home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  3 Brugere, 148 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Une passion
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Une passion  (Læst 22903 gange)
AFC
Gæst
 
Sv: AS Nancy Lorraine
« Svar #15: 28 Jan 2009, 13:27 »

Der kommer update lige om lidt! :-)
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: AS Nancy Lorraine
« Svar #16: 28 Jan 2009, 14:09 »

GODT PÅ VEJ!


23.8.08
Vi havde Etienne på besøg i anden kamp i ligaen. Tamuz var med fra start og Dia var blevet rykket ud på højrekanten til fordel for en karantæne ramt, Santon som var ude med riven i sidste kamp mod Monaco. Gavanon vores centrale midtbanespiller bragte os foran efter en halv time og generelt spillede vi en god kamp. Vi kunne gå til pause med en 1-0 føring sat ind af Gavanon.
Etienne jagtede stadig et mål, men en forrygende Bracigliano i vores bur, var med til at gøre livet surt for Etienne i de sidste 15 minutter. Først blev det til 2-0 af vores højre back, Chetién og til sidst blev det Bérenguer som afgjorde kampen som endte 3-0 til os.

31.8.08
FC Lorient var et hold som havde fået 2 sejre og 1 uafgjort i de første 3 kampe, hvor derimod vi lå lige under på en 3. Plads med 2 sejre i 2 kampe. Dermed 1 kamp færre. Dagens kamp skulle vi så spille imod Lorient som vi ville overhale med en sejr. Det blev det dog ikke nemmere af, at det var på udebane. Santon havde fået udvidet sin karantæne, så Dia blev stadig ude på kanten. Kampen var i særdeleshed rimelig kedelig at se på. Det var også til at mærke på stemningen. Det var ikke dette tilskuerne ville bruge deres søndag eftermiddag på. I hvf. Ikke når det var to tophold der spillede. Dog kom hjemmeholdet foran på et smukt gennemspillet angreb og det skabte glædelse til pausen hvor vi var bagud. Vores angriber Fortuné er godt kørende for tiden og lige efter alle tilskuere havde sat sig ned med diverse popcorn og colaer i hånden, scorede han til en udligning. Med 3 sene mål i slutningen af kampen, lykkedes det for Lorient at ændre 1-1 til 4-1 og det så ud som om vores forsvar ikke var helt klar.

Nogle timer senere, blev der trukket lod til Uefa cup turneringen i første runde. Der trak vi Beitar Jerusalem. Toto Tamuz’s gamle klub. Første kamp skal spilles i Jerusalem.


Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AS Nancy Lorraine
« Svar #17: 28 Jan 2009, 17:15 »

En spændende start fra din start.. glæder mig til at høre mere og se om du kan holde den kørende.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AS Nancy Lorraine
« Svar #18: 28 Jan 2009, 17:27 »

Flot blog  Thumbs Up Grin
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: AS Nancy Lorraine
« Svar #19: 28 Jan 2009, 18:30 »

Mange tak skal I have. Jeg har også lavet en lidt ny stil. Boykottet topbanneret, og skrevet datoer ved kampene og så har jeg tekst som overskrift. Mange tak. Regner med en update nu om lidt. Måske to, da jeg har en engelsk stil for også Thumbs Up.
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: AS Nancy Lorraine
« Svar #20: 28 Jan 2009, 19:39 »

Vi tror på det!


13.9.08
Inden dagens kamp mod Havre Atlethics, skulle vi lige se hvem vi skulle have i den franske cup i 3. Runde. Det blev OGC Nice hjemme på vores egen plæne. En kamp vi skal vinde. Det ville være for skuffende at ryge ud til dem i 3. Runde

Men tilbage til kampen. Hjemmebanen havde vi og Havre var et hold som stod rimelig langt tilbage på banen og sådan nogen hold kan vi godt lide at spille imod, for vi spiller offensivt fodbold. Alle kender det sikkert. Hvis man ikke scorer på sine chancer, bliver det straffet. Det budskab har vi forstået. Havre brændte en kæmpe chance, men vores keeper snuppede den og så kom der et mål i den anden end. Dia som har snuppet kanten til fordel for en karantæne ramt Santon, headede læderet i kassen til 1-0. Havre udlignede kort efter, men samme Dia gjorde det hurtigt til 2-1 og det var resultatet ved pausen.
I overtiden af anden halvleg fik Tamuz endelig sit første mål som Nancy spiller, selvom der blev appelleret for off-side fra Havres lejr, men det blev udelukket. Dermed vandt vi 3-1.

18.9.08
Vi skulle møde Beitar Jerusalem. Tamuz kunne desværre ikke være med i denne runde, grundet han ikke har fået spille tilladelse i Uefa cuppen endnu, fordi han blev sat ind i truppen for sent. Så han må vente. Jerusalem som ellers er hans tidligere klub, tog imod os i det kolde Israel. Det sneede og regnede som himmel og helvede og det var i det hele taget svært at spille fodbold i det vejr. Der var heller ikke mange tilskuere som var mødt op for at støtte holdene. Santon var vendt tilbage fra karantæne og var opsat på at spille en god kamp for sit hold. Det betød Dia måtte se på den unge italiener fra bænken. Fortuné scorede endnu en gang for os efter kun 5 minutter og mere skete der ikke i den halvleg.
Rokeringer var der mange af for os i pausen. Dia og Brison blev sat ind og Santon blev rykket ned på højre back for at gå lidt i defensiv taktik. Dette resultat ville være fornuftigt at tage med til returkampen. At gå over til defensiv taktik, hjalp åbenbart. Fortuné scorede sit andet mål lidt senere og lige efter var det Berenguér som lukkede kampen. Dermed vandt vi 0-3 og har et klasse udgangspunkt til returopgøret hjemme, hvor det ikke må gå galt.
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: AS Nancy Lorraine
« Svar #21: 29 Jan 2009, 14:23 »

Det ser lyst ud!


21.9.08
Bordeaux var modstanderen som vi skulle forsøge at få et positivt resultat imod. Udebane var faktum ved kampen og Tamuz var den spiller som scorede vores eneste mål og det eneste mål i første halvleg. Så frygtede vi jo stortset en udligning, og det skete dog godt nok, men med store chancer forinden lykkedes det dog Bordeaux at udligne til sidst, så kampen endte 1-1.

24.9.08
Den franske liga cup havde passeret 2. Runde og nu gjaldt det 3. Runde. Vi havde været så heldige at trække OGC Nice på hjemmebane, og en sejr var faktummet. Vi stillede med et halvt reservehold, så spillerne kunne få en pause lidt fra førsteholdet. Vi startede skidt med at komme bagud efter nogle minutter og så var det som om vi gav op og at kampen døde i første halvleg som endte 0-1.
En udligning/2 mål eller mere var det vi skulle bruge. Vi kunne ikke ryge ud i 3. Runde. Især ikke til Nice. Gavanon havde forstået det budskab og udlignede for os med 30 minutter igen. Med ca. 15 minutter igen hvor vi sådan set stod og ventede på forlænget spilletid, endte kampen med dyb sorg for os. Nice scorede med 10 minutter igen og dermed var vi ude af liga cuppen. Skuffende.

27.9.08
Så var det Auxerre at vi skulle møde. Banen var meldt klar blev det meddelt fra Auxerre lejren og vi var klar til kamp over skuffelsen i Liga cuppen. Vi havde en del skader i truppen, så vi måtte rokere lidt rundt. Blandt dem var topscorer Fortuné, Chretién og Berenguér. Det smittede ikke så meget af på os, især ikke Tamuz som bragte os foran lige inden pausen. Auxerre udlignede lidt inde i anden halvleg, men igen var det Tamuz som hurtigt lavede om på regnskabet til 1-2. Kampen endte 1-2.
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: 6# AS Nancy Lorraine
« Svar #22: 29 Jan 2009, 15:00 »

Det kører bare!


2.10.08
Returopgøret imod Jerusalem var det jeg kunne sætte et kryds i, op til kampen. Vi førte 3-0 sammenlagt og vi havde det ene ben i gruppespillet. En samlet føring på 3-0 blev til 4-0 da Zerka scorede til 1-0 og senere til 2-0. Jerusalem fik dog også scoret til sidst for at pynte lidt på regnskabet til 2-1, men vi gik videre sammenlagt 5-1.

5.10.08
Vi er godt kørende for tiden. Vi er i gruppespillet i Uefa cuppen og vi spiller godt i ligaen hvor vi ligger nummer 4. I dag skulle vi så møde Lille hjemme. Vi var store favoritter, selvom vi havde skader. Ved første halvleg blev det chance frit og første halvleg endte 0-0. Men i anden halvleg skete der ting og sager. Vi fik de største chancer, men det var desværre Lille som var mest effektiv. Og dog. De skulle have hjælp fra vores back Calvé som kikset lavede et selvmål og på den måde tabte vi 0-1.
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: 7# AS Nancy Lorraine
« Svar #23: 29 Jan 2009, 17:37 »

Gruppespillet, her kommer vi!


Gruppespillet i Uefa cuppen var kommet. Stedet hvor lodtrækningen fandt sted, var i Rusland i Moskva. Jeg var selvfølgelig taget derned til det kolde land og havde sat mig godt til rette i den store flotte sal. Jeg sad spændt og ventede på hvem vi skulle trække og bare at se hvilke hold som blev trukket op af bowlen. Ved siden af mig var AC Milans, Carlo Ancelotti som også var mødt frem. Jeg havde aldrig mødt ham før, så jeg forsøgte at føre nogle samtaler med ham undervejs. Der var også mange store navne mødt op. Michel Platini, Lucien Favre og mange flere navne.

Da tiden så var kommet til lodtrækningen, må jeg indrømme jeg fik lidt nerver. Jeg havde aldrig styret et hold til europæisk fodbold, så det gav en underlig fornemmelse i maven. Da Gruppe A var passeret, var det Gruppe B. Deri landede Sevilla som første seedet hold i gruppen. Senere hen kom vi så i Gruppe B. Jeg havde en underlig fornemmelse. Både dårlig og skidt. Sevilla var jo en stærk modstander, men vi skulle bare håbe på at få hjemmebanen for det er de 3 øverste der går videre. Så en stor chance var der da. Næste hold i vores gruppe var italienske Udinese. Så kom Dinamo Bucarest og til sidst kom Hibernain. Alt i alt 4 gode modstandere. Da lodtrækningen så var færdig, tog jeg flyet hjem til Frankrig igen og fortalte straks alle spillere og bestyrelsen hvordan det havde gået.


Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8# AS Nancy Lorraine
« Svar #24: 29 Jan 2009, 22:43 »

En gruppe du bør kunne gå videre fra.. KIU
Logged

- Veni, vidi, vici -

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 8# AS Nancy Lorraine
« Svar #25: 29 Jan 2009, 22:59 »

En gruppe du bør kunne gå videre fra.. KIU
Nu er der så mange der skriver det så nu bliver jeg nød til at spørge hvad står KIU for?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8# AS Nancy Lorraine
« Svar #26: 29 Jan 2009, 23:04 »

Keep It Up.
Logged


AFC
Gæst
 
Sv: 8# AS Nancy Lorraine
« Svar #27: 30 Jan 2009, 14:50 »

Mange tak Jimmy Thumbs Up. Regner også bestemt med at gå videre. Jeg regner med at komme med en masse updates idag. Går igang nu Smiley
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: 8# AS Nancy Lorraine
« Svar #28: 30 Jan 2009, 15:33 »

Blandede bolsjer!


16.10.08
Le Mans toppede Ligue 1, mens vi lå nummer 4 og hang godt på i toppen. I dag skulle vi så møde dem, og med en sejr ville vi kravle op på en 2. Plads. Hjemmefordelen havde de, og det var overraskende os der kom foran. Så måtte Luiz trække i nødbremsen og det udførte et rødt kort. Så var vi 10 mand ved pausen.
Curbelo øgede med en ekstra pind til en føring på 0-2 lige efter halvlegen, men Le Mans udlignede hurtigt og så skulle man tro at vi ville smide det hele over bord. Heldigvis holdt det hele vejen hjem til en sejr til os, trods 10 mand.

19.10.08
Vi tabte til dem tidligere på sæsonen i Liga cuppen hvor vi blev smidt ud. I dag skulle vi så møde dem i ligaen hjemme, nemlig OGC Nice. Malonga prikkede kuglen i nettet efter lidt småspil og kort efter scorede Tamuz til pause føring 2-0. Det blev også kampens resultat, da OGC Nice ikke fik de store chancer at byde med. Dermed planter vi os godt på 3. Pladsen, pga. sejren. Lyon topper stadig med 2 point ned til os.

23.10.08
Regnen silede ned over vores stadion, Stade Marcel Picot. Vi skulle spille første kamp i vores Uefa cup gruppe og det var Sevilla. Vi forventede en svær kamp, men i første halvleg blev det målløst og stortset chance frit. I anden halvleg blev det bare værre og værre i kampen. Niveauet sank dybere og dybere og kampen endte 0-0, selvom vi ellers ville have slået det sværeste hold i gruppen.
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: 9# AS Nancy Lorraine
« Svar #29: 30 Jan 2009, 20:43 »

Er vi ved at miste formen?


26.10.08
Her i de seneste kampe har jeg følt lidt og tænkt lidt over om vi er ved at miste vores form? Vi vinder ikke så meget for tiden, og i dag mod FC Nantes på udebane skulle vi have en sejr for at kunne sige at vores form bestemt ikke er mistet. Vores reserveangriber Zerka bragte os foran og efter bragte Malonga os i front med 0-2 og det blev det også ved pausen. Nantes reducerede hurtigt i anden halvleg, og fik da også udlignet til 2-2 med under halvdelen af kampen tilbage. Dermed endte kampen 2-2.

29.10.08
Et uafgjort resultat er ikke noget vi kan bruge til så meget. Og bestemt heller ikke mod Paris Saint-Germain. Vi tog imod dem på eget underlag og kom foran 1-0 via et par franske fødder fra Calvé. Rothen som betegnes som nøglespilleren for Paris udlignede lige inden pausen. I anden halvleg kom vi foran igen ved Calvé og kunne kalde sig dobbelt målscorer i kort tid, inden Paris igen udlignede. Kampen endte 2-2. Vores anden kamp i træk som ender uafgjort og 2-2.

1.11.08
Vi gik ind til en ny måned og det var november. Det var første dag i november og vi skulle spille imod mægtige Lyon på udebane. Lyon som har været ustoppelige gennem årene med hensyn til at vinde Ligue 1, havde desværre stjernespilleren Karim Benzema med. Ham frygtede vi mest. Uheldigvis kom vi bagud via nemlig Benzema. Anden halvleg pressede vi meget på, men det lykkedes ikke. Lloris var bare for stærk. Heldigvis i overtiden lykkedes det for os at udligne via Malonga. 1-1 endte det hele og så var den prut slået. Udover det kunne vi lægge os godt til rette på en 5. Plads.


Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010