home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:39:03 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23343
  1 Bruger, 218 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Angelo90R
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Une passion
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Une passion  (Læst 22889 gange)
AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 15# AS Nancy Lorraine
« Svar #45: 20 Feb 2009, 19:04 »


Vi er tilbage!



3 sæsoner er gået. Det har været nogle blandede fornøjelser for os. Vores første sæson endte vi overraskende på medaljepodiet. En 3. Plads blev det til, hvilket gavnede mig meget til mit job her i Nancy, og derfor fik jeg endnu mere gejst og vilje til at blive 2 år mere i Nancy. I vores anden sæson endte det knap og nap så godt som den foregående. En 12. Plads var faktummet til at kunne kigge tilbage på i Ligue 1 gennem sæsonerne og på en 12. Plads lå vi. I den 3. Sæson gik det nu alligevel godt. Vi lagde os på en 5.plads stort set igennem hele foråret i sæsonen, hvilket det også endte med resten af kampene. En fornuftig placering som endte med en kontraktforlængelse til mig, på yderligere 2 år, som jeg takkede pænt ja til. Det satte sig stort på bestyrelsesformande n i klubben’s smilebånd og nu kan vi se frem til en ny sæson. Nu er vi i sommeren 2011 og det eneste positive vi kan se på er faktisk at vi overlevede i 3 sæsoner i Ligue 1.

De 3 sæsoner som er overstået har jo budt på nogle spillersalg og spillerkøb. Blandt dem forlod Benjamin Gavanon os i anden sæson som røg videre til Rennes FC. Vores ligakonkurrenter. Det tog sin tid at acceptere budet som lød på 15 mio for den franske midtbane styrmand. De mest interessante navne som er kommet til klubben igennem de 3 sæsoner, må tegnes at være brasilianske Guilherme fra Cruzerio som blev skaffet for en sum af 110 mio, og Carlos Eduardo fra tyske Hoffenheim som blev hentet for en 70 mio penge. 2 indkøb som tilfredsstillede os meget, og jeg vidste med det samme hvordan taktikken skulle sættes. I dag er vi så blevet nogle spillere færre igen. Truppen er faktisk gået fra at være stor, til en meget tynd trup.  Nu skal vi bare se fremad mod den nye sæson hvor vi ligger ud med Auxerre på udebane, Grenoble på Marcel Picot og Rennes ude.


Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 15# AS Nancy Lorraine
« Svar #46: 20 Feb 2009, 19:08 »

Ja så kom jeg alligevel tilbage med denne blog. Jeg håber I vil fortsætte med at læse med og give kommentarer hvis I gider.

Husk: Spørg bare hvis I vil have SS af spillere eller noget andet.
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 15# AS Nancy Lorraine
« Svar #47: 20 Feb 2009, 19:10 »

For 3 dage siden udmeldte jeg at dette skriveri blev stoppet. Jeg har nu fået en idé og en lille smule lyst tilbage. Som jeg nævner i indlægget nedenunder står der at jeg har spillet videre på spillet siden bloggen stoppede og er nu nået til 2011. Det har så givet mig en idé. Jeg er nu fyret i Nancy efter at have været hos dem i 3 sæsoner. Ikke de mest succesrige sæsoner, men da jeg nu er fyret skal jeg jo finde en ny klub. Så havde jeg tænkt mig at finde en ny klub og så blogge videre her, bare fra et helt andet årstal med den nye klub jeg finder. Klubben skal jo selvfølgelig være en jeg ved jeg kan finde lysten tilbage ved. Ville bare lige høre om det var noget I ville være med på? Så får I nærmere at vide her i tråden, hvis det kommer til at ske at jeg starter op her igen med et nyt hold.

Hilsen AFC
Blev du ikke fyret eller hvad?
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 15# AS Nancy Lorraine
« Svar #48: 20 Feb 2009, 19:12 »

Nej, det var en fejl. Jeg regnede nemlig med at blive fyret, da jeg for det første endte som nævnt i updaten på en skuffende plads som ikke tilfredsstillede bestyrelsen. Så røg min jobstatus laaangt ned og regnede med at blive fyret, men blev det ikke. Så fortsætter bare her. Skal lige have det rettet Smiley
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 15# AS Nancy Lorraine
« Svar #49: 20 Feb 2009, 19:14 »

Kan vi ikke lige se SS af din managerhistorie?
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 15# AS Nancy Lorraine
« Svar #50: 20 Feb 2009, 19:20 »

Jeg blev faktisk fyret alligevel. Havde glemt at sige at min computer ikke svarede i FM og derfor blev jeg nødt til at holde knappen inde. Så var jeg lige blevet fyret inden. Dvs. Jeg løj, ok? Jeg oprettede en ny bruger i spillet. Dvs. Jeg har snydt. OK??!!!!!
Men her: http://i43.tinypic.com/ig9ctd.jpg
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 15# AS Nancy Lorraine
« Svar #51: 20 Feb 2009, 19:22 »

Hvorfor ikke sige det med det samme?
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Une passion
« Svar #52: 20 Feb 2009, 19:24 »

Fordi jeg nok mister læsere på det uanset hvad. I så fald vil jeg stadig poste updates, men der er nok bare ikke så mange som gider at læse med pga. det der.
« Seneste Redigering: 20 Feb 2009, 19:30 af Søgaard » Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Une passion
« Svar #53: 20 Feb 2009, 19:31 »

Hvis du mister læsere ligemeget hvad, så kan du jo også ligeså godt sige sandheden.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #54: 20 Feb 2009, 19:32 »

Ja, I know. Men lad os nu droppe det. Jeg poster updates stadigvæk. Håber I stadig vil læse med.
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Une passion
« Svar #55: 20 Feb 2009, 19:34 »

Jeg vil kigge med i ny og næ.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #56: 20 Feb 2009, 19:36 »

Okay. Tak. Den havde jeg ikke regnet med, eftersom jeg jo snød.
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Une passion
« Svar #57: 20 Feb 2009, 19:40 »

Ærgeligt at du løj..

Btw. Syntes man skal fokusere på det blogmæssige.

Jeg vil starte med at komme med nogle forbedringer.  

Tag lidt flere screenshots, af spillere, ligatabel osv.

Men ellers er din blog faktisk fin.

Fortsæt endelig. Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #58: 20 Feb 2009, 19:43 »

Ja og igen vil jeg gerne beklage meget. Det der med screenshot vil jeg huske til de næste updates. Mange tak Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Une passion
« Svar #59: 20 Feb 2009, 23:49 »


On the road again!

13. august 2011


Vores resultater i opstartsfasen har været særprængende. Alle vores træningskampe blev vundet med intet besvær. Det eneste besvær der blev var nogle små skader, men så er det godt vi kan smide ungt blod ind i det nuværende varme Frankrig. August måned befinder vi os i nu og vi skulle til Auxerre i den første kamp. De spillere som sørgede for et resultat blev Würtz og Ibisevic. Begge to beviste over for mig den aften at en startplads for dem, ville være tilsyneladende. 2-2 endte kampen.

En uge senere og med nøje tilpasning af vores græstæppe på Stade Marcel Picot skulle den evige og altid håbløse klub, Grenoble 38 komme på besøg. En sejr var krævende og det lykkedes også. Skytterne i kampen var Santin, Gouffran og Würtz for anden kamp i træk, mens et selvmål hjalp os til en 5-1 sejr over Grenoble. Vi har lagt godt ud i sæsonen kan man vist roligt sige med den enorme sejr der, hvilket resulterede i vi kunne lægge os til rette på en 1. plads, men med en kamp mere end de andre hold. Det viste sig så at den plads blev holdt i ca. 1 dag, før Paris SG overtog den. Sidste års vindere.

Rennes som vi altid have kæmpet med i de seneste sæsoner, hvor det faktisk kun blev til 2 sejre i 9 opgør, skulle tage imod os idag. Vi befandt os på en 3. plads, mens de befandt sig nogle pladser længere nede af tabellen. Vi vandt kampen via Würtz, Guilherme, Ibisevic og Santin. De 3 førstnævnte må siges at være dem der har gjort det bedst i sæsonstarten for os. Vi vandt i øvrigt kampen med 3-4.

Så var det Saint Etienne vi skulle tage imod. Vi havde ikke smagt et nederlag i 3 kampe, og vi håbede da så sandligt heller ikke på det idag, at det skulle ske. Og dog. Saint Etienne kom foran og vi foremåede ikke at lave det resultat om på den store lystavle som viste klart og tydeligt efter kampen, at gæsterne havde vundet kampen 0-1 over hjemmeholdet. Dermed fik vi vores første nederlag i ligaen. Alligevel kunne vi få smil på læben over vi lå nummer 5.

Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010