home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:39:03 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23343
  0 Brugere, 223 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Angelo90R
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Une passion
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Une passion  (Læst 22891 gange)
motZ
Gæst
 
Sv: Une passion
« Svar #60: 21 Feb 2009, 00:24 »

Godt at se at din blog kører igen.
Og det kører jo fornuftigt. Du har samtidig fået et par rigtig gode spillere til truppen.
Opsætningen ser meget godt ud, det samme gør grafikken og det ser ellers bare rigtig godt ud.
KIU. Peace

Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #61: 21 Feb 2009, 12:25 »

Mange tak skal du have motZ. Det er dejligt du kommenterer og at du gør det næsten hver gang. Bliv endelig ved med det. Endnu en gang tak. Der kommer update om et stykke tid Thumbs Up
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #62: 21 Feb 2009, 13:28 »


Une Passion

3. Oktober 2011


Her står vi så idag. Mandag d. 3. oktober 2011. Vi befinder os i ligaen som nummer 8 med 9 point op til nummer 1, Paris SG. Vi har spillet 3 kampe, der i blandt en ligacup kamp mod AS Monaco som skuffede fælt sidste år.

Den første af kampene som vi spillede var imod Marseille hjemme. Jeg husker det som om det var igår. Piften og larmen der blev udtrykt fra fansene med den levering mine spillere præsterede. Selve resultatet kunne de også lade sig se skidt på. 0-0 blev den kamp nemlig og nogle dage senere var alt godt igen.

Grunden til det hele blev godt igen, var fordi vi skulle som nævnt møde Monaco hjemme i liga cuppens 3. runde. En svær modstander, men det viste sig at vi alligevel vandt kampen, på trods af vi kom bagud. Spilleren som sørgede for vi vandt kampen med 3-1, var selveste Guilherme. En brasiliansk bomber som må siges at have sans for mål. Dermed vandt vi som sagt kampen 3-1 og vi havde fået videre deltagelse i liga cuppens 4. runde.

Igår spillede vi så hjemme på eget underlag mod lilleputterne Sedan. Fansene så himmelt visende ud i deres ansigter, for de vidste en sejr var allerede planlagt. Trods vi ikke fik den bedste start, med at Guilherme måtte udgå med en skade, så blev der dog alligevel givet et bifald til Tamuz som kom ind og fik sin debut i denne sæson. Han gjorde sin pligt og sendte kuglen i nettet. Til slut hvor næsten alle tilskuere var gået hjem, hørte dem som stod uden for stadion i højtalerne at Santon havde scoret til resultatet 2-0.
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Une passion
« Svar #63: 21 Feb 2009, 17:04 »

Det kører da fint, med en 8. plads.
Resultaterne er fine og grafikken er meget flot - hvem har i øvrigt lavet den? (grafikken)

Flot skrevet, god opsætning.
KIU.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #64: 21 Feb 2009, 17:10 »

Mange tak. Det er Sykkelfan 1000 der skal lavet det Smiley
Mange tak igen!
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Une passion
« Svar #65: 21 Feb 2009, 17:12 »

Tænkte det nok.
Mente nok at noget af hans grafik så sådan ud.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #66: 21 Feb 2009, 17:14 »

Hehe, Det er helt iorden du spørger. Update om lidt, hvis jeg lige kan nå det, inden jeg skal raclette Tunge
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #67: 21 Feb 2009, 19:13 »

Lige inden jeg poster min nye update, vil jeg lige spørge om noget.

1. Syntes I jeg har forbedret mit sprog?
2. Er mit sprog uforståeligt i bloggen?
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #68: 21 Feb 2009, 19:24 »


Une passion

22. November 2011


Datoen viser d. 22. oktober 2011 og vi kan se tilbage på nogle svingende resultater her de seneste uger. Forventiningerne var i top da vi mødte Toulouse som vi ikke havde været alt for heldige imod de seneste sæsoner, og specielt ikke Søren Larsen. Der blev ikke meget Søren Larsen over den kamp, men et rødt kort blev uddelt til Toulouse's Capoue. Kampen endte som der ganske tydeligt stod på lystavlen, 0-0.

Vi havde kun tabt 2 kampe inden mødet med Monaco for nogle dage siden. Jeg husker det som en dårlig kamp fra vores side af. En rigtig lorteaften blev det mod Monaco på vores græs. Deres unge boksspiller Benítez var skurken og som gjorde det hele til resultatet, 0-1. Monaco havde fået deres hævn, eftersom vi slog dem ud i liga cuppen's 3. runde.

Så var det jo igår vi spillede ude mod dem som toppede Ligue 1, nemlig Paris SG. Vi var jo klart undertippede inden kampen, og jeg husker at vi trods alt fik store chancer, men vi udnyttede dem bare ikke. Det gjorde Paris SG desværre så, og den store kropsstærke Demba Ba, viste sin fysik over for vores forsvarsspillere ved at vride sig fri af vores forsvar og skyde den ind bag Bracigliano. Den forestilling sluttede med 1-0 til Paris SG. Et forventet nederlag til os, og vi lå dermed på 12. pladsen efter 9 kampe. Vi skal til at oppe os!...
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Une passion
« Svar #69: 22 Feb 2009, 00:07 »

Lige inden jeg poster min nye update, vil jeg lige spørge om noget.

1. Syntes I jeg har forbedret mit sprog?
2. Er mit sprog uforståeligt i bloggen?


Sproget i bloggen er blevet forbedret synes jeg, men det har stadigvæk også været godt gennem hele bloggen og synes ikke det er uforståeligt.

God update i øvrigt.
KIU.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #70: 22 Feb 2009, 00:12 »

Okay. Jeg har nemlig prøvet at variere lidt i mit sprog. Altså få det til at lyde mere spændende, istedet for kort og kontant. Jeg har bla. droppet at skrive f.eks: ''så scorede tamuz og lidt senere...''

Det har jeg droppet fordi jeg syntes det er kedeligt at læse en tekst, hvis man kun læser hvordan de scorede osv. Jeg har derfor gjort det sådan at jeg spiller 3-4 kampe og skriver om den og så skriver jeg datoen i overskriften som om jeg sidder i min stue eller noget om fortæller om de seneste kampe. Håber det tilpasser jer! Desuden har jeg tilføjet tekst i mit grafik nu så I ved hvad det er Smiley

Mange tak i øvrigt til dig motZ. Rart du altid kommenterer Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #71: 23 Feb 2009, 20:04 »

Tørster folk efter updates?
Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #72: 23 Feb 2009, 20:09 »

ja Opstemt
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #73: 23 Feb 2009, 20:10 »

Kom endelig med flere.. (: .. Nu har jeg ikke læst med indtil nu, men Nancy er jo spændende!
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #74: 23 Feb 2009, 20:27 »

Jamen mange tak begge to. Dejligt med 2 nye læsere. Der kommer en update om lidt.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010