller Danmark, og kan lide fodbold, så følger du med i din national liga, så kan det være mere eller mindre prangende. Som det bliver nævnt tidligere i tråden siger du ,KF, at man egentlig burde holde med det hold som spiller bedst, fordi de gør sådan, og forbyde at det nogensinde bliver sådan! Hvis alle bare begyndte at holde med United efter de vandt CHL og Premier League i sidste sæson, så skal de samme personer holde med Barcelona nu, fordi de spiller rigtig flot bold? Dette ville jo være skandaløst at opleve!
Du laeser noget, som jeg ikke skriver.
Jeg mener, at jeg i mit foerste indlaeg fint remser op, hvad argumenterne for ikke at se dansk fodbold. Lavt niveau, lavt tempo osv.
Jeg siger ikke, man skal holde med det hold, der spiller bedst, men jeg ser det som naturligt, at man foelger mest med i de ligaer, hvor underholdningen er stoerst. Jeg ville derfor heller ikke finde det underligt, hvis fodboldinteressered
e maaske i oejeblikket saa en del spansk fodbold som foelge af Barcelonas fantastiske spil. Det undrer mig derimod, at man gider sidde og se FCK paa skaermen, naar man i stedet kunne se Athletico Madrid, Everton, West Ham, Manchester United, Barcelona osv.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #42:
30 Jan 2009, 09:48 »
Nu er det jo subjektivt hvor "dårlig" fodbold der spilles i Dk kontra f.eks. England. Indrømmet, jeg foretrækker den engelske spillestil, eller skulle jeg sige indstilling til tingene. Nu holder jeg med Utd, hvilket bunder i Peter Schmeichel da jeg sådan for alvor begyndte at få et tilhørsforhold til en klub omkring 12-års alderen. I dag fascineres jeg dog lige så meget af de lavere rækker i England (til dels kommet som følge af LLM spil med CM/FM).
Jeg mener faktisk det er en anelse respektløst og arrogant, at påstå at dansk klubfodbold mangler underholdning når man ser på det. Hvad forbinder du med underholdning? Taempoet er ikke så højt, ej heller det tekniske, men er det virkeligt det der skal til for at gøre det undeholdende? Hvad med intensiteten i kampen, værdien for klubberne af resultatet og den slags?
Når det så er sagt, så har det egentligt også undret mig, at man kunne holde med FCK, Brøndby eller en tredje klub der ikke var fra den by man bor og er opvokset i, især når den by har en klub i toppen af dansk fodbold. Så kan man diskutere om det er endnu mere underligt at holde med et udenlandsk hold, men de fleste der gør det, har dog alligevel en dansk klub man følger lidt. Som udgangspunkt ville jeg mene, at man burde have et specielt forhold til hjembyen, men da de fleste danner deres endelige tilhørsforhold i samme alder som mig, hvor man er meget mere påvirkelig af eksterne faktorer, og ikke så "sentimental" eller hvad man måtte kalde det, er det nok ikke det man tænker på først. Her er det nok en del afgjort af, hvilken gruppe af venner man har, og hvilken type man er. Om man følger strømmen, eller vil være på tværs/anderledes bare for at vær det
KF
Landsholdsspiller
«
Svar #43:
30 Jan 2009, 10:12 »
Citat af: KongFjong 30 Jan 2009, 09:48
Jeg mener faktisk det er en anelse respektløst og arrogant, at påstå at dansk klubfodbold mangler underholdning når man ser på det. Hvad forbinder du med underholdning? Taempoet er ikke så højt, ej heller det tekniske, men er det virkeligt det der skal til for at gøre det undeholdende? Hvad med intensiteten i kampen, værdien for klubberne af resultatet og den slags?
Når det så er sagt, så har det egentligt også undret mig, at man kunne holde med FCK, Brøndby eller en tredje klub der ikke var fra den by man bor og er opvokset i, især når den by har en klub i toppen af dansk fodbold. Så kan man diskutere om det er endnu mere underligt at holde med et udenlandsk hold, men de fleste der gør det, har dog alligevel en dansk klub man følger lidt. Som udgangspunkt ville jeg mene, at man burde have et specielt forhold til hjembyen, men da de fleste danner deres endelige tilhørsforhold i samme alder som mig, hvor man er meget mere påvirkelig af eksterne faktorer, og ikke så "sentimental" eller hvad man måtte kalde det, er det nok ikke det man tænker på først. Her er det nok en del afgjort af, hvilken gruppe af venner man har, og hvilken type man er. Om man følger strømmen, eller vil være på tværs/anderledes bare for at vær det
Hvad man finder underholdende er jo subjektivt, men selvom vi kigger paa det, du foreslaar som fx intensiteten og vaerdien resultatet kan have for klubben, saa bliver intensiteten eller vaerdien for klubben vel ikke ligefrem mindre, naar du kigger paa de stoerre ligaer kontra SAS ligaen? Vaerdien for klubberne bliver vel endda i form af den oekonomiske forskel, der er mellem Premier League og The Championsship mangedoblet i forhold til danske forhold.
Hvorfor boer man have et specielt forhold til ens hjemby? Eller lad mig omformulere: Hvorfor skulle dette specielle forhold medfoere, at man bliver fan af hjembyens fodboldhold? Dette specielle forhold (som de fleste vel har til deres hjemby) kan vel lige saa godt vaere negativt som positivt? Jeg synes aerlig talt, det er noget sentimentalt vaas, at men BOER holde med ens hjemby. Jeg regner aldrig med at komme tilbage din min hjemby - hvorfor skulle jeg saa have et forhold til klubben eller saagaar stoette den? Jeg BURDE altsaa med dine ord stoette en klub, som jeg intet specielt ser i... og vaerst af alt ikke engang foeler mig underholdt af. Pjat.
Yakushin
Reserveholdsspiller
«
Svar #44:
30 Jan 2009, 10:29 »
Rigtig god diskussion, som der er kørende her, godt at høre folks meget forskellige holdninger og syn på samme sag...
Men til spørgsmålet, hvorfor dansk fodbold?
Tja... Når man kommer fra Nordjylland, nærmere præcist Aalborg, som vist nok stadig er en del af Danmark, og er opvokset i land, hvor spillet med en runde kugle er vores nationalsport. Jamen så begynder man at følge det lokale hold, som for mit velkommen er AaB, og det vil jeg altid gøre... Langsomme afleveringer, dårlige baner... Tja, det kan jeg leve med!
Men det er afgjort savner mest i Danmark kontra udlandsk fodbold, er den mentalitet som tilskuerne har, som altid følger deres hold i tykt og tyndt. Hvor er den mentalitet henne i Danmark? Herhjemme i Danmark sidder nok verdens største samling af winnerjoiners (undskyld ordet), når det kommer til sport.. Har det lokale klub lidt modsat, så bliver man bare væk... Hvor var tilskuerne henne i Brøndby, da de lå nr. 9..? Hvor er AaB´s tilskuere henne i denne sæson, når der er lidt modgang...? Det er rent ud sagt sørgeligt, at se den udvikling og tendens blandt danske tilskuere, at man kun er med så længe det er sjovt...
Desuden er det sørgeligt at se hvordan folk lige pludselig bliver Brøndby fan, fordi at det lige nu går godt, og det nærmeste man i sit liv har været en brøndbytrøje, er en gul bybus i Aalborg...
Winnerjoiners land, Danmark... Tsk tsk tsk...
Lad os tage et eksempel fra det engelske, i denne omgang bliver det Stoke.. Stoke frister en tilværelse i bunden af Premier League, alligevel er det udsolgt hver gang de spiller, og de skaber desuden Premier League højeste støjniveau under kampene, er det ikke fantastisk? I England er det en ære at følge sit hold, om de ligger nr. 1 eller 20, dette syn findes ganske enkelt ikke i Danmark!
Desuden er vi i Danmark så "heldige" at have verdens måske mest farvet dækning af landets bedste fodboldrække. Det er simpelhen en skændsel for dansk fodbold, at se hvordan 3+ værters kærlighed til Brøndby og FCK lyser ud af dem, weekend efter weekend, og søndag efter søndag i onside have fokus på alverdens ligegyldige Brøndby/FCK raportager.. Det er jo til at brække sig over!! Alt omhandler disse 2 klubber, spørger du en københansk dreng i 3. klasse hvilket farve løverne har, jamen så svare han blå, fordi det er den i FCK´s logo!
Vi har i Danmark brug for en meget mere objektiv dækning af superligaer, uden alle de snæversynet københavnske værter, og uden 10 timer identisk optakt hver gang FCK-Brøndby spiller... Håber rettighederne ender hos TV2 igen en dag, så vi i det mindste kan få et bedre dækning af vores langsomme liga...
Dette er blot mine argumenter for, hvorfor man burde se udenlands, og lære noget derfra, hvad angår fodboldkultur og dækningen af fodbold generelt...
/Yakushin
«
Seneste Redigering: 30 Jan 2009, 10:31 af Yakushin
»
Manchester City F.C.
Superbia In Proelia
Sider:
1
2
[
3
]
4
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »